estel 806 Opublikowano 10 czerwca 2016 Opublikowano 10 czerwca 2016 Kurde myslalem, ze to bedzie 2D i bardziej kolorowe. Tymczasem na trailerze widze ponure 3D cos. Troche mi hype opadl. Cytuj
pawelgr5 1 520 Opublikowano 10 czerwca 2016 Opublikowano 10 czerwca 2016 Ponury klimat mi bardzo pasuje ale to 3D zupełnie nie. Czekam i jest hyype bo uwielbiam Castlevanie a prawdziwej w konwencji Metroidvanii juz nie dostane (a ostatnia to takie (pipi), że lepiej sie zabić niż w to grać). Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 13 czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 czerwca 2016 Muzyka taka sobie, Odnoszę wrażenie że Michiru Yamane się "wypaliła". Zresztą jej utwory w ostatnich Castlevaniach (Curse of Darkness i "3x DS") są słabsze niż w Bloodlines/Symphony of the Night/Lament of Innocence/Aria of Sorrow. Graficznie szału nie robi (Castlevania z PSP na "sterydach"). Mam nadzieję że chociaż design leveli będzie fajny (bez "kopiuj/wklej). Średnio podoba mi się główna bohaterka.. Shanoa z OoE dużo bardziej mi się podobała. Miriam jest taka "grzeczna/urocza". Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Mogliby dodać kontury wszystkiemu i przeżyłbym 3D. Ci kolczaści goście mają za duże okna w mojej opinii, jakiś rozwój/lepszy sprzęt chyba będzie, więc później by szli w krótkich oknach na hita, a we wcześniejszych fazach gry starcia z nimi powinny być bardziej wymagające, a tutaj podbiec po ataku i kopać w krocze aż padnie. Może będą inne poziomy trudności, ale czy w nich zmienią zachowanie wrogów, czy jedynie ilość bądź żywotność? Podoba mi się design, więc obserwuję. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Myślę, że to tylko dla prezentacji na E3 a finalny produkt będzie dopieszczony pod względem wrogów. Chyba nawet podoba mi się to 3D. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Hey folks! We have not begun distributing the Steam Demo to eligible backers just yet. The Steam Demo codes will likely be emailed sometime shortly after E3, however we currently don’t have a specific time-frame available just yet.Also please keep in mind that we will post a Kickstarter update before we begin emailing out any Demo codes (so no Demo codes will be sent out until after the next update). Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Mogliby dodać kontury wszystkiemu i przeżyłbym 3D. Dobry pomysł, z pewnością gierka wizualnie by na tym zyskała. Taki cell-shadding bardziej by pasował niż "surowe" 3d tym bardziej,że zdaje mi się ciągle,że panna jest pociągnięta lekim cell-shaddingiem . Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 brzydkie to i ślamazarne. no nie wiem. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Poziomu Castlevanii się nie spodziewałem bo to nie ten budżet i zasoby ludzkie by osiągnąć podobny poziom. Liczę na tytuł będący duchowym następcą jego poprzednich tytułów. Ot taka gierka na 4/6 i na to się nastawiam. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Ostatnia Castlevania w takim stylu (Mirror Of Fate) średniak na max 3/6 już nie bądźcie tacy wybredni. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 (edytowane) Mi raczej chodzilo o pozycje,ktore wyszly spod reki Igarashiego. Edytowane 16 czerwca 2016 przez Paliodor Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 (edytowane) Ostatnia Castlevania w takim stylu (Mirror Of Fate) średniak na max 3/6 już nie bądźcie tacy wybredni. to nie jest taki styl, na pierwszy rzut oka może tak się wydawać, ale bądźmy poważni. MoF to liniowe poziomy i spłycenie mechaniki do bólu Edytowane 16 czerwca 2016 przez ragus Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Tak wszyscy to wiemy, ale mówię że na bezrybiu aż grzech rzucać koty na takiego Bloodstained. Ostatnia klasyczna Castlevania dobra kiedy wyszła w 2007 na psp ? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Zależy o co ci chodzi, gdy mówimy "klasyczna". Klasyczna w sensie metroidvania to Order of Ecclesia z 2009 roku. Cytuj
devilbot 3 725 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Wygląda spoko. Bloodstained i Nier chyba najciekawsze gry targów. Cytuj
