Skocz do zawartości

Bloodstained: Ritual of the Night


Alastor84

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ponury klimat mi bardzo pasuje ale to 3D zupełnie nie. Czekam i jest hyype bo uwielbiam Castlevanie a prawdziwej w konwencji Metroidvanii juz nie dostane (a ostatnia to takie (pipi), że lepiej sie zabić niż w to grać).

Opublikowano

 

Muzyka taka sobie, Odnoszę wrażenie że Michiru Yamane się "wypaliła". Zresztą jej utwory w ostatnich Castlevaniach (Curse of Darkness i "3x DS") są słabsze niż w Bloodlines/Symphony of the Night/Lament of Innocence/Aria of Sorrow.  

 

Graficznie szału nie robi (Castlevania z PSP na "sterydach"). Mam nadzieję że chociaż design leveli będzie fajny (bez "kopiuj/wklej). Średnio podoba mi się główna bohaterka.. Shanoa z OoE dużo bardziej mi się podobała. Miriam jest taka "grzeczna/urocza". 

Opublikowano

Mogliby dodać kontury wszystkiemu i przeżyłbym 3D.

Ci kolczaści goście mają za duże okna w mojej opinii, jakiś rozwój/lepszy sprzęt chyba będzie, więc później by szli w krótkich oknach na hita, a we wcześniejszych fazach gry starcia z nimi powinny być bardziej wymagające, a tutaj podbiec po ataku i kopać w krocze aż padnie. Może będą inne poziomy trudności, ale czy w nich zmienią zachowanie wrogów, czy jedynie ilość bądź żywotność?

Podoba mi się design, więc obserwuję.

Opublikowano

 

 

Hey folks! We have not begun distributing the Steam Demo to eligible backers just yet. The Steam Demo codes will likely be emailed sometime shortly after E3, however we currently don’t have a specific time-frame available just yet.

Also please keep in mind that we will post a Kickstarter update before we begin emailing out any Demo codes (so no Demo codes will be sent out until after the next update).

Opublikowano

 

Mogliby dodać kontury wszystkiemu i przeżyłbym 3D.

Dobry pomysł, z pewnością gierka wizualnie by na tym zyskała. Taki cell-shadding bardziej by pasował niż "surowe" 3d tym bardziej,że zdaje mi się ciągle,że panna jest pociągnięta lekim cell-shaddingiem .

Opublikowano

Poziomu Castlevanii się nie spodziewałem bo to nie ten budżet i zasoby ludzkie by osiągnąć podobny poziom. Liczę na tytuł będący duchowym następcą jego poprzednich tytułów. Ot taka gierka na 4/6 i na to się nastawiam.

Opublikowano (edytowane)

Ostatnia Castlevania w takim stylu (Mirror Of Fate) średniak na max 3/6 już nie bądźcie tacy wybredni. 

 

to nie jest taki styl, na pierwszy rzut oka może tak się wydawać, ale bądźmy poważni. MoF to liniowe poziomy i spłycenie mechaniki do bólu

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Zależy o co ci chodzi, gdy mówimy "klasyczna". Klasyczna w sensie metroidvania to Order of Ecclesia z 2009 roku.

Opublikowano

Tak wszyscy to wiemy, ale mówię że na bezrybiu aż grzech rzucać koty na takiego Bloodstained. Ostatnia klasyczna Castlevania dobra kiedy wyszła w 2007 na psp ?

Czy dobra, to ja akurat mam wątpliwości. Oryginalne Rondo of Blood i SoTN to genialne gry, ale remake mocno średnio wyszedł (wyprane z kolorów paskudne 3D).

Opublikowano (edytowane)

Klasyczna w sensie ogólnym, dla mnie metrovidania też się z tym pokrywa, kamera side scroller grafika 2d albo 2.5d. Faktycznie zapomniałem że Order Of Ecclesia jeszcze spoko była.

 

Czy dobra, to ja akurat mam wątpliwości. Oryginalne Rondo of Blood i SoTN to genialne gry, ale remake mocno średnio wyszedł (wyprane z kolorów paskudne 3D).

