piotrekoka 21 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 Witam.Mam dwóch znajomych co cisną w Dirta,czemu nie widzę ich osiągnięć a oni nie widzą moich? Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 ustawienia prywatności sprawdźcie. bardziej tego wina niż gry. Cytuj
okens 541 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Moge sie tez pochwalic? Ale bedzie bez filmikow/ znaczy dowodow prawdy. Poszedlem za radami kilku tutejszych wyjadaczy. Zaczalem praktycznie.... bzdura. Zaczalem calkowicie od zera. Mini, nauka niezaliczania rowow, nauka powerslideow i sa postepy. Dwa sezony z progresem rokujacym szanse poprawy swoich umiejetnosci( ale tylko tyle) i cos we mnie peklo. Ta zla passa. Przejazdy bez ani jednego zaliczenia rowu, bez ani jednego wcisniecia trojkata. Koszty naprawy drastycznie mi spadly( z bywalo i 9000 na 2-3000). I nagle kolejne przelamanie. Niemcy w koncowej klasyfikacji na 3 miejscu( teraz pojechalbym na pierwszym, jestem pewny), Finlandia na 3( yeah) i (pipi)a Szwecja na 4 i to tak tam posowalem, ze az ja polubilem. Boze jak ta gra uzaleznia, pieprznalem wszytko inne w kat i chociaz chcialbym chociaz Aliena Izolacje zaliczyc to nie mam na to czasu. Dzieki za porady. 2 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 O to chodzi. To jest właśnie piękne w grach takich jak Richard Burns Rally czy Dirt Rally- walczysz w nich tak naprawdę ze sobą, ale satysfakcja jest niesamowita, kiedy wreszcie zczaisz bazę i poczujesz rajdowy flow. Wczoraj pierwszy raz udało mi się wygrać mistrzostwa na poziomie Elite, jadąc wszystkie odcinki bez restartów. Czułem się jak młody bóg, a wiem że do topowych kierowców bardzo dużo mi jeszcze brakuje (jak oni wykręcają te czasy, to mi się w głowie nie mieści). I ta właśnie chęć ciągłego poprawiania swoich umiejętności i przesuwania granic jest chyba tak uzależniająca. Takie dwa przemyślenia jeszcze mi się nasunęły: - bardzo ważną techniką jest left foot braking. Długo jeździłem na zasadzie albo "gaz, albo hamulec", a tak naprawdę odpowiednim łączeniem inputów z gazu i z hamulca można samochód dużo lepiej kontrolować, szczególnie na szutrze. - jeździjcie wszystko bez restartów oraz na słuch! Dzięki temu skill rośnie szybciej (uczycie się utrzymywania koncentracji i panowania nad samochodem, a nie rozkładu trasy i zakrętów), radość z wygrywania jest większa, no i przygotowujecie się do lig oraz eventów online, gdzie większość jeździ się bez restartów. Cytuj
okens 541 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 Racja, uczenie sie tutaj tras na pamiec to wielki blad. Zreszta i tak nic to nie da przy tak spontanicznych przejzdach. Wystarczy pozwolic umyslowi skoncentrowac sie na tym co mowi pilot i z czasem to wchopdzi w krew do tego stopnia, ze automatycznie reaguje sie na jego slowa, w razie niezrozumienia, pozostaje jeszcze szybkie lokniecie na strzalki. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 jak to uczenie się tras na pamięć to błąd? Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 Bzdura, ja już wiele fragmentów pamiętam i to mi pomaga. Są miejsca charakterystyczne z niemiłymi niespodziankami np. małymi hopkami przed zakrętami czy jakimś drzewem albo tablicą reklamową na wyjściu z zakrętu. Pamiętając o tym odpowiednio zwalniam lub ustawiam auto tak żeby pokonać zakręt i w nic nie przywalić Cytuj
okens 541 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 (edytowane) No tak ale przeciez pilot informuje cie zazwyczaj o takich rzeczach jak pojazd, drzewo czy cokolwiek by tam groznego na ciebie czekalo na wylocie z zakretu. Szejdi nawet jesli nie blad to na pewno priorytet ma pilot Edytowane 10 maja 2016 przez okens Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 No nie zawsze. W Niemczech np.przed jednym z zakrętów (prawy 3 jeśli dobrze pamiętam ) lekko podbija auto i kiedy powinienem hamować to w tym czasie lecę w powietrzu, a że prędkość jest dosyć spora to nie udaje mi się już złożyć w ten zakręt po wylądowaniu. Trzeba zdusić hopkę, a pilot o tym nie ostrzega. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 no dokładnie, nie ma szans przejechać dobrego OSa polegając tylko na notatkach Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 Jest sporo miejsc gdzie pilot najzwyczajniej w świecie bredzi i albo wylądujemy w rowie, albo pojedziemy zdecydowanie zbyt wolno. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 @okens polecam przeczytać pare moich poprzednich postów w temacie. Na wysokich poziomach trudności nie radze opierać swojej wiedzy wyłącznie na pilocie A tymczasem zapraszam na nowe przygody w POLO R WRC <car is still in development process> Cytuj
