Tokar 8 278 Opublikowano 30 listopada 2015 Opublikowano 30 listopada 2015 Dobry tip z tym nadgarstkiem. Wywijanie gitarą jest fajne, ale przy szybszych kawałkach kompletnie wybija mnie z rytmu. Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 2 grudnia 2015 Opublikowano 2 grudnia 2015 Dobra, kolejne pytanie z du/py, bo nadal gram z doskoku po pół godziny i każdy nowy mechanizm powoduje konsternację. Załapałem się na pierwszy event premium i nie bardzo ogarniam jak to się stało, że grając Offspringa i AiC załapałem się na odpowiednio 3 i 2 miejsce, a w trzecim kawałku (nie kojarzę co to było), który był tak prosty, że nie dało się w nim nic zje/bać mimo poprawnego zagrania całości wylądowałem na 10 miejscu o_O. Tzn. domyślam się, że chodzi o spore dysproporcje w bonusach punktowych między poziomami trudności, bo ja wbrew szumnym zapowiedziom nadal lamię na casualu. Tylko w takim razie jakim cudem w dwóch pozostałych kawałkach bylem na podium, skoro ludzie na wyższych poziomach nawet z ratio mniejszym o 10-15% powinno spokojnie mnie dojechać? Coś jeszcze decyduje o punktacji ? No i chamska zagrywka, że żeby zrobić kolejne podejście do eventu trzeba jeszcze raz zaliczać te trzy kawałki "kwalifikacyjne". Chu/je liczą na to, że się człowiek wkur/wi i kupi dostęp za $. Mhhhhhhhm Jeszcze jedno mnie nurtuje. Po każdym kawałku w GHTV obok rankingu pojawia się gryf z symbolami kostek i numerem lvl ( u mnie za każdym razem 4). Co to oznacza ? Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Okej, poziom trudności w tej grze projektował idiota Od wykorzystywania jednego rzędu przycisku w żółwim tempie na casualu do ciągłego miksowania wszystkich przycisków i ich wszelkich możliwych kombinacji w 2 x szybszym tempie na regular Nadal nie wiem co oznacza tablica z napisem winner , jakimś numerem lvl i napisem primary pojawiająca się obok wyników po każdym kawałku ghtv Cytuj
Gość Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 To nie jest jakaś reklama trybu odkrywanego na 4lvlu? Z tym mi się to kojarzy. Przeskok z casual na regular faktycznie z pi.zdy wzięty, dobrze, że od regulara mogłem zacząć. Spoko Tokar przeskok z 3ciego na 4 to podobny roz(pipi)el xD Trening, trening i jeszcze raz rage quit. Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 No chyba nie jest to reklama trybu z 4 lvl, skoro jestem na 7 lvl Zrobię dzisiaj foto, bo czuję się jak schizofrenik, który widzi rzeczy. Póki co jedyne co dało mi przejście na regukar to wku/rw i spowolnienie progresu w ghtv. Chyba muszę potrenować na kawałkach z intensity I i II, bo III to połamanie palców jak dla mnie na tę chwilę. Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 O to gónwo po prawej mi chodzi. Zdążyłem się zorientować, że Primary to nazwa podstawowej ścieżki, na której wyświetlane są kostki. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że to prezentacja aktualnie stawionej ścieżki i powiązanych z nią elementów graficznych, ale po chu/j to się wyświetla przy wynikach po każdym kawałku ? Póki co męczę kawałki z niskim intensity na regular i momentami nawet wydaje mi się, że zaczynam chwytać, ale wtedy wchodzi jakaś pokur/wiona kombinacja i jest szybka weryfikacja. Czy ten strum bar musi tak hałasować ? Żeby zagłuszyć odgłosy wydawane przez gitarę trzeba dość mocno dać po głośnikach, a w godzinach nocnych to tak trochę nie teges. Chyba słuchawki sobie podłączę. Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 Tak myślałem, że o to chodzi. Spoko, też nie mam zielonego pojęcia jak to nalicza Ja ogólnie bezproblemowo jadę kawałki na regular i intensity 5, advanced też idzie lekko dopóki intensity jest tak max 3, potem zaczynają się schody Cytuj
