Skocz do zawartości

Torment: Tides of Numenera


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podobno gra chuyowo chodzi na PS4 ;/ (przynajmniej bez day one patcha).

;( a już wysłali... choc i tak ogram za 10 lat więc do tego czasu naprawia.
Opublikowano

Pograłem z 1,5h, chodzi to bardzo słabo (ps4), sterowanie jest wygodne na padzie, wielkość czcionki można sobie dostosować pod siebie. No i grałbym dalej bo wciąga od samego początku, tylko obawiam się o tego sejwa żeby nie stracić postępu. 

Opublikowano

Gubi klatki, nie mam miernika w oczach i sporadyczne dropy mi zazwyczaj nie wadzą ale przy takiej grze strasznie rzuca się to w oczy. Porównać to mogę jedynie z Divinity, ale tam nie przypominam sobie żebym uświadczył takie atrakcje przez całą grę, a tutaj bez żadnej akcji czy tam walki (sam początek gry, żadnych wodotrysków) jest dramat. Oby ten pacz coś poprawił pod tym względem. 

Opublikowano

Możliwe, że w dalej jest ok. Na jednym forum ktoś wspomniał, że w innych lokacjach takich problemów nie ma. Póki co jednak ciężko to zweryfikować.

Opublikowano (edytowane)

Po tej chwili co grałem to zarówno dialogi jak i zwiedzanie mega, a powiedzmy że nie był to jakiś duży obszar to było na nim dość sporo różnych ciekawostek każda fajnie komentowana przez kompanów. Co do walki to trafiłem na jedną, ale udało się z niej wyjść gadaniem. Wygląda na zwyczajny turowy system, ciężko coś tu s(pipi)ić więc raczej o to nie ma się co martwić. 

Edytowane przez messer88
Opublikowano (edytowane)

The Guardian - 4/5

IGN - 88/100

PCGamer - 89/100

PCGamesN - 9/10

PCWorld - 4.5/5

Eurogamer - Recommended

TechRaptor - 8.5/10

Videogamer - 8/10

Gry-Online.pl - 9/10

Game Informer - 8.5/10

CGMagazine - 9/5.10 (7 dla konsol)

Attack of the Fanboy - 80/100

Hobby Consolas - 83/100

God is a Geek - 90/100

USGamer - 4/5

Eurogamer.pl - Rekomendacja
IGN Italia - 91/100
Multiplayer.it - 9/10 
Everyeye.it - 8.7/10
Destructoid - 7.5/10
WCCFTech - 9/10
Gamewatcher - 9/10
PC Invasion - 7/10
SA Gamer - 9.4/10
RPG Site - 8/10
The Games Machine - 9.2/10
Gamestar - 89/100
Gamecritics - 9/10
Rock Paper Shotgun - Nevertheless, enough of its ideas and characters coalesce into unusual brilliance to survive this sometimes flabby quality. This a both a worthy successor to 1999’s beloved Planescape: Torment and a smart, reactive and singular RPG in its own right.

 

Jest też kilka słabszych ocen pokroju 6/10, ale dotyczą przede wszystkim konsolowych wersji, którym obrywa się za technikalia.

 

TheSixthAxis dał nawet 5/10 (wersja PS4).

Edytowane przez Bigby
Opublikowano

pogralem godzinke na ps4.

 

zapowiada sie fajnie, ale technicznie dramat. zassalo pacza 4,5 giga, ale dziala slabo. postacie biegaja tak jakby skaczaco, jakby gubily klatki. gra chodzi czesto w okolo 20 fpsach. sterowanie spoko, wielkosc czcionki spoko.

 

no i menusy sa brzydkie, troche ciezko sie polapac. w ogole pod katem designu swiata - zaje.biscie. design interfejsu beznadziejny, oczoje.bny, kolorowy i chaotyczny.

 

sam nie wiem, chyba poczekam moze na kolejnego pacza. niby to gra "powolna", nastawiona na scenariusz, ale jednak oczy bola od tej klatkujacej animacji.

