Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak ale na razie sama technologia jest niewystarczająca, są zbyt duże opóźnienia aby grać komfortowo w gry akcji. Kiedyś to obejdą tylko ciekaw jestem w jaki sposób. 

 

Jeśli tego nie da się obejść to się nic nie stanie. Będzie dalej abonament tylko, że sam sprzęt będziesz musiał mieć u siebie a gierki będziesz pobierał. I taka jest pewnie przyszłość bo w strumieniowanie nie wierzę przy obecnej technologii. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano
4 minuty temu, Ukukuki napisał:

Tak ale na razie sama technologia jest niewystarczająca, są zbyt duże opóźnienia aby grać komfortowo w gry akcji. Kiedyś to obejdą tylko ciekaw jestem w jaki sposób. 

Czytałeś o patencie MS? On chyba działa z tego co ludzie mieli okazje testować

Opublikowano
3 minuty temu, Ukukuki napisał:

Tak ale na razie sama technologia jest niewystarczająca, są zbyt duże opóźnienia aby grać komfortowo w gry akcji. Kiedyś to obejdą tylko ciekaw jestem w jaki sposób. 

A skąd wiesz jaka technologia nadchodzi i jakie ma opóznienia? Przecież aktualnie nie ma żadnego sensownego streamingu więc cięzko na ten temat coś powiedzieć ale niebawem ukaże się i usługa od Google, Xcloud, PSnow rozszerza liczbę krajów w których występuje, inżynierowie MS pracują nad tym żeby przy wsparciu serwerów Azure dało się komfortowo grać nawet na łączu 10mb/s. Są przecież ludzie, którzy już testowali xClouda czy usługę od Googla i są bardzo pozytywnie zaskoczeni efektami. Kiedyś jest bliżej niż myślisz. 

Opublikowano
5 minut temu, Ukukuki napisał:

Tak ale na razie sama technologia jest niewystarczająca, są zbyt duże opóźnienia aby grać komfortowo w gry akcji. Kiedyś to obejdą tylko ciekaw jestem w jaki sposób. 

dotychczas bylo tak jak piszesz ale jest xcloud - microsoft sie chwali ze tym razem bedzie inaczej niz dotychczas, czas pokaze ale raczej kolejny raz by sie nie pchali w chmure jakby znowu istnialo ryzyko, ze sie znowu skompromituja

Opublikowano (edytowane)

W jakichś testowych lokacjach z super SIECIAMI spoko. Mówimy o kowalskim który chce grać na tych switchu gdziekolwiek. W pracy światło, w domu super łącze a i tak stream z PS4 działał mi słabo. Więc to jeszcze przyszłość (ale już nie tak odległa) @ASX

 

Panowie, żaden z Was nie jest pewnie sieciowcem. To NIE JEST kwestia przepustowości a OPÓŹNIEŃ i tych MS nie zmieni na drodze do waszego domu bo jest 20 urządzeń po drodze. To kwestia infrastruktury dlatego NIE MA jeszcze dobrego streamingu. Technologie dawno są ale jak jest opóźnienie to nic tego nie naprawi.

Edytowane przez NemoKOF
Opublikowano (edytowane)

Możliwe, że tak jest coś tam czytałem. To co testowałem było kiepskie dlatego jestem ciekaw nowych rozwiązań. Zobaczymy jak to będzie wyglądało gdy dostaniemy usługi od dużych graczy na rynku. 

 

Co innego testy na odpowiednich osobach w odpowiednich lokalizacjach a co innego u zwykłego człowieka w domu czy bloku. Sam netflix czy HBO maja problemy a co dopiero strumieniowanie gierek. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano
Teraz, Ficuś napisał:

dotychczas bylo tak jak piszesz ale jest xcloud - microsoft sie chwali ze tym razem bedzie inaczej niz dotychczas, czas pokaze ale raczej kolejny raz by sie nie pchali w chmure jakby znowu istnialo ryzyko, ze sie znowu skompromituja

Tak jak mówi Ficuś, jak obejdą lagi a no tak 

 

server-farm-narrow.jpg?format=1500w

19 marca ma być Google Keynote na którym mają ujawnić swoje plany na gejming w który tyle hajsu pompowali przez długi czas. Ukuki ty pod kamieniem ostatnio jakoś dlugo czasu spędziłeś?

1 minutę temu, NemoKOF napisał:

W jakichś testowych lokacjach z super siedziami spoko.

Co to są te siedzie?

Opublikowano
4 minuty temu, NemoKOF napisał:

Panowie, żaden z Was nie jest pewnie sieciowcem. To NIE JEST kwestia przepustowości a OPÓŹNIEŃ i tych MS nie zmieni na drodze do waszego domu bo jest 20 urządzeń po drodze. To kwestia infrastruktury dlatego NIE MA jeszcze dobrego streamingu. Technologie dawno są ale jak jest opóźnienie to nic tego nie naprawi.

Przecież nikt nie mówił o przepustowości sieci ale to jest jeden z elementów, który składa się na całą technologię bez stałego łącza to też zabawa w streaming raczej nie ma sensu (tak samo jak w przypadku nie wiem Netflixa) ale jesli chodzi o infrastrukturę to dlatego MS rozwija swoję farmy serwerów Azure aby te podwaliny utworzyć, Polski nie ma nawet na mapie :rotfl: Dlatego też nie jestem jakoś specjalnie podpalony jeśli chodzi o dostępność tej usługi w naszym kraju, ale z czasem? Kto wie.

