NemoKOF 677 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 A czemu niby mamy odejmować lite? Sony i ms jako liczbę sprzedanych konsol podają oba modele i różnicą między nimi jest większa niż między switchami. Cytuj
Ukukuki 7 011 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 Mario Kart na Switcha to moja ulubiona gierka obok Zeldy. No ale nie miałem Wii U. Tak czy siak tytuł genialny na wszystkie posiedzenia ze znajomymi. 1 1 Cytuj
funditto 658 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 2 godziny temu, aph napisał: Poza Smashem i Poksami nie udało się Nintendo wydać gry, która cieszyłaby się porównywalną estymą jak tytuły z launch window( 2017), a mamy już 2020. Jak najbardziej jest to brane pod uwagę ( Nintendo szczególnie dużo sprzedaje w okresie promocji i wyprzedaży), jednak nie zmienia to faktu, że prognozy znowu zostały obniżone, więc sprzedaż HW jest poniżej oczekiwań Super Mario Party też przebije 10 mln, a nie jest z 2017. Nie zdziwi mnie też jeśli Ring Fit wykręci podobny wynik. Co do obniżenia prognozy na Hardware to o ile obniżyli prognozę, bo nie mogę znaleźć takiej informacji ? Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 Afromo już od grudnia lata z tymi dziesięcioma milionami jakby miał mendy w gaciach. Wyczuwam jakiś nowy fetysz u kolegi. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 1 godzinę temu, estel napisał: Nie mogę też uwierzyć jak dużym sukcesem jest Mario Kart - dla mnie ta gra była mega nudna. Grałeś w to multi czy tylko singiel? Ta gierka jest stworzona totalnie pod multi. Jak nie lubię tego rodzaju rozgrywki tak w wersję na WiiU nabiałem dobrze ponad 100h. Co tam się dzialooooooo. Pamiętam, że Pan @Dave Czezky ostro w to szarpał i prał futra randomom. 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 1 godzinę temu, NemoKOF napisał: A czemu niby mamy odejmować lite? Nie ma takiego obowiązku. Zwracam uwagę na sytuację OG Switcha, tyle. 26 minut temu, funditto napisał: Super Mario Party też przebije 10 mln, a nie jest z 2017. Nie zdziwi mnie też jeśli Ring Fit Trzymam kciuki. Może ten AC namiesza. No ale mocno mi się gryzie ta lista z tezą o świetnych line upach 2018/2019. Wcale nie takie dobre eksiki. 31 minut temu, Bzduras napisał: Cośtam Oceniałem Cię wyżej niż to. Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 27 minut temu, balon napisał: Grałeś w to multi czy tylko singiel? Ta gierka jest stworzona totalnie pod multi. Jak nie lubię tego rodzaju rozgrywki tak w wersję na WiiU nabiałem dobrze ponad 100h. Co tam się dzialooooooo. Pamiętam, że Pan @Dave Czezky ostro w to szarpał i prał futra randomom. Trochę w singlu. Kilka razy w 3 na kanapie z innymi. Jakoś nie było szału, może dlatego że nie było podobnego skilla - jeden ziomek wymiatał, ja gdzieś w środku, moja dziewczyna zerowy ogar. Natomiast w samym singlu mega nuda i z dupy wzięte power-upy typu jakaś błyskawica przed która nie da się uciec, a nawet nie trzeba tym celować. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 (edytowane) 13 minut temu, estel napisał: Natomiast w samym singlu mega nuda i z dupy wzięte power-upy typu jakaś błyskawica przed która nie da się uciec, a nawet nie trzeba tym celować. No ja w singla jakieś 30 min pograłem w MK8. Faktycznie, nie licząc pięknej graficzki, reszta jałowa. Edytowane 30 stycznia 2020 przez balon Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 22 mln ludzi raczy sie z nami nie zgodzic bo watpie zeby wszyscy grali w multi. No chyba, ze wiekszosc posiadaczy Switcha spedza swoj czas na imprezach nad dachach wierzowcow na Manhattanie Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 No u mnie MK8 został na półce tylko ze względu na dzieciaki które się świetnie bawią przy tym tytule. Mnie strasznie zmęczył po paru godzinach w singlu , a granie online z tymi kilerami szczególnie z Japonii nie sprawia mi radochy . Cytuj
