devilbot 3 722 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Też mi wyczyn. Gameboy advance też miał dooma plus duke nukema, serious sama, medal of honor i wolfensteina. 1 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Jeszcze jakby za porty odpowiadaly czesciej powazne firmy, a nie ponaglani studenci w garazach byloby swietnie 2 minuty temu, devilbot napisał: Też mi wyczyn. Gameboy advance też miał dooma plus duke nukema, serious sama, medal of honor i wolfensteina. Wow, w 2001 roku konsola dostaje port stuletniej gierki chodzacej na pc486 i porownujesz to do portu wspolczesnego dooma, ktory wyszedl chwile wczesniej na duze konsole ps4/xone 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 1 godzinę temu, devilbot napisał: Też mi wyczyn. Gameboy advance też miał dooma plus duke nukema, serious sama, medal of honor i wolfensteina. Widziałeś te gierki na oczy czy tylko piszesz bo gdzieś o tym przeczytałeś? Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 12 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Widziałeś te gierki na oczy czy tylko piszesz bo gdzieś o tym przeczytałeś? Tak widziałem, a w niektóre nawet grałem. Grałem też na Nintendo Dsie w Moon, Metroid Prime Hunters, Goldeneye, CoDy, CORE, Dementium itp. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) No i jak ma się np taki Medal Of Honor, który nawet nie jest portem tylko nową grą do Dooma 2016 będący przeniesieniem z dużych konsol w skali 1:1. Cody na dsie xddd Edytowane 9 lutego 2019 przez Dr.Czekolada Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Nie wiem jak się ma. Pytałeś czy grałem w te gry to odpisałem. Nie pamiętam o co chodziło na poprzedniej stronie. 1 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, chrno-x napisał: Wolfenstein II jest idealnym przykładem, gdzie im wiekszy TVik to gorzej gra wygląda (dlatego do Switcha najlepiej mieć max. 43" Full HD bo ekran 4K nie służy tej konsoli z min. 49/50" matrycą)a przenośnie widząc jak mały trzymasz sprzęt w rękach to dziwi Cię jakim cudem oni osiagnęłi taką grafę na tak słabym sprzęcie. Obejrzyj sobie produkcje developerów 3rd Party od podszewki na Digital Foundry i sam oceń. Niektórym takie rzeczy nie przeszkadzają ponieważ Switch to przede wszystkim Handheld mający chyba max. 1cm grubości i wygląda w sumie jak Tablet. Oczekujesz więc za bardzo od sprzętu znacząco mniejszego od typowych stacjonarek. Co do MHW to nie wiem do której wersji pijesz? Jeżeli PC, PS4 Pro i XoX to sorry ale to nie ta liga. Podstawowa PS4 śmiga w Full HD a XOS w 900p, tak więc najbardziej prawdopodobna rozdziałka na Switchu to 720p. Odnosnie TV 4K, to Switch nie obsluguje nawet takiej rozdzialki, wiec trzeba czekac na rewizje. Bo tak to jest podwojny upscall robiony na TV.. Ze Switch to swietny handheld, i glownie handheld bo dock to minimalny wysilek ze strony N, pisalem dawno temu. Coz, nie jestem zainteresowany gra przenosna, a TV mam raczej duzy, wiec dla mnie obecnie N po prostu nie istnieje. Odnosnie MHW, oczywiscie mowie o bazowej wersji, bo roznica w mocy z mid genami, no to juz jest inny rzad cyfr. Najslabsza obecnie wersja na One owszem chodzi w 900p, ale framerate tankuje powaznie, wiec nie wiem, czy byloby nawet pelne 720p, czy raczej jakis dynamiczny dziwak. Mimo wszystko One to 1.3 TF, a Switch 0.39 czy iles tam. Zreszta, no nie ukrywajmy, grafika jest duza zaleta MHW, wiele osob wprost pisze ze czekalo na cos takiego, bo seria kojarzona z handheldem N nigdy raczej nie byla na czasie jesli chodzi o technikalia. Czy jest sens odbierac tej czesci najwieksza zalete, kiedy zwykle PS4 to malutki wydatek, nie wiem. Jak dla mnie, osobny MonHun, pisany raczej jako gra pod handheld mode, tak samo jak Xeno, byloby najlepszym rozwiazaniem. Prosta kontynuacja