Opublikowano 7 listopada 20177 l Dokładnie na tym polega. Jest kupa wzorów łącznie z przezroczystymi. Miałem kiedyś takiego GameBoya i mam słabość, to taka elektroniczna pornografia. Ale już zmiana przycisków na D-Pad to niezły wymysł, przecież Ninny na razie nic takiego nie zrobiło :-)
Opublikowano 7 listopada 20177 l Namco zaskoczone popularnością Switcha, wypuszczą trzy gry na wiosnę/lato 2018. http://www.nintendolife.com/news/2017/11/bandai_namco_to_announce_three_big_switch_titles_early_next_year Alez bym widzial jakies Tales of na Switchu
Opublikowano 7 listopada 20177 l Dragon ball fighter Z by mogli puscic ale chyba ciezko bedzie im na switcha to popchnac chociaz kto wie... Soulsami tez by sie nie pogardzilo przenosnie.
Opublikowano 7 listopada 20177 l 3 pierwsze komentarze z Nintendo Life: 1 Beolleika 58 minutes ago Riiiiiidge Racer. It's Ridge Raceeer. Nah, just kidding. I really really do hope it's Dark Souls. 2 Reply 2 tourjeff 58 minutes ago One of them most certainly will be Dragon Ball Z considering the Xenoverse was a success. 0 Reply 3 Yosher 53 minutes ago Kinda hoping for that Tales of Symphonia HD collection. But we'll see what they have in store for us! Glad to see their support either way! Chyba ktoś wam czyta w myślach?
Opublikowano 7 listopada 20177 l Swego czasu nawet były takie newsy na różnych stronach i forumku, ze From miało dlubac przy porcie Soulsow na Switcha i ze rezultaty były zadowalajace. Nie wiem czy to nie było jeszcze nawet przed premierą sprzętu.
Opublikowano 7 listopada 20177 l ano tak było, ogarniali DkS 3 na switcha i byli zadowoleni z efektów, więc tym bardziej liczę na to, że faktycznie w 2018 czeka na nas DkS/DkS2/DkS3/Wszystkie trzy na switchu :D
Opublikowano 7 listopada 20177 l No raczej niebardzo bo pierwsze soulsy wazyły niecałe 4gb, a dwójka scholarsy na current geny i trójka po odpowiednio około 12 i 18 gb to już niech będzie, że na trójce przyrzydzą i nie wrzucą na 32gb a na 16, to będzie tylko parę GB do pobrania maksymalnie, jedynka i dwójka na luzie wjadą.
Opublikowano 7 listopada 20177 l Może było, ale zdaniem LUDZI Z BRANŻY (naczelnego Famitsu) japońskie firmy po nieoczekiwanym (?) sukcesie Switcha dopiero rzuciły się na tę konsolę i powinniśmy się spodziewać wielu gier. Ale raczej począwszy od 2019 r., bo dopiero zaczęli robić. Koleś z Capcomu mówi: "w pierwszym roku od premiery konsoli trudno cokolwiek wypuścić, za mało czasu". (Nadal mnie zadziwia, że ze wszystkich jakieś dwa indie randomy z Australii zrobili najlepszy third-party exclusive na Switcha...) https://www.wsj.com/articles/nintendo-raises-expectation-for-switch-console-sales-1509349227 Nie jest to powiedziane wprost, ale coś takiego jak choćby Soulsy brzmi jak gra, która właśnie byłaby na Switcha, gdyby wydawcy wcześniej przewidzieli sukces Switcha.
