Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, aphromo napisał:

Ogolnie to wiem tyle, ze Platinum zakonczylo udzial w projekcie Granblue na PS4 ( mam nadzieje, ze kooperant nie zerwal po prostu wspolpracy i nie kopnal ich po prostu w tylek na do widzenia ), jeszcze ponoc maja wreszcie cos wlasnego niby robic, no nie widze tego.

Ale to sa oni skurczybyki, gra ktory ma tylko trailer dla wielu juz najlepsza obecnie pozycja na switch.

 

Już się samo Platinum wypowiadało na ten temat. Po prostu ich współpraca polegała na wyznaczonym terminie. Doszli do końca tego co mieli dla gry przygotować i tyle. Ja obstawiam, że Platinum miało zadbać o system walki a za resztę i tak odpowiadało Cygames. Platynowi zresztą dopowiedzili, że żadna umowa nie została zerwana. Po prostu doszli do końca swojej pracy, skończył się wyznaczony przez obie firmy okres umowy i tyle.

 

W dzisiejszych czasach widać ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem ale za to sieją ferment na necie tylko chyba po to aby każdy developer, wydawca i bóg wie kto jeszcze musieli się z każdej rzeczy tłumaczyć.

 

Ja uważam, że Platynowi gdyby nie mieli korzyści ze współpracy z Nintendo to by się z nimi nie bratali. Dają chętnie kasę, nie wcinają się w produkcję gry a na dodatek wykładają kasę na jej wydanie nie tylko w KKW ale na całym świecie. Jestem raczej przekonany, że Astral Chain jako IP należeć będzie do Platynowych ale zwyczajnie prawa wydawnicze do pierwszej części posiadać będzie Big N jeżeli grę sami wydadzą (a na to się zapowiada). Chyba, że Ninny jak przy serii Fatal Frame wykupią prawa do samej marki a studio będzie dla nich pracowało (jak to jest z Koei Tecmo).

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, XM. napisał:

Problemem PG jest to, że stworzyli świetne IP jak TW101, Vanquish czy Bayonetta a niestety żadne nie należy do nich więc wiecznie są na łasce osób które rzuca trochę kasy na kontynuację. Muszą sami coś wreszcie stworzyć i wydać bo nie zawsze Nintendo sypnie hajsem.

 

 

Gdyby nie Nintendo to nie miałbyś ani Bayo 2 ani tym bardziej w produkcji Bayo 3 i nowego IP, więc to jest już czepianie się na siłę. Oczywiście, że mogą pójść drogą gdzie sami w pełni ufundują grę i jak pokazuje przykład Ninja Theory trzeba mieć samozaparcie, chęci i łeb na karku aby dobrze zarządzać kasą i mieć pomysł na ciekawą grę. Tak czy siak Ninja Theory było kiedyś większym studiem niż jest obecnie (team obecnie liczy mniej niż 100 osób, gdzie większość pomaga innym developerom przy różnych grach aby firma miała za co żyć z miesiąca na miesiąc a zespół odpowiadający za nowe projekty liczy średnio 30 osób) i przy ok. 20/30 osobowym zespole stworzyli po 3 latach Hellblade'a za 10mln dolarów. Myślę, że PG mogłoby pójść tą samą drogą...

 

Tak jak sam widzisz po latach szukania inwestorów (bo kasa na drzewach nie rośnie) zostali jednak kupieni przez MS a przecież mogli powiedzieć nie. Świetnym przykładem jest dalej Inxile i Obsidian. Również spore studia i woleli wykorzystać sytuację w której MS szuka świeżej krwi do swojego portfolio developerów a za wszystkim stoi kasa i ciągłe martwienie się czy pracownicy dostaną kolejną wypłatę.

 

Zresztą skoro Platinum nie posiada praw do żadnej marki to nic nie stoi na przeszkodzie aby niczym Bungie wykupić prawa do marki (nie jeden zresztą zespół już tak robił), tak więc Japończycy tylko sami sobie są winni, że w momentach gdy studio miało kasę mogło wykupić prawa do swoich starych marek. Tylko czy to aby na pewno by im się opłaciło skoro obecnie Nintendo jest hojne i wspiera ich niszowe produkcje?

 

No i nie oszukujmy się ale już historia pokazała, że Platynowi nie posiadają zbyt wielu dobrych liderów, którzy wykorzystają w pełni potencjał swoich podopiecznych. Dopóki PG zajmuje się max. 2/3-ma projektami to można być raczej spokojnym o jakość wykonania. Gorzej jak było w przypadku tworzenia gier na licencji i z 200 pracowników zrobili dosyć sporej ilości mniejsze teamy, które męczyły się z projektami a jakościowo te gry pozostawiały wiele do życzenia.

Edytowane przez chrno-x
Gość aphromo
Opublikowano

@chrno-x

Dzieki za info, az tak nie sledze tematu, dobre nowiny glosisz.

Odnosnie AC, to wszystko mi sie podoba, nie wiem tylko jak to bedzie wygladac, bo ze bedzie beton 60 fps to raczej jestem spokojny, ale juz wizualia to inny temat.

No nic pozyjemy zobaczymy.

