Gość _Be_ Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Nemo pewnie chodzi o to, że MK ma mieć "realistyczną grafikę" gdzie SF czy Smash są raczej komiksowo-cukierkowe efekty. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Po trochu grafika i fakt, że jest to po prostu w miarę nowoczesna bijatyka. Jakby nie patrzeć, KOFy nie są nowoczesne ale je lubię. W stare SF nie chce mi się grać za bardzo. W ogóle ten gatunek niestety umiera, dla mnie Smash to nie jest bijatyka i nie wrzucam tej gry do tego samego worka. Natomiast bardzo jestem ciekaw portu - niestety gry WB na PC chodzą po premierze przez długi czas koszmarnie, więc boję się o jakość. Jeszcze kwestia czy w ogóle wyrobią się z premierą, czy będzie jakiś poślizg, których było ostatnio całkiem sporo. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Na Switchu napewno MK11 będzie średnim portem, no ale zawsze będzie można pograć w trybie hendheld. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Ale pytanie czy będzie średnim, bo niska rozdziałka ale stabilny framerate i dobry online, czy będzie taki, gdzie FPSy spadają jak jabłka jesienią a online się nie nadaje do niczego. Liczę, że po prostu będzie brzydsze. Wszakże MK9 wyszło na Vitę i się nawet dało w to grać xD Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 no na Vicie MK9 chodziło bdb i miało nawet kilka dodatkowych trybów. bardzo przyjemnie się grało, tylko wyglądało jak z PSP Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Mk9 chodzilo na ue3 a z nim vita radzila sobie przetragicznie, stad imo sluszna decyzja deva z stabilnym 60fps kosztem oprawy rodem z psp Mk11 to ue4 ktorego biblioteki sa ciagle aktualizowane pod switcha, jest wg mnie szansa ze dostaniemy i solidny framerate i spoko oprawe, dodatkowe tryby raczej nie skoro premiera ma byc rownolegle, wrzuca sterowanie pod pojedyncze joycony i tyle Online? W mkx bylo tragiczne przez dlugi czas az zmienili kod sieciowy w jakims patchu i juz gralo sie bardzo znosnie Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 No jak giera musi mieć 60 fps to normalne, że grafiką nie będzie urywać na NS. Zależy kto czego oczekuje. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 (edytowane) Nie zrozumieliście mnie chyba - jak graliście wyłącznie na konsoli to spoko, one są targetem developerów od początku, teraz też tak będzie (XOne i PS4). Natomiast czy MKX na PC, tak samo jak przy Arkham Knight chodził TRAGICZNIE. Mam nadzieję, że po prostu portu nie dostaną partacze. WB słynie z tragicznych portów a i optymalizacyjnie jest bardzo słabo (cały czas o PC piszę). Co do oprawy to mały ekranik więcej wybacza. P.S. Co do trybów to dla gracza singlowego MK to jedne najlepszych bijatyk - tryb fabularny, wieża itd. Edytowane 11 grudnia 2018 przez NemoKOF Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 8 minut temu, NemoKOF napisał: WB słynie z tragicznych portów a i optymalizacyjnie jest bardzo słabo (cały czas o PC piszę) No jak zlecają to jakimś studentom z ukrainy to tak to wychodzi. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 (edytowane) Studenci z Ukrainy napisali Metro 2033 i 2034 - wyszło im całkiem nieźle. Edytowane 11 grudnia 2018 przez NemoKOF Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 3 minuty temu, NemoKOF napisał: Studenci z Ukrainy napisali Metro 2033 i 2034 - wyszło im całkiem nieźle. Duh. Cytuj
Di 849 Opublikowano 12 grudnia 2018 Opublikowano 12 grudnia 2018 Trochę się zagalopowałem i nie doczytałem, przez co byłem bliski zawału... Połasiłem się na Celeste i Messengera w promocji z okazji The Game Awards z amerykańskiego eShopu. Kupiłem karty doładowujące na amazon.com, potem gry, wszystko w porządku, ale.. Dziś, chcąc zmienić region na Polskę, powitała mnie wiadomość, że nie da rady, bo mam balans (2 centy). I tyle. W Europie/RPA nie ma z tym problemu, balans tracimy, natomiast w USA nie ma takiej możliwości. Udało mi się skontaktować z Nintendo US (przez mobilną wersję przeglądarki, w końcu udało mi się złapać dostępną ikonkę czata - kij z tym, że to było w zupełnie innym temacie ). Napisali, że po zakończeniu czata postarają się rozwiązać problem i wyślą maila. No i faktycznie rozwiązali (zaraz lecę odblokować kwiatek w Smashu), ale przestrzegli mnie w mailu: Cytat Hello,I wanted to let you know that the issue you recently contacted us about has been resolved. Please note that if you experience a similar situation in the future, we may not be able to assist you.Sincerely,Nintendo of America Inc. Amerykańska cebulka? Nigdy więcej . Cytuj
