Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czytam te ploteczki i tłukę facepalmy, "konsola wygląda jakby 2DS miał z Samsungiem dziecko", WTF?! Jakiś ekranik, Nintendos, odbieranie telefonu. Wychodzi z tego potężny smartfon :) No nie powiem, połączenie kieszonki i stacjonarki pozwoli zaoszczędzić kaski, bo będzie dwa w jednym. Żeby tylko nie przeszli na model free2play. Jedno jest pewne, prezentacja tego sprzętu będzie wydarzeniem.

Edytowane przez aux
Opublikowano

no ciekawe co tam wymodzą, ja ogolnie nie jestem fanem pomysłów nintendo co do konsol, zarówno DS 3DS, wii i wiiu uważam za porażki techniczno sprzętowe (no ale 3dsa kupiłem bo było troche fajnych gier), gdyby te konsole nie ratowały sie mocnymi exami to by były padaką (chyba że ktoś lubi machać łapami)

 

 

tak więc wizja nowej konsoli N napawa mnie rozczarowaniem już na starcie, ale mimo to ciekaw jestem co z tego urodzą - spory tablet z gałkami i guzikami z telefonem i opcją podłączania do TV? tak to sie rysuje po obecnych plotkach, a brzmi dziwnie

Opublikowano (edytowane)

Jakoś dziwnie czekam na tego NXa,moze czuje w kosciach ze to będzie bomba albo kupsko kosmiczne? Pograć w takiego XB czy nowe wypaśne poki na kieszonsolce smartsolce z grafiką jak na ps4/one. :fsg:

 

Tyle że zakup 3ds odłozony na kiedys,kolejny rok tak sobie odkładam a potrzebuje jakiegos nowszego niz gacek sprzetu od niny   

:frog:

 

Smartsolka,ale wymyśliłem :sorcerer: .

Edytowane przez kudlaty88
Opublikowano

 

Jeśli faktycznie moc będzie na poziomie xbona to już na starcie wbijają sobie gwóźdź do trumny .

Sukces konsoli nie zależy od jej mocy i Nintendo udowodniło to już nie raz.

 

ale zarazem udowodniło że robią chujowe konsole, tylko że maja zarazem kilka dobrych gier w które mozna grać nawet na słabej konsoli

Opublikowano

Jak to będzie nastepca 3DSa to się bedzie podniecać Japonia na którą już chyba nikt nie patrzy i te 100 fanow Nintendo w Polsce. Ale carty z grami, 720p, 3 gry na krzyż rocznie...to juz kolejny raz nie przejdzie.

Opublikowano

Jeśli faktycznie moc będzie na poziomie xbona to już na starcie wbijają sobie gwóźdź do trumny .

 

Dokładnie, co ja będę jak plebs grał w nową Zeldę w 900p? To ja już wolę superowe exy u konkurencji, ale w 1080p.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jeśli nintendo pójdzie w tą strone to bedzie bardzo ciekawie a jakiegoś innego wyjścia jeśli NX ma być przenośne i stacjonarne jednocześnie to chyba nima.

 

 

Podczas tegorocznej imprezy Mobile World Congress w Barcelonie Samsung do spółki z Epic Games pokazał nam możliwości nowego API Vulkan . Unreal Engine 4 na smartfonie wygląda bardzo dobrze, ale czy nowemu interfejsowi uda się zwojować swiat gier wideo?

Pierwsze informacje o Vulkan, nowym multiplatformowym API przygotowanym przez grupę Khronos wspólnie z AMD, pojawiły się na Game Developers Conference w 2015 roku. Wtedy co prawda interfejs nie miał jeszcze nazwy, a udostępnionych materiałów było niewiele, ale mówiło się, że będzie to „OpenGL nowej generacji”, a nawet konkurencja dla Direct3D.

