Skocz do zawartości

Dirt Rally


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moge sie tez pochwalic? Ale bedzie bez filmikow/ znaczy dowodow prawdy.

Poszedlem za radami kilku tutejszych wyjadaczy. Zaczalem praktycznie.... bzdura. Zaczalem calkowicie od zera. Mini, nauka niezaliczania rowow, nauka powerslideow i  sa postepy. 

Dwa sezony z progresem rokujacym szanse poprawy swoich umiejetnosci( ale tylko tyle) i cos we mnie peklo. Ta zla passa. Przejazdy bez ani jednego zaliczenia rowu, bez ani jednego wcisniecia trojkata. Koszty naprawy drastycznie mi spadly( z bywalo i 9000 na 2-3000). I nagle kolejne przelamanie. Niemcy w koncowej klasyfikacji na 3 miejscu( teraz pojechalbym na pierwszym, jestem pewny), Finlandia na 3( yeah) i (pipi)a Szwecja na 4 i to tak tam posowalem, ze az ja polubilem. 

Boze jak ta gra uzaleznia, pieprznalem wszytko inne w kat i chociaz chcialbym chociaz Aliena Izolacje zaliczyc to nie mam na to czasu. Dzieki za porady.

  • Plusik 2
Opublikowano

O to chodzi. :) To jest właśnie piękne w grach takich jak Richard Burns Rally czy Dirt Rally- walczysz w nich tak naprawdę ze sobą, ale satysfakcja jest niesamowita, kiedy wreszcie zczaisz bazę i poczujesz rajdowy flow. Wczoraj pierwszy raz udało mi się wygrać mistrzostwa na poziomie Elite, jadąc wszystkie odcinki bez restartów. Czułem się jak młody bóg, a wiem że do topowych kierowców bardzo dużo mi jeszcze brakuje (jak oni wykręcają te czasy, to mi się w głowie nie mieści). I ta właśnie chęć ciągłego poprawiania swoich umiejętności i przesuwania granic jest chyba tak uzależniająca.

 

Takie dwa przemyślenia jeszcze mi się nasunęły:

- bardzo ważną techniką jest left foot braking. Długo jeździłem na zasadzie albo "gaz, albo hamulec", a tak naprawdę odpowiednim łączeniem inputów z gazu i z hamulca można samochód dużo lepiej kontrolować, szczególnie na szutrze.

- jeździjcie wszystko bez restartów oraz na słuch! Dzięki temu skill rośnie szybciej (uczycie się utrzymywania koncentracji i panowania nad samochodem, a nie rozkładu trasy i zakrętów), radość z wygrywania jest większa, no i przygotowujecie się do lig oraz eventów online, gdzie większość jeździ się bez restartów.

Opublikowano

Racja, uczenie sie tutaj tras na pamiec to wielki blad. Zreszta i tak nic to nie da przy tak spontanicznych przejzdach. Wystarczy pozwolic umyslowi skoncentrowac sie na tym co mowi pilot i z czasem to wchopdzi w krew do tego stopnia, ze automatycznie reaguje sie na jego slowa, w razie niezrozumienia, pozostaje jeszcze szybkie lokniecie na strzalki.

Opublikowano

Bzdura, ja już wiele fragmentów pamiętam i to mi pomaga. Są miejsca charakterystyczne z niemiłymi niespodziankami np. małymi hopkami przed zakrętami czy jakimś drzewem albo tablicą reklamową na wyjściu z zakrętu. Pamiętając o tym odpowiednio zwalniam lub ustawiam auto tak żeby pokonać zakręt i w nic nie przywalić ;)

Opublikowano (edytowane)

No tak ale przeciez pilot informuje cie zazwyczaj o takich rzeczach jak pojazd, drzewo czy cokolwiek by tam groznego na ciebie czekalo na wylocie z zakretu.

Szejdi nawet jesli nie blad to na pewno priorytet ma pilot

Edytowane przez okens
Opublikowano

No nie zawsze. W Niemczech np.przed jednym z zakrętów (prawy 3 jeśli dobrze pamiętam ;)) lekko podbija auto i kiedy powinienem hamować to w tym czasie lecę w powietrzu, a że prędkość jest dosyć spora to nie udaje mi się już złożyć w ten zakręt po wylądowaniu. Trzeba zdusić hopkę, a pilot o tym nie ostrzega.