serii z 3DS. Edytowane 9 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) Akurat Xenoblade 2 nie był nigdy pisany z myślą o specyfikacji i funkcjonalności Switcha bo developer do bardzo późna nic nie wiedział o konsoli (czyli specyfikacji i opcji dock - handheld mode). Z kolei Xenoblade 1 wyszedł najpierw na Wii a wersja z New 3DS'a to zwykły port, wiec nie wiem o jaką kontynuacje serii z 3DS'a masz na myśli. Switcha mam podpiętego pod 50' Samsunga 4K i to zależy już od gry jak one wyglądają. Dla przykładu Super Mario Odyssey czy L.A. Noire wyglądają naprawdę dobrze, tak Octopath to moim zdaniem tragedia i gra bardzo traci na swoim uroku (podpiąłem Switcha pod 26 calowca i gra wyglądała bajecznie). Switch mi zwisa ile ma mocy obliczeniowej ponieważ i tak obecnie developerzy często nie wykorzystują mocy konsol pod moje upodobania. Gry może i wyglądają ślicznie ale fizyka cofnęła się mocno do tyłu i mogę podać mnóstwo gier z poprzedniej generacji, które fizyką zjadają obecne hity na śniadanie (nie mówiąc już o detekcji kolizji). To że MHW ma problem z frameratem to wina developerów, którzy mają problem z frame pacingiem a nie z mocą konsol. World mógłby spokojnie śmigać w tych 30 klatkach i byłoby to w pełni grywalne ale skoro uparli się aby framerate nie miał capa na 30 tylko był odblokowany to nie dziwota, że gra działa jak działa. Po prostu niektórzy za bardzo się przyzwyczaili co do tego aby gadać, że sprzęt jest za słaby a nie to, że developer dał ciała. Zresztą dla mnie Generations Ultimate to nieporozumienie i coraz większy z tej serii jest absurd. World ma to czego brakowało właśnie w ostatnich odsłonach na platformach N. Zresztą całkowite wywalenie nurkowania z Tri to dla mnie również porażka. Bardziej mi to przypomina Power Rangers ze swiecącymi jak psu jajka zbrojami i tym, że AI stworów stoi od lat na tym samym poziomie i dopiero przy World ruszył do przodu. Wątpię aby zrobili port World, prędzej mogliby zrobić hybrydę. Spróbować dostować RE Engine pod Switcha i wymieszać trochę z Generations Ultimate i trochę z World a dzięki możliwości grania przenosnie gra i tak znalazła by swoich zwolenników. Aczkolwiek nie uważam, że wiele gier tego potrzebuje. To już kwestia czy developerzy myślą w ogóle o tym aby ich gra wyszła na Switcha. Edytowane 9 lutego 2019 przez chrno-x Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) Nintendo znowu zaczyna grzeszyć pychą. Nie wiem czy zapowiadanie nowych premier po raz pierwszy niedługo przed premierą to dobry sposób na podtrzymanie czy nawet zwiększanie zainteresowania konsolą (prognozy sprzedaży tejże już obniżyli). To tak gwoli hasła, "mamy niezapowiedziane hity które wyjdą w 2019 roku", czy coś w ten deseń. Edytowane 9 lutego 2019 przez Arm9_Team Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 14 minut temu, Arm9_Team napisał: Nintendo znowu zaczyna grzeszyć pychą. Nie wiem czy zapowiadanie nowych premier po raz pierwszy niedługo przed premierą to dobry sposób na podtrzymanie czy nawet zwiększanie zainteresowania konsolą (prognozy sprzedaży tejże już obniżyli). To tak gwoli hasła, "mamy niezapowiedziane hity które wyjdą w 2019 roku", czy coś w ten deseń. Te prognozy były do końca tego marca, a niezapowiedziane gry niby mają na kwiecień - grudzień, bo w marcu wychodzi Yoshi. