ireniqs 3 025 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Jeszcze tylko nie wiadomo czy to nie będzie czasem jakaś nowa Tegra na bazie Pascala, a wtedy o wydajność większą jak WiiU można być raczej spokojnym. Całkiem możliwe też że może to być Tegra robiona indywidualnie dla Nintendo, inna niż ta z Shieldów. Cholera ich tam wie. Cytuj
Gość Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 stacja dokujaca na bank bedzie do kupienia osobno, normalnie w pudelku bedzie sam handheld pewnie bez ladowarki jesli przegna z cena stacji dokujacej to jeszcze sie okaze, ze idea grania na tv na nx umrze szybciej niz sie narodzila Jeżeli stacja nie ma być sprzedawana razem z konsolą, to tak jakby od razu mówili "mamy to gdzieś". Była w historii jakaś przystawka (może z wyjątkiem kinecta, ale to jednak inna kategoria), która odniosła sukces? Niny chyba takie optymistyczne nie jest, więc jeżeli to ma tak wyglądać jak rozkminiamy, to stacja musi być w zestawie. Z drugiej strony nic konkretnego nadal nie wiemy, bo główny koncept jest nadal niejasny, więc przecieki albo są tak enigmatyczne, bo się boją, albo niny cały czas kombinuje z projektem (co by się zgadzało z oficjalnym stanowiskiem firmy) i insajderzy sami do końca nie kminią pomysłu. Cytuj
ogqozo 6 577 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Nie no przeciek jest dość jasny, stacja dockująca służy do podłączenia do TV. Na razie to jest fantazja forumowiczów, że ma "dodawać mocy" i kosztować do masowej produkcji więcej niż 5 zł. Były plotki o megazordzie, ale tutaj jest napisane, że się nie zrealizowały. Co do chipu to też jest napisane dość jasno, że Tegra X1. Teoretycznie devkity mogą mieć inny sprzęt, niż ten, jaki będzie ostatecznie w konsoli. No ale pół roku przed premierą... Wydaje się wątpliwe. Edytowane 27 lipca 2016 przez ogqozo Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 mnie tam wali tryb stacjonarny, najwazniejsze, ze bedzie mocarny handheld i ze niny swoich devow nie bedzie musialo dzielic na dwa systemy, teraz niech tylko ta konsola wyglada ergonomicznie i mnie kupili (tak kupili, prosze bez milionowych tekstow, ze i tak nie kupie) Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Przecież mogą wydać dwa różne bundle. Jeden Premium ze stacją i ładowarką (zasilaczem?), a jeden Portable bez. Dla mnie najbardziej pozytywna wiadomośc na tą chwile jest taka, że wszyskie teamy Nintendo będą pisac tylko na jeden sprzet. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 tegra to super moc jak na przenosniaka, miazdzy i niszczy moca taka vite, a tam taki killzone, wipeout, tearaway czy odin sphere nawet dzis zachwycaja oprawa Dla handhelda ok. ale dla stacjonarki, to już beka. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Moim zdaniem powinni zrobić zwykłego handhelda, tyle że trochę większego niż standardowy 3DS - coś jak XL z możliwością streamowania lub podłączenia do TV przez HDMI. Bo z tego co pisze EG, to tak naprawdę nie będzie ani dobry handheld jeśli ktoś tego oczekuje bo będzie musiało być rozmiarów średniej wielkości tableta, ani nie będzie to specjalnie dobra stacjonarka, bo wyciągane z obudowy pady zawsze będą gorsze niż dedykowane do stacjonarki. Nie mówiąc już, że ta Tegra to wydajność na poziomie WiiU jak nie gorzej, więc tutaj będzie raczej regres a wizje Rayosa o konsoli o mocy Xone można między bajki wsadzić Don chłopie ty cokolwiek czytałeś lub oglądałeś z Digital Foundry? Sami podają iż Tegra to podrasowana PS360 gdzie na konsolach gry smigałya w 720p/30 tak na Nvidia Shield śmigają w 1080p/30 lub 60 klatek więc jaki (pipi) regres skoro tym bardziej Wii U to sklecone 3 Wii w jedno? Nawet Tegra X1 ma 3GB RAMu w porównaniu