 

No też nie byłem z początku wielkim fanem remaku ale cieszyłem się ogólnie z możliwości odblokowania dwóch fajnych gierek w jednej grze dla mnie zaje.bisty bajer i z czasem przekonałem się też do tej części :)
Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Poziomu Castlevanii się nie spodziewałem bo to nie ten budżet i zasoby ludzkie by osiągnąć podobny poziom. Liczę na tytuł będący duchowym następcą jego poprzednich tytułów. Ot taka gierka na 4/6 i na to się nastawiam.

Właśnie z "budżetem i zasobami ludzkimi" był problem w Castlevaniach od Igarashiego. Najbardziej "cierpiały" Castlevanie w 3D (słaby/nędzny level design). Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia". 

 

W Bloodstained ma być podobno największy zamek (w grach Igarashiego). Oby tylko wielkość = jakość. Czas pokaże jak będzie.

Opublikowano

Na co kupujecie jak już wyjdzie? Chyba najlepiej się sprawdzi na Vicie.

 

Wziąłem wersję na Wii U ponieważ dat collector's value  :ohboy:

 

 

Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia".

Nie przypominam sobie żeby DS'owe Castlevanie cierpiały na nadmierny recykling - wspominam je jako jedne z ładniejszych pixelartowych gier. Inna sprawa, że minęło już parę lat od kiedy ogrywałem, więc mogę mieć na oczach okulary nostalgii. Najbardziej to chyba odczułem w Harmony of Dissonance na GBA.

Opublikowano (edytowane)

 

Na co kupujecie jak już wyjdzie? Chyba najlepiej się sprawdzi na Vicie.

 

Wziąłem wersję na Wii U ponieważ dat collector's value  :ohboy:

 

 

Castlevanie na np; DS były lepsze pod względem designu leveli, ale również było dużo "kopiuj/wklej", jednakże w 2D było to do "przełknięcia".

Nie przypominam sobie żeby DS'owe Castlevanie cierpiały na nadmierny recykling - wspominam je jako jedne z ładniejszych pixelartowych gier. Inna sprawa, że minęło już parę lat od kiedy ogrywałem, więc mogę mieć na oczach okulary nostalgii. Najbardziej to chyba odczułem w Harmony of Dissonance na GBA.

 

Harmony of Dissonacne z pewnością ma lepszy design leveli niż np; Portait of Ruin. Błędem konami/Igarashiego było wg mnie to że przez okres 2002 - 2008 wydano zbyt dużo Castlevanii. Wolałbym mniej gier, ale lepiej dopracowanych pod każdym względem. Igarashi i jego ekipa nie portrafili tworzyć ciekawych lokacji w 3D. Wszystkie Castlevanie Igarashiego powstawały bardzo szybko a to musiało odbić się na jakości. Dodatkowo mnóstwo kasy i najlepszych ludzi z konami trafiało do Kojimy. 

 

Jeśli chodzi o Bloodstained to owszem czekam, kupię w dniu premiery (pewnie PS4), ale jakoś wielkiego "ciśnienia" na ten tytuł w chwili obecnej nie mam. Bardziej czekam na fanowską Castlevanię, która wg mnie ma lepszy "klimat". 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jx3WvF0UM68

Edytowane przez Popa
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

czemu to jest takie slamazarne ? ale pewnie i tak zagram bo klasycznej castlevani sie juz pewnie nie doczekam ;/

Bo klasyczne Castlevanie były ślamazarne :) Zresztą The Lecarde Chronicles 2 ma być połączeniem "klasyki" z "metroidvanią". Robert Belgrade (Alucard SOTN PSX/XBOX360) użyczy swego głosu nie tylko w Bloodstained, ale także w The Lecarde Chronicles 2 :)

Edytowane przez Popa
Opublikowano

Dziewczyna posiada zgrabne nogi, ale ma też więcej narzędzi mordu:

 

Jeszcze spostrzeżenie do muzyki- strasznie chwytliwa na ten swój kiczowaty sposób, ale nie jestem pewien czy pasuje do gry... Może po prostu za głośna jest w porównaniu do reszty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...