Opublikowano 12 marca 20187 l 20 godzin temu, NemoKOF napisał: No ale musisz przyznać że duża część lineupu to porty z wiiu które się nie sprzedawalo No to chyba bardzo dobrze przemyślana strategia Nintendo żeby z porażki wyjść chociaż na 0. I jeśli remaster takiego Donkeya w przyszłości sprawi, że wyjdzie nowa część to chyba dobrze czyż nie? A to, że ktoś będzie miał pierwszy raz styczność z Bayonetta 2 czy na przykład Wonderful 101 to lepiej chyba dla graczy, wydawcy czy też devów tworzących grę tylko z jakiegoś powodu część graczy boli dupa, że inni mają opcje pograć sobie w gierki z którymi nie mieli styczności.
Opublikowano 12 marca 20187 l 21 godzin temu, NemoKOF napisał: No ale musisz przyznać, że duża część lineupu to porty z WiiU, które się nie sprzedawało (MK8, Splatoon taki sequel na tym samym silniku) WTF?! Przecież Mario Kart 8 to właśnie gra z najlepszym wynikiem sprzedażowym na WiiU (około 8.4 mln sztuk), a samo Splatoon okazało się sukcesem, nawet chyba samo Nintendo nie spodziewało się w tamtym czasie tak dobrego wyniku nowej marki (nowy system-seller, sprzedanych około 4.9mln sztuk). A wymienianie Splatoon2 wśród Mario Kart 8 Deluxe, czy Pokken DX, jest nieporozumieniem. Splatoon2 to nowa gra, pełnoprawna kontynuacja, która planowo ma zadowolić graczy z WiiU, jak i nieobeznanych z tą marką - stąd ta zawartość z oryginału. 44 minuty temu, _Be_ napisał: I jeśli remaster takiego Donkeya w przyszłości sprawi, że wyjdzie nowa część to chyba dobrze czyż nie? Nowa część wychodzi na nowej konsoli/co jakiś okres czasu - takie są założenia. A port sprawia, że premiera nowej kontynuacji jest oddalona w czasie. To nie jest ta sama sytuacja co przy wydaniu portów Bayonetty1&2 przy okazji zapowiedzi nowej odsłony. Nie sądzę, aby Nintendo w najbliższym czasie wydało oczekiwaną nową odsłonę Mario Kart, Donkey Kong Country, czy Captain Toad na Switch, właśnie ze względu na port z WiiU (premiera przesunięta w czasie, lub całkowite zrezygnowanie z nowej części na poczet np. DLC do istniejącego portu). Edytowane 12 marca 20187 l przez Damk
Opublikowano 12 marca 20187 l Oczywiście ze w większości sytuacji port opóźnia wydanie kontynuacji , wystarczy przypomnieć sobie ze wii u miało "pare" osób na swiecie wiec dla całej reszty, a jest ich w hoi ten pseudo remaster jest zupełnie nową częścią wiec po co mają jest spinać dla tych "paru" osób? Edytowane 12 marca 20187 l przez XM.
Opublikowano 12 marca 20187 l 1 godzinę temu, Damk napisał: WTF?! Przecież Mario Kart 8 to właśnie gra z najlepszym wynikiem sprzedażowym na WiiU (około 8.4 mln sztuk), a samo Splatoon okazało się sukcesem, nawet chyba samo Nintendo nie spodziewało się w tamtym czasie tak dobrego wyniku nowej marki (nowy system-seller, sprzedanych około 4.9mln sztuk). A wymienianie Splatoon2 wśród Mario Kart 8 Deluxe, czy Pokken DX, jest nieporozumieniem. Splatoon2 to nowa gra, pełnoprawna kontynuacja, która planowo ma zadowolić graczy z WiiU, jak i nieobeznanych z tą marką - stąd ta zawartość z oryginału. Nowa część wychodzi na nowej konsoli/co jakiś okres czasu - takie są założenia. A port sprawia, że premiera nowej kontynuacji jest oddalona w czasie. To nie jest ta sama sytuacja co przy wydaniu portów Bayonetty1&2 przy okazji zapowiedzi nowej odsłony. Nie sądzę, aby Nintendo w najbliższym czasie wydało oczekiwaną nową odsłonę Mario Kart, Donkey Kong Country, czy Captain Toad na Switch, właśnie ze względu na port z WiiU (premiera przesunięta w czasie, lub całkowite zrezygnowanie z nowej części na poczet np. DLC do istniejącego portu). Można też założyć, że dzięki tym portom po prostu kupili sobie czas na stworzenie "prawilnych" kontynuacji tych serii...
