Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powinni oddawać kasę za wybrakowane produkty. Właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Lego City Undercover. Po 15 minutach gry autentycznie bolą mnie oczy. Ta gra chyba nie trzyma w żadnym momencie 30 klatek. Przecież to jest w ogóle niegrywalne. Jak to przeszło jakąkolwiek kontrolę??? Z dala od tej gry, przynajmniej od wersji na switcha, nawet jak byście za pół darmo mieli kupić. Szkoda zdrowia na takie techniczne koszmarki. A to ma jeszcze local coop. Tam to się musi dopiero slide show odstawiać.

Opublikowano

Grałem w okolicach premiery bez większości patchy które wyszły później i nie było aż tak źle jak mówisz. Fakt framerate był mocno niestabilny, ale gra była jak najbardziej grywalna w handheld mode bo tylko w tym trybie grałem w lcu.

Opublikowano

Switch na przełomie najbliższych lat oddzieli prawdziwych devów od nierobów, którzy nie potrafią ani zoptymalizować kodu jak należy, nie mówiąc już o kompresji danych. Jak mają taki problem z loadingami itp. to niech pójdą do Ninny to ich nauczą. 

 

No i już niejednokrotnie wyszło, że patch, który miał coś poprawić to jeszcze bardziej zepsuł.

Opublikowano

LEGO? No na premierę trochę chrupało, zwłaszcza w open world, ale to nie tylko na Switchu ale i na X1 i PS4 i PC. Po prostu nieudolny port na wszystkei sprzęty a nie, że Switch huiowy. Ale żeby pokaz slajdów? Nope. Późniejsze patche poprawiły sytuację, nadal spadki były, ale nigdy, nawet na premierę nie było tak, że gra była niegrywalna.

 

 

Opublikowano

Kolega podkreślił, że gra nie trzyma w ogóle 30 klatek=niegrywalna. Może ciut przesadzać, bo według DF chodzi 25-30 fpsów.

Opublikowano

Dobra może "niegrywalna" to były zbyt mocne słowa, ale gra na otwartych przestrzeniach w handheld mode strasznie chodzi. I to nie okazjonalnie tylko cały czas prawie. Obrót kamery to masakra, jak coś wybuchnie obok nas to widać, że to nie ma nic wspólnego z płynnością. Jak ludzie narzekali na fps w Zeldzie, to ja się pytałem gdzie oni to widzieli? Oprócz korok forest nie zauważyłem nigdzie spadków, więc chyba moja tolerancja na spadki jest bardzo wysoka. Natomiast w Undercover to strasznie się rzuca w oczy. Ta gra nie wygląda jakoś rewelacyjnie, efektów żadnych niesamowitych też nie zauważyłem, więc po prostu to jest partactwo ze strony programistów. Wydając pieniądze na grę i to nie małe spodziewam się dostać produkt który działa poprawnie. O loadingach to już w ogóle szkoda gadać. Myślałem, że ludzie którzy narzekają na frame rate w tym tytule przesadzają za bardzo. A jednak nie.

Opublikowano
1 godzinę temu, Rayos napisał:

czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? 

Jaki czepliwy, bo mi zginęło "na sprzęt", proszę, proszę. 

Opublikowano

A, to.

 

Obok Sadness na Wii najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra na platformę Nintendo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...