chrno-x 901 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 Skoro Sony i MS ciągną z takich portów mnóstwo kasy to dlaczego Nintendo ma nie dostać parę naprawdę dobrych pozycji? Zresztą z pomysłem wyszło podobno samo From Software, które nie tyle co chce wrzucić gołą trylogię ale dotyczy to również wszystkich DLC jakie wyszły do każdej części. Ja tam trylogię a zwłaszcza trójkę z chęcią przygarnę bo dlaczego nagle są to rakowe tytuły? Wolę dostać Soulsy niż kolejnego Assassyna. Po prostu to znak że Japońscy 3rd party devi są konsolą zainteresowani i sami wychodzą z inicjatywą a Nintendo nie musi się ich o to wielce prosić jak to było z 3DS'em i Wii U i sięgną po to Japończycy grający tylko na handheldach i komórkach (co przekłada się na zwiększenie bazy użytkowników). To też pokazuje że jednak konsolka jest łatwa w programowaniu i szybko tworzy się na nią dobre porty co też na pewno się ceni. Zamiast gier z GaCka w postaci VC to ja bym wolał aby zrobili parę porządnych Remake'ów no ale i tak nie byłoby to złe (może pudełkowe wydania tych gier spadłyby z ceny jakby się pojawiły w VC), choć znając ku.rwa życie przez pierwszy rok wyjdzie właśnie Melee, Luigi's Mansion, SMS a o takich tuzach jak Baten Kaitos, Fire Emblem czy Skies of Arcadia to człowiek będzie mógł pomarzyć..... Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 Sukces Soulsów na NX to szansa na jakiś ekskluzywny tytuł od FromSoft: taka sama mechanika, poziom trudności, może deliktaniejszy klimat. Przypominam, że SE wyprodukowało i wydało na GBA ekskluzywny spin off FF:Tactics o podtytule Advance, tytuł o fenomenalnej grywalności i głębokim systemie, który mimo cukierkowej oprawy i lekkiej, względem oryginalnego Tactics, fabuły pochłonęło łącznie ponad 500h mojego życia. Wsteczną kompatybilność bez nośnika fizycznego jak dla mnie mogą olać, byle nowe wydawnictwa dopisały. 1 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 (edytowane) Wszystko pięknie ładnie z tymi Soulsami, ale no właśnie jest jedno ale. Aby gra/y została/y wydana musi Switch się dobrze sprzedać. A żeby Switch się dobrze sprzedał, to musie mieć i takie gry najlepiej na premierę. Także denerwuje mnie takie gadane -- poczekamy aż się konsola sprzeda. A jak ma się karwa sprzedać, jak nie chcecie na nią gier produkować, najlepiej wszystko na gotowe. Trochę wsparcia do cholery, bo to miedzy innymi dzięki takim firmom jak Nintendo istniejecie. A co do samego emu Gacka - świetna wiadomość. Mam nadzieję, że ogram wreszcie jak człowiek Paper mario, Baiten Kaitos i remejk Twin Snake. Edytowane 7 grudnia 2016 przez kazuyoshi Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 Pewnie szykuje się jakieś zbiorcze wydanie Soulsow na wszystko i Switch też się zalapie. Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 2 - az nie chce mi sie uwierzyc w tak brutalna gre na konsoli niny, z jednej strony to znak ze 3rd devi cos tam mysla o niej, z drugiej jak nintendo chce oprzec lineup o spoznione porty z innych konsol i remastery to krzyz na droge Tak samo z wiiu było na początku, gdzieś tam mega spóźnione porty Batmana i Mass Effect. Patrząc na tą listę gier switcha to tragedia, tragedia, znowu jakieś stare porty z dużych konsol, indyki na miarę gier xbox live arcade z x360 z 2008 i remastery z wiiu, jedynie nowy Marian w 3D ciekawi. Zobaczymy na wiosnę oficjalnie co dostaniemy do grania. 1 1 Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 Już na Wii pojawiło się całkiem sporo brutalnych tytułów: Dead Space: Extraction, Madworld, Manhunt 2, seria No More Heroes. Problem w tym, ze sprzedaż nie była zadowalająca. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 gamecube na switchu chociaz chyba wolalbym przygarnac odswiezone gierki z kostki cos jak Wind Waker HD, tak czy inaczej jaranko mocne i pewnie wezme sprzet na premiere Cytuj
