SeD 12 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 Ja mam tylko motywy monsters i potwory na PSS. Nie mam Landscapes jak Yano. Why? a przypadkiem nie są one do season passa? Jak kupiłem to z automatu dwa motywy mi pobrało. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 (edytowane) Ciekawe co zepsuje No wykrakałem. Xbox przy 11% stwierdził że sie pobrał patch w całosci,no ok. Odpalam gre jest 1.03 w menu,wczytuje gre i dupa najpierw z 10 min synchronizacji danych a potem wywaliło gre w pizdu. Reset konsoli odpalam wieśka i od razu wywala w menu xboxa. Przy reinstalacji na 17% wyłączyło mi konsole teraz instaluje kolejny raz ale offline i jakoś idzie. Edytowane 30 maja 2015 przez kudlaty88 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 Powiem ze pogralem z nowym patchem godzinke i xp normalnie mi nalicza. Wiec naprawili tego buga w latce xo albo mam szczescie i na niego nie trafilem. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 No nie naprawili bo mimo że udało mi sie odpalić gre to już expa przestało naliczać. Do patcha bylo wszystko ok,wiedziałem ze sie zyebie jak go pobiore. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 Panowie opyla się ustawić to stale 30 fps ? Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 No właśnie gdzie można ustawić to stałe 30 fps? W menu nic takiego chyba nie widziałem. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 hahahaha ludzie lock 30fps nie oznacza stale 30fps, wersja na ps4 ma locka od 1.01, wersja na xone ma locka od wczoraj od patcha 1.03, tego sie nie wlacza, jest na stale co ten lock 30fps oznacza - ze maksymalna wartosc wyswietlenej liczby klatek na sekunde wynosi 30fps (dotychczas wersja na xone czasem skakala ponad ta wartosc do np 33-34fps) - nie wplywa to na to, ze jest to wartosc stala, czyli tam gdzie byly spadki animacji tam dalej gra zwalnia czyli np wersja na xone dotychczas skalala w przedziale 25-34fps od wczoraj skacze w przedziale 25-30fps przez co teoretycznie mozna miec wrazenie, ze framerate jest bardziej stabilny bo skoki wartosci sa mniejsze Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 Ja tam nie widzę żadnej różnicy w płynności przed patchem i po patchu. Dalej jest dobrze. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 To tak samo jak mialem w day one i po paczu. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 bo ogolnie nie ma tragedii w obu wersjach - tu i tu framerate spada w okreslonych lokacjach przy okreslonych warunkach (deszcz, czary), drama bierze sie z CW i faktu, ze z najglosniejszych premier na ps4 (nie mam xone wiec nie bede teoteryzowac) ta pierwsza ma takie problemy - exy sony za wyjatkiem knacka (ktorego chyba tylko macio z forum ogral) trzymaly praktycznie stabilne fps, najglosniejsze multiplatformy tez w miare staraly sie o te rock solid 30fps teraz mamy pierwsza gre na tej generacji o takiej skali i o takiej liczbie ludzi, ktorzy na raz w ten tytul tu na forumku graja wiec jest drama o bugi (wiesiek3 przeciez to pikus przy wczesniejszych czesciach tej serii czy np skyrim itp) i o to, ze open world mozna zakrztusic Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 (edytowane) No bugi gra ma, nie przeczę. Dzisiaj chociażby jechałem sobie i wieśniak wisiał w powietrzu albo jak jechałem pod górkę to koń wpadł częściowo pod tekstury i tak jechał aż do równiny, komicznie to wyglądało. Oprócz tego ofc doczytywanie się obiektów to normalna sprawa, aczkolwiek jest to płynne i ja kompletnie na to nie zwracam uwagi bo to są jakieś drobnostki. Za to mogli dłużej popracować nad sterowaniem postacią bo często mam wrażenie, że steruję drewnem, no ale to raczej znak rozpoznawczy serii więc nie mogli od tego odejść. ;D Owszem spadki fps też się zdarzają, ale ja osobiście mam naprawdę dużą tolerację do spraw technicznych i potrafię naprawdę dużo znieść bez grymasu na twarzy. Dla mnie Wiesiek działa naprawdę dobrze, jak na taki ogromny świat wypełniony zawartością drobne spadki fps jestem w stanie przeżyć. O dziwo jak jest burza to gra działa naprawdę bardzo dobrze. Edytowane 30 maja 2015 przez suteq Cytuj
Rayos 3 185 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 http://selkar.pl/wiedzmin-kompendium-o-swiecie-gier?utm_source=Facebook&utm_medium=post&utm_campaign=wiedzmin-kompendium kompendium chyba taniej niż gdzieś indziej? Cytuj
Tomek P. 61 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 W arosie taniej http://aros.pl/ksiazka/wiedzmin-kompendium-o-swiecie-gier Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 Jeśli juz mowa o dodatkach... xD Ładnie, prawda? 1 Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 http://forums.cdprojektred.com/threads/44006-Some-of-the-changes-coming-in-the-next-patch-%281-04-1-05%29?p=1728578#post1728578 W końcu przy interakcji z obiektami nie będziemy zapalać świeczek I większa czcionka na konsolach. 1 Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 Większa czcionka w patchu 1.04/05? Doskonała wieść, mnie po 2 godzinach gry oczy bolą pod tego wpatrywania się w mikroskopijne znaczki. Życzyłbym sobie jeszcze bardziej "konsolowego" Menu ekwipunku, tyle że to pewnie zbyt duża ingerencja i patchem tego nie ogarną. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 Tego raczej nie zmienią, choć przydałoby się bardziej intuicyjne skakanie po zakładkach w ekwipunku. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 gry rpg nie są dla konsolorzy hehe Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 (edytowane) gry rpg nie są dla konsolorzy hehe bluber ma racje, konsole i rpg? na co to komu? tylko pecet Edytowane 1 czerwca 2015 przez Yano Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 No przeskakiwanie miedzy zakladkami to az prosi sie o dodanie przelaczania pod spustami. No kur.va toz to taka oczywista rzecz powinna byc. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 @Marcin360 jesteś w stanie podać choćby przybliżoną datę pojawienia się tego patcha na PS4? ten czy przyszły tydzień? @MagMagii Mamy nadzieję, że będzie to ten tydzień ale może być też przyszły. Robimy, co możemy, żeby stało się to jak najszybciej. Także poczekamy sobie ;x Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 Nowy stress test na patchu 1.03 2 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 2 czerwca 2015 Opublikowano 2 czerwca 2015 Dramat to jest ale na plejstejszyn. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.