NemoKOF 679 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Zdarzały się jakieś tam odstające ekrany ale to w pierwszych sztukach oraz przy bardzo złej wentylacji. A tak to największe problemy to gałki w joyconach i ew zasięg w pierwszych sztukach. M. In. Dlatego bałbym się brać lite - rozkręcać całą konsolę żeby wyjąć analogi mi się nie uśmiecha. W joyach nie jest to takie trudne. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 kwietnia 2020 Opublikowano 3 kwietnia 2020 Jeszcze wracając do tematu kolekcji 3D marianów, to z tego co mówił Schreier w ostatnim swoim podcaście, SMG2 nie będzie wchodzić w skład remasterów. Zgadzałoby się to z najnowszymi informacji od VGC, gdzie również ani słowem nie wspominali o sequelu galaxy. Powodem niby jest to, że dwójeczka jeszcze bardziej opierała się na sterowaniu ruchowym, więc z niej zrezygnowali. Czyli na tę chwilę: - kolekcja (64, Sunshine i SMG1) - 3D World Deluxe (z dodatkowymi levelami) - nowe Paper Mario (RPG) Dobrze, że jakoś za 3d worldem nie przepadam, więc może się zmieszczę w pięciu stówkach za same mariany Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 3 kwietnia 2020 Opublikowano 3 kwietnia 2020 To bardzo słabo, biorąc pod uwagę, iż SMG 2 to najlepszy Marian obok 64. Cytuj
Damk 98 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Nie powinienem narzekać, bo dostaliśmy nowiutkiego Super Mario Odyssey, ale... W jakimś tam wywiadzie Nintendo wspominało, że Słycza chcą trzymać dłużej przy życiu niż te standardowe okolice 5 latek. Więc po cichu liczyłem, że 1 nowy Mario to za mało i dostaniemy coś jeszcze. Obstawiałem kontynuacje dobrze przyjętego Odyssey, lub właśnie 3DWorld - przy kanapowym co-opie nie ma sobie równych. Niestety jeżeli taka ilość portów i remasterów bądź rimejków Marianków się potwierdzi to chyba nie ma szans na nową grę na Switchu Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 (edytowane) Mimo że każdego Mariana wymęczyłem zawsze na dedykowanej platformie tak SM64 w 60 calach i na pro controllerze powoduje delikatne trzęsienie rąk... Edytowane 4 kwietnia 2020 przez balon Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 (edytowane) Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty. Wiem, że to gra kultowa, klasyk, że to kiedyś była rewolucja, i drugiego takiego Mario nie będzie. Jednak, gdyby wyszła kompletna składanka, to pewnie ograłbym tylko SMG1 i 2, bo te części nic się nie postarzały, mają dużo fajniejsze pomysły na zdobycie gwiazdki, niż SM64. Edytowane 4 kwietnia 2020 przez zdrowywariat Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, zdrowywariat napisał: Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty. Ta gra się dla mnie nic prawie nie zestarzała. 2 lata temu skończyłem ją znowu na swoim N64 i crt 15 cali. Mam ochotę na więcej. Nowy znacznie lepszy pad i 4 razy taka wielkość ekranu będzie dla mnie wystarczającą motywacją aby raz jeszcze przejść kamień milowy w platformówkach 3D. Edytowane 4 kwietnia 2020 przez balon 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Nie wiem, może bym zmienił zdanie na dużym TV w HD, ale na DSie nawet analoga nie było, więc jakoś nie miałem ochoty. Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Ta wersja na DS też mi nie podeszła. Naprawdę duży TV i kozacki pad da kolejne życie temu klejnotowi. Zobaczysz 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Wstyd się przyznać, ale w sunshine i 64 to prawie w ogóle nie grałem. Jedynie lata temu na jakimś standzie w niemiecki media markt próbowałem 64, jak się spędzało wakacje u dziadków. Więc dla mnie to będzie prawie jakby wyszły dwie nowe części. I w sumie ciekawi mnie czy nintendo w przypadku tych dwóch gier pójdzie po najmniejszej linii oporu, żeby po prostu gry "odpalały się" na switchu czy jednak odświeży grafikę, tak jak np. to zrobił m$ przy kolekcji halo? I jeszcze do tego dorzucić tą możliwość przełączania się między oryginalną grafiką a zremasterowaną Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Czuję, że ze względu 3in1, max co będzie to podciągniętą rozdziałka i 16:9. Cytuj
devilbot 3 725 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 A jest oficjalnie potwierdzone, że to 3 in 1? Nie. Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 To w ogóle nie było oficjalnie jeszcze potwierdzone. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Grał ktoś na switchu w heroine anthem zero episode 1? Ciekawi mnie ta gra A strasznie mało o niej informacji. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Mario na ds na sterowanie krzyżakiem lub ekranem dotykowym. Nie dziwi mnie ze ktoś nie chciał tego kończyć. Lepiej m64 na emulatorze odpalić z analogowym sterowaniem. 2 Cytuj
hennepin 31 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 A jak odpalić M64 z DS na 3DS to analog działa? Cytuj
tomasz_sromasz 114 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Nie do końca. To znaczy obsługuje analog, ale nadal na zasadzie ośmiu kierunków. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 W dniu 4.04.2020 o 20:19, hennepin napisał: A jak odpalić M64 z DS na 3DS to analog działa? Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 W dniu 4.04.2020 o 20:29, tomasz_sromasz napisał: Nie do końca. To znaczy obsługuje analog, ale nadal na zasadzie ośmiu kierunków. 3 minuty temu, kazuyoshi napisał: Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy. To działa analogowo, czy cyfrowo w końcu? Bo to robi różnicę. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej (zapewne urojonej) różnicy nie widzę. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 35 minut temu, kazuyoshi napisał: Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej (zapewne urojonej) różnicy nie widzę. Czy w zależności od stopnia wychylenia analoga postać porusza się szybciej? Cytuj
devilbot 3 725 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka. 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 3 minuty temu, devilbot napisał: Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka. Tak myślałem. No ale kazikyoshi zachwala. A to jednak robi różnicę, gdy analog działa jak analog, albo tylko działa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.