Opublikowano 27 lutego 20178 l Podobno gra chuyowo chodzi na PS4 ;/ (przynajmniej bez day one patcha).;( a już wysłali... choc i tak ogram za 10 lat więc do tego czasu naprawia.
Opublikowano 27 lutego 20178 l Pograłem z 1,5h, chodzi to bardzo słabo (ps4), sterowanie jest wygodne na padzie, wielkość czcionki można sobie dostosować pod siebie. No i grałbym dalej bo wciąga od samego początku, tylko obawiam się o tego sejwa żeby nie stracić postępu.
Opublikowano 27 lutego 20178 l Gubi klatki, nie mam miernika w oczach i sporadyczne dropy mi zazwyczaj nie wadzą ale przy takiej grze strasznie rzuca się to w oczy. Porównać to mogę jedynie z Divinity, ale tam nie przypominam sobie żebym uświadczył takie atrakcje przez całą grę, a tutaj bez żadnej akcji czy tam walki (sam początek gry, żadnych wodotrysków) jest dramat. Oby ten pacz coś poprawił pod tym względem.
Opublikowano 27 lutego 20178 l Możliwe, że w dalej jest ok. Na jednym forum ktoś wspomniał, że w innych lokacjach takich problemów nie ma. Póki co jednak ciężko to zweryfikować.
Opublikowano 28 lutego 20178 l Po tej chwili co grałem to zarówno dialogi jak i zwiedzanie mega, a powiedzmy że nie był to jakiś duży obszar to było na nim dość sporo różnych ciekawostek każda fajnie komentowana przez kompanów. Co do walki to trafiłem na jedną, ale udało się z niej wyjść gadaniem. Wygląda na zwyczajny turowy system, ciężko coś tu s(pipi)ić więc raczej o to nie ma się co martwić. Edytowane 28 lutego 20178 l przez messer88
Opublikowano 28 lutego 20178 l The Guardian - 4/5 IGN - 88/100 PCGamer - 89/100 PCGamesN - 9/10 PCWorld - 4.5/5 Eurogamer - Recommended TechRaptor - 8.5/10 Videogamer - 8/10 Gry-Online.pl - 9/10 Game Informer - 8.5/10 CGMagazine - 9/5.10 (7 dla konsol) Attack of the Fanboy - 80/100 Hobby Consolas - 83/100 God is a Geek - 90/100 USGamer - 4/5 Eurogamer.pl - Rekomendacja IGN Italia - 91/100 Multiplayer.it - 9/10 Everyeye.it - 8.7/10 Destructoid - 7.5/10 WCCFTech - 9/10 Gamewatcher - 9/10 PC Invasion - 7/10 SA Gamer - 9.4/10 RPG Site - 8/10 The Games Machine - 9.2/10 Gamestar - 89/100 Gamecritics - 9/10 Rock Paper Shotgun - Nevertheless, enough of its ideas and characters coalesce into unusual brilliance to survive this sometimes flabby quality. This a both a worthy successor to 1999’s beloved Planescape: Torment and a smart, reactive and singular RPG in its own right. Jest też kilka słabszych ocen pokroju 6/10, ale dotyczą przede wszystkim konsolowych wersji, którym obrywa się za technikalia. TheSixthAxis dał nawet 5/10 (wersja PS4). Edytowane 28 lutego 20178 l przez Bigby
Opublikowano 28 lutego 20178 l W empiku jest przewodnik podróznika w formie drukowanej do edycji day one za free. Podobno mają limitowaną ilość ale w takim olsztynie było jeszcze z 5 sztuk jak ja kupowałem.
Opublikowano 28 lutego 20178 l To dobrze czyli uda mi się jeszcze dzisiaj zagrać. W domu będę po 18 i przy moim łączu do 19 się ściągnie :D
Opublikowano 28 lutego 20178 l pogralem godzinke na ps4. zapowiada sie fajnie, ale technicznie dramat. zassalo pacza 4,5 giga, ale dziala slabo. postacie biegaja tak jakby skaczaco, jakby gubily klatki. gra chodzi czesto w okolo 20 fpsach. sterowanie spoko, wielkosc czcionki spoko. no i menusy sa brzydkie, troche ciezko sie polapac. w ogole pod katem designu swiata - zaje.biscie. design interfejsu beznadziejny, oczoje.bny, kolorowy i chaotyczny. sam nie wiem, chyba poczekam moze na kolejnego pacza. niby to gra "powolna", nastawiona na scenariusz, ale jednak oczy bola od tej klatkujacej animacji.
