Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Newsy, patche, DLC, dodatki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

patch z lockiem 30 fps na xbona naprawdę dodaje dużo płynności animacji (najbardziej czuć podczas jazdy konnej, nic nie lata, plynniutko biegnie), jednak faktycznie lepiej mieć lock na 30 niz plywajace 30-38

Opublikowano

bagna w deszczu dramat xD

Mówiłem a ty w zaparte szedłem, że wyczulony na spadki jesteś. Ja nie wiem jak to przeszło fazę qa testów, ale bardzo nie ładnie z ich strony.

Opublikowano

o kurde myslalem ze faktycznie jestescie przeczuleni grajac na ps4 - nie wiedzialem ze to AŻ tak dramatycznie działa, nie widziałem nigdy tak niskiego frameratu na konsolach

Opublikowano

:frog:

 

Największą masakrę miałem w misji z Triss i łowcami. Miałem wrażenie że gram w 15 klatkach. Nawet sterowanie mi działało z opóźnieniem.

Opublikowano

No pod tym względem CDPR się nie popisał. Wychodzi wieczne pisanie gier na PC.

 

Port W2 na X360 to był ich pierwszy kontakt z konsolą kiedykolwiek, nawet przed tym nie mieli żadnych debugów, nic kompletnie. Silnik może był pisany z myślą o konsolach, ale nie na konsolach.

 

Oni muszą po prostu się z nimi obyć, ale pobili ze spadkami niesławne Unity. 

Opublikowano

 

bagna w deszczu dramat xD

Mówiłem a ty w zaparte szedłem, że wyczulony na spadki jesteś. Ja nie wiem jak to przeszło fazę qa testów, ale bardzo nie ładnie z ich strony.

 

pisalem przeciez ze ja bagna przechodzilem za dnia w super pogodzie i specjalnie wlaczylem medytacje i dzialalo dobrze xD

 

teraz biegam po novigradzie i jak za dnia chodzi te miasto fajnie za to w nocy gdy swieca sie te lampiony to tez troche dropi xD

Jak przeszło fazę qa? Sony chciało 1080p to mają, mimo, że sprzęt niedomaga. Oni tego już raczej nie załatają

to nie wina sprzetu przeciez xD

 

serio nie zaczynajcie CW w innych tematach i przestancie utozsamiac moc konsol z tym jak dziala W3 - gra stworzona przez firme co nie ma pojecia o optymalizacji, pierwszy raz robilo gre na wiecej niz jeden sprzet, a w przypadku playstation to wogole pierwsza gra, to byla czysta loteria jak to zadziala

  • Plusik 1
Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Kyo a bylo brac na XO to Cie skusila "najlepsza" wersja. :reggie:

 

Moze po prostu sony nie pomagalo przy produkcji aby to dobrze dzialalo. Ms z racji deala na pewno sluzyl pomoca.

Wydaje mi sie ze redzi wiedzieli od poczatku ze tak bedzie dzialac i chcieli dac 900p ale nie bo sony. Szkoda.

Edytowane przez suteq
Opublikowano

redzi sami mowili ze od zawsze robia pod directx stad na e3 2014 juz mieli dzialajacy jako tako build na xboxa

 

z api od sony mieli styczność 1 raz w życiu i wychodzą kwiatki

Opublikowano

Kyo a bylo brac na XO to Cie skusila "najlepsza" wersja. :reggie:

 

Moze po prostu sony nie pomagalo przy produkcji aby to dobrze dzialalo. Ms z racji deala na pewno sluzyl pomoca.

Wydaje mi sie ze redzi wiedzieli od poczatku ze tak bedzie dzialac i chcieli dac 900p ale nie bo sony. Szkoda.

Już nie dorabiaj teorii spiskowych.

Opublikowano

nawet teraz 900p na ps4 nie daloby nawet gwarancji, ze nie bedzie dropow w obecnym buildzie - jest tak jak pisze kermit - tu nie chodzi o to, ze ps4 nie domaga tylko ze redzi pierwszy raz mieli stycznosc z takim rodzajem pisania gierki, czy zoptymalizuja w patchach? czas pokaze

 

nie liczac tych bagien w deszczu i kilku specyficznych miejscowek w specyficznych warunkach pogodowych ta gra na prawde wg mnie chodzi spoko na ps4

 

po novigradzie tez biegam juz pare godzin i problemu, ze mi sie npc zmaterializalo przed nosem albo cala sciana budynku albo nie moglem z kims przez pare minut pogodac nie mialem, jedynie czasem tekstura od razu na highres nie zaskoczy

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie jest tak jak piszecie , wyższa rozdzielczość obciąża GPU nie CPU a z racji ze ps4 ma mocniejsze GPU w 1080p powinno to działać tak samo jak na Xbox one ale winne jest tutaj odmienne API na ps4 . Redzi go poprostu jeszcze nie ogarniają. Winna tu jest tylko optymalizacja. Przykładem jest gta5 i jak teraz działa na ps4 . Na skrzyżowaniach jest płynnie jak na xbox one (po patchach) ale tam gdzie jest dużo strzelania , wybuchów itp co obciąża GPU na xbone są spadki fps a ps4 trzyma stabilne 30 fps.

Musimy czekać na aktualizację i liczyć ze poprawia optymalizację.

 

Wysłane z mojego SM-G900F

Edytowane przez sewek1988
Gość suteq
Opublikowano

Ten problem z xp to chyba randomowy jest bo u mnie normalnie nalicza doświadczenie. ;)

Opublikowano (edytowane)

Suteq ma racje, bo M$ pomagał Redom przy wersji na XO.

Także to nie są żadne teorie spiskowe...

Edytowane przez Starh
Gość suteq
Opublikowano

Zapewne w następnym tygodniu, ale kiedy to nawet redzi nie wiedzą. -.-

Opublikowano

Zapewne w następnym tygodniu, ale kiedy to nawet redzi nie wiedzą. -.-

Na PC zapewne na początku tygodnia, konsolowcy poczekają na certyfikacje patcha (trwa to około 5 dni).

Opublikowano (edytowane)

Pecetowcy już sobie sami zrobili patcha. :reggie:

Jeżeli chodzi o Exp to tak :)

 

Nadal jednak mają te same problemy z questami co my (bugi) ;] 

Jestem więcej niż pewny, że gdyby Redzi wypuścili już toolsy do redkita to gra byłaby już połatana przez moderów xD

Edytowane przez Starh

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...