Opublikowano 7 listopada 20177 l Pograłem 30 minut teraz w Doom na Nintendo Switch. Boziu, jaka to jest padaka :D Już nawet nie chodzi o grafikę, bo w wersji mobilnej robi wrażenie, ale jeśli chodzi o mnie - te 30 k/s jest niegrywalne. Albo za bardzo przywykłem do wersji na PS4/XONE, albo serio nie da się w to grać. Przetestuje potem jeszcze wersje TV + Pro, aczkolwiek póki co - rozczarowanie. Raczej spodziewane, ale nie spodziewałem się, że będzie mi się grało aż tak źle. W zasadzie wizualnie to bym powiedział, że jest bardzo dobrze. Najbardziej w tyłek dostały efekty specjalne, jakość głębi ostrości itd. Edytowane 7 listopada 20177 l przez Graczdari
Opublikowano 7 listopada 20177 l No to smutne wiesci, moze poprostu za bardzo sie do 60 fpsów przyzwyczailes, skoro mowisz ze reszta ok.
Opublikowano 7 listopada 20177 l No to przecież logiczne, że Doom na Switch to będzie padaka ze względu na to 30 fps, już nie chcę wiedzieć jaka grafika jest w trybie docked. Imo wielkie gry takie jak Doom (gdzie notabene gry są 60, a pograsz na 30 to Ci oczy krwawią) czy coś podobnego nie mają racji bytu na przenośnej konsolce. Najlepiej to jest po prostu skupiać się na nowych IP, a gierki z PS4/Xone zostawić w spokoju nie licząc indie gier - ich można wypuszczać do oporu, w takie Stardew Valley lepiej mi się gra na Switchu niż na PS4. Edytowane 7 listopada 20177 l przez Faka
Opublikowano 8 listopada 20177 l Pograłem 30 minut teraz w Doom na Nintendo Switch. Boziu, jaka to jest padaka :D Już nawet nie chodzi o grafikę, bo w wersji mobilnej robi wrażenie, ale jeśli chodzi o mnie - te 30 k/s jest niegrywalne. Albo za bardzo przywykłem do wersji na PS4/XONE, albo serio nie da się w to grać. Prawdę mówiąc, wisi mi to. Na Switcha kupuje tylko exy i co lepsze indyki, a do gier multiplatformowych mam PS4. Także okrojone multiplatformy, które w dodatku nie mieszczą się w całości na kartridżu, mam w głębokim poważaniu. No ale dobrze że są, bo trochę tego growego motłochu do Switch te gry przyciągną. A wiadomo, że im więcej Switchów sprzedanych, tym lepiej.
Opublikowano 8 listopada 20177 l Nie wszystkie są złe, rayman po patchu chyba daje rade np. Fifa też z tego co ludzie tu pisali daje rade
Opublikowano 8 listopada 20177 l Fifa jest jak najbardziej ok. Nie jest to poziom ps4 ale gra się dobrze pomijając zapraszanie do gry, którego nie ma (przy czym do raczej ograniczenie Nintendo i liczę, że się to zmieni).
Opublikowano 8 listopada 20177 l W Swicthu jeszcze nic nie zmieniali i poza unikaniem premierowych egzemplarzy przez te problemy z joyconami nie ma znaczenia jaki model się bierze nie? Ewentualnie była jakaś partia z martwymi pikselami czy to losowe? Ten z Mario jest taki sam poza kolorem?
Opublikowano 8 listopada 20177 l Nic nie zmienialli. Nie ma znaczenia. Losowe. Mam tem z Mario i jest ZAYEBISTY, te czerwone joye masakra, bylo warto. Do tego teraz w KiG jest w promocji bo mozesz brac. Jak chcesz sie przysluzyc to mozesz wejsc w reflinki i tam Shen dal, ja dalem linka do konsoli troche nad nim albo Rayos strone wczesniej, wybierz sobie ulubionego pokemona. Edytowane 8 listopada 20177 l przez Velius
Opublikowano 8 listopada 20177 l Ja w swoim trafiłem na taki problem: ale nie chciało mi się już z tym cackać i zostawiłem, przyzwyczaiłem się.
Opublikowano 9 listopada 20177 l dari marudzi na DOOMa, ale internety mówią, że ma średnią tylko trochę niższą od wersji na "duże" konsole :) http://www.metacritic.com/game/switch/doom
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.