Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

RRoD był winą topniejącego CPU, który od początku był wadliwy a MS wrzucił taki model z premedytacją. Tutaj mowa o Nintendo, słyszałeś kiedykolwiek aby były takie problemy z ich platformamia a zwłaszcza handheldami? 

Problemem był topnik który był używany do lutowania a nie CPU :-) CPU nagrzewało się, plastik czyli płyta się wyginała, potem stygła ale WOLNIEJ niż topnik, który pękał. Zwykła fizyka, CPU samo w sobie się nie psuło.

 

 

Dzięki, nie pamiętałem właśnie co było powodem tych awarii. 

Opublikowano (edytowane)

Dzięki Lukas_AT za tak wyczerpujący opis, ja swojego Switcha już mam, złożyłem preordera 13, a kto złożył po 18 nie ma gwarancji, że dostanie, czyli można założyć, że tutaj na zielonej wyspie wszystkie Switche zeszły w sześć dni.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

@Lukas_AT  Dzięki za relację! Parę pytań na szybko:

 

1.Możesz coś powiedzieć na temat wagi Switcha w wersji mobilnej? Jak wygląda w porównaniu z 3dsem?

2. Miałeś może okazję potrzymać samego Joycona w rękach? Bo mam dość duże łapy i się zastanawiam czy będzie mi wygodnie grać na tym maleństwie. 

3. Jak ogólne wrażenia co do wykonania? Czuć bardziej, że premium, czy jednak plastic-fantastic? 

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze odnośnie Zeldy, myślę że Nintendo potrzebowało Zeldy na 10, że tak powiem, widać że przy WW brakło im czasu, a SS też nie do końca się udał, to dalej gry na 9, ale jednak Nintendo potrzebowało Zeldy na miarę Ocaryny, która w swoim czasie była rewolucją. Podobne zdanie mam o Marianach, są lepsze i gorsze, ale od czasu SM64 to tak naprawdę takimi wyjątkowymi częściami były tylko dwie części Galaxy, po prostu czasem Nintendo wie, że musi pozamiatać, więc mam nadzieję, że nowego Mariana i Metroida też będzie można zaliczyć do masakratorów.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

@Lukas_AT

Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. 

 

Ekipa Digital Foundry zauważyła, że w UK te telewizory Panasoniców miały okropnie ustawiony obraz. Rzekomo był za duży kontrast i za wysoka ostrość co dawało się odczuć w grach, tym bardziej mnie to utwierdza że to prawda skoro opisujesz widoczne ząbki w Zeldzie, która smiga w 900p (patrząc po grach pomiędzy XOne a PS4 i rozdziałką 1080p a 900p to ząbki powinny być mało widoczne, ogólnie nie rzucające się tak w oczy) no ale może też dlatego, tak jak opisujesz bardzo blisko siedziałeś sporego TV'ka (kto normalnie w domu siedzi ok. 1m - obserwując nagrania z tych eventów). 

 

Ale sam w sobie plus za opisanie swoich odczuć po evencie. 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

@Lukas_AT

Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. 

 

 

Cena Pro Controllera u nas jest świetna, np w xkom na chwilę obecną 239 zł, czyli właściwie poziom padów do PS4/Xbox one.  Biorąc pod uwagę hd rumble, żyroskopy i inne ficzery to wychodzi nawet lepszy deal cena/jakość-power niż u Sony i Microsoftu (o ile plotki się potwierdzą oczywiście).

Gość ragus
Opublikowano

 

Od 24 do 26 marca będzie można obadać betę Splatoona 2 :cool:

Opublikowano

 

@Lukas_AT

Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. 

 

 

Cena Pro Controllera u nas jest świetna, np w xkom na chwilę obecną 239 zł, czyli właściwie poziom padów do PS4/Xbox one.  Biorąc pod uwagę hd rumble, żyroskopy i inne ficzery to wychodzi nawet lepszy deal cena/jakość-power niż u Sony i Microsoftu (o ile plotki się potwierdzą oczywiście).

 

 

Znaczy się "funkcjonalność" pro pada do Switcha to nie plotki tylko potwierdzone info (nie pamiętałem tylko czy hd rumble również będzie w tym padzie). Patrząc jednak na ceny pada do PS4 i XO, które wahają się w przedziale 200-260zł, gdzie za większą cenę płacimy tylko i wyłącznie za inny kolorek to pady do Switcha nie są znacząco droższe. Tym bardziej, tak jak opisałeś różne sklepy oferują różne ceny i nie raz można wyrwać akcesoria po "średniej krajowej" takich zabawek. Oczywiście najfajniej byłoby, gdyby te ceny się utrzymywały, bo nie będzie zbyt różowo jak ceny wzrosną po premierze. 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

@Lukas_AT  Dzięki za relację! Parę pytań na szybko:

 

1.Możesz coś powiedzieć na temat wagi Switcha w wersji mobilnej? Jak wygląda w porównaniu z 3dsem?

2. Miałeś może okazję potrzymać samego Joycona w rękach? Bo mam dość duże łapy i się zastanawiam czy będzie mi wygodnie grać na tym maleństwie. 

3. Jak ogólne wrażenia co do wykonania? Czuć bardziej, że premium, czy jednak plastic-fantastic? 

 

Czuć, że to premium definitywnie. Handheld wygląda na solidny, wygląda ładnie, analogami sterowało się wygodnie, nie miałem wrażenia dotykania taniego plastiku. Miałem wrażenie, że trzymam dopracowany sprzęt. Za krótko grałem, by wyciągać ostateczne wnioski oczywiście, ale odczucia jak najbardziej pozytywne. Switch na półce obok telewizora robił też wrażenie samym wyglądem - nie przypominał żadnej zabawki.

