Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Ja dla samego soundtracku Marka Morgana mógłbym tą grę kupić xd Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 w limitce pewnie tez w tej pedalskiej kartonowej wsuwce bedzie? Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Z tego co widać po tych wydaniach to nie będzie kartonu. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 (edytowane) zagraj na pc. serio. czcionka na tv bedzie albo za mała, albo ze względu na ilość tekstu bankowo zajmować miejscami zbyt dużo miejsca na ekranie. nie bez powodu oryginał był postrzegany jak klasyczna, tekstowa przygodówka. ogółem nam wrażenie, że z tego powodu część graczy odbije się od tego tytułu, w wersji konsolowej.Przecież zawsze można usiąść na taborecie przy monitorze i konsoli. Nikt Ci nie każe grać na tv. PS. W sumie jest jeszcze inna opcja, która będzie idealnie pasowała tej gry. Remote Play z Vitą. Edytowane 26 lutego 2017 przez Papaj Cytuj
adi 189 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 zagraj na pc. serio. czcionka na tv bedzie albo za mała, albo ze względu na ilość tekstu bankowo zajmować miejscami zbyt dużo miejsca na ekranie. nie bez powodu oryginał był postrzegany jak klasyczna, tekstowa przygodówka. ogółem nam wrażenie, że z tego powodu część graczy odbije się od tego tytułu, w wersji konsolowej.Przecież zawsze można usiąść na taborecie przy monitorze i konsoli. Nikt Ci nie każe grać na tv. PS. W sumie jest jeszcze inna opcja, która będzie idealnie pasowała tej gry. Remote Play z Vitą. ekhm....grałeś w jakąś grę w funkcjii Remote Play?Bo ja tak i nie wyobrażam sobie czytania czegoś na rozmazanym ekraniku Vity z wielkością czcionki mniejszą niż w Tekkenie :) Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Albo zaopatrzyć się w duży kabel sieciowy i laptopa xd Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Czyli tak - będę kombinować to mogę w ogóle nie odbyć żadnego starcia w grze, a jeśli chce Rambo to walki tez pod dostatkiem mnie czeka? Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 (edytowane) Na to wygląda. Edytowane 26 lutego 2017 przez Bigby Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Fajne wydanie, jak Wiesiek - mapa, soundtrack, kartka z podziękowaniem dla gracza... Trzeba będzie kiedyś kupić. Cytuj
izon 995 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Modlę się, żeby czcionka była większa niż w Wieśku, bo tutaj tego czytania będzie 10 razy więcej. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Ja czekam na opinie graczy konsolowych, jednak Divinity na ps4 bylo ciezkim przezyciem. W Pixelu napisali ze walka jest turowa, bez pauzowania, jesli to prawda to mi pasuje. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 (edytowane) Jest turowa, całe szczęście. Też nie lubię walki w czasie rzeczywistym z pauzą. Zwykle jest z tym jeden wielki chaos. Co do napisów - w Tyranny widziałem, że można skalować wielkość czcionki, ale nie bawiłem się tą opcją. Mimo wszystko fajnie, jakby w Tormencie coś takiego było. edit: Ktoś na Neogafie opisał, co EDGE sądził w swojej recenzji o fabule i walce: Story Intricate interweaving of storylines across side-quests. Challenges expectations about how RPGs are structured and how their stories are told. Example given is that one plot might task you with uncovering some information and whilst doing that, you discover something, which, reading between the lines might also link two other seemingly unrelated plotlines. Furthermore, the background of what you found might have ramifications for a third plotline and you can pick up any of these threads in any order. Narrative feels organic and the effect is close to a well run pen-and-paper based RPG. Combat Not a lot mentioned - it's optional and only takes place in the context of Crisis, a distinct mode where the game becomes turn-based. It seems that if you're self-motivated and willing to spend time talking to characters, doing side-quests, and uncovering story, you'll like it. If combat is you're thing, maybe not. "Tides of Nomenera is about watching disparate plotlines, characters and ideas assemble in aggregate to form vastly unusual world and, in its best moments, a philosophy - one coloured by your own actions and outlook. This comes at the cost of the most accessible aspects of traditional fantasy storytelling such as an obvious villain or clear stakes". Edytowane 26 lutego 2017 przez Bigby Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Myślę że jasnym jest, iż system walki nie będzie najmocniejszym aspektem gry. Widać to po filmikach i opiniach, nie czarujmy się. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Mnie nigdy walka w tego typ rpg nie porywała, wyjątek Divinity. Bardziej mi jednal lezy podejscie japonczykow. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Przypominają mi się słowa narratora z Larry 7 który po użyciu noża na jakiejkolwiek postaci mówił, że jeżeli chcesz zabijać trzeba było kupić Diablo xd Cały sęk właśnie w tym, że mamy wreszcie inne opcje interakcji z wrogo nastawionymi npc poza walką i zabiciem. Sam wybór turowego systemu uważam za strzał w dziesiątke nie wyobrażałbym sobie inaczej zrealizowanej interakcji z npc w razie gdybyśmy chcieli wybrnąć z walki rozmową, bez obrażeń. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Jeden problem z glowy, drugi to sterowanie. W Divinity dopiero patchem zrobili je znosnym. Cytuj
messer88 6 484 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 W Divi grałem co prawda po jakimś już paczu, ale szczerze nie było się tam do czego do(pipi)ac - wszystko było wygodnie obłożone. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 (edytowane) Powinniście raczej odwoływać się do Wasteland 2 w koncu to ich gra i też turowa. Zresztą były wcześniej już posty, że sterowanie jest ok. Edytowane 26 lutego 2017 przez Dr.Czekolada Cytuj
izon 995 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Dzięki za ten post - lepiej być nie mogło:) Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Nienawidzę małej czcionki w grach także super. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 A ja dostałem maila że mi już grę wysłali :D https://soundcloud.com/inxile_entertainment Próbki angielskich aktorów. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 (edytowane) Szkoda, że zmienili twarz jednemu z kompanów. Chciałem mieć Lando Calrissiana w zespole. Erritisa napisał Chris Avellone, więc powinien być świetną postacią. Edytowane 26 lutego 2017 przez Bigby Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 lutego 2017 Opublikowano 26 lutego 2017 Jeden problem z glowy, drugi to sterowanie. W Divinity dopiero patchem zrobili je znosnym. Przecież masz pc'ta z tego co kojarzę więc żaden problem :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.