aph 155 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 (edytowane) 9 godzin temu, planeswalker napisał: Switch przebił 50 mln sprzedanych konsol szybciej niż PS4. Wynik robi duże wrażenie. Wrażenie będzie znacznie mniejsze, jeśli uświadomimy sobie, że Lite/nowa rewizja wystartowały 3 kwartały przed Pro i Slimką. OG Switch, ten z marca 2017, jest praktycznie na równi z PS4 Amator. Skoro bawimy się w porównania launch aligned, to dokładnie. u, zabolało widzę. Edytowane 30 stycznia 2020 przez aph 6 Cytuj
Dante2212 18 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 @aph O ile rozumiem, że Lite traktujesz jak zupełnie nowego switcha jak XOS czy PS4 slim ale serio rewizje traktujesz też jako coś innego od podstawki? Przecież takie rewizje w przypadku zwykłej ps4 czy xo też wychodziły. Nowy procesor i dzięki temu dłuższy czas na baterii nie sprawia, że jest to coś innego. Wynik jest fenomenalny jeżeli weźmiemy pod uwagę wszystkie wpisy na forach czy artykuły lub komentarze o tym jak bardzo będzie ssał i że to kolejna porażka jak Wii u itd. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 2 godziny temu, estel napisał: 22 mln ludzi raczy sie z nami nie zgodzic bo watpie zeby wszyscy grali w multi. No chyba, ze wiekszosc posiadaczy Switcha spedza swoj czas na imprezach nad dachach wierzowcow na Manhattanie Dzieciaki singiel/multi kanapa oraz dorośli multi online, wg mnie to główny target i przeznaczenie MK8. Cytuj
aph 155 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 (edytowane) 45 minut temu, Dante2212 napisał: @aph O ile rozumiem, że Lite traktujesz jak zupełnie nowego switcha jak XOS czy PS4 slim ale serio rewizje traktujesz też jako coś innego od podstawki? Można dyskutować. Kolejne CUH w PS4 sprowadzały się do zmniejszenia przegrzewania/hałasu, dłuższa żywotność baterii w HH to już jest poważniejszy feature. 45 minut temu, Dante2212 napisał: @aph Wynik jest fenomenalny jeżeli weźmiemy pod uwagę wszystkie wpisy na forach czy artykuły lub komentarze o tym jak bardzo będzie ssał i że to kolejna porażka jak Wii u itd. Apeluję o zdrowy rozsądek - czasem serio niektórzy tutaj zachowywali się jakby uczestniczyli w Bachanaliach, a później okazywało się, że jednak nie pykło i była wielka smuta. Tak, Switch dobrze się sprzedaje, dostaje w porządku exy i solidne porty, pomysł na hybrydę jest fajny itp. ale absolutnie nie jest czymś wyjątkowym, oszałamiającym czy przełomowym, bo już PSP przez kabel AV można było podpiąć pod TV, gry są droższe,SW i HW problemy itp. Czy Switch się " fantastycznie" sprzedaje to już dłuuuuga dyskusja. Pobicie X1 to spore osiągnięcie, ale jak wspomniałem wyżej - z PS4 sprawa jest bardziej skomplikowana. Edytowane 30 stycznia 2020 przez aph literówka Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 Ok PSP można było podpiąć pod TV, ale nie chodzi o samo podpięcie do TV a raczej o mobilny aspekt. PSP sam podpinałem pod TV ale wygoda takiego rozwiązania była słaba. Pomijam to, że warto było się zaopatrzyć w przedłużki bo kabelki były śmiesznie krótkie. Jakość obrazu na