Jednoczesne programowanie na wielu platformach to nie wszystko. Aplikacje na bazie Vulkana mają też mniej obciążać procesor, być prostsze do stworzenia i lepiej obsługiwać wiele rdzeni (OpenGL i DirectX 11 były tworzone z myślą o procesorach jednordzeniowych). Możliwości Vulkana mogliśmy podziwiać podczas prezentacji Samsunga Galaxy S7 na tegorocznym Mobile World Congress w Barcelonie, gdzie pokazano krótkie demo technologiczne stworzone za pomocą tego API i Unreal Engine 4

 

 

Z Vulkanem wiąże się wiele nadziei, a w projekt wierzą nie tylko producenci sprzętu mobilnego. Podczas wspomnianej już prezentacji na scenę wkroczył Tim Sweeney z Epic Games, który zapowiedział współpracę między twórcami Unreal Engine, a Samsungiem, przy okazji wychwalając zalety nowego API i jego możliwości, które – jak powiedział – są porównywalne z wysokiej klasy sprzętem stacjonarnym.

Pozytywnie do tematu pochodzą też polscy developerzy. Zapytaliśmy Marcela Makowskiego, dyrektora technicznego w Vivid Games, co sądzi na temat Vulkana. Oto co nam odpisał:

Jeżeli to się sprawdzi, będzie to rewolucja. Czekaliśmy na rozwiązanie, które pozwoli zintegrować wszystkie środowiska i produkować wysokiej jakości grafikę na wielu różnych platformach przy pomocy tego samego kodu. Nie jest tajemnicą, że programiści grafiki narzekają na wysoki spadek wydajności i niewygodny interfejs do komunikacji ze sprzętem.

Daleki jest jednak od przesadnego optymizmu, bo na razie Vulkana obsługują tylko topowe modele smartfonów, a wszystko zależy od tego, czy producenci sprzętu postanowią udostępnić sterowniki dla starszych urządzeń:

Jeżeli okaże się, że po premierze Galaxy S7 twórcy Vulkana ogłoszą, że będzie on też wspierał starsze urządzenia, na pewno przyjrzymy się tematowi dużo bliżej. Nie sądzę jednak, żeby producenci urządzeń chcieli wypuścić sterowniki do kart graficznych do tak dużej ilości sprzętu, która jest już na rynku, zamiast rozwijać najnowsze technologie.

Ciężko się z Marcelem nie zgodzić, przynajmniej w pierwszej części wypowiedzi. Nowe, wydajne modele smartfonów są stosunkowo drogie, szczególnie na start, a producentom gier i oprogramowania mobilnego zależy jednak na tym, aby dotrzeć do jak najszerszej publiczności. Według GFK średnia cena smartfona na świecie w trzecim kwartale ubiegłego roku wynosiła 294 dolary i spadła o 2% rok do roku. Raczej nic też nie wskazuje na to, żeby coś miało ulec zmianie, zatem trend powinien się utrzymać, a niektórzy uważają nawet, że ceny spadać będą w jeszcze szybszym tempie. Innymi słowy – ludzie będą coraz mniej wydawać na telefony.

Oczywiście nie oznacza to, że Vulkan jest z góry skazany na porażkę. To naprawdę dobra technologia, która pomoże ujednolicić pracę producentów gier. Wszystko zależy jednak od tego, w którą stronę to pójdzie. Może na przykład okazać się tak, że utworzy nam się nowa nisza wysokobudżetowych, wymagających graficznie produkcji mobilnych, a kto wie, może też zaczną pojawiać się smartfonowe i tabletowe porty nowych gier pecetowych i konsolowych?

 

http://polygamia.pl/czy-vulkan-zatrze-roznice-miedzy-grami-mobilnymi-i-tymi-na-duze-sprzety/

Edytowane przez kudlaty88
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

e3Hnygp.png

 

 

Nintendo2-noscale-noscale.jpg

 

Prawdopodobnie fake [na patencie widac jeszcze uchwyt po obu stronach, na zdjeciu nie ma czegos takiego], a przynajmniej mam taka nadzieje, bo pad z guzikami dotykowymi nadawalby sie na smietnik, a nie do grania.

