Ukukuki 6 924 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Obecnie biblioteka gier na Switcha do mnie nie trafia. Zelda kusi ale od od tej serii zawsze się odbijałem, chociaż wszyscy mówią ,że ta jest inna. Natomiast trzymam kciuki za sukces tego sprzętu z racji dwóch padów w zestawie. To co odwala konkurencja w tym temacie to padaka. Praktycznie nie ma gier dla dwóch graczy. Kompletnie nie ma w co pograć z dziewczyną czy kumplem, no śmiech na sali. Kiedyś kupię Switcha, może jak wyjdzie usprawniona wersja chyba ,że zmienię zdanie po drodze. Tymczasem zainwestuję w GPD WIN którego można zgarnąć za 299 dolców. Siłą konsol dla mnie zawsze była możliwość gry w dwie osoby i po to głównie kupowało się ten sprzęt. Teraz co się dzieje pod tym względem to tragedia. Jednak jestem dobrej myśli co do Switcha, dwa pady w zestawie aż kuszą producentów do należytego wykorzystania tego faktu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 wrazenia po kilku godzinach obcowania z konsola: - cichutka, zgrabna, fajnie wykonana, dosc ciezka - problemy z sciaganiem tych nakladek na pojedyncze joycony to chyba maja ulungi, bez problemu to schodzi - dock to tandeta, jeszcze nintendo chce za to 300zl - dosc spora ramka na okolo ekranu, spokojnie ekran mogl byc cal wiekszy, ciekawe czemu dali taka duza - przelaczanie z grania stacjonarnego na handheldowy w sekunde - joycony w gripie robiace jako pad nawet wygodne, choc mialem klopot z tym jak ulozyc palec serdeczny i maly, mogloby mi to przeszkadzac na dluzsze sesje - joycony w trybie gdy robia za osobne pady fajnie leza w dloni, jednak galka i guziki nie sa wyposrodkowane w obu padach i jest roznica w tym jak leza w lewym i prawym - dramat z zasiegiem tych joyconow, dwa piwa na stole i noga masorza i nawet prawy joycon czasem wariowal - w trybie stacjonarnym lepiej gralo mi sie majac joycony osobno luzno w dloniach niz umieszczajac je w docku - zelda w trybie stacjonarnym wyglada totalnie przecietnie, gubi klatki przy prawie kazdej walce i ma okropny alliasing - zelda w trybie przenosnym jest przesliczna, choc sama gra ma dosc wyprana palete kolorow - swietna fizyka w zeldzie, ogolnie oparcie gameplayu o fizyke to super bajer - ekran switcha jest ok, tylko ok, zdecydowanie wieksze wrazenie swego czasu robil oled vity - menu konsoli i ilosc opcji to zenada, przynajmniej jest plynnie - fajny motyw z zakladka news, jakby ps blog na konsoli - mozna utworzyc wiele kont na konsoli Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Oled vity? Co kto lubi. Ja nie mam patrzenia na tę różową biel przejaskrawionych oledow w vicie i zawsze będę wolał naturalne kolory jak w iPhoneach czy na Switchu. Coś czuję, że ta Vita Slim byłby dla mnie w sam raz ze swoim ekranem. Cytuj Odnośnik do komentarza
second 3 693 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Kojarzę coś, że dla pierwszych osób, które kupiły 3dsa był dostępny program ambasador. Mogli sobie ściągnąć za darmo gierki z gba, był na pewno Metroid Fusion i jeszcze kilka innych sztosów. Właściwie (nie licząc homebrew ofc) był to jedyny sposób żeby w to zagrać na 3dsie, nie było ich później w eshopie nawet. Zastanawiam się, czy możemy liczyć na coś podobnego w przypadku Switcha. :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 - zelda w trybie przenosnym jest przesliczna, choc sama gra ma dosc wyprana palete kolorow Może jak by ktoś nie ustawiał jasności na maksa (dzisiaj rano to zauważyłem), to by nie było takiego wrażenia ;). Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Na samym koncu sie tym bawilem by cos ratowac te wyprane kolory Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Ficus ma racje. Przenosnie kolory sa wyprane. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 wydaje mi sie ze to wina akurat zeldy, soczystosc kolorow to nie oled, ale samo menu, ekran startowy bety splatoon2 czy demo snippersclips (swoja droga swietne) nie sa wyprane z kolorow i prezentuja sie wporzo Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 460 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Nic nie zmienia faktu ze Zelda gniecie wszystko co taka Vita dostała przez cały żywot. Troche to przykre bo Vite uwielbiam ale trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 a czy ja sie wypowiadam o jakosci gierki? albo gdzies niby sugeruje ze vita>switch? Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 460 Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 Nie i nie sugeruje ze tak jest. Ogólnie troche mnie dziwi ze przy takim sztosie mozna zwracac uwage na cokolwiek co ma wspolnego z obrazem/grafiką. Chociaz gdybym miał coś na ten temat powiedzieć to wspomne tylko że mam zrobione więcej screenshotów niż przy Uncharted 4 (jedyna gra poza W3 która mnie do tego zmotywowała na PS4). Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 19 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2017 (edytowane) Też trzeba brać pod uwagę to, jak mamy skalibrowany telewizor, wtedy też może wydawać się że coś jest dla nas zbyt wyblakłe po zejściu z ultra hiper oleda 4K HDR na porządnego lcdka. Kwestia przyzwyczajenia oczu. Zelda to swoją drogą ma specyficzne kolorki podyktowane stylem, nie zeby to była wada, bo jak trzeba, to mocno robi Ale fakt, taki Fast RMX czy Shovel Knight mają bardziej nasycone. U mnie na bravii i Switchu mam np. bardzo podobnie skalibrowany obraz. Edytowane 19 marca 2017 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 450 Opublikowano 20 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 marca 2017 Kojarzę coś, że dla pierwszych osób, które kupiły 3dsa był dostępny program ambasador. Mogli sobie ściągnąć za darmo gierki z gba, był na pewno Metroid Fusion i jeszcze kilka innych sztosów. Właściwie (nie licząc homebrew ofc) był to jedyny sposób żeby w to zagrać na 3dsie, nie było ich później w eshopie nawet. Zastanawiam się, czy możemy liczyć na coś podobnego w przypadku Switcha. :) Tryb ambasador nie wynikał z kupna konsoli a było to zadośćuczynienie za ich błąd, sam z tego skorzystałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Wieslaw 2 360 Opublikowano 20 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 marca 2017 Wszystkie gry z ambasadora pojawiły się w eshopie.. ale na wii U A sam ambasador miał być rekompensatą dla nabywców, którzy kupili 3DS przed obniżką ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza
second 3 693 Opublikowano 20 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 marca 2017 O widzicie, bo kojarzyłem tylko, że było coś takiego, ale już po co i dlaczego, to nie bardzo. Młody byłem wtedy, toteż przenośne granie mnie jeszcze nie interesowało. :) Dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kavka 20 Opublikowano 20 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 marca 2017 Ficus ma racje. Przenosnie kolory sa wyprane. Też mam takie wrażenie, na TV wygląda świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 20 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 marca 2017 (edytowane) Game Freak is recruiting for a new console development project and they’re in need of 3D CG designers with experience on Wii U and PS Vita level character models using animation and modeling software Maya. In the staff recruitment ad, Game Freak is looking for someone that can consult with the programmers and work on assisting with data. It starts out with “Here’s a chance to work on the development of a globally popular RPG!” The work requires using material to create cartoon-like super deformed characters, monsters, and item models. http://www.siliconera.com/2017/03/20/new-pokmon-switch-horizon-game-freak-recruiting-console-project/ to tak jakby jeszcze ktoś miał wątpliwości, na jaki sprzęt GameFreak będzie robił kolejne odsłony popularnego na świecie RPG, które wcale nie jest pokemonami nic a nic Edytowane 20 marca 2017 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 Dragon Quest IX remake spod skrzydeł Gamefreak, czekałem na to Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 (edytowane) Square Enix zapowiedział wydanie w Japonii kolekcji Seiken Densetsu ( u nas znanej jako ..of Mana) na 1 czerwca, a Atlus wrzucił teaser strony o czymś co przypomina Radiant Historia - jeśli to też wyjdzie na Switcha to widzę, że jRPG znalazły nowy dom - tak jak kiedyś na DSie Edytowane 21 marca 2017 przez funditto Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 (edytowane) jakby tylko ta kolekcja many wyszła u nas... trójeczka nigdy oficjalnie u nas nie wyszła, byłaby to idealna sytuacja do wypuszczenia tej gry w końcu na nasz rynek, tak jak to kiedyś zrobili na wii u z któryms earthboundem. Edytowane 21 marca 2017 przez Rayos Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 901 Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 Atlus zapowiedział, że 26 marca podczas prezentacji na YT i chyba NicoNico (czy gdzieś indziej) przedstawi nowe gry, które wyjdą jeszcze w tym roku. Co do Radiant Historia to okazało się, że powstaje remake Radiant Historia na 3DS'a z nowym scenariuszem, dodatkowymi postaciami i lepszą (chyba) grafą). Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 Bloodstained skasowane na WiiU, zamiast tego wychodzi na Switcha. Iga właśnie potwierdził. Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 901 Opublikowano 21 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2017 Było do przewidzenia, nawet to że IGA opisuje w tekście, że Nintendo przestało jakkolwiek wspierać developerów przy produkcji gry na Wii U i skupili się na Switchu Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 22 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 marca 2017 Czy jest w tej chwili jakakolwiek mozliwosc komunikacji miedzy graczami? Wiadomosci tekstowe, chat glosowy itp? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 22 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 marca 2017 nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.