Opublikowano 28 lutego 20178 l No coś właśnie tego pacza 8gb nie widać, sam czekam z dalszą grą aż się pojawi.
Opublikowano 28 lutego 20178 l Interfejs i czcionka dostosowana do konsol dlatego niestety taka brzydka. Tyranny czy pillarsy na tym samym silniku bardziej "estetycznie" pod tym względem wyglądały. Niestety powtarzam to cena chęci wydania tego na konsoli. musiało być duże i toporne. Pod pada i tv. To na razie jedyna wada za to sama gra . 1,5 h już w grze spędziłem i naprawdę fajnie przedstawiają świat bez przytłoczenia detalami. Dodatkowo lepsze wprowadzenie niż w pillarsach bo od razu rzucają na głęboką wodę. Wybór towarzysza na starcie już. Kogo wybraliście ? ja panne bo koleś miał kij w (pipi)e podczas dialogów :D . Załadowałem 3 razy sejwa przy pierwszym spotkaniu "potencjalnego wroga" aby potestować możliwości. Mogłem się wyłgać, mogłem sprowokować i mogłem też np dać szanse towarzyszowi w rozmowie. Gra poza interfejsem ładna w końcu to ten sam silnik co pillarsy. Jak ktoś lubi stare crpg to tutaj odnajdzie się. Wprowadzenie naszego ulubionego narratora + 1000 do klimatu. Technicznie bez zastrzeżeń. Kto ma pc'ta niech na nim gra. Wygodne sterowanie myszką i klawiaturą prawie identyczne z pillarsami. Dodatkowo zero (na razie) gubienia klatek. Płynnie i do tego wczytywanie 1 sekundowe lokacji a sejwa właśnie pisząc to sprawdziłem 5 sekund :D
Opublikowano 28 lutego 20178 l Czyli gniot techniczny na konsolach, tak? Spoko, poczekam sobie te kilka tygodni aż załatają.
Opublikowano 28 lutego 20178 l To na razie jedyna wada za to sama gra . 1,5 h już w grze spędziłem i naprawdę fajnie przedstawiają świat bez przytłoczenia detalami. Dodatkowo lepsze wprowadzenie niż w pillarsach bo od razu rzucają na głęboką wodę. Technicznie bez zastrzeżeń. Kto ma pc'ta niech na nim gra. Wygodne sterowanie myszką i klawiaturą prawie identyczne z pillarsami. Dodatkowo zero (na razie) gubienia klatek. Płynnie i do tego wczytywanie 1 sekundowe lokacji a sejwa właśnie pisząc to sprawdziłem 5 sekund :D To prawda, na pececie działa świetnie. Początek jest również świetny z racji ciekawego kreatora postaci. U mnie wypadło na "Spostrzegawczego Nano" + sondowanie myśli i wszystko w intelekt. :D
Opublikowano 28 lutego 20178 l ja szelma z perswazją i wyłgiwaniem się :D W sumie pasuje bo tak 3/4 rpg przechodzę
Opublikowano 28 lutego 20178 l Również Szelma z perswazją a co do towarzyszy to odesłałem oboje, chciałem kontynuować sam jednak później poszedłem do Bebechów i zabrałem Aligerna bo ktoś musi enigmaty nosić :D
Opublikowano 28 lutego 20178 l U mnie Inteligentny nano + sondowanie + #enigmaty i znajomość w maszynach. Oficjalnie ta gra jest zaje.bista dużo bardziej mi się podoba sposób przedstawienia świata niż w grach Obsidianu. Tak jak pisał UberAdi gra nie rzuca w pysk od razu nieznanych terminologii srol i skutecznie zachęca do grania żeby wiedzieć co się wydarzy dalej. Moim zdaniem McComb z ekipą odrobili pracę domową i dali grę na którą zasłużyli fani pierwowzoru. Edytowane 28 lutego 20178 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 28 lutego 20178 l Też wziąłem znajomość w maszynach i już na początku się to przydało do pozyskania przedmiotu i uzyskania dokładniejszych informacji o badanym sprzęcie.
Opublikowano 28 lutego 20178 l Kurcze dobre to jest. Cały czas nie wyszedłem z pierwszej lokacji w mieście bo z każdym che mi się gadać i dialogi wciągają. Coś co w pillarsach nużyło po jakimś czasie i skipowałem 3/4 dialogów bo były nieistotne dla fabuły. Tutaj nawet kompletnie nieistotna postać (na pierwszy rzut oka) może okazać się kluczową. A i jak ktoś mówi nie dotykaj to czasem lepiej się zastosować :D
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.