Badus 273 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca (edytowane) Chyba pierwszy raz od bardzo długiego czasu N zaskoczyło pozytywnie. Na moją listę wpada zdecydowanie sporo: Metroid Prime 4: Beyond Mario & Luigi: Brothership The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Stray (no wreszcie, ile można było czekać?) Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics <3 Donkey Kong Country Returns HD Luigi's Mansion 2 HD Ace Attorney Investigations Collection Niby sporo, ale w przypadku Pstryka póki co najbardziej procentuje...brak poprzednich konsol i solidny transfer rimejków/remasterów/whatever. Z kompletnie nowych tytułów najbardziej ciekawi mnie ta Zelda - Link's Awakening strasznie mi podszedł i brakowało mi kolejnego tytułu w tej formule. Kierunek zaskakujący, ale liczę, że Nintendo tutaj dowiezie. Nowy Mario intryguje, ale wszystko zależy jak będzie latał w singlu, bo czuć nastawienie głównie na kanapowego coopa. Największe zaskoczenie, MP4, któego wypatrywałem od lat...Jestem w rozterce, gra wygląda po prostu...poprawnie? Chyba zabrakło mi pokazania jakegoś gimmicka w mechanice rozgrywki, który wbudziłby temat do rozmów albo innego "wow effect". Oczywiście bazując tylko na tym materiale, który pokazał tak naprawdę jedynie urywek, pewnie zawiązanie akcji. A komentarze fagów, że MP4 wygląda na tym materiale nextgenowo? Śmutny śmiech; raczej właśnie jak DLC do MP1 remastera. Kręcę nosem, ale czekam niecierpliwie; wierzę, że dowiozą rozgrywką i metroidową atmosferą. EDYTA: Teraz jestem bardziej ciekawy jak wyglądała ta skasowana wersja MP4, skoro DLC do MP1 Remastera jest dla Nintendo akceptowalne do prezentacji. Myślenie życzeniowo, czyli jakie tytuły chciałbym jeszcze otrzymać na Pstryka (ale szanse są raczej zerowe): Zelda Wind Waker Zelda Twillight Princess Metroid Prime 2+3 Remastered Luigi Mansion 1 Remastered Edytowane 18 czerwca przez Badus 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca 2 godziny temu, iluck85 napisał(a): Gdzie było poprawione BK? Dostałem w Rare Replay, ale już czas zrobił swoje. No ale to była wersja HD ze sterowaniem dopasowanym do kontrolera od Xboxa. Do tego rozdzielczość nie straszy na dużym TV (+ achievementy itd). DK też nie wygląda jak gra z 2024 roku (no może na switchu bo tam czas sie zatrzymał wiele lat temu). Pełen remake BK? No spoko ale pytanie czy ktoś zaryzykuje kase na taki projekt. Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca No niszowy temat, a szkoda. Nikt nie wspomina perełki pokazu:L 2 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca Ja mam dodane do WL na Steam Czekam bo lubie Metroidvanie a tutaj dodatkowo movement mi przypomina Ori - to "wybijanie się" w powietrzu na obiektach itd. Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca 10 godzin temu, Badus napisał(a): Metroid Prime 4: Beyond Mario & Luigi: Brothership The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Stray (no wreszcie, ile można było czekać?) Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics <3 Donkey Kong Country Returns HD Luigi's Mansion 2 HD Ace Attorney Investigations Collection MP4, M&L, Zelda, AA i do tego DQ3 wejdą na pełenej. No może AA nie odrazu. Przyznam, że jest lepiej jak sądziłem. Najbardziej boli "moc" słicza i obowy o dwójkę... IMO bardzo dobry direct, od dawna. Cytuj
Damk 98 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca Portendo Switch nie zawodzi. Portów, remsterów, rimejków, i innych odgrzewanych kotlecików co nie miara. Fajnie, że przynajmniej te 4 nowe gierki na rok się pojawiają. Szkoda tylko, że tak nierównomiernie rozłożone w czasie. Pół roku posuchy. Księżniczka Peach w marcu, mała Zelda pod koniec września, Mario Party 13 w październiku, i Mario & Luigi 6 w listopadzie. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca Za port Donkey Konga na switcha1 odpowiada polskie studio Forever Entertainment https://www.nintendolife.com/news/2024/06/donkey-kong-country-returns-switch-dev-appears-to-have-been-revealed Cytuj