do Wii U mającym 2GB, nie mówiąc już o 8 rdzeniowym procku. Ten zestaw nie jest najmocniejszy ale to całe info nie jest potwierdzone ale jako handheld z dajmy 5" ekranem to konsola będzie gnieść wszystko co wyszło w formie mobilnej dzięki zamkniętej architekturze i pozbawieniu go największego raka jakim jest Android. Poza tym sami z DF i Eurogamer'a zastanawiają się czy czasami nie będzie tam Tegry X2 i dlatego obstawiają opóźnioną premierę a nie tylko ze względu na gry na launch czy w okresie launchu. Tak więc jeżeli dociągną jakoś moc do poziomu XO/PS4 dla stacjonarki to wiele osób i tak narzekać nie będzie bo i tak przeskok jakościowy z WIi U na NX'a będzie zauważalny. No i na E3 sam Aonuma mowił że Zelda w wersji na NX'a będzie poprawioną graficznie wersją względem Wii U. Edytowane 27 lipca 2016 przez chrno-x 2 Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 tegra to super moc jak na przenosniaka, miazdzy i niszczy moca taka vite, a tam taki killzone, wipeout, tearaway czy odin sphere nawet dzis zachwycaja oprawa Dla handhelda ok. ale dla stacjonarki, to już beka. tak tu masz racje ale jak pisalem akurat mnie tryb stacjonarny w nx nie obchodzi zupelnie, od tego sa inne konsole majac na uwadze jak na vicie wygladaja niektore gierki, a jak bedzie slabsza od nx i fakt, ze cale niny bedzie robilo teraz gierki na jeden system nie sposob sie nie jarac, ze po psp i vicie kolejna generacja przenosniaka w moim domu bedzie nx (tym bardziej, ze juz sony, ani tym bardziej microsoft konkurencji do niego nie stworzy by jeszcze jakims cudem obudzilo sie we mnie serce klapa) Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Jak będzie wyglądać to tak, jak opisał Eurogamer, to pewne jest jedno - zachodni 3rd party gier na to klepać nie będą Czyli znowu samo Nintendo, kilku japońskich wydawców i typki od serii LEGO mają to ciągnąć? Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) A kiedy niby ostatnio Nintendo miało porządne wsparcie 3rd party? Żeby dobrze się sprzedawalo musi mieć sporo gier ta konsola, czyli Nintendo będzie musiało trzaskać sporo więcej tytułów niż dotychczas na WiiU. No i generalnie jakieś popier.dolki typu gierki wzięte prosto z smartfonów i indyczki. 3DS bądź co bądź odniósł sukces, mają masę różnych przenośnych marek i na tym polu czują się dobrze, więc NX raczej będzie bardziej handheldem niż stacjonarną konsolą. Edytowane 27 lipca 2016 przez ireniqs Cytuj
Gość Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Sprzętu za 2-3 tysie nie będą sprzedawać. Zdziwię się jak cena przekroczy 1500 zł. Shield to koszt niecałego tysiaka. Z drugiej strony ta laska od przecieków mówi, że to co planują wygląda na bardzo drogie. No bo trudno inaczej powiedzieć i wyobrazić sobie, żeby to sensownie działało. iPad kosztuje 2 tysie (nie mówiąc nawet o wersji Pro) a to sam ekran, poza wejściem na słuchawki i regulacją głośności nie ma praktycznie nic. I wychodzi co roku nowy. To jest raczej porównanie a nie badziewo jakim jest Shield (które ma sterowanie zupełnie osobne od "bebechów"). Co do braku ładowarek to pisałem to jak wychodził DSi i z roku na rok tylko większa beka z jęczenia na to. Serio nie macie kabla USB w domu w roku 2016? Przyniosę kilka na zlot i wam rozdam biedaczki, bo ja żyłem w świecie gdzie ten sam kabel dawali do wszystkiego. Co do stacji dockującej. Wow. Teraz przez kilka miesięcy będziemy słuchali o megazordzie w tym temacie. To nie musi kosztować dużo. Kabel HDMI kosztuje 4 złote, tutaj będzie nieco inny kształt plastiku. Przecież jest Shield Tablet, kosztuje on poniżej tysiaka i jest mocniejszy od ipada za dwa tysiaki. Akurat kabelek do konsolki raczej nie bedzie standardowym kabelkiem USB jak