Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, _Be_ napisał:

Pajgi ale do czego ty tak krzyżaka używasz, że by ci to robiło różnice? :usmiech: 

 

 

Ja nie piszę, że mi jest potrzebny. Jeżeli o mnie chodzi to używam pada od xa i gdybym grał na switchu stacjonarnie, to wolałbym w tym momencie wydać 100 niż 250 zł.

Opublikowano

A też by wolał grać na padzie od xboxa, rozstaw gałek w pro mi nie odpowiada :hi:

Opublikowano

Ja mam dwa pro controllery, i mogę powiedzieć że nie żałuje wydanej kasy na nie. Pady są świetne (szczególnie ten z Xeno^^), i ja tam nie mam do czego się przyczepić...

Opublikowano
13 minut temu, Ficuś napisał:

Przeciez to praktycznie identyczne, te pady sa totalnie blizniaczo podobne

Masz rację w domu mam do Wii U i myślałem, że tego nie zmienili w wersji Switchowej a potem mi się przypomniało, że faktycznie tak nie jest. Ale gałki ma wypukłe :mevek:

Opublikowano (edytowane)

Jakem biedak, średnio widzę sens skąpienia stówy na padzie. Pad zmienia jakość każdej gry, w którą grasz, przez tysiące godzin, a kosztuje tyle, co jedna gra. Nigdy nie pomyślałem "kurczę, lepiej by było grać na przejściówce, żeby w zamian kupić jeszcze jedną gierkę której nie włączę". Kasa na oryginalnego pada to najmniej żałowana kasa w moim życiu gierkowym. 

 

(Oczywiście chyba że ktoś gra na PS4 i chce grać w te wszystkie gry na dobrym padzie zamiast Dualshocku, wtedy to rozumiem że kombinuje).

 

Potem wyjdzie jakaś gra, w której pełna kompatybilność wszystkich funkcji robi różnicę, i i tak się kupi przecież kontroler Nintendo, a stówka na przejściówkę zostanie poza portfelem. Dla mnie to jak kupowanie karty 32 GB. Potem leży w szafie, bo i tak się chce większą.

 

Czy ten... koleś co tak tym macha na obrazku ma zachęcać? YouTuberzy...

 

 

 

Edytowane przez ogqozo
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Wiem, że teraz większość będzie na Switchu ogrywać Bayonetty, ale pamiętajcie też o Owlboy. Nie dość, że to jeden z najlepiej ocenianych indyków to jeszcze wersja na Switcha jest po polsku ! 

Edytowane przez funditto
Opublikowano

Owlboy ma nawet swój temat gdzieś tutaj, poza Switchowym gettem. Zdecydowanie jedna z lepszych gier na Switcha, chociaż przy trwającym zalewie portów indyków nagle jest w cieniu gier czy to nowych (Celeste) czy zabijających ceną (jak te okazje na Oxenfree i Gungeona). W sumie nadal polecam, ale 90 zł wygląda jakby na więcej, niż niegdyś...

Opublikowano

Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła.

Opublikowano
W dniu 17.02.2018 o 14:05, roivas napisał:

Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła.

 

Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę)

Opublikowano
Teraz, chrno-x napisał:

 

Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę)

 

I taka praktyka mi się podoba.

Opublikowano (edytowane)

Na pewno lepsza taka taktyka, niż robi to Sony, gdzie większość ich tytułów niezależnie od platformy pojawia się średnio 3 razy na targach E3 (co roku nowy trailer i nic poza tym). Był pewien moment nawet, gdzie któraś duża strona (chyba IGN) zrobiła wykaz ile razy pojawiał się X tytuł i Sony biło na głowę MSa i Nintendo w tym temacie. 

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano

jakby kogos interesowalo wyszedl patch do dooma, naprawia bledy z zwiechami, dzwiekiem, dodaje obsluge gyro, poprawia wyglad gry w trybie przenosnym i ogolne klatki ponoc stabilniejsze

Opublikowano

nie wiem, nie interesuje mnie doom na pstryczka, fajnie jednak ze to kolejny dev co ostro optymalizuje silnik po premierze i nie olewa, fajnie jakby monolith ogarnal xeno w trybie przenosnym

Opublikowano
7 godzin temu, blakuś napisał:

Grałem dużo w singla w DOOM na Switchu ale zostało kilka misji do skończenia, pobiorę patcha i po testuje czy rzeczywiście jest płynniej :) 


Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...