Hero of Orion 365 Opublikowano 8 kwietnia 2018 Opublikowano 8 kwietnia 2018 Tak jak były rewizje NESa, Snes'a, N64, GameCube'a i Wii U? Switch to jest flagowiec Nintendo a oni nie robią rewizji flagowców. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 8 kwietnia 2018 Opublikowano 8 kwietnia 2018 1 minutę temu, Hero of Orion napisał: Tak jak były rewizje NESa, Snes'a, N64, GameCube'a i Wii U? Switch to jest flagowiec Nintendo a oni nie robią rewizji flagowców. Były 2 rewizje Wii, jedynej stacjonarnej konsoli jaka im się sprzedawała od czasów snesa Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 (edytowane) GameCube również miał rewizje a raczej podobnie jak z Wii okrojono go z dodatkowych portów i ostatnie modele konsoli nie miały odczepianego nameplate'a z górnej klapki. Switch to może i jest flagowcem ale jest hybrydą i bardziej handheldem niż stacjonarką a każdy handheld od Ninny miał przynajmniej jedną rewizję. Edytowane 9 kwietnia 2018 przez chrno-x Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 beda revizje, jak kiedys pisalem - pierw tylko w obrebie chipu by zabezpieczyc luke dla piratow, za 2 lata pewnie switch pro, co do switch mini itp to tu moze byc problem i kazda ewentualna revizja moze obracac sie wokol wspolnego rozmiaru - rozmiar joyconow czy teraz nawet labo i jego wyciecia na jednostke centralna sugeruja, ze niny o zmianach rozmiaru nie mysli (wiec zostaje ewentualnosc z zmiana wielkosci ekranu przez eliminacje ramki) Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Switch Mini to może być po prostu mniejsza jednostka z wbudowanymi (niewyciągalnymi) joy-conami w którą można grać tylko w trybie handheld. I już, problem z głowy kompatybilnosc z labo? dorzuca kartonowa "ramke" na mniejszego switcha, a te ramke bedzie sie wkladac w miejsce zwykłej konsoli i już. Coś wymyślą, ale pewnie Mini Switcha czysto handheldowego nie będą chcieli rzucać na rynek póki 3DS (jeszcze) żyje Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 beda rewizje tak jak kazdego tabletu czy telefonu. Poczekajcie tylko na nowa Tegre. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 szczegolnie, ze za dwa lata raczej bedzie juz ps5/nowy xone wiec pisanie multiplatform wtedy to juz bedzie jazda po bandzie, obstawiam, ze wlasnie wtedy niny wyskoczy z switch pro Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 No tylko co wtedy z podstawowym Switchem? Mały użytek z takiej dodatkowej mocy, jeśli trzeba trzymać kompatybilność ze słabszym modelem. W przypadku PS4 Pro/X1X cała para idzie w wyższą rozdzielczość (co PS4 Pro robi i tak tylko w połowie), resztki nadwyżki mocy wykorzystywane są do trzymania stabilniejszego framerate'u i czasami jakichś bajerków graficznych. Tylko faktycznie pisanie multiplatform będzie ciężkie. Już teraz konwersje z PS4/X1 nie są oczywiste, a jak już są osiągane jak Wolf 2 czy DOOM to kosztem cięć. To nie wiem, porzuciliby tego obecnego Switcha? Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Będzie tak jak z 3DS i New 3DS. Szybsze ładowanie i lepsza wydajność tam gdzie brakowało pary, a dodatkowe ficzery w 3 grach na krzyż. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 w exach tak ale co z multiplatformami pisanymi od podstaw pod np ps5? zaniechaja portow czy bedzie sytuacja switch 480p/23fps switch pro 720p/30fps? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Zanim wyjdzie PS5 to minie jeszcze przynajmniej ze 2 lata. Switch wtedy będzie rozkręcony jak tornado. Niech ino robią dobre gry. Do portowania multiplatform z PS5 jeszcze długa droga. Może wypuszczą power docka, zamiast robić rewizję. Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 2 minuty temu, zdrowywariat napisał: Zanim wyjdzie PS5 to minie jeszcze przynajmniej ze 2 lata. Switch wtedy będzie rozkręcony jak tornado. Niech ino robią dobre gry. Do portowania multiplatform z PS5 jeszcze długa droga. Może wypuszczą power docka, zamiast robić rewizję. PS5 będzie odpalało takie same gierki jak PS4 - będzie po prostu mocniejsze. To już się nie zmieni, taka nowa wersja PC jakim stały się obecne konsole. Switch będzie podobnie rozwijany, ale jak komórki/tablety. Nie wierzę w zastrzyk mocy przez conajmniej 2 lata natomiast jeśli port USB-C pozwala na odpowiednie podłączenie to już dock 4k czy jakoś tak ma dużo więcej sensu. Patrząc na Xenoblade to przydała by się moc w samej jednostce głównej ale żeby konkurować na TV dock byłby łatwiejszy do ogarnięcia. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 xeno2 przenosnie to wg mnie nie tyle wina mocy w jednostce, a czegos z silnikiem gry (calosc chodzi na tym z xeno z wiiu) Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Nie wydaje mi się. Spadek mocy jest (w docku jest wyższe taktowanie) i nie wyrabia. Gra nie była pisana pod takie dynamiczne warunki pewnie. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 O ile pamiętam, to ktoś z Monolith się wypowiadał, że Xeno2 było początkowo tworzone "na oko" z myślą o mocniejszym sprzęcie. Dopiero potem się okazało, że Switch będzie słabszy i stąd te problemy. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 11 minut temu, NemoKOF napisał: Nie wydaje mi się. Spadek mocy jest (w docku jest wyższe taktowanie) i nie wyrabia. Gra nie była pisana pod takie dynamiczne warunki pewnie. az taka roznica? kazdy inny ex niny przenosnie to praktycznie natywna rozdzielczosc wyswietlacza i roznice wzgledem trybu dockowo marginalne, a jakos nie wydaje mi sie ze xeno2 byl o wiele bardziej wymagajacy niz np taki botw moze byc tak jak pisze rayos - monilith nie znajac specyfikacji switcha tworzylo przez wiekszosc czasu gre tylko pod dock, pozniej to na szybko optymalizowali tryb handheldowy byle tylko byly stabilne fps, kosztem rozdzialki, co nie zmienia faktu, ze wg mnie jakby jeszcze pol roku przy grze posiedzieli to by wydusili wieksza rozdzielczosc przenosnie (sporo gierek dostaje patche po premierze z podbitym trybem przenosnym np rime czy rocket league) Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 No ale NINNY jak robi Exa to pewnie wiedzą o konsoli ludzie piszący WSZYSTKO. A tutaj pewnie nie wiedzieli zbyt wiele. No jest dokładnie takie założenie - pisane pod docka i na handheld gdzie tej mocy jest sporo mniej - tnie. RIME to po prostu zaczęło działać i to i w dokcu i przenośnie ale KOMFORT to to nie jest :-) Skończyłem ale tnie i tak. Natomiast Xeno dziwi bo jednak nie poprawili działania. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Ale xeno przenosnie chodzi spoko, rozdzielczosc to najwiekszy minus, zwlaszcza w miastach Tez liczylem ze jakis patch to zoptymalizuje bo np taka zelde w docku ogarneli (tam na premiere bylo odwotnie, na slabszym trybie przenosnym dzialala plynnie, na stacjonarnym mocniejszym gubila klatki jak szalona) Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Rewizja sprzętu na pewno będzie, ale pewnie tak jak tu już pisano za jakieś 1-2 lata, Nintendo było by w obecnej sytuacji głupie, gdyby teraz ogłosili "nowego" Switch'a, jak ten obecny się sprzedaje. Co w nim tak naprawdę zmienią, to się okaże w przyszłości. Natomiast jestem pewny, że Switch'a z montowaną "poprawioną" tegrą, wypuszczą na rynek po cichu, i o tym fakcie dowiemy się od osób trzecich... Cytuj
Gość Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Zmienią oczywiście tak, żeby im taniej wychodziło w produkcji, a żeby przy okazji mieć jakąś wymówkę do nie zbijania cen sprzedaży. Należę do obozu kieszokonsolowców i marzy mi się prawdziwie przenośna konstrukcja (mniejsza gabarytowo z lepszą baterią) , która zupełnie nie wyklucza rynkowego współistnienia z tą hybrydową. Niny przecież już pozwala na robienie gier tylko pod tryb przenośny, więc chyba tak bardzo nie zapierają się rękami i nogami przy tej hybrydowości. Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Walka w dziale o najbardziej realistyczne spojrzenie na technologię i jej ceny trwa w najlepsze. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 10 godzin temu, Rayos napisał: O ile pamiętam, to ktoś z Monolith się wypowiadał, że Xeno2 było początkowo tworzone "na oko" z myślą o mocniejszym sprzęcie. Dopiero potem się okazało, że Switch będzie słabszy i stąd te problemy. Nie do końca. Czytałem niedawno wywiad z ekipą z Monolith i największy problem dla nich stanowiła hybrydowość, ponieważ ich pierwotna specyfikacja jaką myśleli że będzie miał Switch opiewała na drugim Wii U (w sensie okazało się, że stacjonarnie konsola jest mocniejsza niż myśleli, zwłaszcza jeśli chodzi o RAM. Za to nie wiedzieli, że gra będzie musiała śmigać na słabszym taktowaniu w formie handhelda). To jest właśnie największy problem wielu firm. Hybrydowa konsola nie działa przecież na tej samej zasadzie co różne specyfikację na PC. Tutaj gra musi w każdej chwili przeskoczyć z jednej specyfikacji na drugą bez resetowania gry oraz bez znaczącej straty na jakości i to moim zdaniem przez jakiś czas będzie stanowić problem dla developerów. Dlatego, też moim zdaniem Xeno ma problemy z rozdziałką w handheld mode, zaś w Docku wygląda prześlicznie. Cytuj
Gość Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 37 minut temu, chrno-x napisał: Hybrydowa konsola nie działa przecież na tej samej zasadzie co różne specyfikację na PC. Bardziej działa na zasadzie odpalania trybu turbo, do czego zazwyczaj też nie potrzeba resetowania gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.