Opublikowano 12 marca 20187 l @Damk chodziło mi o sprzedaż konsoli, nie gry per se. Splatoon 2 na początku wyglądał jak expansion pack do S1. @_Be_ pewnie że dobrze jak się sprzeda. Po prostu podejście platinum mi się podoba: nowa część w drodze, tymczasem łapcie kotleta.
Opublikowano 12 marca 20187 l Dobry materiał. Mam podobne odczucia. Jeszcze pytanie brzmi jaka technologia kryje się w usb-c. Przy thunderbolcie można podłączyć zewnętrzną grafikę na tym porcie. Tutaj Tb nie ma ale może zadbali o przepustowość i zobaczymy docka 4k? Czas pokaże.
Opublikowano 12 marca 20187 l W sumie wszyscy skupili się przy ostatnim ND na Smash, ale padło tam być może jeszcze jedno ważne ogłoszenie. Pamiętacie tekst, że rok 2018 to rok Octolingów ? Jak ogłosili rok Luigiego dostaliśmy New Luigi U, Dr Luigi i kolejne części Luigi's Mansion i Mario & Luigi. Byłbym, więc zaskoczony jeśli rok Octolingów oznacza tylko dodatek do Splatoona
Opublikowano 12 marca 20187 l Czyli możliwe, że dostaniemy to co jakiś czas ogłaszało Nintendo, czyli gierki jakich się po nich nie spodziewamy.
Opublikowano 13 marca 20187 l http://www.nintendolife.com/news/2018/03/nintendo_switch_system_update_5_0_0_is_now_available Szału nie ma. Numeracja sugeruje duże zmiany a niestety jest jak zwykle :-( Może to są zmiany under the good dla Labo? Dla nas - nic specjalnego.
Opublikowano 13 marca 20187 l Widzę na Switchu szybko weszli w tryb, który od jakiegoś czasu mieli na 3DS - każdy update wprowadza coraz więcej stabilności.
Opublikowano 13 marca 20187 l Jeszcze chwila i switch bedzie stabilnie stał na powierzchni bez swojego kickstanda
Opublikowano 13 marca 20187 l lol, wielkie mi 5.0 xddd nawet kurcze dalej nie mozna robic folderow albo ustawic kolorow tla czy tapety, nie mowie juz o wiadomosciach txt czy save w chmurze ociagaja sie strasznie z firmware, ciekawe czy wraz z platnym online cos przyspieszy w kwestii OS
Opublikowano 13 marca 20187 l Wraz z tym update pojawił się update joyconów. Niektórzy sugerują, że ten update to przede wszystkim jakieś poprawki pod Nintendo Labo
Opublikowano 13 marca 20187 l Też tak myślę przy czym mogli dać numerek 4.2 żeby ludzie nie robili sobie nadziei.