ekranach LCD sprawiała, że te gry były słabo grywalne. Podłączenie konsoli pod TV nie dawało też możliwości konsoli stacjonarnej takich jak chociażby co-op. Fajnie to obraz wyglądał po podłączeniu do kineskopu. Tak można było grać w gry z PS1, ale wygodnym rozwiązaniem to nie było. Pomijam granie na kablu. Klawiszologia i rozłożenie R2 i L2 pod analogiem do wygodnych nie należało. Także nie chodzi tu o podłącznie sprzętu do TV a robienie z niego konsoli stacjonarnej. Jasne, że jako stacjonarka to Switch jest gdzieś generację w plecy, ale obecny boom na dobre indyki plus silne AAA wychodzą temu sprzętowi na dobre. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 11 godzin temu, aph napisał: Wrażenie będzie znacznie mniejsze, jeśli uświadomimy sobie, że Lite/nowa rewizja wystartowały 3 kwartały przed Pro i Slimką. OG Switch, ten z marca 2017, jest praktycznie na równi z PS4 Amator. Skoro bawimy się w porównania launch aligned, to dokładnie. u, zabolało widzę. Ić stont. Cytuj
funditto 658 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 Przejrzałem jeszcze raz wyniki Nintendo i oni zwiększyli prognozę sprzedaży konsol z 18 mln na 19,5 mln, więc tym bardziej nie rozumiem co miał na myśli aph.. Cytuj
aph 155 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 (edytowane) 10 godzin temu, MierzejX napisał: Także nie chodzi tu o podłącznie sprzętu do TV a robienie z niego konsoli stacjonarnej. Jasne, że jako stacjonarka to Switch jest gdzieś generację w plecy, ale obecny boom na dobre indyki plus silne AAA wychodzą temu sprzętowi na dobre. Mierzej na ratunek kolegom;) Tak, Switch robi to lepiej niż PSP, jednakowoż pomysł wprowadził kto inny. Zaś premiera Switch była o tyle niefortunna, że rozpoczął się boom na 4K. 2 godziny temu, zdrowywariat napisał: Ić stont. Nie rozumiem, dlaczego wypieracie fakty. Trochę dziwne jaranko sprzedażą Switch, jak w 2017/2018 PS4 sprzedało się lepiej. I BTW - Prezes Nintendo potwierdza, że nie będzie nowej wersji konsoli w tym roku https://www.nintendoswitch.pl/nintendo-nie-ma-planow-wprowadzenia-nowej-konsoli-nintendo-switch-w-2020-roku/ edit - szkoda, mógł przy okazji Directa zapowiedzieć. Edytowane 31 stycznia 2020 przez aph Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 3 minuty temu, aph napisał: Mierzej na ratunek kolegom;) Ty chyba masz jakie kompleksy Odpowiadałem na Twój post. Podłącznie konsoli do TV, która w zamyśle była stworzona wyłącznie jako handheld to nie to samo co wprowadzenia rozwiązania, które czynie urządzenie stacjonarnym jak i przenośnym. W dupie mam porównania wyników sprzedażowych. Mówię tu stricte o wygodzie użytkowania urządzenia. To, że PSP dało się podłączyć do TV nie czyniło z tego sprzętu konsoli stacjonarnej. Nie było też pomysłową rewolucją. Ot bajerem, który jednak był tak cienki, że nikogo tym nie zainteresowali - właśnie dlatego, że jego implementacja była słaba. Switch jest przełomowy w takim sensie, że proponowane rozwiązanie ma sens. W przeszłości nie było urządzenia jednocześnie stacjonarnego i mobilnego, które w jednej jak i drugiej funkcji sprawdzało się wygodnie. 2 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 41 minut temu, MierzejX napisał: Odpowiadałem na Twój post. Podłącznie konsoli do TV, która w zamyśle była stworzona wyłącznie jako handheld to nie to samo co wprowadzenia rozwiązania, które czynie urządzenie stacjonarnym jak i przenośnym. Jasne, okejkuję to:-) Wiesz, to by było dziwne jakby sprzęt z 2017 robił to tak samo jak z 2004. Kwestia, jak udało się to zrobić pozostaje otwarta - patrz Lite. 43 minuty temu, MierzejX napisał: W dupie mam porównania wyników sprzedażowych. Rozumiem i przyjąłem do wiadomości. Jak najbardziej można mieć to w nosie - albo i nie, i ja zaliczam się drugiej strony. Kwestia podejścia do tematu. 