Alastor84 327 Opublikowano 18 czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 czerwca 2016 Dziewczyna posiada zgrabne nogi, ale ma też więcej narzędzi mordu: Jeszcze spostrzeżenie do muzyki- strasznie chwytliwa na ten swój kiczowaty sposób, ale nie jestem pewien czy pasuje do gry... Może po prostu za głośna jest w porównaniu do reszty. Ten utwór pewnie z innej lokacji, a kto wie, może z intra ? Taki sobie, mam nadzieje że inne utwory będą lepsze. Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 W oczekiwaniu na Bloodstained proponuję obczaić obie części Koumajou Densetsu. Połączenie Castlevani i shmupów: A totalnie offtopowo to polecam jeszcze Metal Shinobi Assasin: 3 Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 @devilbot: fajne gierki wrzuciłeś. Trzeba będzie je sprawdzić w najbliższym czasie. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 Dostałem kod na demko, prawdopodobnie wieczorem ściągnę i napiszę jakieś krótkie wrażenia.. jaki mi pójdzie Cytuj
XM. 11 030 Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 Niech oni przyspieszą rozgrywkę x2 bo straszny ślimak jest jak na ten moment. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 (edytowane) Dałem na YT prędkość 1.25 i tempo wydaje się jak całkiem fajne. Cieszyłbym się jakby tak to wyglądało w finalnej formie. Vinesauce juz gra. Edytowane 23 czerwca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
_Shaman_ 869 Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 Nie rozumiem tych narzekań na tempo. Ta gra chyba i tak jest szybsza od wszystkich poprzednich części. 1 Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 Jakimś cudem udało mi się odpalić na lapku Startowało ze dwie minuty, chodziło w max 25fps i rozgrzało sprzęt do czerwoności, ale nic to. Całość pękła w niecałe pół godziny - cóż mogę powiedzieć - jest to po prostu stara, dobra Igarashiowa Castlevania. Dokładnie to, czego oczekiwałem. Przekonałem się trochę do stylu graficznego - w sumie jedynie boss mi średnio podszedł. Mam nadzieję, że nie będzie jazdy z wersją na Wii U i prawilnie ogram bez problemów na premierę. Czekam Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Nie rozumiem tych narzekań na tempo. Ta gra chyba i tak jest szybsza od wszystkich poprzednich części. To przez te animacje 3D. Jak sobie puścisz np SOTN i popatrzysz na to troche dłuzej zauważysz, że jednak tempo animacji trochę jednak szybsze. Mi się gra i tak podoba i chyba wezmę na premierę. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 9 września 2016 Opublikowano 9 września 2016 TL;DW premiera przesunięta na pierwszą połowę 2018. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 15 września 2016 Opublikowano 15 września 2016 Niestety ale z drugiej strony niech spokojnie pracują i pokażą klasę aniżeli mieliby co dwa/trzy miechy zapowiadać przesunięcie premiery. Wierzę w IGE, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł :-] Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 21 września 2016 Opublikowano 21 września 2016 (edytowane) Też w niego wierzę bo od czasu Symphony of the Night wiernie kontynuował styl metroid-vanii. Szkoda tylko, że to aż taka obsuwa. Myślałem, że już kończą tą perełkę. Edytowane 21 września 2016 przez Nemesis Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 5 stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 stycznia 2017 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=7i__6X8jQ_o https://www.youtube.com/watch?v=lROTq4QkIyI Edytowane 6 stycznia 2017 przez Popa Cytuj
XM. 11 030 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 - game is roughly 20-30% complete - Igarashi notes that he needs to increase the pace of development - the reason Switch is being favored over Wii U is that the game is being developed with Unreal Engine and ported from PC - the planned release in 2018 also lead to the decision of moving away from Wii U - there are plans to exhibit Bloodstained at other events and could end up at E3 2017 xd 2020 witaj. 1 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 maja 2017 Autor Opublikowano 23 maja 2017 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=yeeTePplxH0 Nawet 50% nie ma. Niedobrze. No to rzeczywiście można zapomnieć o 2018, albo wyrobią się kosztem jakości gry, np; przeciętny design leveli (kopiuj/wklej). Edytowane 23 maja 2017 przez Popa Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Nie wierzę xddd. Ja liczyłem chociaż na jesień. Przecież to nie wymaga milionów dolarów budżetu. Cytuj
Figaro 8 293 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Niech sobie ze spokojem tworzą. Ale pewnie kolejne procenty będą lecieć już szybciej. Cytuj
XM. 11 030 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 W 2 lata powstał fanowski TLC2 i robią juz kolejna grę goście, a tu 2 lata 20%... Bedzie wydmuszka jak MN9? Oby nie. 2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Niech się bawią ile chcą za własną kasę, ale jak robią grę za hajs z Kickstartera to jednak pasowałoby mocno spiąć poślady. Prorokuję piękny klops. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Nigdy nie rozumialem podjarki tym tytulem, po pierwszym gameplayu nie wydawala sie niczym specjalnym. Jak ktos jest glodny takich klimatow to polecam serdecznie Salt and Sanctuary, Dead Cells, albo nawet Death's Gambit ktory jeszcze nie wyszedl ale zapowiada sie znacznie lepiej od tego potworka. Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Kilka lat temu był inny klimat, ludzie byli wściekli na Capcom i ich polityke DLC, wyrzucenie Inafune i zarżnięcie Mega Man Universe/Legends, później wyszło na jaw że Inafune jednak nie był takim geniuszem na jakiego społeczność go kreowała :) Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 24 maja 2017 Autor Opublikowano 24 maja 2017 (edytowane) Kilka lat temu był inny klimat, ludzie byli wściekli na Capcom i ich polityke DLC, wyrzucenie Inafune i zarżnięcie Mega Man Universe/Legends, później wyszło na jaw że Inafune jednak nie był takim geniuszem na jakiego społeczność go kreowała :) Igarashi też geniuszem nie jest, ale z nieznanych mi powodów "media growe" traktują Igarashiego z "nabożnym szacunkiem", często robią z niego "ojca Castlevanii". Castlevanie pod jego rządami były przeważnie bardzo dobre, ale o żadnym "geniuszu" wg mnie mowy nie było. SOTN to nie było jego dzieło. W sumie zaczął "rządzić" Castlevanią od 2001. Z pewnością konami mu życia nie ułatwiało, kasy i ludzi mu brakowało :) (szczególnie w Castlevaniach 3D). W sumie Aria of Sorrow to jego najlepsza Castlevania, potem było już gorzej (no może za wyjątkiem Order of Ecclesia). Edytowane 24 maja 2017 przez Popa Cytuj
XM. 11 030 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 (edytowane) Kilka lat temu był inny klimat, ludzie byli wściekli na Capcom i ich polityke DLC, wyrzucenie Inafune i zarżnięcie Mega Man Universe/Legends, później wyszło na jaw że Inafune jednak nie był takim geniuszem na jakiego społeczność go kreowała :)Inafune to przede wszystkim Biznesman, a nie juz twórca gier. Nie pamiętam, ale chyba jego ostatnim wielkim tytułem był Dead Rising, potem już pikowal w dół. I potwierdzam -ta gierka wygląda mocno średnio. Na dodatek te tło 3d i powolna rozgrywka. Edytowane 24 maja 2017 przez XM. Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 24 maja 2017 Opublikowano 24 maja 2017 Może IGA zdaje sobie sprawę, że jeśli wypuści przeciętną grę to jego kariera będzie skończona i stąd te opóźnienia, osobiście wsparłem jedynie Shantae i Shovel Knight, i jestem bardzo zadowolony z obu gier :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.