Rayos 3 170 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Według VG Chartz Mario+rabbids 0.99 wiec mozna zalozyc ze milion, fifka nawet do połowy bańki nie dotarła. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Godzinę temu, NemoKOF napisał: Ale to liczą cyfrę też? Bo z reguły podają wyłącznie pudełka. To chyba są wyniki z cyfrą bo pochodzą oficjalnie od Nintendo @Rayos VG chartz to dane z przysłowiowej dupy nie polecam się tym sugerować (chociaż w tym przypadku pewnie się wynik zgadza) Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 1 minutę temu, _Be_ napisał: VG chartz to dane z przysłowiowej dupy nie polecam się tym sugerować (chociaż w tym przypadku pewnie się wynik zgadza) wiem, ale mogą dać jako taki pogląd na sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 901 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Godzinę temu, _Be_ napisał: To chyba są wyniki z cyfrą bo pochodzą oficjalnie od Nintendo @Rayos VG chartz to dane z przysłowiowej dupy nie polecam się tym sugerować (chociaż w tym przypadku pewnie się wynik zgadza) To zależy ale wedle dokumentów, które wypuściło obecnie Nintendo podaje, że gry mają wliczone sprzedaż cyfrową jak i wydania z bundlei w formie kodów lub pudełek. Raport 1 Raport 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 541 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 (edytowane) Wiadomo, że rok nowej konsoli, Mario, Mario Karta i Zeldy będzie dobry finansowo dla N. Z większych ciekawostek wymieniłbym wzrost sprzedaży cyfrowej o niemal 100% w porównaniu do 2016. Jest to już na Switchu rynek na setki milionów euro rocznie, czyli z jednej strony dużo, z drugiej - to nadal mała część całości. Można założyć, że jakieś 80% sprzedanych gier na Switcha to nadal fizyczne kopie, ale jak widać "nadrabiają" do standardów plejstejszyn. W przypadku największych hitów, wystawianych w każdym sklepie i kosztujących w eShopie 60 euro, na pewno ten odsetek jest jeszcze wyższy, a zaniżają go gierki dostępne tylko na eShopie, Moon Huntersy itp. Ponadto ciekawy element sprawozdania: ostatni prawdziwy handheld świata, czyli 3DS, sprzedał się w tym roku tylko o 9% słabiej, niż w poprzednim (software 33% mniej, co nie jest takie złe w roku po "prawdziwych" nowych Pokemonach, no i że trochę mało gier wyszło). Można powiedzieć, że Switch nie wpłynął znacząco na 3DS-a. A wśród najważniejszych perspektyw finansowych na najbliższy czas wymieniony jest, obok Kirby'ego i Bayo, także Pikachu Detective na 3DS-a. Edytowane 31 stycznia 2018 przez ogqozo Cytuj Odnośnik do komentarza
P-chan 195 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Mnie te wyniki cieszą i to bardzo, bo to wróży bardzo dobrze na przyszłość. I wygląda na to, że jednak Nintendo osiągnie to co sobie założyli w pierwszym roku. Sprzedaż samego Xeno również cieszy, bo to może oznaczać, że będzie zielone światło dla kolejnych tak świetnych projektów. Ja tam jestem zadowolony, i czekam na kolejne zapowiedzi na Switch'a... Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Jutro pojawi się więcej szczegółów jeśli chodzi o ich strategię biznesową Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Jak dopier w tym roku Metroidem, czymś od Retro i Pokemonami to będzie pozamiatane :). Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Moje spekulacje na drugą część roku finansowego 2018 (Czyli wrzesień 2018 - marzec 2019) obecnie wyglądają tak: Płatny online + 3-4 tytuły na online nastawione: Smash 4 lub 5 + Animal Crossing + Pokemony + gra Retro Cytuj Odnośnik do komentarza
blakuś 597 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 https://twitter.com/NintendoAmerica/status/958872936257019904 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 obstawiam zatem smasha z premiera na wrzesien Cytuj Odnośnik do komentarza
Kosmos 2 711 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Wiadomo, czy będą dodawać gry w ramach abonamentu ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 tak, co miesiac gierka z nesa z dodana opcja online Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Cena 20 dolarów za rok jest całkiem spoko, ale powinni jak najszybciej podać więcej detali na ten temat.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kosmos 2 711 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Cena spoko ale wolałbym więcej klasycznych gier bo z tego co widzę wspomnieli tylko 3. Nic o tytułach z gba, gc czy wii. Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Te trzy tytuły podawali już dawno jako przykłady Cytuj Odnośnik do komentarza
NemoKOF 672 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Fajnie jakby jednak dali możliwośc kupienia tych gier po prostu. Amatorzy się znajdą. A tak trzeba trzymać 3DSa jeszcze dla staroci. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 18 minut temu, szurubur napisał: Rocket League będzie poprawione jeżeli chodzi o rozdzielczość. https://www.vg247.com/2018/02/01/rocket-league-is-getting-a-resolution-bump-on-nintendo-switch-this-spring/ w trybie wydajnosciowym 900p dock/720p z plynna rozdzielczoscia by trzymac 60fps, w jakosciowym 1080p dock/720p caly czas ale lock na 30fps mocna poprawa wzgledem tego co teraz, ciekawe czy xeno2 tez dostanie patcha podbijajacego rozdzilczosc w przenosnym Cytuj Odnośnik do komentarza