to w przypadku konsol Niny (podłączyłeś kiedyś konsolę niny do ładowarki zwykłym kablem usb, jaki dodają do innych sprzętów?). Natomiast nie każdy ma ładowarkę z odpinanym kablem. No są tacy ludzie, którzy w domu mają 1-2 ładowarki bez odpinanego kabla. Ludzie po prostu chcą kupować sprzęt, który po wyjęciu z pudełka nie powie "a masz ładowarkę?". Co do przecieku, to jeżeli jest taki konkretny, to jak stara tegra plus kabel HDMI za 4 złote ma wyglądać drogo? Nie chodzi mi o megazorda (on jest możliwy, ale wątpię), tylko konkrety odnośnie specyfikacji, kształtu i funkcjonalności kontrolerów (raczej takie przyspawane nie będą w pełni funkcjonalne), dodatkowych funkcji stacji itd. No nie wiemy tego, a to jest ważne. O tym, że urządzenie ma oferować możliwość gry jako przenośniak i stacjonarka wiemy już od wielu miesięcy. A kiedy niby ostatnio Nintendo miało porządne wsparcie 3rd party? Gdzieś w okolicach sprzedaży NDSa? Kilka tysięcy wydanych na tę konsolę gier, to nie jest robota samego niny. Edytowane 27 lipca 2016 przez Gość Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Moim zdaniem powinni zrobić zwykłego handhelda, tyle że trochę większego niż standardowy 3DS - coś jak XL z możliwością streamowania lub podłączenia do TV przez HDMI. Bo z tego co pisze EG, to tak naprawdę nie będzie ani dobry handheld jeśli ktoś tego oczekuje bo będzie musiało być rozmiarów średniej wielkości tableta, ani nie będzie to specjalnie dobra stacjonarka, bo wyciągane z obudowy pady zawsze będą gorsze niż dedykowane do stacjonarki. Nie mówiąc już, że ta Tegra to wydajność na poziomie WiiU jak nie gorzej, więc tutaj będzie raczej regres a wizje Rayosa o konsoli o mocy Xone można między bajki wsadzić Don chłopie ty cokolwiek czytałeś lub oglądałeś z Digital Foundry? Sami podają iż Tegra to podrasowana PS360 gdzie na konsolach gry smigałya w 720p/30 tak na Nvidia Shield śmigają w 1080p/30 lub 60 klatek więc jaki (pipi) regres skoro tym bardziej Wii U to sklecone 3 Wii w jedno? Nawet Tegra X1 ma 3GB RAMu w porównaniu do Wii U mającym 2GB, nie mówiąc już o 8 rdzeniowym procku. Ten zestaw nie jest najmocniejszy ale to całe info nie jest potwierdzone ale jako handheld z dajmy 5" ekranem to konsola będzie gnieść wszystko co wyszło w formie mobilnej dzięki zamkniętej architekturze i pozbawieniu go największego raka jakim jest Android. Poza tym sami z DF i Eurogamer'a zastanawiają się czy czasami nie będzie tam Tegry X2 i dlatego obstawiają opóźnioną premierę a nie tylko ze względu na gry na launch czy w okresie launchu. Tak więc jeżeli dociągną jakoś moc do poziomu XO/PS4 dla stacjonarki to wiele osób i tak narzekać nie będzie bo i tak przeskok jakościowy z WIi U na NX'a będzie zauważalny. No i na E3 sam Aonuma mowił że Zelda w wersji na NX'a będzie poprawioną graficznie wersją względem Wii U. Oglądałem - Tegra X1 Doom 3 w FHD i 60 FPS, nie no kosa, antyczne gry będą w FHD na TV XD Tegra X2? No i obudowa handhelda stopi się przy odpaleniu gry Pomijam, że nie wzięli pod uwagę kosztów wprowadzenia na premierę najwydajniejszej technologii mobilnej. Edytowane 27 lipca 2016 przez DonSterydo Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Moim zdaniem powinni zrobić zwykłego handhelda, tyle że trochę większego niż standardowy 3DS - coś jak XL z możliwością streamowania lub podłączenia do TV przez HDMI. Bo z tego co pisze EG, to tak naprawdę nie będzie ani dobry handheld jeśli ktoś tego oczekuje bo będzie musiało być rozmiarów średniej wielkości tableta, ani nie będzie to specjalnie dobra stacjonarka, bo wyciągane z obudowy pady zawsze będą gorsze niż dedykowane do stacjonarki. Nie mówiąc już, że ta Tegra to wydajność na poziomie WiiU jak nie gorzej, więc