chrno-x 901 Opublikowano 11 lutego 2017 Opublikowano 11 lutego 2017 RRoD był winą topniejącego CPU, który od początku był wadliwy a MS wrzucił taki model z premedytacją. Tutaj mowa o Nintendo, słyszałeś kiedykolwiek aby były takie problemy z ich platformamia a zwłaszcza handheldami? Problemem był topnik który był używany do lutowania a nie CPU :-) CPU nagrzewało się, plastik czyli płyta się wyginała, potem stygła ale WOLNIEJ niż topnik, który pękał. Zwykła fizyka, CPU samo w sobie się nie psuło. Dzięki, nie pamiętałem właśnie co było powodem tych awarii. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 11 lutego 2017 Opublikowano 11 lutego 2017 Jutro testowanie Switcha i Zeldy. Coś czuję, że dziś nie zasnę. Jak tam wrażenia z Zeldy? :) Cytuj
second 3 695 Opublikowano 11 lutego 2017 Opublikowano 11 lutego 2017 Szkoda, że i u nas takiego eventu nie ma. Swoją drogą pewnie by kompletu osób nie uzbierali w naszym kraju. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lukas_AT 1 188 Opublikowano 12 lutego 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 12 lutego 2017 (edytowane) Jak tam wrażenia z Zeldy? :) Pograłem w Zeldę pół godziny (ale czas zleciał tak szybko, że miałem wrażenie, że minęło tylko 5 minut )? Był to sam początek gry, gdy Link wybudza się z wieloletniego snu. Wrażenia? Na pewno znacie to uczucie, gdy gra wciąga was tak bardzo, że ciągle myślicie o niej, gdy odejdziecie od konsoli/komputera, jesteście w pracy lub szkole. To syndrom gier uzależniających - tylko gier wyjątkowych na swój sposób. Ostatni raz takie coś miałem przy GTA V, Wiedźminie 3 i Dark Souls. Pomimo że przy Zeldzie nie spędziłem wiele czasu, to poczułem to samo. Miałem wrażenie, że gram w coś zrobione z pasją, a nie wyrób growo-podobny robiony na kolanie przez EA lub Activision. Teraz bym chciał ponownie dorwać się do gry i kontynuować. Design świata jest uroczy, od razu chciało się go zwiedzać i eksplorować każdy zakamarek. Po wyjściu z grobowca na zewnątrz w pysk uderzył mnie urok lokacji. Pod względem artystycznym więc grafika to mistrzostwo, ale to wiecie z trailerów. Raz tak długo stałem w jednym miejscu i obracałem kamerą oglądając otoczenie, że aż gostek z Nintendo chciał mi pokazać jak poruszać się do przodu. :D Niestety widać, że to gra bardziej z siódmej generacji konsol. Szczególnie po geometrii niektórych obiektów, które przywodziły na myśl tytuły z PS3 i X360 czy teksturach. W oczy rzucały mi się ząbki na krawędziach - siedzieliśmy jednak dość blisko 42 calowych Panasoniców, więc podejrzewam, że to przez to. Gdy wspiąłem się na jakąś wieżę, dało się zauważyć, że na polanach w oddali przydałoby się więcej jakiś drzew czy innych obiektów - odrobinę zawiało pustką. Z drugiej jednak strony trawy (nawet jej design był uroczy) było znacznie więcej niż w tego typu grach z 7 generacji. Grałem na Pro Controlerze. Leżał w dłoni wygodnie, grało się dobrze i był wyraźnie lżejszy od pada od X1 - bliżej mu było do pada od PS4. Nie wiem ile eventów przeszedł ten pad, ale był mocno zużyty. Żaden mój pad nigdy tak nie wyglądał. Dobry pad, ot co, ale nie widziałem w nic, co by usprawiedliwiało kosmiczną cenę 100 funtów. Switch leżał na półce obok telewizora i mogłem go dotknąć/obejrzeć i pomacać. Trzeba przyznać, że to maleństwo, ale wyglądało na solidne Gdy wyciągnąłem z docka ekran z podłączonymi joy-conami (ale to było napięcie ) obraz na tv automatycznie zniknął w ciągu jednej sekundy, a konsola przerzuciła go na handhelda. Wszystkie ząbki, o których wcześniej mówiłem znikły. Pomimo stosunkowo niskiej rozdziałki (720p) obraz był ostry jak żyleta, choć dziwne było uczucie przestawiania się z 42 calowego tv na mały ekran kieszonsolki. 