_Shaman_ 869 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Tak wszyscy to wiemy, ale mówię że na bezrybiu aż grzech rzucać koty na takiego Bloodstained. Ostatnia klasyczna Castlevania dobra kiedy wyszła w 2007 na psp ? Czy dobra, to ja akurat mam wątpliwości. Oryginalne Rondo of Blood i SoTN to genialne gry, ale remake mocno średnio wyszedł (wyprane z kolorów paskudne 3D). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 (edytowane) Klasyczna w sensie ogólnym, dla mnie metrovidania też się z tym pokrywa, kamera side scroller grafika 2d albo 2.5d. Faktycznie zapomniałem że Order Of Ecclesia jeszcze spoko była. Czy dobra, to ja akurat mam wątpliwości. Oryginalne Rondo of Blood i SoTN to genialne gry, ale remake mocno średnio wyszedł (wyprane z kolorów paskudne 3D). No też nie byłem z początku wielkim fanem remaku ale cieszyłem się ogólnie z możliwości odblokowania dwóch fajnych gierek w jednej grze dla mnie zaje.bisty bajer i z czasem przekonałem się też do tej części Edytowane 16 czerwca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
devilbot 3 725 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Na co kupujecie jak już wyjdzie? Chyba najlepiej się sprawdzi na Vicie. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 16 czerwca 2016 Autor Opublikowano 16 czerwca 2016 Poziomu Castlevanii się nie spodziewałem bo to nie ten budżet i zasoby ludzkie by osiągnąć podobny poziom. Liczę na tytuł będący duchowym następcą jego poprzednich tytułów. Ot taka gierka na 4/6 i na to się nastawiam. Właśnie z "budżetem i zasobami ludzkimi" był problem w Castlevaniach od Igarashiego. Najbardziej "cierpiały" Castlevanie w 3D (słaby/nędzny level design). Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia". W Bloodstained ma być podobno największy zamek (w grach Igarashiego). Oby tylko wielkość = jakość. Czas pokaże jak będzie. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Na co kupujecie jak już wyjdzie? Chyba najlepiej się sprawdzi na Vicie. Wziąłem wersję na Wii U ponieważ dat collector's value Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia". Nie przypominam sobie żeby DS'owe Castlevanie cierpiały na nadmierny recykling - wspominam je jako jedne z ładniejszych pixelartowych gier. Inna sprawa, że minęło już parę lat od kiedy ogrywałem, więc mogę mieć na oczach okulary nostalgii. Najbardziej to chyba odczułem w Harmony of Dissonance na GBA. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 18 czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) Na co kupujecie jak już wyjdzie? Chyba najlepiej się sprawdzi na Vicie. Wziąłem wersję na Wii U ponieważ dat collector's value Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia". Nie przypominam sobie żeby DS'owe Castlevanie cierpiały na nadmierny recykling - wspominam je jako jedne z ładniejszych pixelartowych gier. Inna sprawa, że minęło już parę lat od kiedy ogrywałem, więc mogę mieć na oczach okulary nostalgii. Najbardziej to chyba odczułem w Harmony of Dissonance na GBA. Harmony of Dissonacne z pewnością ma lepszy design leveli niż np; Portait of Ruin. Błędem konami/Igarashiego było wg mnie to że przez okres 2002 - 2008 wydano zbyt dużo Castlevanii. Wolałbym mniej gier, ale lepiej dopracowanych pod każdym względem. Igarashi i jego ekipa nie portrafili tworzyć ciekawych lokacji w 3D. Wszystkie Castlevanie Igarashiego powstawały bardzo szybko a to musiało odbić się na jakości. Dodatkowo mnóstwo kasy i najlepszych ludzi z konami trafiało do Kojimy. Jeśli chodzi o Bloodstained to owszem czekam, kupię w dniu premiery (pewnie PS4), ale jakoś wielkiego "ciśnienia" na ten tytuł w chwili obecnej nie mam. Bardziej czekam na fanowską Castlevanię, która wg mnie ma lepszy "klimat". https://www.youtube.com/watch?v=Jx3WvF0UM68 Edytowane 18 czerwca 2016 przez Popa 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 czemu to jest takie slamazarne ? ale pewnie i tak zagram bo klasycznej castlevani sie juz pewnie nie doczekam ;/ Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 18 czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) czemu to jest takie slamazarne ? ale pewnie i tak zagram bo klasycznej castlevani sie juz pewnie nie doczekam ;/ Bo klasyczne Castlevanie były ślamazarne Zresztą The Lecarde Chronicles 2 ma być połączeniem "klasyki" z "metroidvanią". Robert Belgrade (Alucard SOTN PSX/XBOX360) użyczy swego głosu nie tylko w Bloodstained, ale także w The Lecarde Chronicles 2 Edytowane 18 czerwca 2016 przez Popa Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Dziewczyna posiada zgrabne nogi, ale ma też więcej narzędzi mordu: Jeszcze spostrzeżenie do muzyki- strasznie chwytliwa na ten swój kiczowaty sposób, ale nie jestem pewien czy pasuje do gry... Może po prostu za głośna jest w porównaniu do reszty. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.