Shen 9 624 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 pisałem w statusach, napisze i tu: Stand ma nie dodawać dodatkowego powera, a sama konsola ma się podkręcać po podpięciu do stałego źródła prądu lecącego przez USB TYPE-C. http://letsplayvideogames.com/2016/12/report-nintendo-switch-dock-increases-performance-not-via-extra-hardware/ dodatkowo - Podobno Dark Souls 3 (a nawet i cala trylogia) jest robiona na Switcha http://letsplayvideogames.com/2016/12/report-dark-souls-3-running-on-switch-from-software-considering-trilogy-rerelease/ dodatkowo - KOMPATYKUR.WABILNOSC Z GCN. Oczywiście przez Virtual Console http://www.eurogamer.net/articles/2016-12-07-sources-nintendo-switch-will-have-gamecube-virtual-console-support czyli remaster station. Zerowa podjara, porty multiplatform, pokemony z 3ds i gierki z wiiu. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Jimmy gra w Super Mario Run na iPhonie oraz w Zelde na Switch'u. A na dodatek Miyamoto grajacy motyw z SMB 6 Cytuj
Gość Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Wszystko pięknie ładnie z tymi Soulsami, ale no właśnie jest jedno ale. Aby gra/y została/y wydana musi Switch się dobrze sprzedać. A żeby Switch się dobrze sprzedał, to musie mieć i takie gry najlepiej na premierę. Także denerwuje mnie takie gadane -- poczekamy aż się konsola sprzeda. A jak ma się karwa sprzedać, jak nie chcecie na nią gier produkować, najlepiej wszystko na gotowe. Trochę wsparcia do cholery, bo to miedzy innymi dzięki takim firmom jak Nintendo istniejecie. A co do samego emu Gacka - świetna wiadomość. Mam nadzieję, że ogram wreszcie jak człowiek Paper mario, Baiten Kaitos i remejk Twin Snake. Mam dziwne wrażenie, że to nigdy nie wygląda tak: "No hej, jesteśmy z firmy X. Wypuszczamy w przyszłym roku naszą nową konsolę, zrobicie dla nas grę na premierę? Jak to dlaczego wam się to nie opłaca? Z dobroci serca i ze względu na stare czasy nie wystarczy?" . Firma wypuszczająca nowy system musi mieć jakieś "argumenty", żeby skłonić deva do wypuszczenia gry w dniu, w którym baza klientów tej konsoli wynosi zero. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Ta konsola wygląda niesamowicie Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Ta konsola wygląda niesamowicie Mocno estetycznie. Lubię to. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Martwi mnie trochę przycisk (a w sumie przyciski) głośności położone tuż obok włącznika (a przynajmniej na takie coś wygląda). Czuję, że będe niechcący wyłączał/usypiał konsolę Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Analiza różnych detali od GameXplain Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 A mnie martiwi, że reggie powiedział, że wszystko jest w środku. Mam nadzieję, że to przejęzyczenie, albo niedopowiedzenie i ten dock jednak podkręca trochę switcha. Biore na premierę i tak. Tylko gdzie to zamawiać ? Konsoleigry? jezu... Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 szkoda ze wszystko z switcha bylo off screen - jestem ciekaw jak to sie prezentuje wzgledem materialow z wiiu, co cieszy ze wydaje sie byc to plynne bo ostatnie materialy z zeldy chyba sklejali z jakis wczesnych buildow bo sprawialy wrazenie rock solid 25fps Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 A mnie martiwi, że reggie powiedział, że wszystko jest w środku. Mam nadzieję, że to przejęzyczenie, albo niedopowiedzenie i ten dock jednak podkręca trochę switcha. Biore na premierę i tak. Tylko gdzie to zamawiać ? Konsoleigry? jezu... Toć wspomniane było w przeciekach, że dock to przede wszystkim chłodzenie pozwalające na lepsze podkręcenie procka. