roivas 41 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Całkiem spoko. Rozdzielczość słaba, spore rozmycia, ale to nie przeszkadza w przyjemnym strzelaniu. Cytuj
funditto 658 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Jak już jesteśmy przy Doomie to Panic Burton ma w produkcji kolejne porty na Switcha. Jakieś pomysły co rzeźbią oprócz Wolfa ? http://www.nintendolife.com/news/2018/02/panic_button_hints_that_more_nintendo_switch_ports_are_in_the_pipeline Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Fallout 3/NV/4? GTA IV/V? RDR? Wiedźmin 2/3? A może Assassins Creed? opcji jest dużo i ciężko tak wróżyć z fusów póki czegoś sami oficjalnie nie zapowiedzą. Cytuj
roivas 41 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich. 1 1 Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 wiedzmin nawet na ps4 amator nie dzialal, wiec nie ma szans. Cytuj
Gość Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Żeby to chodziło zjadliwie na znicza musieliby wymyślić tego wieśmina trzy od nowa. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 1 godzinę temu, roivas napisał: Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich. Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 22 lutego 2018 Opublikowano 22 lutego 2018 W dniu 20.02.2018 o 21:58, ofsajd napisał: Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej? Po patchu jest lepiej - wyższa rozdzielczość ( na TV jak i przenośnie ), nie ma już błędów z dźwiękiem. Gra działa teraz płynnie w 30 FPS ( a miałem kilka lokacji z dużą ilością demonów, przed patchem bardzo ścinało ), chociaż pewnie tu i tam coś chrupnie. Gra się całkiem fajnie, chociaż ja ponad połówę DOOMa skończyłem na TV. 1 Cytuj
adus1991 10 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Fajnie że do Dooma dorzucili sterowanie ruchowe. Ciekawe czy jest tak intuicyjne jak w np RE4 na Wii. Jak stanieje i nie będę miał w co grać to może kupię. Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 (edytowane) O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. Edytowane 23 lutego 2018 przez ogqozo Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 (edytowane) 12 minut temu, ogqozo napisał: O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie? Edytowane 23 lutego 2018 przez zdrowywariat Cytuj
NemoKOF 677 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Raczej nie, tutaj pomagasz wychyleniem chyba, jak w zeldzie. Na wii nie miałeś prawej gałki w zestawie Wiimote i grucha. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 28 minut temu, zdrowywariat napisał: Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie? jak w splatoonie/zeldzie. dopomagasz sobie wychyleniami Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Potwierdzam, sterowanie ze splatoona zrewolucjonizowalo granie w shootery na konsolach, wreszcie celuje sie odruchowo, a nie centruje ekran galka. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Dobre i to, ale celowanie w MP na Wii bardzo mi się podobało, to jedyna rzecz ze sterowania ruchowego, która według mnie dawała radę. Reszta różnie. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 akurat IMO celowanie w FPSy na Wii (goldeneye, metroid prime trilogy) było całkowicie zyebane. strasznie slabe bylo to celowanie poza krawedz ekranu zeby przesunac kamere i latac tym celownikiem po ekranie bez przesuwania obrazu 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Mnie się przyjemnie grało, ale coś tam kojarzę o czym piszesz :). Cytuj
adus1991 10 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 W Metroida ani GE nie grałem na Wii ale grałem w Red Steel 2 gdzie celowanie jak i napierdzielanie kataną przy pomocy WiiLota było fajne. Jeszcze w MoH Heroes miał nawet misje z wykrywaczem min to było coś Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 https://mobile.twitter.com/pokemon/status/702464218386325505Widzieli? Coś się dzieje. Wiele osób poleci po switcha dla poksów. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 (edytowane) Po tej prezentacji, to akcje Nintendo strzelą w górę i to jak, jestem bardzo ciekawy tego directa, bo nie ukrywam, że ograłbym sobie w końcu jakieś Poksy. Edytowane 23 lutego 2018 przez Faka Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Ja ostatnie jakie grałem to jeszcze na gba. Tak więc z samej ciekawości bym pograł i zobaczył jak się gra zmieniła. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 To na raz siekniesz wszystkie najważniejsze zmiany w serii: - typ Fairy - grafika 3D - wymiana przez internet W sumie niewiele się zmieniło przez te lata xd Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 26.02.2016! (pipi)..... co to ma być bubel news 2 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Xddddddddddd newsa z 2016 dawac xddddddd no pekne i dopiero malibu jedyny co ma oczy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.