Kalten80 16 Opublikowano 1 maja 2016 Opublikowano 1 maja 2016 W Finladii fajnie się lata. Jak już się trochę ogarnie trasę to sama przyjemność składać auto jeszcze przed hopką do zakrętu, który jest zaraz za nią . W ogóle to chyba pierwsza gra w której rajd Finlandii został oddany tak jak jest w rzeczywistości. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 2 maja 2016 Opublikowano 2 maja 2016 (edytowane) A nie za szerokie są te odcinki w Finlandii? Jak oglądałem onboardy z prawdziwych rajdów w Finlandii to drogi wydawały się węższe. Aha, mam głupie pytanie. Jak zapisywać replay'e? Edytowane 2 maja 2016 przez _White_ Cytuj
okens 541 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Nie potrafie wyczuc tego cholernego samochodu. Ciagle popelniam jakies bledy, w(pipi)ienie osiaga juz zenit. A wraz z nim przygnebienie. Doszlo juz do tego, ze ostro zaczynam bawic sie ustawieniami pojazdu ale sam nie wiem czy poleprzam czy pogarszam swoja sytuacje. Przeciez tych tras nie da sie przejechac scisle utrzymujac sie w trasie. Geez dajcie mi jakies wskazowki, okazcie wspolczucie, moze jakies dobre porady dot. ustawien. Co ja robie w tej grze zle, ze mnie tak kara? Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
okens 541 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Moze i to racja ale zaczynam juz panikowac. Skupiam sie na maksa, nauczylem sie sluchac pilota. Staram sie skupic na przejechaniu trasy z jak najmiejsza iloscia bledow kosztem predkosci i wtedy przy calkowitej motywacji moje auto wykazuje nagle nadsterownosc na normalnych ustawieniach i na byle ostrzejszym zakrecie za bardzo mna rzuca. Cytuj
jontek 1 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Na początek postaraj sie skupić na tym zeby przejechac czysto, bez wiekszych przygod. Nie nastawiaj sie na przejechanie kazdego zakretu pelna bomba. Lepiej jechac plynnie, z delikatnym marginesen ma blad. Nie patrz na czasy, ja w pierwszych mistrzostwach majtalem sie z poczatku kolo 6tego miejsca, dopiero pozniej bylo lepiej. Mialem kryzys jak wzialem na drugie mistrzostwa escorta z tylnym napedem to byla tragedia, wszystko moje: rowy, glazy, slupki, bannery itp itd, ale jakos przemeczylem. Teraz jade elite focusem 2001, xbox, pad, bez zadnych asyst. Czasem jest ciezko ale 3 miejsce osiagalne. Mocno w dupe dala finlandia, 3 wygrane osy i 3 miejsce na koniec. Poprzednie mistrzostwa - pro, wygralem ale to bylo w klasie R4. Napisze ktoś jak zapisać ten replay? Z poziomu konsoli mozna zapisac klip, ale tylko 5 minut 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Jezu, Opel Manta 400 to jakaś masakra. Grając bez wszystkich asyst (nawet bez ABSu) jest cholernie ciężko zapanować nad tym samochodem. 1 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 okens, po pierwsze zwolnij- z prowadzeniem samochodu jest jak z nauką gry na instrumencie, najpierw powoli wyrabiasz technikę i dopiero przyspieszasz, inaczej łatwo o złe nawyki. Po drugie, delikatnie operuj gazem i hamulcem- nie traktuj ich jak przełącznika "on/off", bo będziesz blokował koła, tracił trakcję i lądował poza trasą. Po trzecie, opanuj techniki rajdowe- scandinavian flick, handbrake turn, powerslides, left foot braking. Naucz się kontrolować środek ciężkości- na luźnych nawierzchniach samochód trzeba puszczać bokiem, ma się prześlizgiwać po zakrętach, zupełnie inaczej niż na asfalcie (chociaż w Dircie akurat asfalt w Niemczech i tak daje za mało przyczepności i samochód czasami dziwnie po nim pływa. Może to poprawią). Zdecyduj się, jakim samochodem chcesz jeździć (jazda przednionapędówką a samochodem RWD to dwa różne światy) i naucz się go, nie zmieniaj aut co event. Polecam pooglądać onboardy, zarówno dobrych graczy w Dirta, jak i z prawdziwych rajdów, a potem próbować to naśladować. Najlepiej jeśli widać jeszcze pracę nóg i kierownicy. Jak się nie poddasz i zastosujesz do tych rad, to z każdym tygodniem będziesz jeździł lepiej, zobaczysz. 1 Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Rajd Grecji. Dodałem własną muzyczkę do powtórki, o wiele lepiej teraz się to ogląda. Szkoda ze Codemasters nie dało jakiegokolwiek OST. Zmontowałem tym razem w Adobe Premiere i z jakiegos powodu ucieło mi dzwięk silnika pod koniec rajdu. Ale jakość jest za to o wiele lepsza niż robienie tego przez Share. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Ja tam wolę dźwięk silnika niż jakieś muzyczki ;]. Ładny samochód, ładna jazda. To z wersji na PS4? Jak zapisujesz replay'e? Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Wersja PS4. Ogólnie to wrzucam bezpośrednio przez Share na youtuba przez konsole. Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Ofi jak Ty robisz te hairpiny? Używasz przycisku odpowiedzialnego za sprzęgło, aby mielić kołami? Jakie asysty masz on/off? Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 3 maja 2016 Opublikowano 3 maja 2016 Wszystkie asysty na off, abs mam na 2. Ten samochód akurat w podstawowych ustawieniach ma zblokowany dyferencjał na tylnych kołach dlatego jak mu zarzucisz tyłem i dasz po gazie to bardzo ładnie wchodzi w zakręt 180 stopniowy. Korzystam też z tricku Skandynawskie Szarpnięcie ( skandynawian flick ). Polecam używać tego na takich zakrętach. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 (edytowane) Jakoś nikt nie pisał o kierownicy. Kurde, to najsłabszy punkt tej gry. Force Feedback ustawiony na maks, wygładzanie na zero a kiera ledwo wibruje. Próbowałem wielu ustawień i jest słabo. Na Hill Climb nie czuć zetknięcia kół z poboczem, a sama trasa wydaje się równa jak stół. Pod tym względem Seb.L.R.E jest lepszy, jakby robiony pod kierownice. Była już aktualizacja i nic nie zmieniła. Szkoda, bo gra jest super, ale kupiłem z myślą o G29. Edytowane 4 maja 2016 przez Lucky77 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 Może to zależy od kierownicy? Mi na t150 na defaultowych ustawieniach ffb wydaje się być w porządku. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 Nie wiem. Jest jeszcze wybór producenta w opcjach i ustawienie mniejszego stopnia skrętu. Ogólnie można grać bardzo precyzyjnie, ale brakuje zdecydowanie mocy FF. Przy Project Cars spadam z krzesła, choć jest asfalt i ustawienia w granicach 50%. Może Dirt nie ma konkretnego wsparcia dla G29. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 Witam w szwecji - miejsce, które nie wybacza błędów. Pruje sobie ochoczo 130 km/h, zahaczam lekko o ośnieżone pobocze i frunę do następnego hrabstwa na dachu. Ale satysfakcja ukończenia na drugim miejscu jest. Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 Szwecja jest masakryczna. Ja tego rajdu chyba nigdy nie wygram Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 U mnie się pierwszy typ wycofał i jakimś cudem wygrałem, właśnie w grupie B. Wyjątkowo trudny rajd, nie umiem jechać na padzie na maksa tak wąską trasą. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 Hajsu jak na lekarstwo, a ja sobie sprawiłem BMW. W Niemczech jeszcze dawałem radę, ale Szwecja... masakra. Nigdy bym się nie spodziewał, że Codies wydadzą tak poważną grę. Sterowanie już jest wymagające, na plus oczywiście, ale z tymi czasami to przesadzili. Z drugiej strony chcieliśmy namiastkę Burnsa. Jest zabawa Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 Ja kasy nabiłem trochę na Rallycrossie. Poziom trudności jest strasznie wysoki. Gdyby był niższy gra dla mnie byłaby o wiele przyjemniejsza. Nie poddaję się jednak i pomału coś tam wygrywam. Myślałem, że nie uda mi się zdobyć mistrzostwa tylnonapędówką z lat 70 i postanowiłem pojechać dla funu bez patrzenia na wynik. Wybrałem Kadetta bo najlepiej mi się nim jeździ. Szwecję jechałem bardzo delikatnie, ale ukończyłem na 4 pozycji W Finlandii pierwszy OS wygrałem, ale później już nie było tak łatwo i dałem sobie spokój - 3 miejsce. W Walii zazwyczaj dobrze mi się jeździ więc finiszowałem drugi i to bez restartów. Potem przyszła Grecja i spora niespodzianka. Wszystkie odcinki udało mi się wygrać i to z przewagą po kilkanaście sekund na każdym. Chyba Kadett dostał wtedy upgrade i sporo to dało. Potem były Niemcy, które też wygrałem, ale tu zawsze mi dobrze idzie. Pojawiła się szansa na mistrza więc się spiąłem i Monte Carlo też wygrałem no i jednak wpadł pucharek za lata 70 Aha, żeby nie było tak super to wszystko na najniższym poziomie trudności "open" Tu mój przejazd w Niemczech: 1 Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 Zaraz zabraknie Ci odcinków Szkoda, że nie ma pełnej licencji WRC na rajdy. Może z czasem coś się pojawi w DLC. Przypominają mi się wspaniałe wyścigi od Codemasters za czasów PS2, też było trudno. Ale grając mam wrażenie jak by to było WRC od Evolution. Jak ja się cieszę, że mi nigdzie nie wyskakuje Ken Block i temu podobni Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 Czy tylko ja mam wrażenie że na asfalcie łatwiej wygrać z konsolą, niż na szutrze? Gram na Elite, i o ile w szutrowych rajdach jestem zazwyczaj 3-5, to w asfaltowych zdarza mi się wygrać z dwu-trzysekundową przewagą, nawet jeśli przejazd nie był idealny. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 Tak, w Monte Carlo czy rajdzie Niemiec łatwiej wygrać. Może wynikać to z fakt, że prościej tam o dobry przejazd, bo nie trzeba jechać aż tak zachowawczo jak na szutrze czy między śniegowymi zaspami. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 Taki tam mod z australijskim pilotem 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.