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) A mnie martiwi, że reggie powiedział, że wszystko jest w środku. Mam nadzieję, że to przejęzyczenie, albo niedopowiedzenie i ten dock jednak podkręca trochę switcha. Biore na premierę i tak. Tylko gdzie to zamawiać ? Konsoleigry? jezu... strone wcześniej dawałem link do newsa w którym jakieś tam żródło twierdziło, że Dock nie ma nic w środku co by podkręcało moc, jedynie dodatkowe chłodzenie. Za to, po podpięciu do docka przez USB TYPE-C, czyli źródła stałego zasilania, switch ma podkręcić (tudzież uwolnić całą moc) sprzętu co by to na TV prezentowało się lepiej/płynniej czy coś. Edytowane 8 grudnia 2016 przez Rayos Cytuj
Gość Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Nie wiemy do końca co w tej Vicie będzie siedzieć, ale mimo wszystko uważam, że to sztuczne ograniczenie (przy jednoczesnym cięciu kosztów) żeby tylko móc bez cięć w grafice względem wersji przenośnej puszczać gry w 1080p na TV. W końcu wiadomo już czy w podstawowym zestawie będzie dock czy skoro mają sprzedawać go osobno, ma to oznaczać, że jednak w podstawce będzie sam tablet? Jeżeli to drugie, to opcja z uwalnianiem pełnej mocy (oczywiście przy założeniu, że ta tegra, to nie będzie jakiś potwór nieznany ludzkości) tylko w trybie stacjonarnym, to trochę kapa. Tablety z tymi prockami mimo wszystko nie powodują oparzeń, nie wyją i bateria trzyma raczej dłużej niż 1,5h. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) 1.W końcu wiadomo już czy w podstawowym zestawie będzie dock czy skoro mają sprzedawać go osobno, ma to oznaczać, że jednak w podstawce będzie sam tablet? 2.Jeżeli to drugie, to opcja z uwalnianiem pełnej mocy (oczywiście przy założeniu, że ta tegra, to nie będzie jakiś potwór nieznany ludzkości) tylko w trybie stacjonarnym, to trochę kapa. 3.Tablety z tymi prockami mimo wszystko nie powodują oparzeń, nie wyją i bateria trzyma raczej dłużej niż 1,5h. 1. Oficjalnie nic nie ma, no ale biorąc pod uwagę że zawsze pokazują combo tablet + stacja dokujaca i konsola ma być " 2w1 dla kazdego", cale to pipilenie o hybrydzie to raczej musza na logike wydac oba urzadzenia w jednym zestawie. Cos mi mowi, ze takze normalny pad bedzie w kazdym zestawie. 2. Nie przesadzajcie juz z ta " pelna moca ", bedzie dokladnie tak samo jak podpinasz ladowarke do laptopa, wzrost mocy bedzie niewielki. Przypominam ze i tak sam handheld Switch ma wieksza moc niz Wii U co widac najlepiej po Zeldzie. Cale to 1080p w trybie TV to rownie dobrze moze byc upscall np. z 900p. 3. Nie, ale to jest Nintendo i oni dopoki nie zmieni sie kierownictwo a nic na to nie zanosi, to nigdy nie zrobia state-of-the-art potwora. Nvidia nie precyzuje jaka Tegra siedzi w Switchu takze to moze byc po prostu X1. Ostatnio poszly plotki ze Switch ma trzymac 8 godzin na baterii czyli uklad absolutnie nie moze sie grzac. Nie bez powodu goscie z Nintendo boja sie mowic o technikaliach jak diabel swieconej wody. Edytowane 8 grudnia 2016 przez aphromo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Sprzęcik wygląda świetnie, ale jeśli potwierdzą się plotki o grach startowych to bieda w cholerę - jedna nowa gra i porty/remastery. A ta Zelda nie dość, że nie będzie gotowa day one, to jeszcze wygląda zwyczajnie nudno. Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) A mnie martiwi, że reggie powiedział, że wszystko jest w środku. Mam nadzieję, że to przejęzyczenie, albo niedopowiedzenie i ten dock jednak podkręca trochę switcha. Biore na premierę i tak. Tylko gdzie to zamawiać ? Konsoleigry? jezu... Świetny jest ten wątek w temacie. Szef Nintendo mówi to dosłownie czarno na białym, co zawsze było jedyną opcją, reakcja? "To musi być przejęzyczenie". Nigdy się nie poddawać. No i rozmowy o tym, że Zelda będzie w czerwcu, bo "sklep taką datę wrzucił". Czy ktoś kiedyś zrobił analizę tych wszystkich dyskusji w necie typu "nie ma potwierdzonej daty, ale jakiś sklep tymczasowo wrzucił datę X" i wyszło mu, że chociaż w 5% przypadków taka data okazuje się faktyczną? Ale brzydko się Nintendo zachowało że przełożyło datę, brzydko, tak mnie zawiedli. Edytowane 8 grudnia 2016 przez ogqozo Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) 1.W końcu wiadomo już czy w podstawowym zestawie będzie dock czy skoro mają sprzedawać go osobno, ma to oznaczać, że jednak w podstawce będzie sam tablet? 2.Jeżeli to drugie, to opcja z uwalnianiem pełnej mocy (oczywiście przy założeniu, że ta tegra, to nie będzie jakiś potwór nieznany ludzkości) tylko w trybie stacjonarnym, to trochę kapa. 3.Tablety z tymi prockami mimo wszystko nie powodują oparzeń, nie wyją i bateria trzyma raczej dłużej niż 1,5h. 1. Oficjalnie nic nie ma, no ale biorąc pod uwagę że zawsze pokazują combo tablet + stacja dokujaca i konsola ma być " 2w1 dla kazdego", cale to pipilenie o hybrydzie to raczej musza na logike wydac oba urzadzenia w jednym zestawie. Cos mi mowi, ze takze normalny pad bedzie w kazdym zestawie. 2. Nie przesadzajcie juz z ta " pelna moca ", bedzie dokladnie tak samo jak podpinasz ladowarke do laptopa, wzrost mocy bedzie niewielki. Przypominam ze i tak sam handheld Switch ma wieksza moc niz Wii U co widac najlepiej po Zeldzie. Cale to 1080p w trybie TV to rownie dobrze moze byc upscall np. z 900p. 3. Nie, ale to jest Nintendo i oni dopoki nie zmieni sie kierownictwo a nic na to nie zanosi, to nigdy nie zrobia state-of-the-art potwora. Nvidia nie precyzuje jaka Tegra siedzi w Switchu takze to moze byc po prostu X1. Ostatnio poszly plotki ze Switch ma trzymac 8 godzin na baterii czyli uklad absolutnie nie moze sie grzac. Nie bez powodu goscie z Nintendo boja sie mowic o technikaliach jak diabel swieconej wody. Już ostatnio Nintendo puściło farbę iż stacja dokująca będzie w każdym pudle, po prostu myślą o tym aby sprzedawać takie stację dokujące osobno aby np. kupić dodatkową i mieć dwie w domu (pokój główny + sypialnia), które będą ze sobą tak samo współpracować i bez problemu podepniesz konsolkę od razu do drugiej. Wyświetlacz ma rozdziałkę 720p a konsolka bez problemu będzie odpalać gry w Full HD bo jednak nie bójmy się tego powiedzieć Nintendo zna się na rzeczy i skoro sporo gier w tym Super Smash Bros. śmigał w Full HD w 60 klatkach na Wii U to uważam że bez problemu osiągną to na Switchu. Co do podzespołów to Nvidia podawała kilkukrotnie iż jest to ich zmodyfikowana wersja ich nowej Tegry (Parker/Pascal) bo któraś z tych wiarygodnych osób co trafnie podawała info napisała również że konsola będzie śmigać w 16nm technologii FinFET a nie jak to było z X1 w 20nm. Zresztą nawet na stronie Nvidii można przeczytać iż jest to z kustomizowana wersja oparta na najnowszej technologii siedzącej w ich najnowszych GeForce'ach, które właśnie wykorzystują technologie FinFET. Różnica też polega na tym iż konsolka nie będzie śmigać na chuyowym andku jak było z Shieldem tylko na własnym OSie i do tej pory nie ma lepszej technologii niż Tegra na rynku jeśli chodzi o sprzęt przenośny. No i nawet jakby to była podstawowa wersja obecnej Tegry X1 to myślę że nie będzie nad czym płakać skoro obsługuje rozdziałkę do 4K, obsługuje wszystkie najnowsze silniki graficzne (Ninny już potwierdziło że UE4 śmiga na Switchu) w tym DX12. Myślę że Nintendo trafiło tym razem w dziesiątkę bo nie potrzeba niesamowitej ilości rdzeni i mocy skoro w wielu