Gość yaczes
Opublikowano

oby fake, co to kurfa jest xd

I jeszcze ekran maciupki.

Opublikowano

Straszny dramat jak by było coś chociażby zbliżonego. Przysiki mają być fizyczne a do okoła ma nie być nic co można przypadkiem nacisnąć. Jak już na siłę chcą wrzucać coś na pada to niech zostaną przy rozwiązaniu z WiiU albo niech to bedzie coś podobnego do VMU z DC.

Opublikowano

"Chyba" big n wie co robi, taki pad najpierw bym chciał pomacać i zagrać, potem bym ocenił, ale wydaje się ciekawy. Zastanawia mnie czy palce nie zasłaniały by jakiś ważnych rzeczy na wyświetlaczu. 

Opublikowano (edytowane)

A mi się podoba :lapka:

 

Ciekawi mnie tylko czy ten B i strzałki są wirtualne, czy to fizyczne przyciski. Kiedyś czytałem o technologii ekranów dotykowych, dzięki ktorym rózne fragmenty ekranu mają różną "gęstość" przez co odczuwamy jakby w tym miejscu coś innego, to by bylo spoko w takim padzie :) 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Poza tym przecież widać, że to prototyp. Nawet jeśli nie fake, to pewnie finalny wygląd znacznie się zmieni.

 

Przypominam jak wyglądał prototyp Vity (zmodyfikowany psp go)

 

1rMvS.jpg

 

czy sławetny bumerang od PS3

 

971651-boomerang.jpg

 

Także nie ma co jeszcze panikować :lapka: Nintendo zawsze robiło wygodne kontrolery i dobrze przemyślane, więc nie widzę powodu, żeby teraz było inaczej. Nawet dziwaczny kształt N64 koniec końców był całkiem sensowny i wygodny 

Opublikowano

Ciekawi mnie tylko czy ten B i strzałki są wirtualne, czy to fizyczne przyciski. Kiedyś czytałem o technologii ekranów dotykowych, dzięki ktorym rózne fragmenty ekranu mają różną "gęstość" przez co odczuwamy jakby w tym miejscu coś innego, to by bylo spoko w takim padzie :)

 

Do sensownego grania musisz miec jakas fizyczna reakcje [feedback], patrzac na ekran gierki a nie na dotyk mozna byloby latwo zgubic gdzies palce i wciskac cos zupelnie innego niz to co chciales nawet o tym nie wiedzac, bedzie niby punkt zaczepienia w postaci analogow, ale tak czy siak, musisz czuc ze palec jest tam gdzie faktycznie ma byc.

 

Jesli to sie nie okaze fejkiem to do czasu zapowiedzi jakiegos innego kontrolera raczej sobie podaruje.

 

"Chyba" big n wie co robi

 

xd

Opublikowano (edytowane)

Kontrolery może tak, ale to ma bardziej robić za kieszonsolkę. Ja już im nie ufam po niewygodnym, paździerzowym 3DS-ie. Przepraszam.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano

 

Ciekawi mnie tylko czy ten B i strzałki są wirtualne, czy to fizyczne przyciski. Kiedyś czytałem o technologii ekranów dotykowych, dzięki ktorym rózne fragmenty ekranu mają różną "gęstość" przez co odczuwamy jakby w tym miejscu coś innego, to by bylo spoko w takim padzie :)

 

Do sensownego grania musisz miec jakas fizyczna reakcje [feedback], patrzac na ekran gierki a nie na dotyk mozna byloby latwo zgubic gdzies palce i wciskac cos zupelnie innego niz to co chciales nawet o tym nie wiedzac, bedzie niby punkt zaczepienia w postaci analogow, ale tak czy siak, musisz czuc ze palec jest tam gdzie faktycznie ma byc.

 

 

No co racja to racja.

Kontrolery może tak, ale to ma bardziej robić za kieszonsolkę. Ja już im nie ufam po niewygodnym, paździerzowym 3DS-ie. Przepraszam.

 

A co takiego paździerzowego było w 3DSie? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...