Velius 5 709 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Musisz wylaczyc gre przynajmniej raz. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Wyłączam po każdej sesji Cytuj
Kosmos 2 712 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Za karę, że nawet nie wpisałeś się do posiadaczy konsoli i kolegów z forumka do znajomych nie zaprosiłeś Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Paru zaprosiłem, ale że jeszcze nie mam tej konsoli na własność to się nie obnoszę z kodami. Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Po 10dniach robi czyli jutro jsk Ci pisze 9 Cytuj
Crinfrid 4 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Powinni oddawać kasę za wybrakowane produkty. Właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Lego City Undercover. Po 15 minutach gry autentycznie bolą mnie oczy. Ta gra chyba nie trzyma w żadnym momencie 30 klatek. Przecież to jest w ogóle niegrywalne. Jak to przeszło jakąkolwiek kontrolę??? Z dala od tej gry, przynajmniej od wersji na switcha, nawet jak byście za pół darmo mieli kupić. Szkoda zdrowia na takie techniczne koszmarki. A to ma jeszcze local coop. Tam to się musi dopiero slide show odstawiać. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 21 grudnia 2017 Opublikowano 21 grudnia 2017 Grałem w okolicach premiery bez większości patchy które wyszły później i nie było aż tak źle jak mówisz. Fakt framerate był mocno niestabilny, ale gra była jak najbardziej grywalna w handheld mode bo tylko w tym trybie grałem w lcu. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Ja grałem w trybie stacjonarnym, brałem na premierę i nie przypominam sobie, żeby mocno przycinało Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Switch na przełomie najbliższych lat oddzieli prawdziwych devów od nierobów, którzy nie potrafią ani zoptymalizować kodu jak należy, nie mówiąc już o kompresji danych. Jak mają taki problem z loadingami itp. to niech pójdą do Ninny to ich nauczą. No i już niejednokrotnie wyszło, że patch, który miał coś poprawić to jeszcze bardziej zepsuł. Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 dlatego to kiedyś, w teorii, mialo sens. Mogliby kosic nierobow. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 LEGO? No na premierę trochę chrupało, zwłaszcza w open world, ale to nie tylko na Switchu ale i na X1 i PS4 i PC. Po prostu nieudolny port na wszystkei sprzęty a nie, że Switch huiowy. Ale żeby pokaz slajdów? Nope. Późniejsze patche poprawiły sytuację, nadal spadki były, ale nigdy, nawet na premierę nie było tak, że gra była niegrywalna. Cytuj
Gość Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Kolega podkreślił, że gra nie trzyma w ogóle 30 klatek=niegrywalna. Może ciut przesadzać, bo według DF chodzi 25-30 fpsów. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Rzeczywiscie oddzieli bo partacze devi nie umia zrobic gierki na sprzet o mocy telefonu Cytuj
Gość Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Kiedyś robili gierki o mocy pralki Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 1 minutę temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? co 1 Cytuj
Crinfrid 4 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Dobra może "niegrywalna" to były zbyt mocne słowa, ale gra na otwartych przestrzeniach w handheld mode strasznie chodzi. I to nie okazjonalnie tylko cały czas prawie. Obrót kamery to masakra, jak coś wybuchnie obok nas to widać, że to nie ma nic wspólnego z płynnością. Jak ludzie narzekali na fps w Zeldzie, to ja się pytałem gdzie oni to widzieli? Oprócz korok forest nie zauważyłem nigdzie spadków, więc chyba moja tolerancja na spadki jest bardzo wysoka. Natomiast w Undercover to strasznie się rzuca w oczy. Ta gra nie wygląda jakoś rewelacyjnie, efektów żadnych niesamowitych też nie zauważyłem, więc po prostu to jest partactwo ze strony programistów. Wydając pieniądze na grę i to nie małe spodziewam się dostać produkt który działa poprawnie. O loadingach to już w ogóle szkoda gadać. Myślałem, że ludzie którzy narzekają na frame rate w tym tytule przesadzają za bardzo. A jednak nie. Cytuj
Gość Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 1 godzinę temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? Jaki czepliwy, bo mi zginęło "na sprzęt", proszę, proszę. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? Bierz po pół :). Edytowane 22 grudnia 2017 przez zdrowywariat Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Powiedzcie mi, co z tą grą, o tym młodym z zespołem aspergera? robią to jeszcze? jakaś mega cisza w tym temacie. Cytuj
ogqozo 6 549 Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 Seasons of Heaven. Jest temat w tym dziale. Dawno nieaktualizowany. Niespodziewanie. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 22 grudnia 2017 Opublikowano 22 grudnia 2017 A, to. Obok Sadness na Wii najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra na platformę Nintendo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.