Gość Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 No o to właśnie, nikt do końca nie wie po kiego to tam jest. Tokar słuchawki to konieczność żeby dać w piz.dę i nie słyszeć tej struny. Też na regular jadę wszystko ale i tak się człowiek jak autysta czuje grając co któryś dźwięk, na advanced muszę tych kawałków Masorza poszukać z int. niskim bo tak z doskoku to nie wiem czy palce połamać czy gitarrę. Trudniejsze to gó.wno w porównaniu do tradycyjnej 5cio przyciskowej gitarry, ale cisnąć trzeba. Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 Dobra, dorwałem w fajnej cenie i mam "prezent na Mikołaja" jak znalazł Pograłem wczoraj ze 4 kawałki na domyślnym poziomie trudności (casual) i dałem na regular, bo można się było zanudzić. Na regularu już jest spoko wczuwka (Live wbrew pozorom daje radę, chociaż dobór niektórych kawałków woła o pomstę...), ale nadal za dużo nutek słyszę, które nie są odwzorowane w zapisie. No i trafialność na poziomie +95%, więc trzeba będzie później spróbować advanced, bo w końcu trzeba nauczyć się tych chwytów "krzyżowych" (biały z czarnym na różnych progach). W TV posiedziałem ze 2 godzinki i jest w porządeczku - przewijają się już ciekawsze i bardziej wymagające utwory. Z minusów na razie: - trochę jednak brakuje mi różnokolorowych oznaczeń nutek - było jakoś ciekawiej na tej ścieżce... niby można sobie zmienić wzór na szyjce gryfu, ale to nie to samo - struna rzeczywiście mogłaby być bardziej cicha. Niby nie jest głośniejsza, niż w poprzednich modelach wiosła, ale mógłby to być bardziej taki klik myszki, bo wieczorem bez słuchawek ciężko poszaleć Ale jest naprawdę spoko w sumie, radocha jak za łebka PS. Ciekawe, czy zaimplementowali motyw w Live, że po przejściu każdego kawałka na expercie na 100% odblokuje się "tryb groupie" w stylu Hot Coffee z GTA... Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 Dorobiłem się wreszcie pierwszej alternatywy hero power. Nie powiem, nie spodziewałem się "mocy" obniżania poziomu trudności. Rozumiem, że to ma strategiczne znaczenia w takim sensie, że startuję sobie z poziomu regular i w jakimś trudnym momencie odpalam sobie obniżenie poziomu trudności ? Jeśli tak, to trochę bez sensu, bo w takiej sytuacji chyba lepiej wyczyścić sobie ścieżkę bombą i nie narażać się na obniżoną punktację (bo rozumiem, że chwilowe obniżenie trudności wiąże się z naliczeniem przez ten czas punktów zgodnie z tym zaniżonym poziomem ?). Jak mnie to wkur.wia jak wszystko dobrze idzie i jeden błąd powoduje lawinę kolejnych i mija kilka sekund zanim się ponownie ogarnie gryf Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 Mnie najbardziej w tej części wkurwia to, że choć byś jak chujowo nie grał, to zawsze ukończysz utwór. Dawniej było chwilka na 'czerwonym', wypierdalają Cię z koncertu i próbuj od nowa jeszcze raz Cytuj
Gość Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Mnie to w sumie nie wkur.wia bo można sobie potrenować kawałek na luzie i ogólnie ogarnąć co cię czeka, ale te 2 pierwsze powery są mega z du.py. Bomba czyści mi ścieżkę no zayebiście, gram w GH żeby sobie znikać nutki i ułatwiać... tylko chuy wie co. Drugi jeszcze głupszy, obniżenie poziomu trudności xD Nie wiem jak reszta ale chyba tylko sensowny ten mnożnik x2 z tym, że i tak trzeba je wykupywać sztukami... Jutro siadam do łatwiejszych z advanced, koniec z tym autyzmem. Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Bomba na moim obecnym etapie kalectwa akurat jest przydatna. Jak się zacznie festiwal fuckupów to w sam raz, żeby szybko to przeciąć i mieć te 3 sekundy na dojście do porządku z ustawieniem łapy na gryfie. Natomiast obniżenie trudności trochę bez sensu, o ile działa to tak, jak wydaje mi się, że działa. Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Uwaga, uwaga, rozgryzłem po co przy wynikach ghtv wyświetla się po prawej ta ścieżka. Otóż wyświetla się ścieżka zwycięzcy (nie wiem czemu do tej pory na to nie wpadłem, widocznie napis winner nie był dostatecznie wymowny ) i o ile pokazanie samej ścieżki to tylko i wyłącznie element lansu, o ile kupiło się lub wygrało w premium evencie jakąś niestandardową, to już level pokazany jest nie od parady, bo dotyczy to lvl gitary zwycięzcy. O tym akurat nie mogłem wiedzieć, bo apgrejdowanie wiosła jest dostępne od 9 lvl, na który dopiero co awansowałem. Tutaj bonusy już są konkretne - zwiększanie punktacji za każdą trafioną nutę, powiększenie multipliera, przyspieszenie licznika hero power. To już są istotne usprawnienia, a nie idiotyczny "upgrade" hero power w postaci obniżania poziomu trudności. 