UberAdi 2 307 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Samo dojechanie to nie sztuka jesli ktos wczesniej gral w jakiekolwiek simy. Tez myslalem ze bedzie trudniej na poczatku a nie mialem problemu zeby z wejscia konczyc eventy na miejscach 1-3. Trudne natomiast jest wykrecenie dobrego czasu bez dzwona. Trzeba sporo grac zeby wiedziec jak najlepiej wrzucic auto w niektore zakrety. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Jedyną rzeczą jaka mi sie nie podoba to pilot wlasnie. Cos tam fafloni pod nosem, te graficzki u góry też migają jak szalone i nic o nie pomagaja, poniewaz mi sie wydaje, ze przynajmniej na XOne cos chyba jest nie tak, bo jest informacja ze bedzie jakis zakret , a w rzeczywistosci on jest za 300 wirtualnych metrow. Interwal czasowy musi rzecz jasna byc, ale moim zdaniem jest on zwyczajnie zbyt duzy. Cytuj
gtfan 3 303 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan 2 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Jedyną rzeczą jaka mi sie nie podoba to pilot wlasnie. Cos tam fafloni pod nosem, te graficzki u góry też migają jak szalone i nic o nie pomagaja, poniewaz mi sie wydaje, ze przynajmniej na XOne cos chyba jest nie tak, bo jest informacja ze bedzie jakis zakret , a w rzeczywistosci on jest za 300 wirtualnych metrow. Interwal czasowy musi rzecz jasna byc, ale moim zdaniem jest on zwyczajnie zbyt duzy. Profile > Game Preferences > masz opcje pilota, mozesz wszystko zmienic. 1 Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Teraz jadę pierwszy raz na drugim poziomie trudności i też nie wydaje się to jakoś mega trudne - co prawda o wygraną na razie nie walczę, ale podium przychodzi dość łatwo Przynajmniej w tych dwóch niższych klasach jest zawsze duża różnica między pierwszym, a drugim miejscem. Na pierwsze trzeba pojechać naprawdę dobrze, na drugie zwykle wystarczy uniknąć błędów. Zwykle gra wybiera jednego kierowcę AI, który jedzie parę sekund na etap szybciej niż drugi, nadając tym samym tempo rajdowi. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Dobra. Pogadaliśmy sobie. A czy nie uważacie, że tak na prawdę ta gra jest dość łatwa? Na początku rzeczywiście jak ludzie są przyzwyczajeni do need for speedów i innych WRC to rzeczywiście jest szok, ale po kilku godzinach jazdy już nie jest tak trudno? Ja zaczynam powoli odnosić takie wrażenie. Oczywiście mówię o single playerze, za multi jeszcze sie nie brałem. Po prostu jesteś za dobry i tyle Na filmikach, które wcześniej wrzucałeś jedziesz tak, jakbyś zaginał prawa fizyki. Ja próbując czegoś takiego momentalnie leże na dachu Pełen szacun Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Ja jeżdżę po rowach, ale z dnia na dzień przypominam sobie jak to było w Colinie McRae i jest coraz lepiej Jak na razie Mini mi tylko podpasował. Jak w lidze forumkowej zasiadłem za sterami Peżota, to jakbym płynął łodzią (asysty wyłączone). Jak dodam gazu w podłogę to miota autem jak szatan Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 (edytowane) Dobra. Pogadaliśmy sobie. A czy nie uważacie, że tak na prawdę ta gra jest dość łatwa? Na początku rzeczywiście jak ludzie są przyzwyczajeni do need for speedów i innych WRC to rzeczywiście jest szok, ale po kilku godzinach jazdy już nie jest tak trudno? Ja zaczynam powoli odnosić takie wrażenie. Oczywiście mówię o single playerze, za multi jeszcze sie nie brałem.Po kilku godzinach niewiele widziałeś. Pograj sobie Hillclimb w tej pierwszej, najłatwiejszej klasie i spróbuj wygrać mistrzostwo. 2. miejsce jest banalne ale żeby wygrać to trzeba znać trasę jak własną kieszeń i jechać bezbłędnie, przynajmniej na 80-90% możliwości samochodu, który na padzie jest specyficzny do prowadzenia. Wtedy wygrasz o 1,5s-4s w zależności jak rywalowi pójdzie. Osiągając takie tempo przejazdu, aby wygrać o kilka sekund napewno nie można uznać "łatwym". Gra na pewno nie jest łatwa, a potęguje to fakt gdy jest długi odcinek 10-20km oraz szybkie sekcje z hopkami na wąskich trasach. Na szczęście wszystko jest do zrobienia, potrzeba tylko czasu, praktyki i ulepszenia samochodu na maksa. Edytowane 12 kwietnia 2016 przez Marcin_wawa Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Co do hopek, niedawny przejazd u Finów. Kilka razy więcej szczęścia niż czegokolwiek innego. http://www.dailymotion.com/video/x43wl02_dirt-rally-t100_videogames Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Piękny przejazd. Aż mi się smutno zrobiło, że jeszcze nie mam kierownicy. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Gram od dzisiaj na PS4 i T150 i powiem tak: gra jest bardzo dobra, ale jak dla mnie to nie jest poziom Richard Burns Rally. Co prawda wykręcić dobry czas nie jest łatwo, ale np. zawiodłem się na systemie zniszczeń. Za dużo wybacza- jak to jest że przy prędkości 100 km/h uderzyłem czołowo w drzewo i mogę jechać dalej? W symulatorze? Mam pytanie. Nie mogę nigdzie znaleźć ustawień max. obrotu kierownicy. Chciałbym ustawić np. 540 stopni zamiast 900. Da się to zrobić? Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Ten RaceNet to jakaś porażka - 5 minu uplouduje wyniki, kolejne 5 minut je sciąga... Strasznie to działa... Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Dzisiaj jakiś problem chyba jest. Mi nie chciało się zalogować, aż w końcu poszło i wszystko działa ok. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Tak, to Propane & Propane Accessories za mistrzostwa na Pikes Peak oraz Born to Run za wygranie mistrzostw rajdowych na najwyższym poziomie trudności wyglądają na najtrudniejsze osiągnięcia/trofea. Wbiłem właśnie Propane & Propane Accessories w klasie Open. Trasa asfaltowa, czasy 2:50, 3:20, 3:05, czyli ok. 9:15 na całą trasę. Rekordziści na PC to okolice 8:15, więc jeszcze daleka droga przede mną Chociaż zaczynałem od 11 minut, jest ciągły progres. Moje rady: - jechać w klasie Open - nauczyć się trasy Naukę trasy można połączyć z trofeum za zdobycie 1 mln kredytów w custom championship; ja doszedłem w hill climbie do poziomu elite, który to poziom w custom championship daje ponad 70 tys. za 1. miejsce, za miejsce w połowie stawki jest to ok. 50 tys., a jako że przejazd trwa ok. 3 minuty, daje to całkiem szybki i pokaźny zarobek Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Ja dzisiaj też wbiłem to trofeum. Teraz gram mistrzostwa professional i idzie mi całkiem nieźle. Po lidze forumkowej klasą B AWD, poszedłem za ciosem i po 4 OSach mam 13 sekund przewagi. Jadę na wyczucie, i restartuję tylko jak mocno coś spieprzę. Cytuj
Marczello 23 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Z jakiego widoku korzystacie jezdząc na kierownicy? Wiem, ze wybór kamery z kokpitu wydaje sie oczywisty ale ja własnie w tym trybie kamery mam problem z oceną zakrętu, jego długości, kąta itd. Póki co gram na padzie i widok tpp jest dla mnie póki co najlepszy, tzn. co prawda najtrudniej jest opanować samochód ale za to trasa wydaje sie przejrzysta i wiecej widzę co jest przede mną. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Długości i kąt zakrętu czyta pilot przez radio. Zaufaj słuchowi nie oczom. Rajdy i corss gram z oczu a wspinaczkę za deski rozdzielczej. Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 A byłem pierwszy w generalce i po zawodach 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 wiadomo cos czy beda nowe trasy? Cytuj
walek 96 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Dobra. Pogadaliśmy sobie. A czy nie uważacie, że tak na prawdę ta gra jest dość łatwa? Na początku rzeczywiście jak ludzie są przyzwyczajeni do need for speedów i innych WRC to rzeczywiście jest szok, ale po kilku godzinach jazdy już nie jest tak trudno? Ja zaczynam powoli odnosić takie wrażenie. Oczywiście mówię o single playerze, za multi jeszcze sie nie brałem. Korzystasz z kierownicy, pad'a cz klawierki? Bo jak z tego pierwszego, to juz powinienes znac odpowiedz na swoje pytanie. Ps. Polecicie mi ustawienia na Szwecje? Szlag mnie trafia ten pi$@#olony snieg i lod! Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Z jakiego widoku korzystacie jezdząc na kierownicy? Wiem, ze wybór kamery z kokpitu wydaje sie oczywisty ale ja własnie w tym trybie kamery mam problem z oceną zakrętu, jego długości, kąta itd. Póki co gram na padzie i widok tpp jest dla mnie póki co najlepszy, tzn. co prawda najtrudniej jest opanować samochód ale za to trasa wydaje sie przejrzysta i wiecej widzę co jest przede mną. Ja gram na widoku z kokpitu, ale tym przybliżonym, żeby nie było widać kierownicy (gram na kierownicy i nie lubię widzieć dwóch ;]). Wkurza mnie że w niektórych samochodach nie widać na tym widoku aktualnego biegu, przez co muszę włączać opcję wyświetlania zegara i tracę przez to bonus do zdobywanej kasy. Sam pomysł z systemem zdobywania pieniędzy, kupowania samochodów i członków zespołu jest świetny. W połączeniu z trasami nie będącymi częścią oficjalnych mistrzostw WRC potęguje to wrażenie bycia amatorskim kierowcą rajdowym. Co do poziomu trudności, myślę że to zależy od konkretnego samochodu i trasy. Przednionapędową Ibizę prowadzi się komfortowo nawet bez wspomagaczy, ale już w miarę czyste przejechanie np. rajdu Szwecji jakimś zrywnym RWD w ten sposób to nie lada wyzwanie. Swoją drogą, uważam że opcja "recover car" nie powinna istnieć w grze która nazywa się symulatorem. Chyba, że na takiej zasadzie jak w RBR, że widzimy ludzi którzy pomagają nam wyciągnąć wóz na trasę, co wiąże się ze sporą stratą czasową. W ogóle, pod względem realizmu RBR zdecydowanie wygrywa i już straciłem nadzieję, że to się kiedyś zmieni. Na szczęście Dirt nadrabia funem z gry i otoczką audio-wizualną Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Codemasters zaliczył pierwszy kwartał z zyskiem od 5 lat Sukces tej gry na pewno się do tego przyczynił. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Jedyną rzeczą jaka mi sie nie podoba to pilot wlasnie. Cos tam fafloni pod nosem, te graficzki u góry też migają jak szalone i nic o nie pomagaja, poniewaz mi sie wydaje, ze przynajmniej na XOne cos chyba jest nie tak, bo jest informacja ze bedzie jakis zakret , a w rzeczywistosci on jest za 300 wirtualnych metrow. Interwal czasowy musi rzecz jasna byc, ale moim zdaniem jest on zwyczajnie zbyt duzy. Podczas prawdziwych rajdów jest tak, że pilot musi słyszeć o 2 następnych manewrach przed ukończeniem pokonywania aktualnego. Jak zapier...alasz to musisz wiedzieć jak złożyć wóz lub jak się ustawić do koolejnego zakrętu. Wg mnie jazda na słuch jest dużo przyjemniejsza niż te ikonki, które tylko rozpraszają. Wystarczy poznać zwroty dyktowane przez pilota (których nie ma w dircie znowu tak dużo) i jest świetna wczutka. Powinni dodać zwroty pokazujące stan emocjonalny pilota, nie ma to jak wspólna podjarka lub wielkie uffff czy inne "ku.r.wa było blisko" po przejechaniu na styk lub uniknięciu zwiedzania pobocza Gram od dzisiaj na PS4 i T150 i powiem tak: gra jest bardzo dobra, ale jak dla mnie to nie jest poziom Richard Burns Rally. Co prawda wykręcić dobry czas nie jest łatwo, ale np. zawiodłem się na systemie zniszczeń. Za dużo wybacza- jak to jest że przy prędkości 100 km/h uderzyłem czołowo w drzewo i mogę jechać dalej? W symulatorze? Mam pytanie. Nie mogę nigdzie znaleźć ustawień max. obrotu kierownicy. Chciałbym ustawić np. 540 stopni zamiast 900. Da się to zrobić? Mi to nie przeszkadza i tak robię restart (no chyba, że kasa na ponowne powtórzenia się skończy lub gdy strata czasowa nie jest duża). Choć fakt, mogli by wrzucić stosowną hardkor opcję dla chętnych. Dobra. Pogadaliśmy sobie. A czy nie uważacie, że tak na prawdę ta gra jest dość łatwa? Na początku rzeczywiście jak ludzie są przyzwyczajeni do need for speedów i innych WRC to rzeczywiście jest szok, ale po kilku godzinach jazdy już nie jest tak trudno? Ja zaczynam powoli odnosić takie wrażenie. Oczywiście mówię o single playerze, za multi jeszcze sie nie brałem. Korzystasz z kierownicy, pad'a cz klawierki? Bo jak z tego pierwszego, to juz powinienes znac odpowiedz na swoje pytanie. Ps. Polecicie