kes 1 462 Opublikowano 4 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2018 Widzieliście nowy licencjonowany pro kontroler do switcha? Przewodowy z wymiennymi faceplateami, w tej cenie może być fajną alternatywą dla standardowego pro controllera. Premiera podobno w marcu chociaż amazon pokazuje in stock. https://www.amazon.co.uk/Faceoff-Wired-Pro-Controller-Nintendo/dp/B073X47SG9?tag=ho01f-21 https://www.amazon.co.uk/Faceoff-Deluxe-Wired-Pro-Controller/dp/B073X3GHHX/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1517760213&sr=8-1&keywords=faceoff+switch+nintendo&tag=ho01f-21 Cytuj Odnośnik do komentarza
dawdi17 57 Opublikowano 7 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2018 Po zapowiedzi Pillarsów 2 na Switcha sam już nie wiem, którą platformę uznać za wiodącą - PS4 czy Switch... Konsola Nintendo staje się świetną platformą dla RPG, zarówno zachodnich jak i jRPG. Założyłem sobie, że ten gatunek będę ogrywał na konsoli Sony, bo lepsze wizualnie i często z polską wersją językową. Ale ideologicznie jestem po stronie Nintendo (rozgrywka ponad nowości technologiczne) i co teraz? Grać w "gorszą" wersję (podobnie mam z innymi multiplatformami - Skyrim, L. A. Noir, Doom) i swoją postawą wspierać "czystszą wersję gamingu" czy jednak wybrać lepszy port i wspierać "4k, HDRy, i inne bajery"? Wogóle mam lekki problem teraz z wyborem platformy głównej. Switch miał być tylko do "N-exclusive", ale taki crafting w Skyrimie w łóżku musi być o wiele przyjemniejszy niż siedzenie przed tv. Switch również sprzyja skupieniu, słuchawki douszne, jakiś wolny ciemny kąt w domu i już można przepaść... Nie uważam się za kolekcjonera gier (bo mam ich za mało :P), ale wiem też, że np takie Pillarsy na PS4 szybko stracą na wartości, a wersja na Switcha nie dość, że o wiele wolniej to cena zatrzyma się i tak na wyższym poziomie. Jak żyć? Na czym grać? Problemy pierwszego świata kurza twarz... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 7 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2018 Takie gry to głównie na PC grac, nie mówie tego zeby wszczynac wojenki albo narzucac jakies swoje zdanie, poprostu izometryczne rpg z masa tekstu najwygodniej gra mi sie na PC. Ciekawe jak to bedzie wygladalo na Switchu, ale tam jakbym juz mial kupowac i grac to tylko ze wzgledu na tryb przenosny, no ale z drugiej strony pewnie slabo sie bedzie w to gralo na takim malym ekranie, jezeli bedzie mnostwo czytania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 7 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2018 Cytat Po zapowiedzi Pillarsów 2 na Switcha sam już nie wiem, którą platformę uznać za wiodącą - PS4 czy Switch Switch to póki co eksperyment, różne gierki na niego wychodzą bo devy chcą zbadać na ile to cacko stać. Tryb handheld zawsze będzie dawał pewien cons w działaniu gierek względen docka. Na pewno są twórcy co dobrze wykorzystają ten sprzęt i optymalizacje ale będą też tacy co odwalą kaszanę (jak Rime). Ja bym raczej był ostrożny i poczekał najpierw na recki, digital foundry zwłaszcza jak mówimy o pctowym porcie. Cytuj Odnośnik do komentarza
dawdi17 57 Opublikowano 7 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2018 (edytowane) Zgadzam się, podobnie FPSy, RTSy itd. Tylko, że wtedy okaże się, że wszystko najlepiej zagrać na PC, bo i nawet z konsolowymi ekskluzywami warto poczekać na emulatory, bo będzie można zwiększyć rozdzielczość, poprawić płynność, włączyć dodatkowe opcje graficzne. Tak, Nintendo Switch powinno mieć drugą nazwę kompromis. Ale coś za to zyskujemy - niezależność miejsca. No i mi też chodzi o spójność biblioteki na półce. Chociaż gry, które wymagają ściągniecia dodatkowyh danych (np. l.a. noire) średnio są dla mnie grami "pudełkowymi"... Oczywiście, że nie wiemy jak gra będzie jeszcze wyglądać na Switchu, jestem świadom cięć. Chodzi mi o sam trend, bo na horyzoncie jest już Dark Souls czy bardzo prawdopodobnie Crash. Dużo gier o których ludzie mówią "jak wyjdzie gra x to wtedy uznam, że konsola jest warta kupna". A tych gier przybywa. Ja osobiście mam taki roz(pipi)ej umysłowy od paru miesięcy jeśli chodzi o Skyrim. Z przerwami gram na PS4 i progress pomału rośnie. Najlepiej grać w to nocą, ale wtedy żona płacze, że nie ma mnie w łóżku. No i taki Switch jak znalazł, ale znowu wszystko od nowa? Idealnym by było jakaś aplikacja do remote control i koniec dylematów... Edytowane 7 lutego 2018 przez dawdi17 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 924 Opublikowano 7 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2018 Obecnie większość gier wymaga pobierania dodatkowych danych. Lepiej nie będzie. Ja poczekam na recenzje tego portu, jak będzie dobrze to kupuje na switcha jak nie to na PC. Ważne ,że jest wybór Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.