1 Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Zapomniałem o upgradzie gitary Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 to można robić upgrade :> ? (pipi)a ja tylko gram te piniondze lecą ale nawet nie zwróciłem uwagi na co się wydaje (mam lvl 12) Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Jako pierwszy polecam wymaksować upgrade, który podwyższa wyjściową wartość punktową każdej nuty (chyba drugi od lewej). Z nim punkty w przedziale 180k - 200k za kawałek są do wykręcenia bez większego problemu. 1 Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Mój pierwszy upgrade to właśnie punktacja za pojedynczą nutkę. Teraz przyżydziłem i zamiast maksować tę kategorię, zapgrejdowałem sobie maksymalny mnożnik. 1 Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 No i gitara zaczyna protestować. Whammy piszczy jak zarzynany prosiak xD To trochę kiepskie jak duży nacisk położony jest w ogólnej punktacji na długość combosa. Tzn. z jednej strony w pełni zrozumiałe i oczywiste, ale z drugiej powoduje paradoks, że chcąc osiągać wysokie pozycje w rankingu bardziej opłaca się grać na casualu niż na wyższych poziomach. Na casualu trzeba się bardzo postarać, żeby nie zrobić full combosa. Wystarczy tylko delikatnie zapgrejdować naliczanie punktów za każda nutę i jedziesz. Na początku zawsze jesteś 10-ty, ale szybko osoby atakujące wyższe poziomy zaczynają popełniać błędy, a ty z palcem w nosie kosisz pełne combo na maksymalnym mnożniku (który też sobie możesz podbić, a co). W przypadku, gdyby kawałek był wyjątkowo prosty nawet na wyższych poziomach, zawsze można się poratować dial upem na chwilę zwiększającym poziom trudności i spiąć dupę na te kilka nutek. Biorąc pod uwagę ogromny przeskok trudności między casualem i regular (i jak piszecie między kolejnymi poziomami), na wyższych poziomach kara za przerwanie combosa powinna być niższa, bo pomylisz się 3 razy, o co w szybszych kawałkach nietrudno, i już nie dogonisz gościa sunącego sobie bezstresowo po casualu. Tym sposobem na casualu najczęściej jestem 1 i właściwie nie spadam poza podium, a na regular w każdy szybszym kawałku 5 miejsce to maksimum co jestem w stanie osiągnąć. Tylko nie bardzo pasuje mi utrwalanie kalectwa w postaci ogarniania jednej linii przycisków w tempie powodującym senność. Widzę 3 wyjścia z tej sytuacji: 1) olać rankingi i grać dla własnej satysfakcji (sensowne, szkoda tylko, że spowalnia progres w ghtv) 2) odpowiednio dopalić gitarę, żeby fuckupy były niwelowane bonusami punktowymi ( to zajmie trochę czasu patrzą na to, ile kosztuje już upgrade 2 poziomu) 3) nauczyć się grać na regular tak, żeby nie przerywać combosów Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 Tokar a jak u Ciebie wyglądają bonusy w gitarze? Ja dopiero kupiłem drugi level do punktów za każdy dźwięk, czyli u mnie tak: 1/4 2/4 1/4 1/4 No cóż, idę grindować dalej Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 Na ten moment mam 1/4 2/4 2/4 1/4 Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 15 grudnia 2015 Opublikowano 15 grudnia 2015 Jakby ktoś nie wiedział, to wczoraj był update, który dodaje naliczanie punktacji za wokal oraz, co najciekawsze, trybu rival challenge przypominającego tradycyjnego kanapowego versusa. Podczas grania na którymś z kanałów co jakiś czas jest się parowanym z graczem o podobnych statystykach i następuje pojedynek 1v1, po wygraniu którego zdarnia się jakieś bonusy do expa. Jeszcze nie miałem okazji uczestniczyć, bo wczoraj cisnąłem premu Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 15 grudnia 2015 Opublikowano 15 grudnia 2015 premium eventy. Polecam wszystkim, bo dzięki bonusom zdobytym za zwycięstwa expi się zdecydowanie szybciej niż podczas zwykłego grania na kanałach. Przy okazji spotkałem się z dziwną sytuacją, bo w jednym z tych eventów ewidentnie moimi przeciwnikami nie byli ludzie po kablu, a boty o_O Wszystkie posiadały niedostępne w sklepie game cardy w takim samym stylu graficznym, a każdy nick składał się z generycznego imieia i nazwiska. Nie wiem, czy w danyn momencie brakowało chętnych do eventu i dlatego gra podstawiła boty czy o co chodzi, ale niezła faza. Update dodał też fajny kawałek Interpool i zapowiedziane są jakieś specjalne świąteczne eventy, ale nie wiadomo czy chodzi o premium events czy jaieś tematyczne pasma na kanałach. Już 15 lvl Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.