Skocz do zawartości

Torment: Tides of Numenera


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat na PS4 to wygląda ślicznie, i jeszcze wydanie jakie sam bym chciał - nie skażone żadną informacją o polskiej wersji na okładce.

PeCetowe okładki ogólnie są brzydkie, bo zawsze na nich nas.rane pierdół jest i wyglądają jak jakiś szajs z CD Action :)

Gość suteq
Opublikowano

Oj chyba poleci preorder mimo obaw jeśli chodzi o wygodę sterowania. Ktoś widział taniej niż w sklepie gola/3kropki? Tam jest za 162,99 no ale trzeba doliczyć przesyłkę. 

Gość suteq
Opublikowano

Tormenta spokojnie mógłbym ogrywać na PC ale gram na nim już tylko w ostateczności, jak nie ma wersji konsolowej. 

Opublikowano

Świetny tekst.... Hype u mnie osiągnął poziom maksymalny. Cholera to ten moment kiedy w nic mi się dłużej nie chce grać nawet jak gra jest dobra bo czekam na tą jedyną. Wiem że to będzie moje goty nawet jak jeszcze w to nie zagrałem . 

Opublikowano (edytowane)

Świetny tekst.... Hype u mnie osiągnął poziom maksymalny. Cholera to ten moment kiedy w nic mi się dłużej nie chce grać nawet jak gra jest dobra bo czekam na tą jedyną. Wiem że to będzie moje goty nawet jak jeszcze w to nie zagrałem . 

 

Mam podobnie. Kończę jedynie Tyranny i od razu we wtorek przerzucam się na Tormenta.

 

edit:

kK6IUzN.jpg

gZYhHTk.jpg

ydn5tdw.jpg

Edytowane przez Bigby
Opublikowano

Haaaaajp. Większy jak na Niera w moim przypadku. Będzie granko za kilka dni. Nier kupuję na premierę ale swoje musi odczekać. :reggie:

Opublikowano

Trafiłem na jeszcze kilka innych podobnych tweetów recenzentów i wszędzie jest zachwyt. Coraz bardziej jestem przekonany, że gra spełni oczekiwania, no ale wszystko wyjaśni się za kilka dni.

Opublikowano

Będzie dobrze. Gra powstaje dość długo to raz, dwa - już Wasteland 2 pokazał namiastkę tego na co stać InXile. Dialogi czy kreacja świata wyprzedza o kilka klas te od Lariana i ich Divinity.

Opublikowano

Delikatną rezerwę zachowuje, ale jednak bardzo chcę zagrać po latach w RPGa z naprawdę ciekawym światem i dialogami które chce mi się czytać. Miałem nie brać na premierę i nie na PC, ale kurde, no sami wiecie. Sentyment do grania nataborecie w cRPGi wrócił.

Opublikowano

Pamiętam jak kupiłem pudełko z pierwszym baldurem. Ta obietnica przygody podczas instalacji jak czytałeś instrukcje z wprowadzeniem. Ten początek z niezapomnianym głosem narratora. Pierwszy nocleg w karczmie. Pierwszy wybór kogo zostawić w drużynie. Ja byłem w tym świecie. A to był przedsmak tego co nadeszło później planescape czy drugi baldur. 

 

Teraz graficzka poszła na przód. Ludzie podniecają się prosiakami i skorpionami. Terafankami. A to uczucie uczestniczenia w przygodzie rzadko mam. Takie wczucie się w grę że cały świat mógłby nie istnieć. Za dużo kasy idzie w wodotryski a za mało w historie. Zanim mnie zlejecie to mówię tu o grach które mają stać fabułą. 

  • Plusik 3
Opublikowano

Po części prawda z drugiej strony sam nagrałeś się w tyle gier, że twoje wymagania wzrosły. Inna sprawa, że wiele tych gier korzysta ze sprawdzonych fabularnych cliche np Bioshock co by nie mówić jedno z oryginalniejszych uniwersów poprzedniej dekady, a jednak późniejszy rozwój fabuły i końcówka została potraktowana trochę na odwal i szczerze nie weszła w pamięć. 

 

Pillarsy, Tyranny, Wasteland 2 też jakieś świetne pod tym względem nie były. W wszystkich tych grach podszedłem od przeczytania wszystkich papierów w pudełku i nawet gdzieś ta radość w grach zaistniała, jednak by z czasem ulecieć.

 

Prawdopodobnie ten Torment będzie ostatnią taką kickstarterową grą którą biorę na premierę ciężko sprecyzować czego oczekuje, chyba tego że nie odczuje że coś zostało sztucznie ucięte i dostanę dobrą przygodę.

 

 

Tak z innej beczki zapowiadają patcha na konsolach w premierę.

 

 

First, we've put so much love and effort into this game that we want all of you to enjoy it at its best, and the update introduces a number of changes that greatly improve the game’s quality, including gameplay improvements, balance tweaks, additional sound and visual effects, adjustments in conversations, revised user interface, and more.
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio oglądałem streamy Planescape'a prowadzone przez Colina McComba na profilu GOG na Twitchu. Opowiadał co nieco o produkcji tej gry, przy okazji też udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące Tides of Numenera. Polecam zerknąć, jak ktoś ma ochotę. Fajnie się go słucha.

 

https://www.twitch.tv/videos/120409109

https://www.twitch.tv/videos/124178433

Edytowane przez Bigby

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...