mi ustawienia na Szwecje? Szlag mnie trafia ten pi$@#olony snieg i lod! Ale do jakiego wozu chcesz config na szwecję? Ogólnie to mogę zasugerować mniej twarde (ale nie za miękkie bo szwecja raczej płaska jest) zawieszenie by część sił odśrodkowych szło w przechył budy a nie uślizg kół. Hamulce daje skierowane nieco na przód by w razie "W" dociążyć przód i uniknąć podsterowności. Dyferencjał daję raczej w kierunku utrzymania stabilności i by oba koła równo drapały śnieg. W innym przypadku przy otarciu przodem o śnieżną bandę dostaniesz większą moc na nie obciążone koło i tylko pogłębisz ściąganie w kierunku bandy. Kurna, liczyłem na to, że na konsolkach dadzą jakiś system wymiany ustawień i profili wzorowany na steamowym warsztacie... Wkurza mnie jak muszę dirta na pc odpalić i wzrokowo przenosić ustawienia na konsolkę... 1 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Powinni dodać zwroty pokazujące stan emocjonalny pilota, nie ma to jak wspólna podjarka lub wielkie uffff czy inne "ku.r.wa było blisko" po przejechaniu na styk lub uniknięciu zwiedzania pobocza Fakt. Taki bajer był w WRC: Rally Evolved na PS2. Niesamowicie to podbijało klimat, bo pilot zachowywał się jak człowiek- komentował jazdę, wydarzenia na trasie, jeśli zbyt szybko zbliżałeś się do zakrętu potrafił krzyknąć z przerażeniem "brake!", po mocniejszym dzwonie potrzebował czasem chwili żeby dojść do siebie.. A czasem poprawiał humor, jak np. rzucał tekst typu "I hate this fuc.king stage" ;] Wracając do Dirt Rally, widzę że po odblokowaniu Advanced Setup można naprawdę fajnie pogmerać w samochodzie. Jeszcze nie sprawdzałem, ale mam nadzieję że wpływ tych ustawień na zachowanie auta jest znaczący...? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Powinni dodać zwroty pokazujące stan emocjonalny pilota, nie ma to jak wspólna podjarka lub wielkie uffff czy inne "ku.r.wa było blisko" po przejechaniu na styk lub uniknięciu zwiedzania pobocza Fakt. Taki bajer był w WRC: Rally Evolved na PS2. Niesamowicie to podbijało klimat, bo pilot zachowywał się jak człowiek- komentował jazdę, wydarzenia na trasie, jeśli zbyt szybko zbliżałeś się do zakrętu potrafił krzyknąć z przerażeniem "brake!", po mocniejszym dzwonie potrzebował czasem chwili żeby dojść do siebie.. A czasem poprawiał humor, jak np. rzucał tekst typu "I hate this fuc.king stage" ;] Wracając do Dirt Rally, widzę że po odblokowaniu Advanced Setup można naprawdę fajnie pogmerać w samochodzie. Jeszcze nie sprawdzałem, ale mam nadzieję że wpływ tych ustawień na zachowanie auta jest znaczący...? Jest. Od prostej ingerencji w każdy bieg z osobna (Lancia Stratos bez tego jest okrutna hehehe), przez reg dobicia i odbicia zawiechy, po parametry załączania i siły dyfra. W sumie to taki standart w dobrych ścigałkach czy simach. Zabrakło mi reg gleby (niby tylko w rajdzie niemiec czy ew monaco chciałbym w tym grzebać ale jednak) oraz zaawansowanych opcji dot pracy kompa, fajnie jakby można regulować ciśnienie i moment wstawania turbiny w turbiakach, można by sporo ugrzecznić co niektóre potwory na bardziej krętych trasdach. Tak w ogóle, to grając od czasu kupna DiRta w early acces na piecu, z 100% pewnością stwierdzam, że sony dało potężnie dupy zje.bu.jąc dokumentnie skok analogowych triggerów. Na komputrze gram albo na kierze (rzaaaaadko, dzieci, brak czasu, noc odpada bo ffb głośny) albo na DS3 z nakładkami na L2 i R2 by paluchy nie zjeżdżały. DS3 ma dłuższy i bardziej płynny skok niż triggery w DS4. Gaz to jeszcze ch...j ale przy dokładnym panowaniu nad hamulcem robi to duuuuużą różnicę... Tak w ogóle 2. Myślałem, że już odpuściłem z parciem na zakup kiery (do dej pory od czasów GT3 mam Loga DF Pro). Wiadomka, brak czasu, brak miejsca, ew. jak się wybuduję to będzie gdzie i kiedy gierczyć na kółku. Jednak zupełnie z zaskoczenia ten dirt coraz bardziej szturcha mnie i naciska by podjąć, w sumie, irracjonalną decyzję wydania tałzena na okazjonalną zabawkę... hehehe Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.