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) 3 minuty temu, aphromo napisał: Dla mnie - totalny bezsens. Reklama dzwignia handlu. Zamiast dyskutowac o grach na ten rok, to sie zastanawiacie co wyjdzie wogole i czekacie na Directa, caly styczen czekaliscie, wchodzimy w polowe lutego. Nie moge zrozumiec - po co, jaki to ma sens ? Zaden. Zreszta to nie jest tak, ze oni maja tych gier jakos duzo, albo ze sa ( obecnie ) jakies wybitne, po prostu zachowuja sie jak panna na wydaniu, krokodyla daj mi luby. Wszyscy inni tez maja niezapowiedziane gry. Taki to ma sens, że gry nie powinny być zapowiadane wcześniej, niż rok przed premierą, to bez sensu. Gdyby direct odbył się w lutym i na kwiecień zapowiedzieli jakąś nową grę, czy choćby MPT, to by było coś! Edytowane 9 lutego 2019 przez zdrowywariat Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) @aphromo Jeżeli chodzi o gry na Switcha to jeżeli nie masz konsoli to szczerze rozmawianie o czymś co widzisz jedynie na Youtubie trochę mija się z celem bo już samo to że YT ma chuyowo jakość i kompresja swoje robi to raz. Dwa chodzi o styl graficzny i rozdzielczość. Dlaczego podałem takie przykłady? Ponieważ każda z tych prezentuje inną formę stylistyki i wykonania. Co z tego, że L.A. Noire to gra z poprzedniej generacji? Zapominasz, że L.A. Noire był tworzony z myślą o specyfikacji PS3 a tutaj masz grę, która wygląda i śmiga lepiej niż oryginał (w większości przypadków) a działa na Tegrze z 2015r.. Podałem trzy gry mające tak samo różną rozdzielczość co również ma na znaczeniu co jest a co nie jest osiągalne na Switchu. Tym bardziej umiejętności developerów mają znaczenie czy gra będzie wyglądać lepiej lub gorzej i czy framerate jest taki jak być powinien. Kto jak kto ale przez lata Capcom był jednym z tych developerów 3rd Party, którzy zawsze wyciskali soki z konsol Nintendo. Zresztą akurat Mario i inne gry od Big N mają to czego wiele innych tytułów nie ma. Bite 60 klatek na sekunde. Może i ich gry mogłyby na Switchu wyglądać jeszcze lepiej (choć moim zdaniem wyglądają bardzo dobrze jak na możliwości sprzętu) tak nie mają sobie równych jeśli chodzi o framerate i framepacing. Apropo framerate'u widać chłopie że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. To czy gra ma odblokowany framerate czy od początku produkcji tytuł był stworzony z myślą o 30 klatkach czy też 60 ma ogromne znaczenie. W przypadku MHW dali totalnie du.py. Skupili się na mocniejszym sprzęcie zlewając w ogóle to, że przy odblokowanym frameracie gra będzie skakała jak poyebana. Dlatego na XoS tytuł spada poniżej 30 klatek, gdzie po chwili wędruje na 40-45. Framepacing ssie i to po całej linii. Dokładnie ta sama przypadłość jest w innych grach Capcomu. Lepiej wygląda i odczuwa się stabilne 30 klatek z idealnym framepacingiem niż odblokowany framecap, który skacze jak porypany to w górę to w dół. Ponownie polecam obejrzeć trochę filmików z Digital Foundry to się dowiesz o czym mowa bo bardzo często mają rację. Zresztą nawet na mocniejszym sprzęcie tytuł nie osiąga murowanych 60 fpsów, wiec o czym my tutaj rozmawiamy. Co najważniejsze mówię o grach tylko na Switcha lub w wersji na Switcha a nie to czy Mario jest królem szczegółów bo bardzo byś się zdziwił no ale właśnie wypowiedz się o tych grach jak będziesz miał podpiętą konsolę pod Tvika a nie opierasz się na filmikach z Youtube'a. P.S. A to czy MHW jest możliwy do osiągnięcia na Switchu to tytuł śmiga na MT Framework. To jest dokładnie ten sam silnik na którym działa MOnster Hunter Generations Ultimate i wszystkie tytuły od Capcom z poprzedniej generacji. Wątpię więc aby Capcom wykorzystało jakiekolwiek assety z Deep Down śmigający na kompletnie innym silniku (Phanta Rei), który przepadł w czeluściach firmy ale zapewne przyczynił się do powstania RE Engine. Edytowane 9 lutego 2019 przez chrno-x 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Switch jest najlepszą konsolą przenośną i znośną stacjonarką. I tak liczą się gry! Gry! Switch niby najsłabszy z całej trójcy, a Zelda to najbardziej zaawansowana gra, jeśli chodzi o fizykę. Więc? 1 Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) Nie chodzi o grafikę czy fpsy nintendo ma dusze , gry czysty gameplay z pasja a