jimmy 1 285 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca Fakt, że tych odświeżeń, portów i remasterów jest mnóstwo na Switchu. Jeżeli nowa generacja będzie mieć wsteczną to Nintendo chcąc zachować takie tempo będzie musiało ostro przysiąść do robienia NOWYCH gierek. Albo brak wstecznej i znów polecą z lineupem od Gamecube'a 1 Cytuj
Pupcio 18 450 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca Teraz podłączą kroplówkę do third party i remastery gier z ps4 i xboxa one Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca Najlepsza przenośna wersja God of Wara a potem szybciutko GoW Collection, następnie Gears of War Collection i będzie jedyna platforma z pełną biblio 1 1 1 Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 19 czerwca Opublikowano 19 czerwca To jest dylemat całej branży ogólnie, i Nintendo nie bez powodu zawsze nawet na siłę wydaje sprzęt, który daje wyjątkowe możliwości i nie da się w pełni oddać grania na nim niczym innym. Bo bez tego, sytuacja jest jasna, że tort się kurczy, jeśli chodzi o sprzedawanie gier po sztuce. Wiadomo, że jeśli chodzi o tytuły gier, to postępuje stagnacja, i ludzie stosunkowo coraz mniej grają w nowe tytuły. WIĘKSZOŚĆ (60%) czasu przegranego przez gejmerów w 2023 roku spędzono przy grach starszych niż generacja - Fortnite (gra już 7-letnia), GTA V, Minecraft, Roblox, Rocket League i wiele innych. (A nie wlicza się tu np. 5-letni Apex Legends). Jedni twórcy się trzymają robienie gierek na sztuki, inni robią gry-serwis, ale ogólnie gejmerzy decydują portfelem dość wyraźnie. Nintendo i tak sypie tymi grami jak poje'bane w porównaniu do reszty gigantów. Właśnie zapowiedzieli sporo gier na najbliższe miesiące. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca Rysław rozpoczyna strimowanie Goticzka na Switchu 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Troche drozej niz MP: https://www.nintendolife.com/news/2024/06/donkey-kong-country-returns-hd-costs-usd60-on-switch Pytanie czy te zmiany ktore zaimplementowali sa tego warte. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Ten Metroid to nie był za jakieś 169zł na premierę? U nas 60 dolarów to pewnie będzie 219 PLNów. Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 28 czerwca Opublikowano 28 czerwca Zakładam, że logika jest taka. Metroid Prime - gierka bez appealu w MediaMarkcie, dla zaangażowanych gejmerów, którzy wiecznie jęczą i wybrzydzają. DKC - kolorowa platformówka, zwierzątka, się kupuje dzieciom, a na Zachodzie rynek kupowania dzieciom jest zupełnie inny niż innych gier (kto był w galerii albo sprzedawał sam gierki to pewnie wie). W ogóle to przejrzałem info dokładniej o tym, co pisałem tu wyżej, i liczby uderzają moim zdaniem. Mam wrażenie, że wiele osób nie jest tego do końca świadomych. Dodajmy takie fakty z ostatnich raportów: - na Steama wychodzi rocznie kilkanaście tysięcy gier. Ale górne DZIESIĘĆ gier odpowiada za większość przychodów całego Steama (61%). - 60% całego czasu grania gejmerów na świecie w 2023 roku poświęcono na gry wydane 6 lub więcej lat temu - 80% czasu na wszystkie gry poświęcono na górne 66 gier, spośród wszystkich wydanych w historii - 95% developerów w ankiecie stwierdziło, że w jakiejś mierze pracują obecnie nad grą-usługą Sprawa jest moim zdaniem jasna. Sprzedawanie gier na sztuki to obecnie nieco beznadziejna walka. Ludzie w większości grają w rozwijane wersje gier, które wyszły dawno temu. Nowych gier jest masa, a zajmują coraz mniejszą część rynku. Rywalizacja na tym rynku jest bardzo ciężka. Nintendo, wydając nowe gry osobno na sztuki, jest już w tym momencie dinozaurem branży, niemalże swoją własną niszą. Źle im się nie powodzi, od czasu porzucenia stacjonarek kroją naprawdę grubą kasę. Ale to jest coraz bardziej wyjątkowa sprawa, i biznes, do którego jest coraz ciężej wejść, albo nie wypaść. Gejmerzy jęczą coraz bardziej że "developerzy leniwi", a coraz bardziej ktoś musi za pracę płacić a żeby to robić trzeba mieć wiarę w dochodowy, nie stratny biznes. 