Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, _Be_ napisał:

Pajgi ale do czego ty tak krzyżaka używasz, że by ci to robiło różnice? :usmiech: 

 

 

Ja nie piszę, że mi jest potrzebny. Jeżeli o mnie chodzi to używam pada od xa i gdybym grał na switchu stacjonarnie, to wolałbym w tym momencie wydać 100 niż 250 zł.

Opublikowano

A też by wolał grać na padzie od xboxa, rozstaw gałek w pro mi nie odpowiada :hi:

Opublikowano

Ja mam dwa pro controllery, i mogę powiedzieć że nie żałuje wydanej kasy na nie. Pady są świetne (szczególnie ten z Xeno^^), i ja tam nie mam do czego się przyczepić...

Opublikowano
13 minut temu, Ficuś napisał:

Przeciez to praktycznie identyczne, te pady sa totalnie blizniaczo podobne

Masz rację w domu mam do Wii U i myślałem, że tego nie zmienili w wersji Switchowej a potem mi się przypomniało, że faktycznie tak nie jest. Ale gałki ma wypukłe :mevek:

Opublikowano (edytowane)

Jakem biedak, średnio widzę sens skąpienia stówy na padzie. Pad zmienia jakość każdej gry, w którą grasz, przez tysiące godzin, a kosztuje tyle, co jedna gra. Nigdy nie pomyślałem "kurczę, lepiej by było grać na przejściówce, żeby w zamian kupić jeszcze jedną gierkę której nie włączę". Kasa na oryginalnego pada to najmniej żałowana kasa w moim życiu gierkowym. 

 

(Oczywiście chyba że ktoś gra na PS4 i chce grać w te wszystkie gry na dobrym padzie zamiast Dualshocku, wtedy to rozumiem że kombinuje).

 

Potem wyjdzie jakaś gra, w której pełna kompatybilność wszystkich funkcji robi różnicę, i i tak się kupi przecież kontroler Nintendo, a stówka na przejściówkę zostanie poza portfelem. Dla mnie to jak kupowanie karty 32 GB. Potem leży w szafie, bo i tak się chce większą.

 

Czy ten... koleś co tak tym macha na obrazku ma zachęcać? YouTuberzy...

 

 

 

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Wiem, że teraz większość będzie na Switchu ogrywać Bayonetty, ale pamiętajcie też o Owlboy. Nie dość, że to jeden z najlepiej ocenianych indyków to jeszcze wersja na Switcha jest po polsku ! 

Edytowane przez funditto
Opublikowano

Owlboy ma nawet swój temat gdzieś tutaj, poza Switchowym gettem. Zdecydowanie jedna z lepszych gier na Switcha, chociaż przy trwającym zalewie portów indyków nagle jest w cieniu gier czy to nowych (Celeste) czy zabijających ceną (jak te okazje na Oxenfree i Gungeona). W sumie nadal polecam, ale 90 zł wygląda jakby na więcej, niż niegdyś...

Opublikowano

Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła.

Opublikowano
W dniu 17.02.2018 o 14:05, roivas napisał:

Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła.

 

Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę)

Opublikowano
Teraz, chrno-x napisał:

 

Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę)

 

I taka praktyka mi się podoba.

Opublikowano (edytowane)

Na pewno lepsza taka taktyka, niż robi to Sony, gdzie większość ich tytułów niezależnie od platformy pojawia się średnio 3 razy na targach E3 (co roku nowy trailer i nic poza tym). Był pewien moment nawet, gdzie któraś duża strona (chyba IGN) zrobiła wykaz ile razy pojawiał się X tytuł i Sony biło na głowę MSa i Nintendo w tym temacie. 

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano

jakby kogos interesowalo wyszedl patch do dooma, naprawia bledy z zwiechami, dzwiekiem, dodaje obsluge gyro, poprawia wyglad gry w trybie przenosnym i ogolne klatki ponoc stabilniejsze

Opublikowano

nie wiem, nie interesuje mnie doom na pstryczka, fajnie jednak ze to kolejny dev co ostro optymalizuje silnik po premierze i nie olewa, fajnie jakby monolith ogarnal xeno w trybie przenosnym

Opublikowano
7 godzin temu, blakuś napisał:

Grałem dużo w singla w DOOM na Switchu ale zostało kilka misji do skończenia, pobiorę patcha i po testuje czy rzeczywiście jest płynniej :) 


Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...