Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z tu zgromadzonych używał takie coś jak Adapter MayFlash Magic-NS do Nintendo Switch?
Pograłbym jak człowiek w zelde przed tv, ale nie pasi mi ani na piesku ani samymi joyconami. Także nie bardzo uśmiecha wydawać 300zl na pro kontroler, który mało będzie używany, dlatego zastanawiam się nad tym pendrivem za stówkę.

Opublikowano

 

W dniu 9.04.2018 o 22:36, chrno-x napisał:

Nie do końca. Czytałem niedawno wywiad z ekipą z Monolith i największy problem dla nich stanowiła hybrydowość, ponieważ ich pierwotna specyfikacja jaką myśleli że będzie miał Switch opiewała na drugim Wii U (w sensie okazało się, że stacjonarnie konsola jest mocniejsza niż myśleli, zwłaszcza jeśli chodzi o RAM. Za to nie wiedzieli, że gra będzie musiała śmigać na słabszym taktowaniu w formie handhelda)

 Ja wiem, że można być zachwyconym Xseno 2 bo to w gruncie rzeczy fajna gra jest, ale aby bronić tak nieudolność fitmy Monolith, która  nie oszukujmy się, przy wydaniu Xenoblade 2 odwaliła taką maniane, że w pale się nie mieści - tyle niedoróbek to ja dawno nie doświadczyłem w grze AAA.

 

W dniu 9.04.2018 o 22:36, chrno-x napisał:

Tutaj gra musi w każdej chwili przeskoczyć z jednej specyfikacji na drugą bez resetowania gry oraz bez znaczącej straty na jakości i to moim zdaniem przez jakiś czas będzie stanowić problem dla developerów.

W dniu 9.04.2018 o 22:36, chrno-x napisał:

To jest właśnie największy problem wielu firm.

O jakich problemach wielu firm tu mowa, bo nie widzę aby inne firmy  miały z tym problem i na razie tylko Xeno 2 ma taki problem i do niedawna miał go też RIme, ale tam twórcy zdołali to jakoś ogarnąć, a jak widać Monolith nie jest chyba takim mistrzem kodu jak wszyscy myślą.

Teraz tylko nie wiadomo czy to czasem nie wina samego Nintendo na taki stan rzeczy, że Xeno 2, to niedorobiony produkt, bo wiadomo poganianie aby mieć Hita na święta.

Może gdyby ludzie z Monolith mieli z pół roku więcej na ostatnie szlify, to wszystko byłoby dopięte na ostatni guzik.

I niema co tłumaczyć sie tym, że otwarty świt, hybrydowość itp itd.  Zelda BoTW ma jeszcze większy niepodzielony otwarty świat, i wygląda równie pięknie, a nawet lepiej, a w wersji handheld śmiga aż miło.

Opublikowano

Moze chodzi o to, ze na przyklad wspinanie sie, zeby dotrzec do jakiegos sekretu, nie jest zeskryptowane jak w Uncharted? Nie ma wystajacych cegiel, itp.

Trzeba samemu skakac, mierzyc, kombinowac.

Ech, nieudolne chuye z Monolith ;/

Opublikowano

Niedoróbki w sensie źle zaprojektowane elementy jak mapa, losowanie bladeów, męczące poboczne questy co ma związek z brakiem bestiariusza. Jest tego trochę i nie są to jakieś pomijalne rzeczy. 

To o czym wspomniał Dave, to akurat mega plus, chyba najbardziej cieszący mnie element Xeno 2.

Opublikowano
W dniu 15.04.2018 o 12:37, pajgi napisał:

Niedoróbki w sensie źle zaprojektowane elementy jak mapa, losowanie bladeów, męczące poboczne questy co ma związek z brakiem bestiariusza. Jest tego trochę i nie są to jakieś pomijalne rzeczy. 

