Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Collection HD


Rekomendowane odpowiedzi

30fps xddddd

 

Powodzenia w przechodzenie European extreme mgs2 i walkę z samolocikiem i metal gear rayami :niki:

 

 

Mgs3 miala zjazdy fpsowe na klifach (tam gdzie sępy). Na swiczu pewnie freezy będą do zera  xdddd

 

Najlepsze jest to ze swicz by sobie z 60fps poradził tylko ktoś musialby połatać te bolączki które samo ps2 mialo. 

 

Konami niech może lepiej zostanie w tym swoim fitnesie do konca swiata zamiast znowu wydawać gierki....

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Nie no, tak jak jestem w tej mniejszości, która ma zamiar mimo wszystko kolekcję kupić, tak inwestowanie w wersję Switch uważam za nieporozumienie. 30fps to deal-breaker. W połączeniu z koniecznością dociągania danych przez Internet (kilkadziesiąt GB) i ogólnie słabą podobno optymalizacją, ta wersja mogłaby być co najwyżej ciekawostką.

 

Co mnie martwi, to określenie, że na pozostałych platformach dają "60fps target". No jeśli te barany nie ogarną portu do tego stopnia, że nawet na PS5/XSX gry z PS2 będą gubić klatki, to już będzie totalna żenada.

 

Ciekawe, czy/jak gry będą działać na Steam Decku.

Odnośnik do komentarza
22 hours ago, oFi said:

30fps xddddd

 

Powodzenia w przechodzenie European extreme mgs2 i walkę z samolocikiem i metal gear rayami :niki:

 

 

Mgs3 miala zjazdy fpsowe na klifach (tam gdzie sępy). Na swiczu pewnie freezy będą do zera  xdddd

 

Najlepsze jest to ze swicz by sobie z 60fps poradził tylko ktoś musialby połatać te bolączki które samo ps2 mialo. 

 

Konami niech może lepiej zostanie w tym swoim fitnesie do konca swiata zamiast znowu wydawać gierki....

Największe dropy na PS2 były na bagnie/jeziorku z krokodylami.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Suavek napisał:

Co mnie martwi, to określenie, że na pozostałych platformach dają "60fps target". No jeśli te barany nie ogarną portu do tego stopnia, że nawet na PS5/XSX gry z PS2 będą gubić klatki, to już będzie totalna żenada.

 

Ale MGS1 to czasy PSX :)

Gdyby Konami wydało MGS1 tak jak Capcom wydał RE2: Remake, to w zębach bym zaniósł pieniądze. Ale że wolą wydać kaszaniastą kolekcję, to :balon:

Edytowane przez Shago
Odnośnik do komentarza

Tez bym wolal pelen remake jedynki ale obecnie robia remake 3 wiec nie zanosi sie na nic lepszego. Kolekcja jak kolekcja. Konami wszystko co sare obecnie ubiera w kolekcje. Ze tutaj mamy zwykle porty ktore powinny byc na sztuki po 50zl to co innego. Sprawa jest mega prosta: jak ktos nie jest fanatykiem marki to nie ma sensu pchac kasy (to samo z RDR na PS5 lub tym gowno remasterem GTA trilogy). 

Odnośnik do komentarza

Ja aktualnie ogrywam MediEvila Ressurrection na PS4. Giera duzo sie nie rozni od wersji na PS Vite. Mowie powaznie. Jedyne co poprawili dla wersji konsolowej to tekstury podczas rozrywki. Wyraziste i czytelne. Ale cala reszta. Filmik to wciaz katastrofalna sraczka. Fpsy strasznie kuja w oczy bijac mlotem po lbach. No strasznie to chodzi na tych mocarnych konsolach. W zyciu sie tego nie spodziewalem. Widac moc konsoli to za malo. Trzeba dluzej po dlubac przy kodzie gry.

 

Pewnie to samo bedzie z kolekcja :sapek:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Suavek napisał:

Co mnie martwi, to określenie, że na pozostałych platformach dają "60fps target". No jeśli te barany nie ogarną portu do tego stopnia, że nawet na PS5/XSX gry z PS2 będą gubić klatki, to już będzie totalna żenada.

Ogólnie to wszyscy wpisują "targeting" I jest dobrze, ale tu po tych ostatnich rewelacjach jakieś obawy mogą być.

Odnośnik do komentarza

Coś "pozytywnego" dla odmiany. Gry nie będą w żaden sposób zmienione, zmodyfikowane, obcięte, czy ocenzurowane. Niby nic szczególnego, ale w dzisiejszych czasach różne pomysły strzelają wydawcom do głowy i przy tego typu reedycjach okazuje się, że w celu zadowolenia snowflake'ów wprowadzono szereg "ugrzecznień".

 

W MGSach będzie tylko disclaimer przed każdą grą.

 

 

Można to też zwalić na lenistwo, czy brak kompetencji Konami ;), ale akurat dla mnie to dobra wiadomość. Klasyczne gry w niezmienionej formie - i tak ma być.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Godzinę temu, Nemesis napisał:

No co? Będziesz miał doświadczenie jak za dawnych lat, w imię nostalgii :yao:

Nie bardzo, bo MGS2 na PS2 działało w 60fps podczas gameplayu, a na Switchu będzie 30fps. Wręcz można powiedzieć, że to będzie doświadczenie jak nigdy wcześniej :kekyayaya:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Faka napisał:

Czekajcie, ja dobrze czytam, że gierki na słiczu będą hulać w 30-stu klatkach, gdzie na PS2 było w 60?

MGS2 na PS2 działał w 60fps podczas gameplayu, cutscenki były w 30 klatkach. To jest downgrade i nie rozumiem tego totalnie, przecież Switch by wziął MGS2 i 3 w 60 klatkach na luzie. To nie są jakieś skomplikowane i technologicznie niemożliwe rzeczy, ba - już HD Collection na PS3 i 360 miało właśnie taki klatkaż.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...