Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Najlepsze w Switchu są dwa pady w zestawie, dla mnie to jest świetna rzecz. Po prostu nie da się tego ominąć podczas tworzenia gier. Szykuje się świetna platforma dla osób lubiących grać ze znajomymi, czekam a zalew takich gier. Wcześniej X360 był dla mnie świetną platformą do takich gier, większość szlagierów od M$ miała kampanię dla dwóch graczy. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano

Pograłem trochę multi w demo snipperclips i tetrisa i muszę powiedzieć, że potencjał jest ogromny, wystarczy tylko druga para joyconów i już można grać w masę gier, nie mogę się doczekać MK8 i innych dobrych gierek. Switch to idealny zakup dla dzieciaków, to ich rodzice napędzą sprzedaż Switcha, bo nie dość, że można dać dziecku konsolę po odłączeniu od TV, to można zająć do czterech dzieciaków dosyć tanim kosztem (nie to co na WiiU), bez plątaniny kabli i dokupywania baterii (Wii).

Opublikowano

nie dosc ze to pierwszy handheld w historii z graniem w lokalnym co-opie to tez konsola z najwiekszym w historii potencjalem na lokalny co-op

 

gdzie inni przez multi uwazaja juz glownie online (lokalny co-op juz praktycznie tylko w grach sportowych i bijatykach, gdzie te czasy gdzie np kazde praktycznie wyscigi to oferowaly) i maja wywalone na ten element przychodzi z odsiecza nintendo 

Opublikowano

Gdzie te czasy, gdzie grało się w GoldenEye, kto tego nie przeżył nie wie co stracił, ta gra to historia, najlepszy hit Rare, które kiedyś rządziło, mega grafa, mega zadania, w zależności od poziomu trudności było ich więcej, no i mego multi na czterech, z całym szacunkiem do PSXa, które miało więcej hitów, ale żaden nie mógł podskoczyć do GoldenEye. A teraz MK8, wystarczy druga para joyconów, Arms z opcją 2 na 2? Czemu nie, może być ciekawie, i niech nikt nie pisze, że Ninny złe, bo grafa, bo to, bo tamto, cieszmy się, że jest, że jest ktoś, kto nie boi się podjąć ryzyka.

Opublikowano

Najlepsze w Switchu są dwa pady w zestawie, dla mnie to jest świetna rzecz. Po prostu nie da się tego ominąć podczas tworzenia gier. Szykuje się świetna platforma dla osób lubiących grać ze znajomymi, czekam a zalew takich gier. Wcześniej X360 był dla mnie świetną platformą do takich gier, większość szlagierów od M$ miała kampanię dla dwóch graczy.

Niestety nie jest tak pieknie jak piszesz. Od deva zalezy jakie sposoby sterowania umozliwi np. Logo City Undercover gra idealna do coopa nie ma opcji gry przy uzyciu tylko jednego joycona, zeby zagrac ze znajomym potrzebna jest kolejna para joyow albo pro controller.

Opublikowano

To raczej nie dziwi w przypadku gry, w której sterowanie od początku było zaprojektowane pod obsługę dwóch gałek i kompletu przycisków. Wydaje mi się, że w tego typu tytułach jedyne na co można liczyć to jakieś bonusowe mini gierki zaprojektowane pod joycony

Opublikowano

Ja jako osoba grała w bijatyki, nie wyobrażam sobie zagranie w żadną bijatykę w trybie przenośnym nawet na 1 gracza przy pomocy gałki czy tego pseugo krzyżaka. Jeśli np ten gatunek ma się jakoś przyjąć to musiałyby powstać joycony z krzyżakami.

Opublikowano

To raczej nie dziwi w przypadku gry, w której sterowanie od początku było zaprojektowane pod obsługę dwóch gałek i kompletu przycisków. Wydaje mi się, że w tego typu tytułach jedyne na co można liczyć to jakieś bonusowe mini gierki zaprojektowane pod joycony

Logo nie ma szczegolnie skomplikowanego sterowania, zestaw przycisków jednego joya spokojnie by wystarczyl. Z tego co wyczytalem poczatkowo takie sterowanie zostalo dodane ale devi zrezygnowali z niego tlumaczac sie brakiem jednego analoga.

Obawiam sie ze Lego to nie precedens i w wielu nowych bardziej skomplikowanych grach od devow third party nie bedzie opcji coopa z uzyciem pojedynczych joyow.

Opublikowano

Ja jako osoba grała w bijatyki, nie wyobrażam sobie zagranie w żadną bijatykę w trybie przenośnym nawet na 1 gracza przy pomocy gałki czy tego pseugo krzyżaka. Jeśli np ten gatunek ma się jakoś przyjąć to musiałyby powstać joycony z krzyżakami.

Hardkorowe granie w bitki odpada ale ze znajomymi na imprezie w podrozy w planerze jak najbardziej nawet na joy conie.

