Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obecnie biblioteka gier na Switcha do mnie nie trafia. Zelda kusi ale od od tej serii zawsze się odbijałem, chociaż wszyscy mówią ,że ta jest inna. 

 

 

Natomiast trzymam kciuki za sukces tego sprzętu z racji dwóch padów w zestawie. To co odwala konkurencja w tym temacie to padaka. Praktycznie nie ma gier dla dwóch graczy. Kompletnie nie ma w co pograć z dziewczyną czy kumplem, no śmiech na sali. Kiedyś kupię Switcha, może jak wyjdzie usprawniona wersja chyba ,że zmienię zdanie po drodze. Tymczasem zainwestuję w GPD WIN którego można zgarnąć za 299 dolców. 

 

Siłą konsol dla mnie zawsze była możliwość gry w dwie osoby i po to głównie kupowało się ten sprzęt. Teraz co się dzieje pod tym względem to tragedia. Jednak jestem dobrej myśli co do Switcha, dwa pady w zestawie aż kuszą producentów do należytego wykorzystania tego faktu. 

Opublikowano

wrazenia po kilku godzinach obcowania z konsola:

- cichutka, zgrabna, fajnie wykonana, dosc ciezka

- problemy z sciaganiem tych nakladek na pojedyncze joycony to chyba maja ulungi, bez problemu to schodzi

- dock to tandeta, jeszcze nintendo chce za to 300zl

- dosc spora ramka na okolo ekranu, spokojnie ekran mogl byc cal wiekszy, ciekawe czemu dali taka duza

- przelaczanie z grania stacjonarnego na handheldowy w sekunde

- joycony w gripie robiace jako pad nawet wygodne, choc mialem klopot z tym jak ulozyc palec serdeczny i maly, mogloby mi to przeszkadzac na dluzsze sesje

- joycony w trybie gdy robia za osobne pady fajnie leza w dloni, jednak galka i guziki nie sa wyposrodkowane w obu padach i jest roznica w tym jak leza w lewym i prawym

- dramat z zasiegiem tych joyconow, dwa piwa na stole i noga masorza i nawet prawy joycon czasem wariowal

- w trybie stacjonarnym lepiej gralo mi sie majac joycony osobno luzno w dloniach niz umieszczajac je w docku

- zelda w trybie stacjonarnym wyglada totalnie przecietnie, gubi klatki przy prawie kazdej walce i ma okropny alliasing

- zelda w trybie przenosnym jest przesliczna, choc sama gra ma dosc wyprana palete kolorow

- swietna fizyka w zeldzie, ogolnie oparcie gameplayu o fizyke to super bajer

- ekran switcha jest ok, tylko ok, zdecydowanie wieksze wrazenie swego czasu robil oled vity

- menu konsoli i ilosc opcji to zenada, przynajmniej jest plynnie

- fajny motyw z zakladka news, jakby ps blog na konsoli

- mozna utworzyc wiele kont na konsoli

Gość ragus
Opublikowano

Oled vity? Co kto lubi. Ja nie mam patrzenia na tę różową biel przejaskrawionych oledow w vicie i zawsze będę wolał naturalne kolory jak w iPhoneach czy na Switchu. Coś czuję, że ta Vita Slim byłby dla mnie w sam raz ze swoim ekranem.

Opublikowano

Kojarzę coś, że dla pierwszych osób, które kupiły 3dsa był dostępny program ambasador. Mogli sobie ściągnąć za darmo gierki z gba, był na pewno Metroid Fusion i jeszcze kilka innych sztosów. Właściwie (nie licząc homebrew ofc) był to jedyny sposób żeby w to zagrać na 3dsie, nie było ich później w eshopie nawet. Zastanawiam się, czy możemy liczyć na coś podobnego w przypadku Switcha. :)

Opublikowano

 

- zelda w trybie przenosnym jest przesliczna, choc sama gra ma dosc wyprana palete kolorow

 

Może jak by ktoś nie ustawiał jasności na maksa (dzisiaj rano to zauważyłem), to by nie było takiego wrażenia ;). 

Opublikowano

wydaje mi sie ze to wina akurat zeldy, soczystosc kolorow to nie oled, ale samo menu, ekran startowy bety splatoon2 czy demo snippersclips (swoja droga swietne) nie sa wyprane z kolorow i prezentuja sie wporzo

Opublikowano

Nic nie zmienia faktu ze Zelda gniecie wszystko co taka Vita dostała przez cały żywot. Troche to przykre bo Vite uwielbiam ale trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy.