'Tablet' dobrze leżał w dłoni, palce nigdzie mi nie uciekały, choć wymaga przyzwyczajenia. Zbyt krótko grałem by móc stwierdzić czy jest wygodny na 3-godzinne sesje. Rozegrałem również 5 wyścigów w Mario Kart 8: Deluxe Edition. Było nas 12 luda przy jednym okrągłym stole i graliśmy razem online na tablecie. Zabawy było co niemiara - to dobrze znane Mario Kart z Wii U, a ludzie co chwilę się śmiali, gdy ktoś użył jakiegoś power-upa. Obraz na ekranie tableta był idealny. Śmieszny był koleś, który zapraszał do gry przy tym stole - niemal krzyczał 'oto definitywna wersja Mario Kart 8, z dodatkowymi postaciami i ficzerami, dostępna TYLKO na Nintendo Switch'. Nintendofag jak nic. Co mnie zaniepokoiło to fakt, że przy 4 wyścigu zaczął boleć mnie kciuk, ale to pewnie przez to, że gaz był przypisany do przycisku A joycona (odpowiednik kółka) - oby dalo się to zmienić na prawy spust. Niestety nie miałem możliwości zagrania tylko przy użyciu samego joycona. Potem przyszła kolej na Splatoon 2. Co tam się działo w tej grze to głowa mała. Tym razem joycony były przymocowane do tego specjalnego uchwytu, co sprawiało rolę tradycyjnego pada. W praktyce wychodzi to świetnie, grało się bardzo przyjemnie, więc nie widzę sensu kupowania Pro Controlera. Znów graliśmy lokalnie w 8 osób. Splatoon jak Splatoon. Nie grałem w jedynkę, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy to tylko map-pack. Grafika jednak robi robotę - było kolorowo i bajecznie. Tym razem na dużym TV nie widziałem żadnych niedoskonałości - obraz był idealny. Były też stanowiska z jakimiś mini-gierkami np. dojenie krowy, ale takie bzdety mnie nie interesowały. Szkoda klawiatury. Nigdy bym nie przypuszczał, gdzie Nintendo zorganizuje ten event. Było to w jakiejś starej kamienicy gdzieś w jakiejś syfiastej uliczce. Zjawiłem się pół godziny przed czasem już była tam kolejka około 40 osób - a to tylko w moim przedziale czasowym od 10 do 12. Event trwał cały weekend. Otworzyła się brama i weszliśmy do jakiegoś dużego garażu. W środku było zimno nawet w kurtce, a biedni ludzie od eventu biegali tylko w t-shirtach. :D Co ciekawe, wśród ludzi były też babki w wieku 30-40 lat. Widać, że w UK gracz sięga znaczne szersze grono ludzi. Jeden koleś łaził też z 3DSem, a inny miał koszulkę Nintendo. Cudownie było być w gronie tylu fanów Nintendo w jednym miejscu. Edytowane 12 lutego 2017 przez Lukas_AT 23 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 (edytowane) Dzięki Lukas_AT za tak wyczerpujący opis, ja swojego Switcha już mam, złożyłem preordera 13, a kto złożył po 18 nie ma gwarancji, że dostanie, czyli można założyć, że tutaj na zielonej wyspie wszystkie Switche zeszły w sześć dni. Edytowane 12 lutego 2017 przez zdrowywariat Cytuj
second 3 695 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 @Lukas_AT Dzięki za relację! Parę pytań na szybko: 1.Możesz coś powiedzieć na temat wagi Switcha w wersji mobilnej? Jak wygląda w porównaniu z 3dsem? 2. Miałeś może okazję potrzymać samego Joycona w rękach? Bo mam dość duże łapy i się zastanawiam czy będzie mi wygodnie grać na tym maleństwie. 3. Jak ogólne wrażenia co do wykonania? Czuć bardziej, że premium, czy jednak plastic-fantastic? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 (edytowane) Jeszcze odnośnie Zeldy, myślę że Nintendo potrzebowało Zeldy na 10, że tak powiem, widać że przy WW brakło im czasu, a SS też nie do końca się udał, to dalej gry na 9, ale jednak Nintendo potrzebowało Zeldy na miarę Ocaryny, która w swoim czasie była rewolucją. Podobne zdanie mam o Marianach, są lepsze i gorsze, ale od czasu SM64 to tak naprawdę takimi wyjątkowymi częściami były tylko dwie części Galaxy, po prostu czasem Nintendo wie, że musi pozamiatać, więc mam nadzieję, że nowego Mariana i Metroida też będzie można zaliczyć do masakratorów. Edytowane 12 lutego 2017 przez zdrowywariat Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 @Lukas_AT Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. Ekipa Digital Foundry zauważyła, że w UK te telewizory Panasoniców miały okropnie ustawiony obraz. Rzekomo był za duży kontrast i za wysoka ostrość co dawało się odczuć w grach, tym bardziej mnie to utwierdza że to prawda skoro opisujesz widoczne ząbki w Zeldzie, która smiga w 900p (patrząc po grach pomiędzy XOne a PS4 i rozdziałką 1080p a 900p to ząbki powinny być mało widoczne, ogólnie nie rzucające się tak w oczy) no ale może też dlatego, tak jak opisujesz bardzo blisko siedziałeś sporego TV'ka (kto normalnie w domu siedzi ok. 1m - obserwując nagrania z tych eventów). Ale sam w sobie plus za opisanie swoich odczuć po evencie. 1 1 Cytuj