4K czy 60 FPS stało się oczekiwaniem klienta jak francuz bez gumy w burdelu, a osiąganie go w wielu grach jest bardzo pracochłonne, bez większego skoku przychodów, bo gry z powodu oczekiwań klientów są - uwzględniając ogólną inflację - niemało tańsze niż za czasów PS2 czy PS3. (Mówię tu o Zachodzie i samym biznesie wydawania, ale, swoją drogą, na warunki polskie to w ogóle jest niesamowite o tym pomyśleć. Duże gry na PSX-a, których robienie zajmowało co najmniej kilkakrotnie mniej roboczogodzin niż duże gry dziś, kosztowały 200 zł. Przeliczmy zarobki wtedy i dziś. Kto sobie wyobraża kupować dzisiaj nowe gry po 1500 zł? Nawet nie licząc wzbogacenia się Polaków i tylko przeliczając inflację w Polsce, wychodzi dzisiaj prawie 750 zł. Wydaje się niemożliwe, żeby ktokolwiek to kupił, co nie?) To też mówi wszystko o świecie konsol. Czego można oczekiwać od "nowej generacji", jeśli w 2023 roku ludzie nadal grali w dużej większości w gry z poprzedniej generacji? Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 28 czerwca Opublikowano 28 czerwca Ja liczę na to, że coraz więcej singlowych gierek to będzie AA, nie AAA. Rzygać się chce od tych przepompowanych, wielkich, robionych przez długie lata gier. Ja chcę, żeby te utalentowane studia robiły więcej dobrych gier - nie muszą być takimi produkcyjnymi molochami. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca Moore's Law is Dead uważa, że Nintendo Switch 2 ma zapewnić pełne wsparcie wszystkich gier, które działają na Steam Decku, ale z „istotnymi różnicami”. Platforma Nintendo podobno nie będzie aż tak wydajna jak sprzęt Valve, więc gdy przykładowo produkcja działa na Steam Decku w 90 klatkach, to Switch 2 ma oferować około 60 fps. Natomiast gry w 60 klatkach na Decku będą działać w 40-45 fps na sprzęcie Nintendo, choć wykorzystanie DLSS sprawi, że użytkownicy nie będą odczuwać negatywnych wrażeń podczas rozgrywki. https://www.ppe.pl/news/346464/nintendo-switch-2-z-rewolucja-ktorej-zabraklo-w-poprzedniku-konsola-ma-rywalizowac-ze-steam-deckiem.html 4 1 Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca To prawda. Podobno będzie można zainstalować SteamOS na Switchu 2 i po włożeniu konsoli do Switchowego docka dodatkowa moc spowoduje, że na pasku do ustawiania fpsów pojawi się tryb 119fpsów ale to żaden problem bo jak pogrzebiemy w biosie to osiągniemy magiczne 120fps. 1 Cytuj
Bzduras 12 582 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca 2 godziny temu, Daffy napisał(a): wykorzystanie DLSS sprawi, że użytkownicy nie będą odczuwać negatywnych wrażeń podczas rozgrywki. Każda gra z obsługą DLSS to z automatu 10/10, zero negatywnych wrażeń, żadnych wad, koń zwalony. 1 5 Cytuj
NemoKOF 677 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca A czy wg autora postu przytaczającego takie bzdury Switch nie jest przypadkiem "konsolą totalną"? 1 1 Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 10 lipca Opublikowano 10 lipca Każdy myśli, że może horror od nintendo a pewnie reklama płatków śniadaniowch od Niny, ale kto wie Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 lipca Opublikowano 10 lipca Jedyne IP horrorowe jakie ma Nintendo to Fatal Frame ale to pewnie coś innego. Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 10 lipca Opublikowano 10 lipca Bloober https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/s/ng0nVYBypY Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.