tutaj będzie raczej regres a wizje Rayosa o konsoli o mocy Xone można między bajki wsadzić Don chłopie ty cokolwiek czytałeś lub oglądałeś z Digital Foundry? Sami podają iż Tegra to podrasowana PS360 gdzie na konsolach gry smigałya w 720p/30 tak na Nvidia Shield śmigają w 1080p/30 lub 60 klatek więc jaki (pipi) regres skoro tym bardziej Wii U to sklecone 3 Wii w jedno? Nawet Tegra X1 ma 3GB RAMu w porównaniu do Wii U mającym 2GB, nie mówiąc już o 8 rdzeniowym procku. Ten zestaw nie jest najmocniejszy ale to całe info nie jest potwierdzone ale jako handheld z dajmy 5" ekranem to konsola będzie gnieść wszystko co wyszło w formie mobilnej dzięki zamkniętej architekturze i pozbawieniu go największego raka jakim jest Android. Poza tym sami z DF i Eurogamer'a zastanawiają się czy czasami nie będzie tam Tegry X2 i dlatego obstawiają opóźnioną premierę a nie tylko ze względu na gry na launch czy w okresie launchu. Tak więc jeżeli dociągną jakoś moc do poziomu XO/PS4 dla stacjonarki to wiele osób i tak narzekać nie będzie bo i tak przeskok jakościowy z WIi U na NX'a będzie zauważalny. No i na E3 sam Aonuma mowił że Zelda w wersji na NX'a będzie poprawioną graficznie wersją względem Wii U. Oglądałem - Tegra X1 Doom 3 w FHD i 60 FPS, nie no kosa, antyczne gry będą w FHD na TV XD Tegra X2? No i obudowa handhelda stopi się przy odpaleniu gry Pomijam, że nie wzięli pod uwagę kosztów wprowadzenia na premierę najwydajniejszej technologii mobilnej. Nikt nigdy nie mówił, zwłaszcza Nintendo, że ta konsola będzie tak wydajna jak PS4. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Ciekawe, jak oni to widzą: stacjonarka z opcją na handheld, czy na odwrót - handheld z opcją na stacjonarkę? Jeśli to drugie, to sukces odniosą tylko w Japonii. Bez porządnego wsparcia zachodnich 3rd party, w USA i Europie mają przekichane. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Ciekawe, jak oni to widzą: stacjonarka z opcją na handheld, czy na odwrót - handheld z opcją na stacjonarkę? Jeśli to drugie, to sukces odniosą tylko w Japonii. Bez porządnego wsparcia zachodnich 3rd party, w USA i Europie mają przekichane.W tym momencie na 90% raczej to drugie. Natura Tegry też na to wskazuje. To jest proc z myślą o urządzeniu przenośnym. Wsparcie 3rd może być niezłe bo archtektura ta sama co miliony gierek na androida, czyli o konwersje będzie dziecinnie łatwo. Pytanie tylko co w takim razie z większymi produkcjami... Dla Marianów i innych takich od Nintendo mocy powinno im w sumie starczyć... Może Nintendo ma jeszcze osobno w planach wydanie nowej, 100procentowej stacjonarki? Albo po prostu położyli lachę na taki sprzęt po WiiU? Edytowane 27 lipca 2016 przez ireniqs Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 stacjonarka z opcja handheld byla przerabiana poniekad przy wiiu przeciez, z vity tez sony poczatkowo chcialo uczynic ps3 w kieszeni, zdecydowanie niech robia handhelda z opcja na stacjonarke, zreszta same bebechy konsoli sprawiaja, ze to jedyna sensowna opcja Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Może Nintendo ma jeszcze osobno w planach wydanie nowej, 100procentowej stacjonarki? Albo po prostu położyli lachę na taki sprzęt po WiiU? oby nie, w dobie konsoli z watpliwych pelnym wsparciem 3rd party jedynie skupienia sie w 100% na jednym sprzecie przed niny moze zapewnic temu systemowi sukces Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Jak będzie wyglądać to tak, jak opisał Eurogamer, to pewne jest jedno - zachodni 3rd party gier na to klepać nie będą Czyli znowu samo Nintendo, kilku japońskich wydawców i typki od serii LEGO mają to ciągnąć?Takie sparcie tchnęło drugie życie w pewną inną konsolę przenośną, której los wisiał na włosku. Z resztą, jak mają wychodzić takie gry jakie obecnie wychodzą na 3DSa to NX ma świetlaną przyszłość. Cytuj