46 minut temu, MierzejX napisał: Nie było też pomysłową rewolucją. Ot bajerem, który jednak był tak cienki, że nikogo tym nie zainteresowali - właśnie dlatego, że jego implementacja była słaba. Wierzę na słowo. Ja bym powiedział, że PSP wyprzedziło swój czas z tym. Tym niemniej, jak najbardziej było to swego rodzaju novum o którym nie powinno się zapominać. 48 minut temu, MierzejX napisał: Switch jest przełomowy w takim sensie, że proponowane rozwiązanie ma sens. W przeszłości nie było urządzenia jednocześnie stacjonarnego i mobilnego, które w jednej jak i drugiej funkcji sprawdzało się wygodnie. Patrz wyżej z Lite - sam fakt istnienia takiego urządzenia sprawia, że nie mogę bezkrytycznie uznać tego za pewnik. Już nawet nie wspominając o graniu w docku. Ale jasne, Switch poruszył nieco skostniałą branżę i wprowadził nowy model biznesowy. Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 W porównaniu do lite, to duży Switch jest niewygodny i ciężki dla mnie. Dodatkowo luzy joyconow czuć ze to nie jest stabilne. Poza tym świetna maszynka. Cytuj
Ukukuki 7 011 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 (edytowane) Do kompletu brakuje Switcha tylko w wydaniu stacjonarnym i mamy fajną rodzinkę sprzętów gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Szkoda tylko ,że już na premierę nie wydają od razu takiego zestawu ale rozumiem ,że jest to spowodowane kosztami produkcji. Zobaczycie ,że wersja stacjonarna będzie mega tania i przez to też się dobrze sprzeda. Switch spokojnie przebije barierę 100 mln sprzedanych konsol może i przegoni PS4 jeśli chodzi o sprzedaż. "Switch 2" będzie wydany pewnie 3-4 lata po next genach aby mieć szansę na porty multiplatform. Edytowane 31 stycznia 2020 przez Ukukuki Cytuj
Damk 98 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 7 minut temu, Ukukuki napisał: Do kompletu brakuje Switcha tylko w wydaniu stacjonarnym i mamy fajną rodzinkę sprzętów gdzie każdy znajdzie coś dla siebie Brakuje mi konsoli stricte stacjonarnej od Nintendo. Taka przesiadka z Wii na WiiU to był prawdziwy przeskok jakości w gierkach (np. Skyward Sword -> Breath of the Wild, Mario Kart Wii -> Mario Kart 8, Xenoblade -> XenobladeX, Pikmin2 -> Pikmin3, czy całkiem nowe produkcje jak Splatoon, Captain Toad) - tego najbardziej brakuje mi w Switchu. Oby dobre wyniki sprzedażowe hybrydowej konsoli ośmieliły Wielkie N ponownie w tej dziedzinie. Cytuj
aph 155 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 News: N ogłosiło że sell through Switch do końca 2019 wyniósł ponad 48 mln. Oznacza to, że sklepom mogło zostać nawet i 4 mln sztuk po Świętach. W takim wypadku zjazd w Q4 jest uzasadniony. 4 Cytuj
funditto 658 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 31 minut temu, aph napisał: News: N ogłosiło że sell through Switch do końca 2019 wyniósł ponad 48 mln. Oznacza to, że sklepom mogło zostać nawet i 4 mln sztuk po Świętach. W takim wypadku zjazd w Q4 jest uzasadniony. Nadal nie odniosłeś się do mojego pytania o jakim obniżeniu prognoz mówisz skoro w ich sprawozdaniu jest podniesienie prognozy z 18 mln do 19,5 mln.. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.