Opublikowano 3 kwietnia 20205 l To bardzo słabo, biorąc pod uwagę, iż SMG 2 to najlepszy Marian obok 64.
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Nie powinienem narzekać, bo dostaliśmy nowiutkiego Super Mario Odyssey, ale... W jakimś tam wywiadzie Nintendo wspominało, że Słycza chcą trzymać dłużej przy życiu niż te standardowe okolice 5 latek. Więc po cichu liczyłem, że 1 nowy Mario to za mało i dostaniemy coś jeszcze. Obstawiałem kontynuacje dobrze przyjętego Odyssey, lub właśnie 3DWorld - przy kanapowym co-opie nie ma sobie równych. Niestety jeżeli taka ilość portów i remasterów bądź rimejków Marianków się potwierdzi to chyba nie ma szans na nową grę na Switchu
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Mimo że każdego Mariana wymęczyłem zawsze na dedykowanej platformie tak SM64 w 60 calach i na pro controllerze powoduje delikatne trzęsienie rąk... Edytowane 4 kwietnia 20205 l przez balon
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty. Wiem, że to gra kultowa, klasyk, że to kiedyś była rewolucja, i drugiego takiego Mario nie będzie. Jednak, gdyby wyszła kompletna składanka, to pewnie ograłbym tylko SMG1 i 2, bo te części nic się nie postarzały, mają dużo fajniejsze pomysły na zdobycie gwiazdki, niż SM64. Edytowane 4 kwietnia 20205 l przez zdrowywariat
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l 2 godziny temu, zdrowywariat napisał: Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty. Ta gra się dla mnie nic prawie nie zestarzała. 2 lata temu skończyłem ją znowu na swoim N64 i crt 15 cali. Mam ochotę na więcej. Nowy znacznie lepszy pad i 4 razy taka wielkość ekranu będzie dla mnie wystarczającą motywacją aby raz jeszcze przejść kamień milowy w platformówkach 3D. Edytowane 4 kwietnia 20205 l przez balon
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Nie wiem, może bym zmienił zdanie na dużym TV w HD, ale na DSie nawet analoga nie było, więc jakoś nie miałem ochoty.
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Ta wersja na DS też mi nie podeszła. Naprawdę duży TV i kozacki pad da kolejne życie temu klejnotowi. Zobaczysz
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Wstyd się przyznać, ale w sunshine i 64 to prawie w ogóle nie grałem. Jedynie lata temu na jakimś standzie w niemiecki media markt próbowałem 64, jak się spędzało wakacje u dziadków. Więc dla mnie to będzie prawie jakby wyszły dwie nowe części. I w sumie ciekawi mnie czy nintendo w przypadku tych dwóch gier pójdzie po najmniejszej linii oporu, żeby po prostu gry "odpalały się" na switchu czy jednak odświeży grafikę, tak jak np. to zrobił m$ przy kolekcji halo? I jeszcze do tego dorzucić tą możliwość przełączania się między oryginalną grafiką a zremasterowaną
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Czuję, że ze względu 3in1, max co będzie to podciągniętą rozdziałka i 16:9.
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Grał ktoś na switchu w heroine anthem zero episode 1? Ciekawi mnie ta gra A strasznie mało o niej informacji.
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Mario na ds na sterowanie krzyżakiem lub ekranem dotykowym. Nie dziwi mnie ze ktoś nie chciał tego kończyć. Lepiej m64 na emulatorze odpalić z analogowym sterowaniem.
Opublikowano 4 kwietnia 20205 l Nie do końca. To znaczy obsługuje analog, ale nadal na zasadzie ośmiu kierunków.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l W dniu 4.04.2020 o 20:19, hennepin napisał: A jak odpalić M64 z DS na 3DS to analog działa? Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l W dniu 4.04.2020 o 20:29, tomasz_sromasz napisał: Nie do końca. To znaczy obsługuje analog, ale nadal na zasadzie ośmiu kierunków. 3 minuty temu, kazuyoshi napisał: Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy. To działa analogowo, czy cyfrowo w końcu? Bo to robi różnicę.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej (zapewne urojonej) różnicy nie widzę.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l 35 minut temu, kazuyoshi napisał: Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej (zapewne urojonej) różnicy nie widzę. Czy w zależności od stopnia wychylenia analoga postać porusza się szybciej?
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l 3 minuty temu, devilbot napisał: Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka. Tak myślałem. No ale kazikyoshi zachwala. A to jednak robi różnicę, gdy analog działa jak analog, albo tylko działa.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l Kazuyoshi bardzo wytrawny gracz jeśli nie dostrzega różnicy czy postać porusza przy płynnie czy tylko w 8 kierunkach. Jest jak pisze devilbot - emuluje analog krzyżaka i czuć to bardzo.
Opublikowano 7 kwietnia 20205 l 1 minutę temu, NemoKOF napisał: Kazuyoshi bardzo wytrawny gracz jeśli nie dostrzega różnicy czy postać porusza przy płynnie czy tylko w 8 kierunkach. Jest jak pisze devilbot - emuluje analog krzyżaka i czuć to bardzo. zapewne dlatego, ze w mario 64 ds marian a i owszem porusza sie w 8 kierunkach, ale plynnie je zmienia, nie skokowo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.