 

OMB-Azure-regions-around-world.jpg

8 minut temu, Ukukuki napisał:

Sam netflix czy HBO maja problemy a co dopiero strumieniowanie gierek

Jakie ma problemy Netflix?

Opublikowano

Si sinior. Natomiast Netflix na LTE spokojnie się da, tak samo jak Youtube. Przede wszystkim jesteś wyłącznie odbiorcą i zmiany prędkości i opóźnienie są kompensowane przez bufor. Z grami tak nie jest bo leci sterowanie od ciebie. Azure to nie jest jedyna usługa tego typu, są jeszcze AWS (Amazon) czy Google. I jak się bardzo chce to można wykupić w regionie na jakiś czas przestrzeń i łącza u konkurencji żeby rozwijać swoją usługę. Ja bawiłem się w stream z chaty i tyłka to nie urywało. Ale oczywiście jeśli współpraca zostanie nawiązana będzie to niezły przełom na rynku giereczkowym.

Opublikowano

Microsoft niby już opracował technologie która zminimalizuje lagi i pozwoli grać komfortowo nawet poza domem. Z tego co ludzie mieli okazje testować pisza, że odpalając grę w "chmurze" część danych(tesktury itd.) ściąga sie na urządzenie lokalne, dzięki czemu część danych jest liczona lokalnie a reszta w chmurze.

 

Nie jest to nowy pomysł, podobne rozwiązania na papierze istnieją od wielu lat, na papierze brzmi to prosto i logicznie. Ciekawe jak  bedzie w praktyce?

Opublikowano
3 minuty temu, NemoKOF napisał:

Si sinior. Natomiast Netflix na LTE spokojnie się da, tak samo jak Youtube. Przede wszystkim jesteś wyłącznie odbiorcą i zmiany prędkości i opóźnienie są kompensowane przez bufor. Z grami tak nie jest bo leci sterowanie od ciebie. Azure to nie jest jedyna usługa tego typu, są jeszcze AWS (Amazon) czy Google. I jak się bardzo chce to można wykupić w regionie na jakiś czas przestrzeń i łącza u konkurencji żeby rozwijać swoją usługę. Ja bawiłem się w stream z chaty i tyłka to nie urywało. Ale oczywiście jeśli współpraca zostanie nawiązana będzie to niezły przełom na rynku giereczkowym.

No ale nie musisz mi tego mówić xD ja to wszystko wiem. 

Opublikowano
9 minut temu, _Be_ napisał:

... technologię bez stałego łącza to też zabawa w streaming raczej nie ma sensu (tak samo jak w przypadku nie wiem Netflixa) ...

Ale napisałeś że Netflix bez stałego łącza nie ma sensu. Dementuję!

Opublikowano
3 minuty temu, NemoKOF napisał:

Ale napisałeś że Netflix bez stałego łącza nie ma sensu. Dementuję!

Streamujesz 4k z LTE? 

Opublikowano
16 minut temu, NemoKOF napisał:

Nie streamuje 4K. Ale FHD - tak. Nie potrzebuję 4K poza domem raczej.

No dlatego mówię, że dla najlepszej jakości lepiej mieć łącze stałe tak jak sugeruje FAQ Netflixa do 4K potrzeba łącza około 25mb także to miałem na mysli. 

Opublikowano

jedna z bardziej szalonych plotek jaka slyszalem, jeszcze pare lat temu rozmowa tutaj o tym to by bylo pare postow z beka, teraz od paru stron analiza ze moze jest w tym ziarno prawdy

Opublikowano (edytowane)

Wtedy mając switch i PS4 można by zagrać we wszystkie hity:obama:

 

Kurcze taki Cuphead by się świetnie sprawdził na Switchu. Gierka jest mega a w Ori jeszcze nie grałem więc też bym chętnie spróbował. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano

nintendo w chinach uskutecznia od jakiegos czasu streaming min. New Super Mario Bros., Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda: Twilight Princess, PUNCH-OUT!! and Metroid Prime na nvidia shields, moze teraz by to rozszerzyli o streaming na xboxie w ramach wspolpracy?

Opublikowano

Liczę po cichu że ta gierka Rare na Switcha to port Sea of Thieves. 

 

Ile bym dał za takich przenośnych Piratów, wydaje mi się idealna pod Nintendo :banderas: problem tylko z komunikacja głosową..

Opublikowano

To co w Chinach robią to nie streaming, tylko gierki odpalone na Tegrze. Kiedyś Digital Foundry to analizowało, wyszło im, że to bardzo sprawna emulacja z dostosowaniem sterowania do klasycznego pada. @NemoKOF już o tym pisał, Nintendo ma praktycznie gotowca do BC, tylko dziwne, że nie chcą jeszcze naszych pieniędzy.

Opublikowano (edytowane)

Coś tam @raven_raven pisał, że to nie jest emulacja ale natywne porty na tegrę. Na pewno to nie jest streaming xexexe, www.

 

W spoilerze filmik i dalsza część posta bo coś się zepsuło 55555

 

 

 

Na 100% mają gotowe te gry też na switcha. Generalnie to ktoś w necie pisał, że niektóre porty oni mają gotowe już od roku i tylko czekają z wypuszczaniem. Wcale by mnie nie zdziwiło, jeśli to jest prawda. Szczególnie, że te porty często są bezbłędne, nie dostają patchy, wszystko już jest przetestowane na wszystkie możliwe sposoby.

Edytowane przez NemoKOF

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...