Opublikowano

z racji tego ze joycony sa odpinane raczej w ciemno mozna zalozyc ze ich wariacje nie ogranicza sie tylko do roznych kolorkow ale tez do zestawow z dedykowanym pod dana gre/rodzaj gier sterowaniem np z krzyzakiem czy z analogowymi spustami itp

 

Cp2jJrXVYAAj6wN.jpg

Opublikowano

Może coś będzie. Oby coś było. Ja nie narzekam, rozumiem konstrukcję która umożliwia granie w 2 osoby na podobnym kontrolerze, stąd taki krzyżak. Natomiast jakbym mógł zagrać w Tekkena czy SF5 online nie przed TV - to dałbym im się ozłocić. Nawet szukałem jakiegoś handhelda do Steama ale wszystkie są na Atomie i tak wymagające gry chodzą jak kupa. Nie oczekuję wodotrysków, może być pocięta grafa. Oby była taka możliwość.

Opublikowano

Lokacje są w porządku, dopóki nie zdasz sobie sprawy z tego, że cały świat jest pokryty śniegiem i różnych dungeonów jest kilka na krzyż (las, góry, jezioro, jaskinia, starożytna świątynia). Co więcej, możliwość swobodnej podróży dostajemy dopiero pod koniec gry (przed ostatnim dungeonem). Żeby tego było mało, ostatnia grywalna postać dołącza do teamu

tuż przed ostatnim bossem.

 

 

Fabuła tylko na początku i na końcu nieco intryguje, w międzyczasie są banały na zasadzie "o nie, on jest chory, co możemy zrobić?" -> odpowiedź: "musimy znaleźć kogoś, kto go uleczy".

 

Walki w większości nie wymagają żadnej strategii, można spamować podstawowymi kombinacjami w 95% przypadków (chyba nigdy nie użyłem kombinacji z 3 postaciami). A jak trzeba było to wolałem trochę podlevelować zamiast szukać przedmiotów do kupowania kolejnych kamieni.

 

Pojekty przeciwników są w porządku. Kolejnym plusem jest muzyka, której przyjemnie się słucha, ale jednocześnie nie zapada w pamięć.

 

Framerate momentami spada poniżej 30 klatek - czy to w walkach (ostatni boss to lekka patologia), czy w trakcie scenek, gdy pojawiają się wszystkie postacie.

Opublikowano

Ogralem na pc I ta gra powinna kosztowac z 79zl w pudle. Wiecej nie jest warta.

Opublikowano (edytowane)

Kolejny tydzień, żadnych nowych gierek, a w Japonii i tak wszystko znowu wyprzedane, natomiast sama sprzedaż skoczyła z 41 tysięcy na 45. Capcom już pewnie zmienia ustawienia w Monster Hunterze na High, żeby wypuścić Generations XXXXXXXX na jesieni.

 

Jest to przy okazji pierwszy tydzień, w którym Switch przegonił 3DSa, tenże jednak nie miał problemów z dostępnością. Potem sprzedaż 3DSa leciała w dół, aż do ogłoszenia cięcia ceny, a następnie skoczyła do góry przy premierze 3DLand i MK7 i od tego czasu już jakoś to szło.

 

Tutaj cena nie jest problemem, tym bardziej biblioteka wychodzących gier. Beast mode został aktywowany.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

jak nintendo to z(pipi) to powinni sepuku popelnic, wyhodowali samograja sprzedazowego jedna gra, teraz niech tylko killery dawaja regularnie, a reszta swiata zacznie wypuszczac tez z checia swoje tytuly na to i nintendo bedzie moglo pokazac fucka wszystkim terafankom

  • Plusik 1
Opublikowano

No ale tutaj już nie ma czego zepsuć. Sprzęt podoba się konsumentom, sprzedaje się bardzo dobrze, do końca roku wychodzi 5-6 gier Nintendo, za rok wyjdą pokemony. Choćby się starali, to nie da się.

Opublikowano

Kolejny tydzień, żadnych nowych gierek, a w Japonii i tak wszystko znowu wyprzedane, natomiast sama sprzedaż skoczyła z 41 tysięcy na 45. Capcom już pewnie zmienia ustawienia w Monster Hunterze na High, żeby wypuścić Generations XXXXXXXX na jesieni.

 

Jest to przy okazji pierwszy tydzień, w którym Switch przegonił 3DSa, tenże jednak nie miał problemów z dostępnością. Potem sprzedaż 3DSa leciała w dół, aż do ogłoszenia cięcia ceny, a następnie skoczyła do góry przy premierze 3DLand i MK7 i od tego czasu już jakoś to szło.

 

Tutaj cena nie jest problemem, tym bardziej biblioteka wychodzących gier. Beast mode został aktywowany.

 

Ale Wii U pierwszego tygodnia czy tam miesiąca sprzedało się lepiej od Switcha w Japonii. Żaden to wyznacznik.

Opublikowano

No ciężko, żeby konsola nie miała wysokiego wyniku sprzedaży w okresie przedświątecznym.

Opublikowano (edytowane)

No ciężko, żeby konsola nie miała wysokiego wyniku sprzedaży w okresie przedświątecznym.

 

Niech mnie ktoś poprawi, ale Switch wyszedł w momencie któregoś japońskiego święta sprzedażowego albo w pobliżu.

Edytowane przez Figaro

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...