Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny

Featured Replies

  • Odpowiedzi 18,5 tys.
  • Wyświetleń 1,5 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pograłem w Zeldę pół godziny (ale czas zleciał tak szybko, że miałem wrażenie, że minęło tylko 5 minut  )? Był to sam początek gry, gdy Link wybudza się z wieloletniego snu. Wrażenia?   Na pewno zna

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Mój Słiczerek to istny obieżyświat. Tylko w 2024 r. odwiedził m.in. Francję, Włochy, Norwegię, Grecję... Za kilka tygodni będzie mi towarzyszył w Miami.   Przyda mu się nieco ciepła po arktycznym c

  • zdrowywariat
    zdrowywariat

    No ale brak znajomych to nie wina Nintendo.

Opublikowano

Nie powinienem narzekać, bo dostaliśmy nowiutkiego Super Mario Odyssey, ale... W jakimś tam wywiadzie Nintendo wspominało, że Słycza chcą trzymać dłużej przy życiu niż te standardowe okolice 5 latek. Więc po cichu liczyłem, że 1 nowy Mario to za mało i dostaniemy coś jeszcze. Obstawiałem kontynuacje dobrze przyjętego Odyssey, lub właśnie 3DWorld - przy kanapowym co-opie nie ma sobie równych. Niestety jeżeli taka ilość portów i remasterów bądź rimejków Marianków się potwierdzi to chyba nie ma szans na nową grę na Switchu :(

Opublikowano

Mimo że każdego Mariana wymęczyłem zawsze na dedykowanej platformie tak SM64 w 60 calach i na pro controllerze powoduje delikatne trzęsienie rąk...:banderas:

Edytowane przez balon

Opublikowano

Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty. Wiem, że to gra kultowa, klasyk, że to kiedyś była rewolucja, i drugiego takiego Mario nie będzie. Jednak, gdyby wyszła kompletna składanka, to pewnie ograłbym tylko SMG1 i 2, bo te części nic się nie postarzały, mają dużo fajniejsze pomysły na zdobycie gwiazdki, niż SM64.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
2 godziny temu, zdrowywariat napisał:

Ta gra się zestarzała, skończyłem na N64 w czasach świetności, ale już na DSie nie miałem ochoty.

 
Ta gra się dla mnie  nic prawie nie zestarzała. 2 lata temu skończyłem ją znowu na swoim N64 i crt 15 cali. Mam ochotę na więcej. 
 

Nowy znacznie lepszy pad i 4 razy taka wielkość ekranu będzie dla mnie wystarczającą motywacją aby raz jeszcze przejść kamień milowy w platformówkach 3D. 
 

 

Edytowane przez balon

Opublikowano

Nie wiem, może bym zmienił zdanie na dużym TV w HD, ale na DSie nawet analoga nie było, więc jakoś nie miałem ochoty.

Opublikowano

Ta wersja na DS też mi nie podeszła. Naprawdę duży TV i kozacki pad da kolejne życie temu klejnotowi. Zobaczysz :)

Opublikowano

Wstyd się przyznać, ale w sunshine i 64 to prawie w ogóle nie grałem. Jedynie lata temu na jakimś standzie w niemiecki media markt próbowałem 64, jak się spędzało wakacje u dziadków. Więc dla mnie to będzie prawie jakby wyszły dwie nowe części. :banderas:

 

I w sumie ciekawi mnie czy nintendo w przypadku tych dwóch gier pójdzie po najmniejszej linii oporu, żeby po prostu gry "odpalały się" na switchu czy jednak odświeży grafikę, tak jak np. to zrobił m$ przy kolekcji halo? I jeszcze do tego dorzucić tą możliwość przełączania się między oryginalną grafiką a zremasterowaną :lapka:

Opublikowano

Czuję, że ze względu 3in1, max co będzie to podciągniętą rozdziałka i 16:9. 

Opublikowano

To w ogóle nie było oficjalnie jeszcze potwierdzone.

Opublikowano

Grał ktoś na switchu w heroine anthem zero episode 1? Ciekawi mnie ta gra A strasznie mało o niej informacji. 

Opublikowano

Mario na ds na sterowanie krzyżakiem lub ekranem dotykowym. Nie dziwi mnie ze ktoś nie chciał tego kończyć. Lepiej m64 na emulatorze odpalić z analogowym sterowaniem. 

Opublikowano
W dniu 4.04.2020 o 20:19, hennepin napisał:

A jak odpalić M64 z DS na 3DS to analog działa?

Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy.

Opublikowano
W dniu 4.04.2020 o 20:29, tomasz_sromasz napisał:

Nie do końca. To znaczy obsługuje analog, ale nadal na zasadzie ośmiu kierunków.

 

3 minuty temu, kazuyoshi napisał:

Działa wszystko zajedwabiście, a sam analog 3DEsowy, sprawuje się w tej grze jak należy.

 

To działa analogowo, czy cyfrowo w końcu? Bo to robi różnicę.

Opublikowano

Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej  (zapewne urojonej) różnicy nie widzę.

Opublikowano
35 minut temu, kazuyoshi napisał:

Zdrowy nie jestem jakimś majstrem w tych sprawach, ale gra się przyjemnie i żadnej  (zapewne urojonej) różnicy nie widzę.

 

Czy w zależności od stopnia wychylenia analoga postać porusza się szybciej? 

Opublikowano

Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka.

Opublikowano
3 minuty temu, devilbot napisał:

Jak pytasz o mario 64 ds to nie nie dziala tam analog. Na 3dsie jest tak jakbys na pc pod analog przypisal kierunki krzyzaka.

 

Tak myślałem. No ale kazikyoshi zachwala. A to jednak robi różnicę, gdy analog działa jak analog, albo tylko działa.

Opublikowano

Kazuyoshi bardzo wytrawny gracz jeśli nie dostrzega różnicy czy postać porusza przy płynnie czy tylko w 8 kierunkach.

 

Jest jak pisze devilbot - emuluje analog krzyżaka i czuć to bardzo.

Opublikowano
1 minutę temu, NemoKOF napisał:

Kazuyoshi bardzo wytrawny gracz jeśli nie dostrzega różnicy czy postać porusza przy płynnie czy tylko w 8 kierunkach.

 

Jest jak pisze devilbot - emuluje analog krzyżaka i czuć to bardzo.

 

zapewne dlatego, ze w mario 64 ds marian a i owszem porusza sie w 8 kierunkach, ale plynnie je zmienia, nie skokowo :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.