second 3 695 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 @Lukas_AT Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. Cena Pro Controllera u nas jest świetna, np w xkom na chwilę obecną 239 zł, czyli właściwie poziom padów do PS4/Xbox one. Biorąc pod uwagę hd rumble, żyroskopy i inne ficzery to wychodzi nawet lepszy deal cena/jakość-power niż u Sony i Microsoftu (o ile plotki się potwierdzą oczywiście). Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 Od 24 do 26 marca będzie można obadać betę Splatoona 2 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 @Lukas_AT Akurat koszt Pro Controller jest wyższy niż wersja z Wii U ponieważ posiada wszystkie funkcję jak Joy-Cony. Ma nowy rodzaj wibracji (podobno), ma żyroskop i czujnik wychylenia, posiada wbudowany NFC no i bateria trzyma na jakieś 40h (według developerów). W Polandi kosztuje akurat stosunkowo taniej bo średnio 280/290zł (aniżeli 500zł) czyli tyle/odrobinę taniej niż zestaw Joy-Conów. Cena Pro Controllera u nas jest świetna, np w xkom na chwilę obecną 239 zł, czyli właściwie poziom padów do PS4/Xbox one. Biorąc pod uwagę hd rumble, żyroskopy i inne ficzery to wychodzi nawet lepszy deal cena/jakość-power niż u Sony i Microsoftu (o ile plotki się potwierdzą oczywiście). Znaczy się "funkcjonalność" pro pada do Switcha to nie plotki tylko potwierdzone info (nie pamiętałem tylko czy hd rumble również będzie w tym padzie). Patrząc jednak na ceny pada do PS4 i XO, które wahają się w przedziale 200-260zł, gdzie za większą cenę płacimy tylko i wyłącznie za inny kolorek to pady do Switcha nie są znacząco droższe. Tym bardziej, tak jak opisałeś różne sklepy oferują różne ceny i nie raz można wyrwać akcesoria po "średniej krajowej" takich zabawek. Oczywiście najfajniej byłoby, gdyby te ceny się utrzymywały, bo nie będzie zbyt różowo jak ceny wzrosną po premierze. 1 1 Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 (edytowane) @Lukas_AT Dzięki za relację! Parę pytań na szybko: 1.Możesz coś powiedzieć na temat wagi Switcha w wersji mobilnej? Jak wygląda w porównaniu z 3dsem? 2. Miałeś może okazję potrzymać samego Joycona w rękach? Bo mam dość duże łapy i się zastanawiam czy będzie mi wygodnie grać na tym maleństwie. 3. Jak ogólne wrażenia co do wykonania? Czuć bardziej, że premium, czy jednak plastic-fantastic? Czuć, że to premium definitywnie. Handheld wygląda na solidny, wygląda ładnie, analogami sterowało się wygodnie, nie miałem wrażenia dotykania taniego plastiku. Miałem wrażenie, że trzymam dopracowany sprzęt. Za krótko grałem, by wyciągać ostateczne wnioski oczywiście, ale odczucia jak najbardziej pozytywne. Switch na półce obok telewizora robił też wrażenie samym wyglądem - nie przypominał żadnej zabawki. Samego joycona trzymałem w dłoni grając w 1-2-Switch, a dokładniej w minigierkę pojedynek kowbojów. Joycon nie wydawał się za mały, nie miałem wrażenia, że zaraz mi wypadnie z ręki, ale ciężko mi powiedzieć jak sprawdziłby się do gry np. w Mario Kart, bo takiej opcji nie było na imprezie. Oba joycony połączone razem za pomocą tego uchwytu stworzyły natomiast bardzo wygodny kontroler, o czym już wyżej wspomniałem wyżej. Edytowane 13 lutego 2017 przez Lukas_AT Cytuj
Gość Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Na Steamie ma się pojawić jeszcze w tym miesiącu, a na Switcha kiedyś tam: Cytuj
roivas 41 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Castlevanię chcę taką jak na DSie;) Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 (edytowane) Na NeoGafie pojawiły się bardzo ciekawe informację: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1343614 Część info z plików, które facet jest w posiadaniu (rzekomo jest to wyciek od developera): HD Rumble's technical name is a Linear resonant actuator When in handheld mode, the Switch will have an unlock screen like a smartphone to prevent accidental waking. The Switch features a Quick Menu. Press and hold the HOME Button for at least one second to display the Quick Settings screen on top of all other screens, including the HOME Menu and any applications. Unlike the 3DS, the active software will not be suspended when this menu is invoked The Switch's keyboard will feature predictive text such as those on iOS and Android System Settings will allow the user to edit the following settings:Flight Mode Toggle Enable/Disable Bluetooth Manage Wi-fi Manage NFC Manage screen brightness Screen lock User Settings Create/Edit Mii Theme management Controller management System Update Miis will have more options for hair, eyebrows, eyes, facial hair, glasses, mouths, and skin. Miis will not store the creator's name, their favorites, and their birthday anymore. Anyone can edit Mii characters Developers