P-chan 195 Opublikowano 17 września 2018 Opublikowano 17 września 2018 7 godzin temu, Ficuś napisał: niny nigdy nie ma na tgs, ale bankowo inni cos pokaza, jakis czas temu pisalem ze capcom ma panel na zywo o serii phoenix wright i maja byc szokujace newsy na nim wiec raczej bankowo cos nowego zapowiedza Phoenix'em to ja się będę jarał, jak zdecydują się kolejnego wydać na Zachodzie, a tak to chyba najbardziej liczę na jakieś konkrety odnośnie SMTV i jakiś ciekawych zapowiedzi na Switch'unia, o których jeszcze nie wiemy... Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 17 września 2018 Opublikowano 17 września 2018 9 godzin temu, Basior napisał: W tym tygodniu zaczyna się TGS. Wie ktoś może gdzie i kiedy są jakieś transmisje prezentacji? Bo to chyba wygląda po części jak E3? Na pewno coś na Switcha pokażą. Ja osobiście liczę na nowego Phoenixa Wrighta. https://gematsu.com/2018/09/tgs-2018-live-stream-schedule#capcom powyżej masz rozpiskę ale jeszcze nie wszystkie streamy itp. są aktywne. Temat na stronie jest aktualizowany, więc polecam przeglądać co jakiś czas. 1 Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 Pytanie dla wszystkich zainteresowanych: Chcecie przenosin New Super Mario Bros. U z Wii U do Switcha, tak jak to robiliśmy już z Bayonettami, Toadem, Donkeyem? 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 8 godzin temu, Rayos napisał: Pytanie dla wszystkich zainteresowanych: Chcecie przenosin New Super Mario Bros. U z Wii U do Switcha, tak jak to robiliśmy już z Bayonettami, Toadem, Donkeyem? Przenoś a się nie pytaj, wiadomo, że znajdą się tacy co nie grali w wersje na Wii U. Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 (edytowane) Jakoś ta gierka mnie nie rusza mogli by sobie ją darować. 11 godzin temu, Rayos napisał: Pytanie dla wszystkich zainteresowanych: Chcecie przenosin New Super Mario Bros. U z Wii U do Switcha, tak jak to robiliśmy już z Bayonettami, Toadem, Donkeyem? Jakoś ta gierka mnie nie rusza mogli by sobie ją darować. W zamian Mariana 3d World lub Xeno X poproszę. Edytowane 18 września 2018 przez Rezoo7 Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 Imo w 2019 będzie port xeno x a w 2020 Mario 3D world, może nawet pod koniec 2019 Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 13 minut temu, Rayos napisał: Imo w 2019 będzie port xeno x a w 2020 Mario 3D world, może nawet pod koniec 2019 Skąd takie pewne info posiadasz ? Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 To tylko moje domysły i pobożne życzenia Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 Spoko Jeżeli tak będzie to 2019 należy do Nintendo. Zakochałem się w Seri Xeno właśnie po ograniu XC2 miło było by zobaczyć XCX w przyszłym roku, a Marian zawsze dobry na przekąskę między RPGami Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 Rozumiem tych którzy mieli wii u i ograli te gry które maja być przeportowane na switcha ale wiele osób wii u nie miało w tym ja i chętnie ogram te perełki z tamtej konsoli i pewnie wiele innych osób jest jak ja w sumie gdyby nie było to by nie robili portów Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 5 godzin temu, Banan91PL napisał: Rozumiem tych którzy mieli wii u i ograli te gry które maja być przeportowane na switcha ale wiele osób wii u nie miało w tym ja i chętnie ogram te perełki z tamtej konsoli i pewnie wiele innych osób jest jak ja w sumie gdyby nie było to by nie robili portów Patrząc na to jak obecnie tanie jest przeportowanie tych gier, podciągnięcie rozdziałki z 720p do 1080p i ew. wrzucenie wszystkich płatnych dodatków to i tak im się to opłaca, zwłaszcza, że w większości przypadków chcą tyle co za zupełnie nowy tytuł. DKTF sprzedał się już lepiej w Japonii niz wersja na Wii U (ogółem już jakiś czas temu przebił 1mln sprzedanych kopii). Dla mnie mogą przeportować wszystkie duże tytuły z Wii U bo to jednak szansa na drugą młodość (zwłaszcza tych mniej znanych tytułów jak The Wonderful 101 czy Tokyo Mirage Session czy jak to tam się zwało). Osobiście łykam w dniu premiery port z Wind Wakera HD (jeżeli go w ogóle planują). To dla mnie jedna z 3-ech najlepszych Zeld ever i świetny remake. 1 Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 A skąd wiesz czy jest to tanie? Zupełnie inna architektura jest. Programujesz coś? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 (edytowane) 31 minut temu, NemoKOF napisał: A skąd wiesz czy jest to tanie? Zupełnie inna architektura jest. Programujesz coś? Wystarczy, że same studia developerskie otwarcie przyznają iż do przeportowania wielu gier na Switcha przeważnie odsyłają max. 10 osobowy zespół. Nawet EA sięwypowiadało, że stworzenie portu na Switcha to niebo a ziemia, gdzie do stworzenia portu Mass Effecta 3 potrzebowali Team składający się z ponad 30 osób. Oczywiście sam nie wiem jak jest w 100% tak jednak wątpię aby developerzy, którzy tak psioczyli na Wii U nagle zaczęli chwalić Switcha ot tak, gdyby rzeczywiście tak nie było. Wielu developerów indie chwaliło się, że stworzenie portu na Switcha zajęło im zaledwie kilka dni lub max. 2/3 tygodnie. Coś jest w takim razie na rzeczy, nie uważasz? No i najważniejsze nie odnoszę się do wszystkich możliwych portów. Odnoszę się do portów gier od samego NIntendo, gdzie w ogóle jest możliwa jakakolwiek poprawa graficzna. W przypadku takiego Skyrima, Dooma czy Wolfa jestem przekonany że port zajął te kilka dobrych miesięcy, stąd i cena pełnoprawnego produktu. Wiadomo też, że sam nośnik swoje robi i gry na Switcha będą trochę droższe niż u konkurencji. Gdyby było źle lub tak tragicznie jak na Wii U to na 100% nie widzielibyśmy tyle portów z różnych generacji. Edytowane 19 września 2018 przez chrno-x Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 No ale może dlatego, że masz już zrobione rzeczy jak grafikę, masz poziomy itd, więc trzeba portować silnik? To nie jest stworzenie gry CAŁEJ od postaw ale jednak trzeba ją przepisać i zajmuje to dużo czasu jednak. Robią to bo sprzedaż była słaba i za koszty mniejsze niż napisanie całej gierki, mogą próbować zarobić ale nie jest tak, że jest to super proste i nie wymaga ogromu pracy. Nintendo jako 1st party ma konsolę rozgryzioną i ma zespoły, może ew ludzi przerzucić jak jest problem. Ale jak widać, porty od 3rd party nie wychodzą jak grzyby po deszczu Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 14 godzin temu, Banan91PL napisał: Rozumiem tych którzy mieli wii u i ograli te gry które maja być przeportowane na switcha ale wiele osób wii u nie miało w tym ja i chętnie ogram te perełki z tamtej konsoli i pewnie wiele innych osób jest jak ja w sumie gdyby nie było to by nie robili portów Ja mam do dzisiaj choćby Wii/Wii U (nie sprzedaje konsol), a i tak bym chciał by przeportowali choćby takie pierwsze Xeno ( najlepiej w stylu graficznym Xeno 2), Xeno X'a, czy choćby takie Tokyo Mirage Sessions, nie wspominając o paru innych gierkach. Więc ja na remastery czy remake'i nie narzekam:)... 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 10 godzin temu, NemoKOF napisał: No ale może dlatego, że masz już zrobione rzeczy jak grafikę, masz poziomy itd, więc trzeba portować silnik? To nie jest stworzenie gry CAŁEJ od postaw ale jednak trzeba ją przepisać i zajmuje to dużo czasu jednak. Robią to bo sprzedaż była słaba i za koszty mniejsze niż napisanie całej gierki, mogą próbować zarobić ale nie jest tak, że jest to super proste i nie wymaga ogromu pracy. Nintendo jako 1st party ma konsolę rozgryzioną i ma zespoły, może ew ludzi przerzucić jak jest problem. Ale jak widać, porty od 3rd party nie wychodzą jak grzyby po deszczu Akurat portów gier od firm 3rd Party jest znacznie więcej niż portów od samego Nintendo i jego 1st i 2nd party developerów. Ja nigdzie nie napisałem, że to banał, tak jednak opinie wydawców i developerów mówią same za siebie. Przeportowanie gier na Switcha jest znacząco łatwiejsze niż na Wii U. Devkit Switcha kosztuje 500 zielonych (to devkit PS4 kosztuje 2500$, nie mówiąc o Wii U i 5000 za sztukę), potrzebują znacznie mniejszą ilość ludzi oraz czasu. Gdyby tak nie bylo to Switch nie zostałby zalany Indykami w takiej ilości a przecież nie mówimy o shitach z komórki a naprawdę porządnych produktach. Zresztą potrzebny czas jak i jakość portu zależy od developera oraz od kodu źródłowego. Mieliśmy wiele sytuacji, gdzie kod źródłowy danej gry przepadł i nowy developer musiał męczyć się z jakimś przestarzałym buildem (vide: Silent Hill HD Collection) tak jednak na Switcha wychodzą stosunkowo świeże gry albo mają kompletny kod źródłowy co ułatwia pracę. Wracając do tematu samych portów. W tym roku pojawiło się akurat bardzo dużo zapowiedzi różnorakich portów co może tylko dobrze wróżyć Switchowi. Port kosztuje zawsze mniej niż nowa pełnoprawna gra (tak jak napisałeś jest już wszystko gotowe, trzeba to jeszcze przepisać). Gdyby się to wydawcom nie opłacało to nie byłoby zapowiedzi trylogii Atelierów, nie było zapowiedzi Finali czy chociażby Doom Eternal czy ogólnie poprzednich pozycji od Bethesdy. W skrócie jestem dobrej myśli i popieram wypuszczanie portów (za rozsądną cenę), zwłaszcza jeżeli ich jakość jest w wielu aspektach bez zarzutu. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 Ktos juz sobie zamowil NESowe kontrolery od Nintendo? Wysylka w polowie Grudnia - ja chyba poczekam troche i dopiero po nowym roku zamowie (okres swiateczny - nie, dzieki... jeszcze sie zgubi). Chociaz gdzies widze, ze "not for child acocunts" pytanie czy konto dziecinne czy podlinkowane family ;P Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 19 września 2018 Opublikowano 19 września 2018 Ale @chrno-x ja nie piszę o archaizmach jak wiiu. Chodzi o to, że port z PC na ps4 I xone jest prostszy. Ok, cena devkita wyższa ale go kupujesz raz, to nie jest duża kwota i masz procek z PC, grafikę z PC i więcej ramu. A w Switchu masz procka z komórek (arm) i mało wszystkiego. Porty indie są głównie dlatego że się sprzedają, gier na Switcha jest ciągle mniej niż na resztę systemów plus nintendofagi lubią platformery i metroidvanię bardziej niż przeciętny posiadacz ps4 a dużo indorów to te gatunko. Co nie zmienia faktu że łatwiej grę z PC przenieść na ps4/one niż na Switcha. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 20 września 2018 Opublikowano 20 września 2018 22 godziny temu, NemoKOF napisał: Ale @chrno-x ja nie piszę o archaizmach jak wiiu. Chodzi o to, że port z PC na ps4 I xone jest prostszy. Ok, cena devkita wyższa ale go kupujesz raz, to nie jest duża kwota i masz procek z PC, grafikę z PC i więcej ramu. A w Switchu masz procka z komórek (arm) i mało wszystkiego. Porty indie są głównie dlatego że się sprzedają, gier na Switcha jest ciągle mniej niż na resztę systemów plus nintendofagi lubią platformery i metroidvanię bardziej niż przeciętny posiadacz ps4 a dużo indorów to te gatunko. Co nie zmienia faktu że łatwiej grę z PC przenieść na ps4/one niż na Switcha. Oceniam tylko po tym co przeczytałem w ciągu ostatniego roku. Cieszy fakt, że coraz więcej gier wychodzi, wiadomo to nie PC ani obecnie PS4 ale nie zapominajmy, że PS4 na rynku jest już coś koło 5 lat. Przez pierwsze 1.5 to PS4 nie miała czym się chwalić, ani dużymi exami ani konkretnymi cyfrówkami. Tak czy siak wracając do tematu i tak jestem pozytywnie zaskoczony tym co wychodzi na Switcha i czekam na kolejne iteracje gier pisanych pod samego Switcha. Cytuj
adasiulko 201 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Mam problem z zalogowaniem na stronę Nintendo ponieważ mam włączoną weryfikację, ale zgubiłem kartkę z kodami. Da się jakoś uzyskać kody drugi raz? Cytuj
Di 848 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Nie myślałeś o karcie Revolut? Bardzo korzystny kurs, a do tego będziesz mógł dowolnie przechodzić między regionami (przy zmianie regionu tracimy środki, które mamy aktualnie zgromadzone, co jest problemem przy doładowaniach). Tam, gdzie Revolut nie zadziała, najczęściej będziesz mógł kupić przez Internet kartę doładowującą (Japonia czy USA). Warto śledzić zniżki w różnych regionach, bo można sporo zaoszczędzić. Portfel jest tylko dla danej waluty i przy zmianie regionu tracisz środki, więc karty działają tylko na dany region. Cytuj
Daffy 10 626 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 snes, n64 i gierki z dsa w ramach abonamentu na switchu? jak myslicie? (w odniesieniu do newsa), mi tam ds i n64 zwisa ale kurcze tego snesa by mogli dac jeszcze w tym roku Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 mówiłem to już ostatnio, powtórzę i teraz: jestem pewien, że gierki SNESowe i/lub GB/GBC/GBA wejdą w skład darmowych gier abonamentowych jeszcze w tym roku. Poczekajmy na rozwój sytuacji :-). Cytuj
MGStarter 247 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Ciekawe jak rozwiążą granie w gry na DS (dwa ekrany). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.