Opublikowano 21 grudnia 20177 l Za karę, że nawet nie wpisałeś się do posiadaczy konsoli i kolegów z forumka do znajomych nie zaprosiłeś
Opublikowano 21 grudnia 20177 l Paru zaprosiłem, ale że jeszcze nie mam tej konsoli na własność to się nie obnoszę z kodami.
Opublikowano 21 grudnia 20177 l Powinni oddawać kasę za wybrakowane produkty. Właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Lego City Undercover. Po 15 minutach gry autentycznie bolą mnie oczy. Ta gra chyba nie trzyma w żadnym momencie 30 klatek. Przecież to jest w ogóle niegrywalne. Jak to przeszło jakąkolwiek kontrolę??? Z dala od tej gry, przynajmniej od wersji na switcha, nawet jak byście za pół darmo mieli kupić. Szkoda zdrowia na takie techniczne koszmarki. A to ma jeszcze local coop. Tam to się musi dopiero slide show odstawiać.
Opublikowano 21 grudnia 20177 l Grałem w okolicach premiery bez większości patchy które wyszły później i nie było aż tak źle jak mówisz. Fakt framerate był mocno niestabilny, ale gra była jak najbardziej grywalna w handheld mode bo tylko w tym trybie grałem w lcu.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Ja grałem w trybie stacjonarnym, brałem na premierę i nie przypominam sobie, żeby mocno przycinało
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Switch na przełomie najbliższych lat oddzieli prawdziwych devów od nierobów, którzy nie potrafią ani zoptymalizować kodu jak należy, nie mówiąc już o kompresji danych. Jak mają taki problem z loadingami itp. to niech pójdą do Ninny to ich nauczą. No i już niejednokrotnie wyszło, że patch, który miał coś poprawić to jeszcze bardziej zepsuł.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l LEGO? No na premierę trochę chrupało, zwłaszcza w open world, ale to nie tylko na Switchu ale i na X1 i PS4 i PC. Po prostu nieudolny port na wszystkei sprzęty a nie, że Switch huiowy. Ale żeby pokaz slajdów? Nope. Późniejsze patche poprawiły sytuację, nadal spadki były, ale nigdy, nawet na premierę nie było tak, że gra była niegrywalna.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Kolega podkreślił, że gra nie trzyma w ogóle 30 klatek=niegrywalna. Może ciut przesadzać, bo według DF chodzi 25-30 fpsów.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Rzeczywiscie oddzieli bo partacze devi nie umia zrobic gierki na sprzet o mocy telefonu
Opublikowano 22 grudnia 20177 l czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania?
Opublikowano 22 grudnia 20177 l 1 minutę temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? co
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Dobra może "niegrywalna" to były zbyt mocne słowa, ale gra na otwartych przestrzeniach w handheld mode strasznie chodzi. I to nie okazjonalnie tylko cały czas prawie. Obrót kamery to masakra, jak coś wybuchnie obok nas to widać, że to nie ma nic wspólnego z płynnością. Jak ludzie narzekali na fps w Zeldzie, to ja się pytałem gdzie oni to widzieli? Oprócz korok forest nie zauważyłem nigdzie spadków, więc chyba moja tolerancja na spadki jest bardzo wysoka. Natomiast w Undercover to strasznie się rzuca w oczy. Ta gra nie wygląda jakoś rewelacyjnie, efektów żadnych niesamowitych też nie zauważyłem, więc po prostu to jest partactwo ze strony programistów. Wydając pieniądze na grę i to nie małe spodziewam się dostać produkt który działa poprawnie. O loadingach to już w ogóle szkoda gadać. Myślałem, że ludzie którzy narzekają na frame rate w tym tytule przesadzają za bardzo. A jednak nie.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l 1 godzinę temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? Jaki czepliwy, bo mi zginęło "na sprzęt", proszę, proszę.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l 4 godziny temu, Rayos napisał: czy gra o mocy pralki podczas nieuważnego grania również urywała rączki jak kultowa Frania? Bierz po pół :). Edytowane 22 grudnia 20177 l przez zdrowywariat
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Powiedzcie mi, co z tą grą, o tym młodym z zespołem aspergera? robią to jeszcze? jakaś mega cisza w tym temacie.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Seasons of Heaven. Jest temat w tym dziale. Dawno nieaktualizowany. Niespodziewanie.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l A, to. Obok Sadness na Wii najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra na platformę Nintendo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.