nie wydmuszki . N ma najlepsze gry i tyle kto atakuje N pod względem grafiki czy wydajności nie wie chyba ocb w tej magii Edytowane 9 lutego 2019 przez Banan91PL 1 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) @aphromo Apropo L.A. Noire napisałem przecież, gra nie zawsze śmiga lepiej tylko w większości przypadków. Na Switchu masz lepsze tekstury, oświetlenie, wyższą rozdzielczość (zamiast 720p jest 1080 a w docku masz 720p) niż wersja na PS3 ale fakt są czasami problemy z klatkami (to zależy też o tym czy mówisz o wersji Dock czy handheld) i tak samo wersja na PS3 nie śmigała w stabilnych 30 klatkach. Nigdzie nie napisałem o tym, że wersja na Switcha działa "zawsze lepiej" ale wygląda na pewno lepiej. Co do gier od Nintendo to nie pamiętam gry, która by używała dynamicznej rozdziałki. SMO ma 900p i pojedyncze dropy z 1 fps, które nie da się tego zauważyć i nie jest to stuttering ponieważ ma idealny framepacing, nie jesteś w stanie tego nawet zauważyć, chyba, że ktoś Ci pokażę to na wykresie (podobny problem swego czasu miał MK8 na WIi U, który działa w idealnych 59 klatkach co poprawili na Switchu). Zelda to jedyny wyjątek, gdzie gra nigdy nie miała śmigać w 60 klatkach. Chodziło mi o ARMS, Splatoon 2, Donkey Kong Country czy Mario Kart 8 Deluxe (wszystkie śmigające w 1080p w 60 klatkach). Żadna z tych gier nie posiada dynamicznej rozdziałki, więc nie wiem do której gry uderzasz (więc jeżeli taką znalazłeś to z chęcią usłyszę o niej więcej). Uprzedzę tylko fakt. Nintendo nigdy w obecnych grach nie korzysta z jakiejkolwiek formy anty alliasingu, który w sumie potrafi być dosyć wymagającym czynnikiem. No i cały czas piszę o jednym: podałem trzy przykłady gier, które jak wyglądają na ekranie 4K a są od siebie zgoła odmienne (stylistyka, rozdzielczość, efekty graficzne, wykorzystany silnik). Jedynie chodziło mi o to jak to się prezentuje na dużym ekranie 4K. Tutaj nic nie ma do rzeczy jaką moc ma Switch. Doom to przykład gry, która nigdy nie była tworzona z myślą o Switchu. Nie wiadomo było nawet czy konsola jest kompatybilna z Id Engine. To ma duże znacznie czy konsola w ogóle jest w stanie uruchomić dany silnik czy nie. Z kolei MT Framework na którym działa MHW, seria Re Revelations czy MHGU śmiga na Swichu bez problemu i z chęcią przygarnąłbym trylogię Lost Planet w Full HD i 60 klatkach na Pstryku. Zresztą dowiemy się nieco więcej czy taki MHW jest w stanie pójść na Pstryku jak wyjdzie Dragon's Dogma Dark Arisen. Swoisty Monster Hunter w średniowiecznym fantasy na czele z ujeżdżaniem dużych bestii kilkoma NPCami do pomocy i tworzeniem własnego kmiotka z fotorealistyczną grafą (wypisz wymaluj MHW). Jeżeli gra z poprzedniej generacji na tym samym silniku będzie działać źle na Pstryku to albo będzie chuyowym portem albo Switch nie radzi sobie z takimi grami. P.S. Nigdzie nie wypowiadałem się o frajdzie płynącej z gry tylko właśnie o samych technikaliach o których to wspominasz. Edytowane 9 lutego 2019 przez chrno-x Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) W DKCTF chyba był jakiś myk ze zmieniającą się rozdzielczością, nie zawsze było 720p, ale kogo to obchodzi? Takie gadki to powinny się toczyć w temacie koks vs prosiak, bo to Microsoft i Sony biorą udział w tym wyścigu, a Ninny już od czasu Wii podąża inną drogą. Edytowane 9 lutego 2019 przez zdrowywariat Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) 5 minut temu, zdrowywariat napisał: W DKCTF chyba był jakiś myk ze zmieniającą się rozdzielczością, nie zawsze było 720p, ale kogo to obchodzi? Takie gadki to powinny się toczyć w temacie koks vs prosiak, bo to Microsoft i Sony biorą udział w tym wyścigu, a Ninny już od czasu Wii podąża inną drogą. Tak tylko ja mówię o Dock Mode. DKC akurat ma tam jakieś problemy w trybie handheld mode (w zasadzie to przenośnie gra śmiga w 648p a nie 720p) ale w dock masz fixed 1080p. Edytowane 9 lutego 2019 przez chrno-x Cytuj