przypadkach to optymalizacja silnika i umiejętności developera częściej pokazują jak powinno robić się gry (ba nawet Rockstar potrafiło zrobić ładniejszy port GTAV na PS4/XO niż większość developerów, którzy od razu tworzą nowe gry pod te konsole), P.S. I co do Zeldy to polecam poczytać chociażby prawdziwe opinie wersji na Wii U z targów E3 i nie tylko. Digital Foundry podało kilkukrotnie sprawdzając trailery, które wypuściło Nintendo iż jest to wina złej kompresji i sklecenia tych filmików (ma to coś wspólnego z ciągłym przeskakiwaniem na inne sceny) i nie ma to nic wspólnego z płynnością samej gry (co "wyrocznia" z DF sama stwierdziła że gra bardzo rzadko na Wii U ma problemy z animacją). Zresztą naprawdę kudos głupoty dla tych co oceniają płynność gry z biednych streamów z programów talk show czy targów xD . Nintendo jest jedną z nielicznych firm, która rzeczywiście dba o płynność animacji i albo jest to bite 30 fpsów (z bardzo rzadkimi wpadkami) albo mamy bite 60 klatek. Edytowane 8 grudnia 2016 przez chrno-x Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) bo jednak nie bójmy się tego powiedzieć Nintendo zna się na rzeczy i skoro sporo gier w tym Super Smash Bros. śmigał w Full HD w 60 klatkach na Wii U to uważam że bez problemu osiągną to na Switchu. co wy macie z tym mitem wii u i combo full hd i 60fps jak to jest goowno prawda za przeproszeniem Nintendo exclusive Wii U retail games: Animal Crossing - Amiibo Festival: 720p & 60 FPS Bayonetta: 720p & 60 FPS (some struggles) Bayonetta 2: 720p & 60 FPS (some struggles) Captain Toad - Treasure Tracker: 720p & 60 FPS (same engine as SM3DW) Donkey Kong Country - Tropical Freeze: 720p & 60 FPS (loading screen stuttering) Game & Wario: 720p & 60 FPS Hyrule Warriors (single-player): 720p & 30 FPS (struggles) Hyrule Warriors (co-op): 480p & 30 FPS during co-op (struggles) Kirby and the Rainbow Paintbrush: 720p & 60 FPS (framerate in character animations low because the developers wanted to achieve a proper "claymation feel". Could be 1080p as I didn't find a source, but I doubt it). LEGO City - Undercover: 720p & 30 FPS (some struggling reported) Mario Kart 8 (1-2 players): 720p & 60 FPS (no anti-aliasing) Mario Kart 8 (3-4 players): 720p & effective 30 FPS (basically 60 FPS, but the refresh is divided between bottom and upper screen...meaning 30 FPS in practise. No anti-aliasing with some dips once in a blue moon) Mario Party 10: 720p & 60 FPS Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games: 720p & 60 FPS Mario Tennis - Ultra Smash: 720p & 60 FPS Monster Hunter 3 Ultimate: 1080p(?) & 60 FPS (major struggles, averages at ~38 FPS). New Super Mario Bros. U: 720p & 60 FPS New Super Luigi U: 720p & 60 FPS Nintendo Land: 720p & 60 FPS Pikmin 3: 720p & 30 FPS Sonic Boom - Rise of Lyric: 720p & 30 FPS (major struggles) Sonic Lost World: 720p & 60 FPS Splatoon: 720p & 60 FPS (no anti-aliasing) Super Mario 3D World: 720p & 60 FPS Super Mario Maker: 720p & 60 FPS (dips when a lot of stuff happening on the screen) Super Smash Bros. for Wii U: 1080p & 60 FPS The Legend of Zelda Wind Waker HD: - 1080p & 30 FPS (minor struggles: framerate only dips when bombs are exploding. Also, all the slowdowns have been reported to be present in the Gamecube version as well. So it's more of an issue of WWHD being built on a modified GC engine rather than "Wii U can't handle this") The Wonderful 101: 720p & 60 FPS (some struggles) Wii Fit U: 720p & 60 FPS Wii Party U: 720p & 60 FPS Wii Sports Club: 720p & 60 FPS Xenoblade Chronicles X: 720p & 30 FPS Yoshi's Woolly World: 720p & 60 FPS ZombiU: 720p & 30 FPS Edytowane 8 grudnia 2016 przez Ficuś Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.