To ja jestem jakiś inny, bo wymienione przez Ciebie niedoróbki wcale, a wcale mi nie przeszkadzają, i jakoś nie postrzegam ich za wadę. Do tego stopnia, że do dzisiaj gram w Xeno 2 i ani na chwilę mnie ten tytuł jeszcze nie znużył. Bym chciał go rzucić w cholerę, i zagrać w co innego, mimo że za pasem kolejne premiery interesujących mnie gierek.

Jedynie co by się grze przydało to faktycznie jakiś bestiariusz, choć w sumie ja nie mam problemu ze znalezieniem interesujących mnie "stworów" do ubicia. Ale faktycznie komuś mógłby się przydać. 

Opublikowano

Mnie tylko irytowało zdobywanie blejdów. Mapa po chwili staje się przejrzysta. Tylko trzeba patrzeć na wskaźniki na górze ekranu. 

Fajnie że gra w niektórych momentach nie prowadzi za rękę.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4/15/2018 o 12:37, pajgi napisał:

Niedoróbki w sensie źle zaprojektowane elementy jak mapa, losowanie bladeów, męczące poboczne questy co ma związek z brakiem bestiariusza. Jest tego trochę i nie są to jakieś pomijalne rzeczy. 

 

Pierwsze 2 spatchowane a questy to juz sprawa indywidualna, niektorym sie podobaja. Jasne, ze minusy sa, gra nie jest idealna, ale stwierdzenie "tyle niedoróbek to ja dawno nie doświadczyłem w grze AAA" w erze Falloutow, Wiedzminow, Assassinow i kompletnie spyerdolonych premier (Arkham Knight, No Man's Sky chociazby) to tlusta przesada.

Edytowane przez Kinoji
Opublikowano

dlatego dalej jestem ciekaw o co mu chodzi - pisze jakby gra byla zbugowana co krok, a potem daje przyklad zeldy i jej grafiki na handheldzie tak jakby te cale zbugowanie xeno ograniczalo sie jedynie do rozdzielczosci trybu przenosnego

Opublikowano

A ja sobie spokojnie poczekam, i tak mam w co grać. Wiec jakoś specjalnie z tego powodu nie płaczę. Ciekawi mnie tylko sam powód przesunięcia, ale jeśli mamy dostać bardziej dopracowaną wersję to lepiej niech wydadzą później, aniżeli mielibyśmy dostać coś w co nie da się grać.

Opublikowano

wersje na switcha robi inny team niz wersje na ps4/xone wiec pewnie potrzebuja jeszcze troche czasu na optymalizacje

 

irytujace powoli sie robi ze czesc multiplatform wychodzi nie rownolegle, a z opoznieniem

 

mam nadzieje, ze z czasem to sie zmieni

Opublikowano

nie chodzi tylko o soulsy, a np south park, wolf2 itp, choc moze to kwestia tego, ze malo kto procz niny chcial pisac gry na ten sprzet bo wielu liczylo na powtorke porazki wiiu i dopiero w 2017 ruszyli z developingiem inni

 

w sumie w kkw jawnie przyznalo sie do tego kilku devow, ze dopiero ruszyli z kopyta widzac jak switch wypalil

Opublikowano
7 godzin temu, Ficuś napisał:

nie chodzi tylko o soulsy, a np south park, wolf2 itp, choc moze to kwestia tego, ze malo kto procz niny chcial pisac gry na ten sprzet bo wielu liczylo na powtorke porazki wiiu i dopiero w 2017 ruszyli z developingiem inni

 

w sumie w kkw jawnie przyznalo sie do tego kilku devow, ze dopiero ruszyli z kopyta widzac jak switch wypalil

 

Pamietaj również o tym, że wiele gier już powstawało gdy Switch jeszcze był pod nazwą NX. Owszem port można stworzyć w miarę szybko ale nie oszukujmy się, że równoległe wydania raczej ujrzymy pod koniec tego lub od początku przyszłego roku. Lepiej tak niż jakby gry w ogóle miało nie być. No i najważniejsze, lepiej aby grę opóźniono i dobrze przygotowano niż jak mamy ujrzeć masę patchy lub biedo pociętą wersję. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...