Opublikowano 13 marca 20187 l 32 minuty temu, Ficuś napisał: lol, wielkie mi 5.0 xddd nawet kurcze dalej nie mozna robic folderow albo ustawic kolorow tla czy tapety, nie mowie juz o wiadomosciach txt czy save w chmurze ociagaja sie strasznie z firmware, ciekawe czy wraz z platnym online cos przyspieszy w kwestii OS Obstawiam, że wszystko to na co czekają ludzie będzie w tylko podczas updateu do płatnego online (bo w sumie czemu nie skoro tyle sobie życzą za themey do 3DS'a i ile czasu trzeba było na nie czekać). Zresztą za tego typu "opcje" do OSa może Ninny będzie życzyło sobie paru zielonych Edytowane 13 marca 20187 l przez chrno-x
Opublikowano 13 marca 20187 l Tak jak kolega chrno-x napisał, nie ma co się zapewne spodziewać porządnego update'a systemu do czasu, aż nie ruszy płatny online. Oby tylko Nintendo nie wpadło na genialny plan, że to wszystko o co ludzie proszą, i czego oczekują będzie dostępne tylko dla tych co będą opłacać abonament. A sam update o numerku 5.0 oczywiście rozczarowuje, dodać tyle nowych "ikonek" do avatarów, i żadnego nie ma z Xeno, toż to woła o pomstę do nieba
Opublikowano 13 marca 20187 l Ale tak jest w przypadku innych usług tego typu (np. oczekiwane sejwy w chmurze), więc nie wiem czemu tutaj miałoby być inaczej.
Opublikowano 13 marca 20187 l 8 godzin temu, P-chan napisał: dodać tyle nowych "ikonek" do avatarów, i żadnego nie ma z Xeno, toż to woła o pomstę do nieba O to to. Dodatkowe postacie tylko z ARMS i Kirby. A gdzie drużyna z Xenoblade2? Gdzie Homura, gdzie Hikari, gdzie Pneuma?!
Opublikowano 13 marca 20187 l W dniu 14.02.2018 o 16:42, _Be_ napisał: A Crash wyszedł na Swticha? Czyli temat aktualny kolego Jedyna jak dla mnie wada Pro kontrolera może się okazać lipą w sterowaniu Crashem. Edytowane 13 marca 20187 l przez giger_andrus
Opublikowano 13 marca 20187 l Nie wiem czy to dobry dział - polecacie jakiś uchwyt/nakładkę na Switcha, która spowoduje, że granie w trybie handheld będzie znośne? Niestety w tym momencie po pół godziny czasu wymiękam i bolą mnie kciuki. Gdzieś, kiedyś widziałem coś takiego.
Opublikowano 13 marca 20187 l 3 godziny temu, giger_andrus napisał: Czyli temat aktualny kolego Jedyna jak dla mnie wada Pro kontrolera może się okazać lipą w sterowaniu Crashem. Masz na myśli d--pada? Podobno wersja z Xenoblade 2 ma poprawionego krzyżaka. NIestety nie jestem w stanie tego potwierdzić bo nie posiadam jeszcze takowego,
Opublikowano 14 marca 20187 l Ja posiadam i krzyżak daję radę, nie jest tak dobry jak w ps4, ale nie ma też na co narzekać.
Opublikowano 14 marca 20187 l 23 godziny temu, izon napisał: Nie wiem czy to dobry dział - polecacie jakiś uchwyt/nakładkę na Switcha, która spowoduje, że granie w trybie handheld będzie znośne? Niestety w tym momencie po pół godziny czasu wymiękam i bolą mnie kciuki. Gdzieś, kiedyś widziałem coś takiego. Miałem już o tym wspomnieć, ale zapominam. Skoro pytasz, jest okazja, więc moja rada jest taka, kup sobie takie coś na ebay: https://www.ebay.pl/itm/Joy-Con-Gel-Guards-Silicone-Skin-Cover-Case-Thumb-Grips-Caps-for-Nintendo-Switch/263428737575?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=562450241712&_trksid=p2060353.m2749.l2649 6zł z wysyłką i jeśli chodzi o stosunek ceny do "możliwości" to jest petarda. Owszem, trzeba na to trochę poczekać, te tylne wypustki mogłyby być większe, oraz fakt, że trzeba mocno dociskać + i - bo są schowane w tej gumie, ale z zakupu jestem bardzo zadowolony. Te silikony niby łatwo schodzą jeśli się je trochę pociągnie do zewnątrz, ale w praktyce konsola jest trzymana w taki sposób, że nie ma to znaczenia i nic złego się nie dzieje. W sumie zamówię sobie jeszcze jakieś w zapasie. Edytowane 14 marca 20187 l przez AvengerGT
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.