 

Samego joycona trzymałem w dłoni grając w 1-2-Switch, a dokładniej w minigierkę pojedynek kowbojów. Joycon nie wydawał się za mały, nie miałem wrażenia, że zaraz mi wypadnie z ręki, ale ciężko mi powiedzieć jak sprawdziłby się do gry np. w Mario Kart, bo takiej opcji nie było na imprezie. Oba joycony połączone razem za pomocą tego uchwytu stworzyły natomiast bardzo wygodny kontroler, o czym już wyżej wspomniałem wyżej.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Na Steamie ma się pojawić jeszcze w tym miesiącu, a na Switcha kiedyś tam:

Opublikowano (edytowane)

Na NeoGafie pojawiły się bardzo ciekawe informację: 

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1343614

 

Część info z plików, które facet jest w posiadaniu (rzekomo jest to wyciek od developera):

 

  • HD Rumble's technical name is a Linear resonant actuator
  • When in handheld mode, the Switch will have an unlock screen like a smartphone to prevent accidental waking.
  • The Switch features a Quick Menu. Press and hold the HOME Button for at least one second to display the Quick Settings screen on top of all other screens, including the HOME Menu and any applications. Unlike the 3DS, the active software will not be suspended when this menu is invoked
  • The Switch's keyboard will feature predictive text such as those on iOS and Android
  • System Settings will allow the user to edit the following settings:
    • Flight Mode Toggle
    • Enable/Disable Bluetooth
    • Manage Wi-fi
    • Manage NFC
    • Manage screen brightness
    • Screen lock
    • User Settings
    • Create/Edit Mii
    • Theme management
    • Controller management
    • System Update
  • Miis will have more options for hair, eyebrows, eyes, facial hair, glasses, mouths, and skin.
  • Miis will not store the creator's name, their favorites, and their birthday anymore. Anyone can edit Mii characters
  • Developers can create and sell Season Passes for their games
  • This document confirms an X1 like SoC using Maxwell on the final retail version
  • There are NO plans to provide an Internet Browser at this stage but developers are able to access a web applet to display specific websites within their game/app
  • A maximum of 8 users can be registered on a system
  • Friend requests and game invites CAN be sent from the console.
    • "Friend Presence is a feature that uses the Internet to convey information in real time about the online status of friends and the applications they are playing. Among possibilities, we see this being used in the application to check whether friends are in the joinable state, and to use the Friend List system feature screen to show what applications friends are playing."
  • A Nintendo Account can be linked to multiple Switches BUT save data is not automatically synchronised
  • There are TWO dev kit devices: SDEV and EDEV
    • SDEV - Has built-in ports; no built-in battery
    • EDEV - Resembles the retail product exactly but is black color
  • Game cards come in 1 GB, 2 GB, 4 GB, 8 GB, 16 GB, or 32 GB variations.

Nintendo is expanding its online network and offers a library called Network Extension (NEX).

Matchmaking:

  • This feature matches players for multiplayer games. It can be used to bring players together based on matching criteria from among unspecified numbers of users, or to create groups among friends only. Groups can be created temporarily for a multiplayer game, or they can be created as lasting entities usable as communities.

Ranking:

  • This feature uploads scores so users can get the relative rankings. Rankings can be calculated for only a certain period of time, or for only the scores of players registered in a certain group, and the score information can be periodically reset.

Data Store:

  • This is a network storage feature. Any data can be optionally saved to the game server. This saved data can be tagged, searched, and appended with ratings and the like.

Subscriber:

This is a messaging feature based on the publish-subscribe pattern. It can be used to post messages on certain topics, poll for posts on certain topic, and otherwise share information within the application.​

Rrn8tJC.png

NX Overwiew: http://imgur.com/a/QFscH

System Features Guide: http://imgur.com/a/FuZf8

SDEV Quickstart: http://imgur.com/a/vrfoo

 

Czyli jednak zdjęcia ukazującego śpasionego Switcha okazały się prawdziwe:

 

RXfrQ7B.png

143qizY.png

L5g8kOb.jpg

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

~17 dni zostało do premiery,a tu trzeba posiłkować się przeciekami ...dziwi zachowanie Nintendo

Wbrew pozorom taka reklama jest najlepsza, Nintendo chce nas utrzymywać "w głodzie". Mam wrażenie jakby inni ludzie tam pracowali, wszystko takie przemyślane? Rozłożone w czasie premiery, a nawet zapowiedzi, Retro na bank ma już coś do pokazania.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano (edytowane)

Wielu Indie developerów oburzyło się tym wyciekiem, potwierdzając jednocześnie że info jest prawdziwe. Najbardziej z tego podoba mi się zróżnicowana pojemność Cart'ów. Dzięki temu nawet małe studia indie mogą wydać grę w pudełku (nie dziwie się, że coraz więcej ekip prezentuje na Twitterze okładki w wydaniu na Switcha zapowiadając jednocześnie pudełkowe wydania). 

 

Cholera, człowiek się napalił i fajnie byłoby kupić konsolę w dniu premiery ale są priorytety (kupno samochodu....). Na szczęście jest jeszcze Zelda na Wii U  :banderas:  :fsg:

Edytowane przez chrno-x

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...