Opublikowano

Interfejs i czcionka dostosowana do konsol dlatego niestety taka brzydka. Tyranny czy pillarsy na tym samym silniku bardziej "estetycznie" pod tym względem wyglądały. Niestety powtarzam to cena chęci wydania tego na konsoli. musiało być duże i toporne. Pod pada i tv.

 

To na razie jedyna wada za to sama gra :banderas: . 1,5 h już w grze spędziłem i naprawdę fajnie przedstawiają świat bez przytłoczenia detalami. Dodatkowo lepsze wprowadzenie niż w pillarsach bo od razu rzucają na głęboką wodę. Wybór towarzysza na starcie już. Kogo wybraliście ?

ja panne bo koleś miał kij w (pipi)e podczas dialogów :D

. Załadowałem 3 razy sejwa przy pierwszym spotkaniu "potencjalnego wroga" aby potestować możliwości. Mogłem się wyłgać, mogłem sprowokować i mogłem też np dać szanse towarzyszowi w rozmowie.   Gra poza interfejsem ładna w końcu to ten sam silnik co pillarsy. Jak ktoś lubi stare crpg to tutaj odnajdzie się. Wprowadzenie naszego ulubionego narratora + 1000 do klimatu.

 

Technicznie bez zastrzeżeń. Kto ma pc'ta niech na nim gra. Wygodne sterowanie myszką i klawiaturą prawie identyczne z pillarsami. Dodatkowo zero (na razie) gubienia klatek. Płynnie i do tego wczytywanie 1 sekundowe lokacji a sejwa właśnie pisząc to sprawdziłem 5 sekund :D

Opublikowano

To na razie jedyna wada za to sama gra :banderas: . 1,5 h już w grze spędziłem i naprawdę fajnie przedstawiają świat bez przytłoczenia detalami. Dodatkowo lepsze wprowadzenie niż w pillarsach bo od razu rzucają na głęboką wodę. 

 

Technicznie bez zastrzeżeń. Kto ma pc'ta niech na nim gra. Wygodne sterowanie myszką i klawiaturą prawie identyczne z pillarsami. Dodatkowo zero (na razie) gubienia klatek. Płynnie i do tego wczytywanie 1 sekundowe lokacji a sejwa właśnie pisząc to sprawdziłem 5 sekund :D

 

To prawda, na pececie działa świetnie.

 

Początek jest również świetny z racji ciekawego kreatora postaci. U mnie wypadło na "Spostrzegawczego Nano" + sondowanie myśli i wszystko w intelekt. :D

Opublikowano

Również Szelma z perswazją a co do towarzyszy to odesłałem oboje, chciałem kontynuować sam jednak później poszedłem do Bebechów i zabrałem Aligerna bo ktoś musi enigmaty nosić :D

Opublikowano (edytowane)

U mnie Inteligentny nano + sondowanie + #enigmaty i znajomość w maszynach.

 

Oficjalnie ta gra jest zaje.bista dużo bardziej mi się podoba sposób przedstawienia świata niż w grach Obsidianu. Tak jak pisał UberAdi gra nie rzuca w pysk od razu nieznanych terminologii srol i skutecznie zachęca do grania żeby wiedzieć co się wydarzy dalej. Moim zdaniem McComb z ekipą odrobili pracę domową i dali grę na którą zasłużyli fani pierwowzoru.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Też wziąłem znajomość w maszynach i już na początku się to przydało do pozyskania przedmiotu i uzyskania dokładniejszych informacji o badanym sprzęcie.

Opublikowano

Kurcze dobre to jest. Cały czas nie wyszedłem z pierwszej lokacji w mieście bo z każdym che mi się gadać i dialogi wciągają. Coś co w pillarsach nużyło po jakimś czasie i skipowałem 3/4 dialogów bo były nieistotne dla fabuły. Tutaj nawet kompletnie nieistotna postać (na pierwszy rzut oka) może okazać się kluczową. A i jak ktoś mówi nie dotykaj to czasem lepiej się zastosować :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...