tnk 3 Opublikowano 11 maja 2016 Opublikowano 11 maja 2016 Może wiadomo coś już w temacie dlc ? Brakuje trochę aut Toyota celica gt4 A grupa, Corolla WRC. Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 W zeszłym roku twórcy twierdzili, że nie planują żadnych DLC. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 W zeszłym roku twórcy twierdzili, że nie planują żadnych DLC. Z jednej strony dobrze, dostaliśmy pełną grę na płycie. Do F1 też nic nie dali do tej pory. Ale ja do Dirta, więcej tras poproszę Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 Czy ktoś wie może czy Thrustmaster F430 działa z Dirtem? We wsparciu na stronie jest tylko, że działa z PC, na YT widziałem filmiki że działa z Driveclub, Carsami, F1, ta kiera generalnie chyba nie jest wspierana do PS4, ale jest wykrywana jako T100, a T100 działa z Dirtem. I tu pytanie czy F430 będzie działać Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 Na pytanie nie odpowiem. Ale w kwestii kierownic coś im nie wyszło. Grałem na PS4 i XO (G29 i G920). Słaby FF, na G920 trochę lepszy. Gdy zmieniam na pada znikają zapisane ustawienia kierownicy i na odwrót. Z drugiej strony, na kierownicy można osiągnąć lepsze czasy, przynajmniej w trybie "rally". Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 Rajdowy forumowicz pistaczek już mi odpowiedział, ma taką kiere i śmiga w Dirta na niej Niebawem dołaczam do grona szanownych kierowców Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 Na PS4??? A to ci nowina. Bardzo mi się ta kiera podoba, no i stosunek ceny do jakości. Życzę przyjemnych, nowych doznań. Ja miałem kilka razy tak, że wieczorem chciałem nabić trochę kredytów leżąc z padem na kanapie. Ale nie umiem i cholera o północy podłączałem kierownicę na godzinę... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 Tak na PS4, konsola widzi ją zdaje sie jako Thrustmaster T100, ale wszystko działa jak powinno Pistaczek może więcej powiedzieć, ja bede miał kiere jutro Cytuj
Emtebe 2 568 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Forthcoming patchAs you are all aware, we’re currently working on a patch for both PC and console players. While this list is by no means everything we’re working on, here’s a taste of what you can expect from the next patch: -Motion blur being applied to cars in bonnet camera and in replays (PC only) -Excessive knocking effect on steering wheels when playing rallycross -AI for Classic and S1600 Rallycross adjusted to have more variety -Leaderboards will no longer be blank and the difference column will function -Fixes for rain effects displaying incorrectly on some AMD cards (PC only) -Rain causing bad reflections on some windscreens We were initially looking to include Oculus 1.3 support in this patch, but attaching it to this patch would hold it back – so we’ve split the updates so we can push the above stuff out earlier. However, don’t worry – the Oculus support will be coming in a subsequent update, which should arrive fairly soon after. We can’t give a date for the first patch just yet – but to be upfront with you all, it’s looking like it’ll arrive in the first half of June. There will also be some other fun stuff coming to the game, which we’ll discuss more in the next Road Book. https://www.dirtgame.com/uk/blog/5585 Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Na pytanie nie odpowiem. Ale w kwestii kierownic coś im nie wyszło. Grałem na PS4 i XO (G29 i G920). Słaby FF, na G920 trochę lepszy. Gdy zmieniam na pada znikają zapisane ustawienia kierownicy i na odwrót. Z drugiej strony, na kierownicy można osiągnąć lepsze czasy, przynajmniej w trybie "rally". Hej Lucky, Apropos znikających ustawień kierownicy i pada to gdzieś czytałem, że one nie znikają. Wystarczy, że na ekranie tytułowym gry wciśniesz przycisk na kierownicy i wtedy gra przywoła ustawienia. To samo dla pada. Nie potwierdzam, bo tylko czytałem o tym. Sam mam tylko pada. 1 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 A propos łatek, na forum codemasters jeden z developerów wypowiedział się, że przesadzili z wytrzymałością samochodów na kraksy, i zastanawiają się nad wprowadzeniem trybu realistycznych uszkodzeń. Ale nie powiedział, czy w tym Dircie, czy w sequelu. Ja chcę już sequel ! ;] Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Ja chcę już sequel ! ;] Bez jajców. Ja bym wolał jakieś DLC z kilkoma nowymi rajdami. Nie jestem zwolennikiem DLC, ale tutaj chętnie dałbym te parę złociaków, by pośmigać po nowych odcinkach. Swoją drogą, to troszkę za mało rajdów dali do tej gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.