can create and sell Season Passes for their games This document confirms an X1 like SoC using Maxwell on the final retail version There are NO plans to provide an Internet Browser at this stage but developers are able to access a web applet to display specific websites within their game/app A maximum of 8 users can be registered on a system Friend requests and game invites CAN be sent from the console."Friend Presence is a feature that uses the Internet to convey information in real time about the online status of friends and the applications they are playing. Among possibilities, we see this being used in the application to check whether friends are in the joinable state, and to use the Friend List system feature screen to show what applications friends are playing." A Nintendo Account can be linked to multiple Switches BUT save data is not automatically synchronised There are TWO dev kit devices: SDEV and EDEVSDEV - Has built-in ports; no built-in battery EDEV - Resembles the retail product exactly but is black color Game cards come in 1 GB, 2 GB, 4 GB, 8 GB, 16 GB, or 32 GB variations. Nintendo is expanding its online network and offers a library called Network Extension (NEX).Matchmaking: This feature matches players for multiplayer games. It can be used to bring players together based on matching criteria from among unspecified numbers of users, or to create groups among friends only. Groups can be created temporarily for a multiplayer game, or they can be created as lasting entities usable as communities.Ranking: This feature uploads scores so users can get the relative rankings. Rankings can be calculated for only a certain period of time, or for only the scores of players registered in a certain group, and the score information can be periodically reset.Data Store: This is a network storage feature. Any data can be optionally saved to the game server. This saved data can be tagged, searched, and appended with ratings and the like.Subscriber: This is a messaging feature based on the publish-subscribe pattern. It can be used to post messages on certain topics, poll for posts on certain topic, and otherwise share information within the application. NX Overwiew: http://imgur.com/a/QFscH System Features Guide: http://imgur.com/a/FuZf8 SDEV Quickstart: http://imgur.com/a/vrfoo Czyli jednak zdjęcia ukazującego śpasionego Switcha okazały się prawdziwe: Edytowane 13 lutego 2017 przez chrno-x 1 Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 ~17 dni zostało do premiery,a tu trzeba posiłkować się przeciekami ...dziwi zachowanie Nintendo Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Ja już pieniążki mam odłożone, w piątki nie mam zajęć więc będzie czekanie :D Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 (edytowane) ~17 dni zostało do premiery,a tu trzeba posiłkować się przeciekami ...dziwi zachowanie Nintendo Wbrew pozorom taka reklama jest najlepsza, Nintendo chce nas utrzymywać "w głodzie". Mam wrażenie jakby inni ludzie tam pracowali, wszystko takie przemyślane? Rozłożone w czasie premiery, a nawet zapowiedzi, Retro na bank ma już coś do pokazania. Edytowane 13 lutego 2017 przez zdrowywariat Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Na Steamie ma się pojawić jeszcze w tym miesiącu, a na Switcha kiedyś tam: Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Binding of Isaac sie wyprzedalo na VGP, czaicie to? Pre-order jest out of stock Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 14 lutego 2017 Opublikowano 14 lutego 2017 mam przeczucie ze ta konsola sprzeda sie zayebiscie i bedzie miala solidne wsparcie gierkami 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 14 lutego 2017 Opublikowano 14 lutego 2017 (edytowane) Wielu Indie developerów oburzyło się tym wyciekiem, potwierdzając jednocześnie że info jest prawdziwe. Najbardziej z tego podoba mi się zróżnicowana pojemność Cart'ów. Dzięki temu nawet małe studia indie mogą wydać grę w pudełku (nie dziwie się, że coraz więcej ekip prezentuje na Twitterze okładki w wydaniu na Switcha zapowiadając jednocześnie pudełkowe wydania). Cholera, człowiek się napalił i fajnie byłoby kupić konsolę w dniu premiery ale są priorytety (kupno samochodu....). Na szczęście jest jeszcze Zelda na Wii U Edytowane 14 lutego 2017 przez chrno-x Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.