Gość suteq Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Damn, trzeba jednak dać szansę Pillarsom i wprowadzić się w ten klimat izometrycznych rpgów. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Coraz lepiej się to prezentuje. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Tu wrzucam wersję dla Wrednego, żeby nie poczuł się pokrzywdzony :D 1 Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 10 lutego 2017 Opublikowano 10 lutego 2017 Gudowski Polska wersja będzie kozacka :) Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 10 lutego 2017 Opublikowano 10 lutego 2017 Coś czuje że moje goty wychodzi za niecały miesiąc 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Tu wrzucam wersję dla Wrednego, żeby nie poczuł się pokrzywdzony :D Dzięki :D Kozak! Ale żeby nie było, muszę również pochwalić polski trailer, nie znam nazwiska, ale głos tego lektora znam świetnie i wypadł zaje.biście. Całość jednak będę wolał doświadczać po angielsku, ale brawa za zwiastun - polska wersja jest równie dobra, co oryginał. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 Miałem nie oglądać, ale się złamałem :) Świetny trailer, aż mi ciarki po plecach przeszły. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 (edytowane) Nie no to jest ten typ z telewizji w polskim trailerze. Lipka trochę, lepiej mi się sluchało narratora w wersji oryginalnej. Edytowane 13 lutego 2017 przez _Be_ Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 13 lutego 2017 Opublikowano 13 lutego 2017 staralem sie za duzo nie patrzec, ale fajnie to wyglada na ps4. bedzie grane. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Czytam że będzie można prawie w ogóle nie walczyć jak w age of decadence :D W to mi graj uwielbiam jak gra pozwala nie inwazyjnie questa skończyć. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 no jak w pierwszym tormencie Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 liczę że tu w ogóle nie trzeba będzie się bić bo w pierwszym tormencie było kilka fragmentów gdzie walki uniknąć się nie dało albo ja coś źle robiłem. Ehh te czasy bez youtube i poradników . Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Czy gdzieś było info jak długi ma być Torment? Jestem ciekaw czy bliżej mu będzie do Pillarsów czy o wiele krótszego Tyranny. A może gdzieś pomiędzy. Hmmm Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 info nie ma ale podobno ludzie co w bete się bawili (pierwszy akt ) już duzo czasu natrzaskali. Pewnie coś podobny czas jak pillarsy czyli te 50 h . wątpię aby była tak krótka jak tyranny ale też wątpię w długość pokroju starych crpg z przełomu wieków. Cytuj
Gość Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Czekam na wasze opinie co do jakości wersji konsolowej, głównie chodzi mi o kwestie napisów (żeby nie było trzeba grać z lornetką) i w mniejszym stopniu o sterowanie, chociaż i tak pewnie jak zwykle będę ogrywał na PC. Biorąc pod uwagę charakter gry, to też stawiam na czas min. 50h zabawy Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Tak długo robiony tytuł jak Torment powinien starczyć na dłużej niż Tyranny, który był tytułem raczej na szybko robionym, bez większych sidequestów i niedokończeniu najważniejszego wątku fabularnego. W Tormencie nie udało się zrealizować wszystkich celów, ucieli jedno miasto, usuneli crafting i zredukowali ilość kompanów do 6 ale niby zapewniają że wciąż będzie co robić w grze. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Wolę 6 dobrze rozpisanych kompanów niż całą plejadę nijakich osobistości robiących za zapychacze w drużynie. Najbardziej szkoda drugiego miasta.crafting mi zwisa bo też na co mi to w tego typu grze. To nie Minecraft czy jakieś mmo. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 crafting przydaje się w action rpg ale tutaj ja nie zamierzam zbyt dużo broni używać więc nie potrzebne. Tego miasta mi tylko szkoda bo czytałem zapowiedź w nowym cda i jeżeli wszystkie miasta będą na poziomie tego zapowiedzi to będzie Ja modle się aby gra była od początku do końca do przejścia bez dlc i dodatków. Chcę zamkniętą historię. Tyranny to ewidentna 1 część serii wnioskując po zakończeniu ( w dodatku krótka bo robiona jako projekt dodatkowy) . Tutaj mam nadzieję że tego nam nie zrobią. Planescape to była piękna historia. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Z kompanami to zawsze była kwestia gustu ale jeżeli chodzi o mnie z reguły zawsze jak dobrałem sobie drużynę na starcie tak grałem do końca. Rzadko się zdarzało żeby później pojawiający się towarzysze w jakikolwiek sposób mnie zainteresowali w walce. Drugie duze miasto wedle słów McComba pojawi się w grze, ale nie będzie pełniło funkcji drugiego huba, po prostu chcieli żeby zachował nam się mroczniejszy klimat z The Bloom. Crafting wyrzucili ale rozbudowali inne elementy jak enigmaty czy artefakty których działanie można łączyć z innymi przedmiotami więc nawet lepsze niż crafting. Boli za to, że nie wydadzą kodeksu lore w grze w takiej formie, jakiej planowali bo zapowiadali jakąś rewolucję względem typowych rpgowych dzienników a tak wydadzą go oddzielnie. Co do tekstu na konsolach dziwię się, że nikt nie pytał chociażby kogoś z PPE kto ogrywał konsolową wersję, na pewno wszyscy by wiedzieli przed premierą. 1 Cytuj
mmatys85 7 Opublikowano 21 lutego 2017 Opublikowano 21 lutego 2017 Wiadomo kiedy schodzi embargo na recenzje ? Premiera za tydzień a na razie cisza. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.