Opublikowano

chyba jeszcze nie bylo gry od platinium co trzymala beton 60fps, obstawiam jak zawsze przy ich slasherach przedzial 40-60fps bo raczej nie odwala cyrku jak przy pierwszej bayoneccie na ps3 z racji ze to ex

Opublikowano
14 minut temu, Ficuś napisał:

chyba jeszcze nie bylo gry od platinium co trzymala beton 60fps, obstawiam jak zawsze przy ich slasherach przedzial 40-60fps bo raczej nie odwala cyrku jak przy pierwszej bayoneccie na ps3 z racji ze to ex

<kaszlu kaszlu> Metal Gear Rising <kaszlu kaszlu>

Opublikowano (edytowane)

Chyba na PS3, na X360 było masełko

 

edit: no dobra, coś tam jednak dropił - nostalgia przemówiła i zaćmiła wspomnienia :(

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano
25 minut temu, Ficuś napisał:

chyba jeszcze nie bylo gry od platinium co trzymala beton 60fps, obstawiam jak zawsze przy ich slasherach przedzial 40-60fps bo raczej nie odwala cyrku jak przy pierwszej bayoneccie na ps3 z racji ze to ex

 

Bayo na PS3 nie stworzyła ekipa Platynowych tylko wewnętrzny zespół SEGI. A z tego co wiem Bayo 1 na XOX trzyma mur beton 60 klatek (według Digital Foundry).

Opublikowano
7 godzin temu, chrno-x napisał:

Tak czy siak Ninja Theory było kiedyś dosyć sporym studiem, które z tego co pamiętam na pewno miało min. 100 pracowników (nie pamiętam czy nie ok. 200) z czego zwolnili prawie wszystkich i został ok. 25/30 osobowy team.

Coś chyba przekręciłeś. W NT nigdy nie było tak dużych zwolnień. Musiało ci się pomylić z tym, że nad hellbladem pracowało tylko ok. 20 osób, ale reszta nie wyleciała na bruk, tylko pracowała nad innymi projektami. Dlatego właśnie są plotki, że już w tym roku pokażą coś nowego.

Opublikowano

btw starlink ma dostac na wiosne patch min z jakimis wyscigami, wszystko ponownie z goscinnymi postaciami z star fox - czyzby to byla ta mityczna plota o starfox racing?

Opublikowano
43 minuty temu, MBeniek napisał:

Coś chyba przekręciłeś. W NT nigdy nie było tak dużych zwolnień. Musiało ci się pomylić z tym, że nad hellbladem pracowało tylko ok. 20 osób, ale reszta nie wyleciała na bruk, tylko pracowała nad innymi projektami. Dlatego właśnie są plotki, że już w tym roku pokażą coś nowego.

To prawda. Bleeding Edge robi się od kilku lat a do tego część ekipy tworzyła grę na VR w uniwersum Star Wars. 

Opublikowano
9 godzin temu, chrno-x napisał:

 

Już się samo Platinum wypowiadało na ten temat. Po prostu ich współpraca polegała na wyznaczonym terminie. Doszli do końca tego co mieli dla gry przygotować i tyle. Ja obstawiam, że Platinum miało zadbać o system walki a za resztę i tak odpowiadało Cygames. Platynowi zresztą dopowiedzili, że żadna umowa nie została zerwana. Po prostu doszli do końca swojej pracy, skończył się wyznaczony przez obie firmy okres umowy i tyle.

 

W dzisiejszych czasach widać ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem ale za to sieją ferment na necie tylko chyba po to aby każdy developer, wydawca i bóg wie kto jeszcze musieli się z każdej rzeczy tłumaczyć.



Niestety sprawa nie wygląda tak różowo dla Platinum - zwykle żadna firma nie usuwa loga innej firmy, która brała udział w produkcji danego produktu, obojętnie czy kontrakt został wypełniony czy nie. Obecnie jakikolwiek ślad po Platinum został usunięty z materiałów Cygames, oficjalna wypowiedź Platinum jest dość standardowym komunikatem prasowym, Cygames zapytane o to samo: no comments

Coś złego dzieje się w P* - to nie tylko Granblue, ich dwa projekty mobile obecnie są w totalnym limbo (były ważne z punktu widzenia finansowego), Babylon's Fall nie dostał obiecanego update'u jeśli chodzi o stan prac, mimo, że gra targetuje 2019 jako datę premiery, a teraz wychodzi na to, że odszedł Yusue Hashimoto, reżyser Bayonetty 2 i spodziewany reżyser trzeciej części (wcześniej odszedł Ueda, ich kompozytor).

  • Plusik 1
Opublikowano

To byłoby dobre wyjście, ale wcale nie takie proste - szczególnie, że Nintendo pewnie pasuje obecny stan rzeczy i dość niskie budżety na jakich P* pracuje (Bayonetta 2 i W101 to razem 20mln$). 

Opublikowano

Tak już na spokojnie bez świeżych emocji po ND ten rok zapowiada się naprawdę dobrze jeśli w połowie lutego już wiem, że kupię w tym roku na Switcha co najmniej 6 gier, a przy dobrych recenzjach i braku przesunięć premier ponad 10. Na pewno też w ciągu roku pojawią się kolejne niespodzianki, więc już jestem spokojny o ten rok i mniej spokojny o mój portfel 

Opublikowano

Ja w tym roku tylko Astral  Chain więc kolejny rok u mnie switch, gdzie będzie grane raptem 2 tygodnie.  Moze jeszcze coś wpadnie, ale na ten moment z zapowiedzianych gier tylko to mnie urzeklo, bo w poki  ani nie wierzę w tym roku ani nie wierzę że będzie to jakaś bardzo dobra gra by brac na premiere - games freak  to partacze i zobaczylbym  kolejna część od kogoś innego.

Opublikowano

Zdaje mi się, @XM., że Switch to po prostu konsola wybitnie nie dla Ciebie, w sumie pomimo tego, że wychodzi na niego masa gier (tak, w tym porty i remastery) to i tak nie ma w co grać dla Ciebie. Czemu więc po prostu nie sprzedasz sprzętu i przestaniesz się męczyć? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...