Opublikowano

Nie i nie sugeruje ze tak jest. Ogólnie troche mnie dziwi ze przy takim sztosie mozna zwracac uwage na cokolwiek co ma wspolnego z obrazem/grafiką. Chociaz gdybym miał coś na ten temat powiedzieć to wspomne tylko że mam zrobione więcej screenshotów niż przy Uncharted 4 (jedyna gra poza W3 która mnie do tego zmotywowała na PS4).

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Też trzeba brać pod uwagę to, jak mamy skalibrowany telewizor, wtedy też może wydawać się że coś jest dla nas zbyt wyblakłe po zejściu z ultra hiper oleda 4K HDR na porządnego lcdka. Kwestia przyzwyczajenia oczu.

 

Zelda to swoją drogą ma specyficzne kolorki podyktowane stylem, nie zeby to była wada, bo jak trzeba, to mocno robi :cool: Ale fakt, taki Fast RMX czy Shovel Knight mają bardziej nasycone.

 

U mnie na bravii i Switchu mam np. bardzo podobnie skalibrowany obraz.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Kojarzę coś, że dla pierwszych osób, które kupiły 3dsa był dostępny program ambasador. Mogli sobie ściągnąć za darmo gierki z gba, był na pewno Metroid Fusion i jeszcze kilka innych sztosów. Właściwie (nie licząc homebrew ofc) był to jedyny sposób żeby w to zagrać na 3dsie, nie było ich później w eshopie nawet. Zastanawiam się, czy możemy liczyć na coś podobnego w przypadku Switcha. :)

Tryb ambasador nie wynikał z kupna konsoli a było to zadośćuczynienie za ich błąd, sam z tego skorzystałem :)

Opublikowano

Wszystkie gry z ambasadora pojawiły się w eshopie.. ale na wii U  :Coolface:

 

A sam ambasador miał być rekompensatą dla nabywców, którzy kupili 3DS przed obniżką ceny.

Opublikowano

O widzicie, bo kojarzyłem tylko, że było coś takiego, ale już po co i dlaczego, to nie bardzo. Młody byłem wtedy, toteż przenośne granie mnie jeszcze nie interesowało. :) Dzięki za informację.

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

 

 

Game Freak is recruiting for a new console development project and they’re in need of 3D CG designers with experience on Wii U and PS Vita level character models using animation and modeling software Maya.

 

In the staff recruitment ad, Game Freak is looking for someone that can consult with the programmers and work on assisting with data. It starts out with “Here’s a chance to work on the development of a globally popular RPG!” The work requires using material to create cartoon-like super deformed characters, monsters, and item models.

 

to tak jakby jeszcze ktoś miał wątpliwości, na jaki sprzęt GameFreak będzie robił kolejne odsłony popularnego na świecie RPG, które wcale nie jest pokemonami  :wujaszek:

 

nic a nic

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Square Enix zapowiedział wydanie w Japonii kolekcji Seiken Densetsu ( u nas znanej jako ..of Mana) na 1 czerwca, a Atlus wrzucił teaser strony o czymś co przypomina Radiant Historia - jeśli to też wyjdzie na Switcha to widzę, że jRPG znalazły nowy dom - tak jak kiedyś na DSie

Edytowane przez funditto
Opublikowano (edytowane)

:obama: jakby tylko ta kolekcja many wyszła u nas... trójeczka nigdy oficjalnie u nas nie wyszła, byłaby to idealna sytuacja do wypuszczenia tej gry w końcu na nasz rynek, tak jak to kiedyś zrobili na wii u z któryms earthboundem.

 

 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Atlus zapowiedział, że 26 marca podczas prezentacji na YT i chyba NicoNico (czy gdzieś indziej) przedstawi nowe gry, które wyjdą jeszcze w tym roku. 

 

Co do Radiant Historia to okazało się, że powstaje remake Radiant Historia na 3DS'a z nowym scenariuszem, dodatkowymi postaciami i lepszą (chyba) grafą). 

Gość ragus
Opublikowano

Bloodstained skasowane na WiiU, zamiast tego wychodzi na Switcha. Iga właśnie potwierdził.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...