Gość Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Ciekawe, jak oni to widzą: stacjonarka z opcją na handheld, czy na odwrót - handheld z opcją na stacjonarkę? Jeśli to drugie, to sukces odniosą tylko w Japonii. Bez porządnego wsparcia zachodnich 3rd party, w USA i Europie mają przekichane. Jeżeli podstawą systemu, ma być sprzęt przenośny, a stacja nie będzie oferować nic oprócz portu HDMI, to raczej drugie. Cokolwiek by to miało znaczyć. Zastanawiają mnie jeszcze te kontrolery i stacja. Jeżeli przyjmiemy wariant, że faktycznie stacja służy tylko i wyłącznie podpięciu konsoli do tv, a pady będą odłączane z obu stron ekranu, to w sumie po co ta stacja? Nie da się wcisnąć złącza hdmi do konsoli? W komórkach bywają, więc co za problem? W takiej formie nie ma to właściwie żadnego sensu. Chyba, że Niny ma po prostu większe plany wobec tej przystawki niż sam port HDMI. No i jak miałby wyglądać taki kontoler? Pomijając kształt oczywiście. Jeżeli ma mieć standardową funkcjonalność (dwie gałki, krzyżak, kilka przycisków), to w wersji przenośnej mielibyśmy megazorda z 4 gałkami, dwoma krzyżakami i masą przycisków. Nonsens w przypadku kompatybilności grania stacjonarnego i przenośnego, no chyba, że wersji na handhelda część przycisków będzie nieaktywna (co nadal jest masakrycznie niepraktyczne). Może się jednak okazać, że "wygląda drogo" odnosi się właśnie do możliwości i jakiejś nowej formy sterowania. Coś tam wcześniej było o panelach dotykowych (możliwe, że hybrydowych, czyli dających możliwość ich "klikania"), co by ograniczało ilość niepotrzebnych w przenośniaku nadprogramowych przycisków. W trybie przenośnym wyświetlane i aktywne byłyby inne części pada, niż w przypadku kiedy byłby odłączany. Tylko co z gałkami i krzyżakami? Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 gora odpisana podpinana do modulu Cytuj
Gość Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Tylko to jest jeden kontroler, a jest mowa o kontolerach odłączanych po obu stronach ekranu. Mniej więcej można sobie wyobrazić, jak przy standardowym układzie sterowania mogłyby wyglądać takie kontrolery (były chyba takie fanowskie koncepcyjne projekty), coś ja wiloty, ale to zmieniałoby w ogóle sens grania stacjonarnego lub czyniłoby je mocno wybrakowanym (czyli kształt willota, a funkcjonalność normalnego pada). To po prostu udowadnia, że w sumie nic nie wiemy, a przecieki nam rozjaśniły tylko to kto jest producentem procka. Edytowane 27 lipca 2016 przez Gość Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Nintendo NX Founders Edition Tak to widzę. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Hasłem przewodnim ma być prostota i zabranie konsoli ze sobą w każde miejsce/podróż. Kompletne przeciwieństwo Wii a zwłaszcza Wii U i masywnej ilości kompatybilnych padów gdzie przeciętny kowalski z miejsca gubi się co jest mu potrzebne a co może olać sikiem koszącym. NA razie Eurogamer wyłapał tylko potwierdzenie dwóch rzeczy, na oczy konsoli nie widział i 90% tej wywołanej przez nich (pipi)burzy to ich własne domysły (ale liczba kliknięć w wakacje stanowczo wzrośnie dzięki temu). Cytuj
Gość Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Zastanawiają mnie jeszcze te kontrolery i stacja. Jeżeli przyjmiemy wariant, że faktycznie stacja służy tylko i wyłącznie podpięciu konsoli do tv, a pady będą odłączane z obu stron ekranu, to w sumie po co ta stacja? Pewnie prócz łączenia z tv, podładuje baterię konsolki i zasili całość podczas pracy z tv, a pady połączą się z nią bezprzewodowo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.