Opublikowano

@okens

 

polecam przeczytać pare moich poprzednich postów w temacie. Na wysokich poziomach trudności nie radze opierać swojej wiedzy wyłącznie na pilocie  :pipi:

 

 

 

 

A  tymczasem zapraszam na nowe przygody w POLO R WRC <car is still in development process>

 

Opublikowano

W zeszłym roku twórcy twierdzili, że nie planują żadnych DLC.

Z jednej strony dobrze, dostaliśmy pełną grę na płycie. Do F1 też nic nie dali do tej pory. Ale ja do Dirta, więcej tras poproszę ;)

Opublikowano

Czy ktoś wie może czy Thrustmaster F430 działa z Dirtem?

We wsparciu na stronie jest tylko, że działa z PC, na YT widziałem filmiki że działa z Driveclub, Carsami, F1, ta kiera generalnie chyba nie jest wspierana do PS4, ale jest wykrywana jako T100, a T100 działa z Dirtem.

 

I tu pytanie czy F430 będzie działać

Opublikowano

Na pytanie nie odpowiem. Ale w kwestii kierownic coś im nie wyszło. Grałem na PS4 i XO (G29 i G920). Słaby FF, na G920 trochę lepszy. Gdy zmieniam na pada znikają zapisane ustawienia kierownicy i na odwrót. Z drugiej strony, na kierownicy można osiągnąć lepsze czasy, przynajmniej w trybie "rally".

Opublikowano

Rajdowy forumowicz pistaczek już mi odpowiedział, ma taką kiere i śmiga w Dirta na niej :)

Niebawem dołaczam do grona szanownych  kierowców

Opublikowano

Na PS4??? A to ci nowina. Bardzo mi się ta kiera podoba, no i stosunek ceny do jakości. Życzę przyjemnych, nowych doznań. Ja miałem kilka razy tak, że wieczorem chciałem nabić trochę kredytów leżąc z padem na kanapie. Ale nie umiem i cholera o północy podłączałem kierownicę na godzinę...

Opublikowano

Tak na PS4, konsola widzi ją zdaje sie jako Thrustmaster T100, ale wszystko działa jak powinno

Pistaczek może więcej powiedzieć, ja bede miał kiere jutro

Opublikowano

 

Forthcoming patch

As you are all aware, we’re currently working on a patch for both PC and console players. While this list is by no means everything we’re working on, here’s a taste of what you can expect from the next patch:

-Motion blur being applied to cars in bonnet camera and in replays (PC only)

-Excessive knocking effect on steering wheels when playing rallycross

-AI for Classic and S1600 Rallycross adjusted to have more variety

-Leaderboards will no longer be blank and the difference column will function

-Fixes for rain effects displaying incorrectly on some AMD cards (PC only)

-Rain causing bad reflections on some windscreens

We were initially looking to include Oculus 1.3 support in this patch, but attaching it to this patch would hold it back – so we’ve split the updates so we can push the above stuff out earlier. However, don’t worry – the Oculus support will be coming in a subsequent update, which should arrive fairly soon after. We can’t give a date for the first patch just yet – but to be upfront with you all, it’s looking like it’ll arrive in the first half of June. There will also be some other fun stuff coming to the game, which we’ll discuss more in the next Road Book. ;)

 

https://www.dirtgame.com/uk/blog/5585

Opublikowano

Na pytanie nie odpowiem. Ale w kwestii kierownic coś im nie wyszło. Grałem na PS4 i XO (G29 i G920). Słaby FF, na G920 trochę lepszy. Gdy zmieniam na pada znikają zapisane ustawienia kierownicy i na odwrót. Z drugiej strony, na kierownicy można osiągnąć lepsze czasy, przynajmniej w trybie "rally".

 

Hej Lucky,

Apropos znikających ustawień kierownicy i pada to gdzieś czytałem, że one nie znikają. Wystarczy, że na ekranie tytułowym gry wciśniesz przycisk na kierownicy i wtedy gra przywoła ustawienia. To samo dla pada. Nie potwierdzam, bo tylko czytałem o tym. Sam mam tylko pada.

  • Plusik 1
Opublikowano

A propos łatek, na forum codemasters jeden z developerów wypowiedział się, że przesadzili z wytrzymałością samochodów na kraksy, i zastanawiają się nad wprowadzeniem trybu realistycznych uszkodzeń. Ale nie powiedział, czy w tym Dircie, czy w sequelu.

 

Ja chcę już sequel ! ;]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...