funditto 661 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Pojawiły się nowe wyniki sprzedaży w Stanach. Tutaj źródło https://www.businesswire.com/news/home/20181218005282/en/ Kilka najciekawszych informacji: - Smash - ponad 3 mln w 11 dni (najlepszy wynik w historii serii i najlepszy wynik jeśli chodzi o exy na tej generacji) - Pokemon Let's Go - już ponad 2 mln - Super Mario Party- 1,4 mln - Zelda- ponad 4 mln - Mario Kart - ponad 5 mln - Mario Odyssey - 4,7 mln - Switch (wyniki do końca listopada) - ponad 8,7 mln Biorąc pod uwagę, że to tylko dane ze Stanów myślę, że można śmiało założyć, że Smasha poszło już grubo ponad 5 mln, a Pokemonów ponad 4. Jeśli chodzi o sprzedaż konsoli to dodając wyniki z Japonii (ponad 6 mln) te dwa kraje dają nam 15 mln 1 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Kosmiczne liczby, teraz czekac na direct styczniowy z nadzieja ze luty marzec jakis sztos jeszcze wskoczy Cytuj
funditto 661 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Jeszcze sprzedaż w eshopie w porównaniu z 2017 skoczyła o 105 %. Najciekawsze jednak jest zestawienie wyniku Smasha z rekordowym Spidermanem na PS4. Spider wykręcił naprawdę niesamowity wynik 3,3 mln egzemplarzy w 3 dni !.. z tym, że na całym świecie Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 No to tu raczej bylo szybciej przy 4 razy mniejszej klienteli Niesamowite liczby robia exy na switcha, wrecz niepojete, jeszcze jakby ogarneli ten nieszczesny online, komunikacje ehhh Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 I gry! Koniecznie niech zaczną wydawać gry! Cytuj
funditto 661 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 W Europie Smash też się nieźle sprzedał Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Nieźle xddd tym tempem to do konca marca z 10baniek samego smasha sprzedaja lekko Cytuj
AvengerGT 9 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Czy HORI GameCube Style BattlePad sprawdzi się jako dodatkowy pad do Switcha? Raczej nie będę grał w najnowszego Smasha, chciałbym po prostu mieć możliwość pogrania na nim w Xenoblade, Mario, Diablo 3, Zeldę itp. W zasadzie obawy mam tylko do tych ośmiu ścianek wokół analogów. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Kupuj pro controller niny Cytuj
AvengerGT 9 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Wiem, że pro controller to najlepsze rozwiązanie, ale szukam w miarę taniej konstrukcji by popykać w co-opie podczas świąt. Pro controller pewnie zostałby moim głównym kontrolerem, ale teraz przed świętami średnio mam ochotę wypruwać 250 zł, bo i tak już poszło na gierki sporo kasy Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 8 godzin temu, Ficuś napisał: No to tu raczej bylo szybciej przy 4 razy mniejszej klienteli Niesamowite liczby robia exy na switcha, wrecz niepojete, jeszcze jakby ogarneli ten nieszczesny online, komunikacje ehhh Skoro nie ma innych gier, a przez cały rok była pełna posucha to niczym szczególnym jest to, że smash się tak sprzedaje.. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 inne konsole w pierwszym okresie zycia (niecale 2lata) zawsze mialy milion gier dlatego nigdy nie bylo szans na podobne wyniki, pech mialo takie wiiu, pech miała vita, musialy byc inne gry zatem na te sprzety bo nic sie tak dobrze na tym nie sprzedawalo ps4 czy xone w us tez sie sprzedawaly w analogicznym okresie gorzej niz switch więc musialy miec mase gier bo nawet teraz gdy liczba uzytkownikow tak wielka nic nie robi takiego wyniku Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) Co premierę nowego sprzętu Nintendo koło jest odkrywane na nowo. Od zawsze exy od Nintendo na Nintendo sprzedają się w chorych ilościach a multiplatformy od czasów N64 słabo. Już na dziadka NESa SMB3 sprzedał się w prawie 18 mln egzemplarzy, SMB2 amerykański w prawie 8, Zelda 6.5, Duck Hunt w 28 a SMB 1 w 40 mln. Wyniki dla SMB1 i 3 oraz Duck Hunt są zaburzone bo gry były również dołączone do zestawów z konsolą. Wyniki kosmiczne bo sama konsola sprzedała się w 61 mln. I taka sama sytuacja była na SNESa, N64, GC, Wii. Exy od Nintendo idą w kosmicznych ilościach a mutliplatformy tak sobie. Gdyby tak nie było Nintendo już dawno było by drugą Segą. Większość osób kupuje ich konsole dla gier od Nintendo. Sam tak robię a multiplatformy ogrywam na sprzętach konkurencji bo albo są lepsze albo tańsze. Nawet na WiiU które sprzedało się porównywalnie z Dreamcastem, MK8 sprzedał się w 8.5 mln egzemplarzy. Chory wynik biorąc pod uwagę sprzedaż konsoli. Edytowane 18 grudnia 2018 przez Ukukuki Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.