Opublikowano 15 grudnia 20168 l I znowu "insider" ( ) skoro pośmieszkował dwa razy to od razu musi dostać minusa, bo teraz pewnie tak ciągle Premiera 28 luty, 4 dni później niż pisałem co jest w sumie troche hmmmm.....dziwne, bo z "ściśle tajnych slidów" które podesłali wynika, że jednak jest 24. Macie by nie było, że sobie to zmyśliłem. Of course, można twierdzić że miałem tyle czasu i chęci by robic fake slidy niszowej w dzisiejszych czasach gry I tak a propos Fronczewskiego, który jest Gwiazdą dubbingu. Informacja "Tajna" do 13 Grudnia, więc chyba mi już nic nie zrobią A co do gry na padzie, to myślę że źle nie będzie. Na prezentacji na Gamescomie gość mówił, iż nie ma się co martwić. W Wasteland 2 grało się przyzwoicie, tak więc nie ma powodów by się martwić o Tormenta Edytowane 15 grudnia 20168 l przez Graczdari
Opublikowano 15 grudnia 20168 l Mogliby też dać normalnie wsparcie dla klawy i mychy, przecież mogą to zrobić. Co do pada byle nie wydziwili tak interfejsu jak w Wasteland 2.
Opublikowano 15 grudnia 20168 l Starczy jak sterowanie padem będzie na poziomie tego z Divinity, ciężko tam było się do czegokolwiek doczepić. A co nie tak jest w Wasteland, spytam bo też zamierzam kiedyś ograć?
Opublikowano 15 grudnia 20168 l Sterowanie na premiere Divinity bylo tragiczne, naprawiali je patchami. Ogolnie niewygodnie mi sie gralo na padzie, mase czasu sie traci, do tego czcionka jakas z(pipi)ana byla i musialem siedziec z nosem przed telewizorem. Zdecyduje sie pewnie na wersje pc.
Opublikowano 15 grudnia 20168 l Taka edycja kolekcjonerska za jedyne 359 w empiku :O biere bez namyslu (choc wrzucili fotke z day one edition)
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Na premierę oczywiście w jedynej prawilnej wersji pod izometryczne rpg
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Kurde zaczyna mnie się udzielać trochę hype koniec końców czekałem na to bardziej niż na Wasteland 2, Pillarsy czy jakieś tam Tyranny zapowiedziane znikąd. Po raz pierwszy mam też prawdziwy dylemat czy grać z pl bubbingiem czy oryginalnym. Naprawdę mam nadzieje na "cholernie dobrze napisaną" historię. Edytowane 16 grudnia 20168 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Jak zbliżą się choć w połowie do geniuszu Planescape Torment to już będę zadowolony. Też liczę na niepowtarzalny klimat i świetnie rozpisane dialogi.
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Tylko PC, chociaż akurat sterowanie w tej grze jakoś nie powinno mocno wpływać na odbiór gry, bo walką ten tytuł nie stoi. Do tego jest obawa o wielkość trzcionki i jak zawalą w tym aspekcie, to współczuje każdemu kto się zdecyduje grać w Tormenta na konsoli. Z tego co piszą ludzie ogrywający wczesną wersję jakość skryptu daje prawie pewność, że to będzie fabularnie najlepszy RPG przyszłego roku.
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Gdybym miał czytać te ściany tekstu co w tyranny na telewizorze to bym wzrok stracił a tutaj ma być 3 razy więcej tekstu. Jeżeli nie będzie jak w divinity wszystkie dialogi dubbingowane to wersja konsolowa nie ma racji bytu. Na konsoli musi być wszystko czytane z powodu czcionki.
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Gdybym miał czytać te ściany tekstu co w tyranny na telewizorze to bym wzrok stracił a tutaj ma być 3 razy więcej tekstu. Jeżeli nie będzie jak w divinity wszystkie dialogi dubbingowane to wersja konsolowa nie ma racji bytu. Na konsoli musi być wszystko czytane z powodu czcionki. A nie może być większej czcionki po prostu?
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Ja gram tylko na TV(dla mnie bez różnicy PC czy PS4), więc mam nadzieje, że jakoś to rozwiażą, bo też chce w to zagrać. Edytowane 16 grudnia 20168 l przez Papaj
Opublikowano 22 grudnia 20168 l „Nie popełnimy błędu Planescape’a.” Wywiad z głównym projektantem Torment: Tides of Numenera bardzo fajny wywiad ze współtwórcą pierwszego Tormenta, oraz Numenery n.t. roli walki w obu tytułach Edytowane 22 grudnia 20168 l przez nobody
Opublikowano 25 grudnia 20168 l Wziąłem pre-order na... PS4 Ciekaw bardzo jestem sterowania. W sumie to jestem za aby takie gry tez wychodziły na konsole. BG1 tez miał wyjść na PSXa - moim zdaniem szkoda, że to się nie udało
Opublikowano 25 grudnia 20168 l Sterowanie to ogarną. Gorzej z tym, że w grze będzie masa tekstu do czytania, wiec tu najlepiej sprawdziłby sie monitor a nie TV.
Opublikowano 25 grudnia 20168 l Moze wpadną na super pomysł wyboru wielkości czcionki i problem z głowy Jeśli tylko ta gra się zbliży chociaż trochę do Planeacape'a to będę wniebowzięty.
Opublikowano 17 stycznia 20178 l Ale trzeba czytać dużo tekstu. Nie dla wrażliwych którzy lubią poznawać gry za pomocą obrazu :)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.