Skocz do zawartości

Torment: Tides of Numenera


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

fNNHJIQ.jpg

 

GFQIrv5.jpg

 

Z tego co jeszcze zauważyłem na jednym ze streamów, wczytywanie trochę trwa. Na oko mniej więcej z 30-40 sekund. Możliwe, że nie w każdym przypadku, bo oglądałem przez jakieś 15 minut.

Edytowane przez Bigby
Opublikowano (edytowane)

Nieważne. zapomniałem o prawilnej wersji z GOG!

 

Ktoś wie czy na konsoli będzie stabilne 60 fps?

Edytowane przez ornit
Opublikowano (edytowane)

Saturn mówi, że ma dostępne. 

Może ktoś się przejść i spr czy maja te edycję Day one czy samo pudełko za 139zł. 

 

EDIT

 

Day One Edition zawiera dodatkowo mapę świata i soundtrack na CD. 

 

Steelbooka nie będzie. A może będą dodawać przy kasie dla pierwszych XX osób. 

Edytowane przez iluck85
Opublikowano (edytowane)

Edyta: miało być do zakupów growych

 

Tak czy inaczej, wewnątrz znalazłem kod na jakąś zbroję, mapkę, soundtrack i takie miłe podziękowania z kodem na travellers guide do wykorzystania na boxoffstore

17028651_1438618322817544_874679613_n.jp

Edytowane przez UberAdi
  • Plusik 4
Opublikowano

MM wysłało meila, że produkt niedostępny i nie mogą go zrealizować. Zamówienie zostało anulowane hahahaahah

 

Chyba przez ten rabacik... to po jakiego wafla zaśmiecają skrzynkę żebym skorzystał. 

Opublikowano

Już prędzej wolałbym komuś kupić drugą kopię. :D

 

Ma ktoś doświadczenia ze sklepem konsoleigry.pl? Dostarczają zwykle w dniu premiery? Do tej pory brałem od nich tylko cyfrówki.

Opublikowano (edytowane)

Czyli to jest tylko pudełko? W pudełku gra, soundtrack i mapka? 

 

EDIT 

I czekamy na pierwsze wrażenia, pierwsze pół godziny czy coś.

Edytowane przez iluck85
Opublikowano

EDIT 

I czekamy na pierwsze wrażenia, pierwsze pół godziny czy coś.

Pierwsza godzina za mną, przyjemne wprowadzenie w którym od razu słyszymy Piotra Frączewskiego, później fajnie rozwiązane tworzenie postaci i swego rodzaju samouczek. Już po samym początku czuje się w ten świat wciągnięty co nie udało się w moim przypadku Pillarsom czy Tyranny przez dobrych kilka godzin. Może ze względu na to, że od startu nie jesteśmy zasypywani informacjami których nie rozumiemy dopóki nie przeczytamy kilkunastu stron dziennika czy opisu gdzieś na stronie w internecie. Podobna sytuacja była z wiedzą na temat bóstw w Pillarsach. Miałem wrażenie, że jestem jedyną postacią w świecie gry która nie do końca kojarzy który bożek za co odpowiada a była to dość kluczowa sprawa w pewnym momencie.

Tutaj natomiast póki co wszystko się dość płynnie rozwija i nawet "poszukiwacze wiedzy" nie są wszystkowiedzący. Wydaje się, że twórcy zdają sobie sprawę, że jesteśmy nowi w tym świecie (i to zarówno my gracze jak i nasza postać) więc pozwalają nam odkrywać jego tajemnice zamiast po prostu uderzać nas w twarz skostniałą konstrukcją której elementów teoretycznych trzeba się nauczyć zanim przejdzie się do praktyki (czyli grania).

 

Ciężko mi na razie powiedzieć coś o walce bo miałem tylko jedną, niewymagającą w samouczku. Z minusów powiedziałbym, że dubbing nie jest tak "pełny" jak bym tego chciał. Nawet u kluczowych postaci nie wszystkie dialogi są czytane.

Ale na chwilę obecną już po pierwszej godzinie krąży mi w głowie to pytanie "ciekawe co będzie dalej?" więc jest dobrze. Z tak zbudowanym światem gry InXile ma bardzo duże pole do popisu.

A teraz czas kończyć i jechać do pracy  :frog:

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

Przeprojektowali początek gry, bo z tego co wiem, to w pierwotnej wersji gracz był zasypywany masą informacji. Dużo osób na to narzekało.

Nie wiem na ile go przeprojektowali ale może uściślę o co mi chodziło.

Informacji jest sporo ale wszystkie podstawowe kwestie potrzebne nam do zrozumienia dialogów i ich kontekstu są zawarte albo w samej rozmowie, albo w wydarzeniach które się aktualnie dzieją albo opisał nam to narrator. Pytania do NPCów na razie też wydają mi się lepiej napisane, jest mniej bzdurnych których nawet nie ma po co klikać a więcej treściwych które samemu chciało by się zadać.

W Pillarsach natomiast to wyglądało czasem tak, że NPCe mówili o rzeczach o których niemal nie mieliśmy pojęcia, nie wiadomo co, skąd i dlaczego ale wejdź na tą górę i zabij smoka dla naszego boga. Dodatkowo cała historia miała w paru momentach tak naciągane wątki i chciała być na siłę "sooooo deeep", że zwyczajnie nie zachęcała do szukania informacji o tym dlaczego dzieje się tak nie inaczej po jakichś dziennikach czy w internecie a raczej włączała myślenie "dobra kiedy wreszcie ten koniec?".

 

Edit: Oczywiście PoE było dobrym RPGiem i miało ciekawą historię jednak forma w której ją zaserwowali była bardzo mało przystępna nawet dla fana tego gatunku, wręcz odrzucająca.

Edytowane przez UberAdi
Opublikowano

Dla mnie Pillarsy były w porządku, ale w pewnym momencie to już myślałem tylko, żeby jak najszybciej je skończyć. Nie byłem w stanie tak w 100% się wciągnąć w ten świat.

Opublikowano (edytowane)

Z Neogafa:

 

conclusion of the review (PS4 version)

 

++ Extraordinary, multi-layered story ++

Many small side stories +

Interesting, accomplished setting +

Quests with various solutions +

Peaceful options in conflicts

 

- Hardly optical staging (my German is rather rusty, probably not impressed with the graphics)

 -- Some annoying bugs

-- Serious performance problems

 

72/100

 

Prawdopodobnie bez 8 GB day-one patcha.

Edytowane przez Bigby

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...