funditto 661 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Aphromo, tak z ciekawości, jakie gry skołoniłyby Cię do kupna Switcha ? Cytuj
funditto 661 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 W sumie to jeszcze bardziej cieszy mnie lineup Switcha po tym co aphromo pisze, bo niby to wszystko takie słabe.. zmiany rozdzielczości, mała moc i w ogóle, a te gry to jakieś cuda, bo w prawie żadnej z nich nie czułem, że Switch jest za słaby, albo że chciałbym żeby gra miała więcej detali. Może przy Deku Tree w Zeldzie ale na pewno nie w Splatoonie czy Mario Odyssey Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 @aphromo No to widzisz kompletnie mi to uciekło z głowy wiec zwracam honor. Co do Xo to obecnie każdy developer zlewa podst. wersje konsoli bo bazową jest PS4 i niejednokrotnie widać to nawet na takim Ace Combat, że oby dwie wersje XO śmigają gorzej niż platformy Sony. Myślę, że dzięki popularności Switcha, która jest bardzo duża, mamy szanse na to aby developerzy bardziej się wysilali pod względem dopracowania gier. Nam głównie pozostaje czekać na efekty tych prac bo niestety nie oszukujmy się ale każda obecna duża produkcja niezaleznie od platformy wymaga tych 3/4 lat produkcji. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Exy na switcha? Cudowne gry na wylacznosc, porty najlepszych exow z wiiu, do tego większość tego w 60fps w swietnej oprawie, jak tak ma wygladac granie na niewyrabiajacej konsoli to dawac mi tego wiecej w takiej oprawie i frameracie Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 Za 2/3 lata musi wyjśc wersja z rozdzielczością 4K lub wersja dla tych co grają głównie w Dock Mode. Zresztą to nie byłoby głupie gdyby zrobili takie dwa dodatkowe modele. Wersja Lite głównie do grania przenośnie z nie ściąganymi joyconami, może mniejszym ale lepszym ekranem i większą baterią. Do tego wersja Pro z małą baterią ale mocniejszymi bebechami gdzie stacja dokująca dodatkowo by zawierała jakieś podzespoły aby wspomóc konsole. Dla mnie marzenie i opcja idealna ale wiadomo, że Nintendo nie pójdzie tą drogą co MS choć myślę, że by im się opłaciło. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) 9 minut temu, Ficuś napisał: Exy na switcha? Cudowne gry na wylacznosc, porty najlepszych exow z wiiu, do tego większość tego w 60fps w swietnej oprawie, jak tak ma wygladac granie na niewyrabiajacej konsoli to dawac mi tego wiecej w takiej oprawie i frameracie Jeszcze tak dopakowane zawartością jak Zelda, Mario Odyssey, czy Smash Ultimate. I tak długo wspierane online za free jak Splatoon2 i inne. Edytowane 9 lutego 2019 przez zdrowywariat Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 (edytowane) 8 minut temu, aphromo napisał: To jest pokazu potencjalu, jaki mozna osiagnac, o ile producent konsoli nie bedzie odwalal maniany i robil konsoli w mysl zasady ni pies, ni wydra. Połóż sobie Switcha obok PS4, widzisz różnicę w wielkości? Wiesz jaką baterię by musieli włożyć, żeby Switch o mocy PS4 podziałał 3h? Wiesz ile działa DualShock4 na jednym ładowaniu? 1h dłużej! Ninny poszło na świetny kompromis stosunku ceny do jakości itp.. Twoje kochane Sony przyoszczędziło na baterii w padach w konsoli dla hardcorowych graczy. I też przyoszczędzili na mocy konsoli, żeby była tańsza, dlatego wyszło pro. Wracaj do CW, bo nie masz argumentów. Edytowane 9 lutego 2019 przez zdrowywariat 1 Cytuj
bulaxyz82 168 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 jestem noga w tematach technicznych, ale po 4 piwkach ciekawie się to czyta i nawet zaczynam rozumieć o czym piszecie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.