Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Newsy, patche, DLC, dodatki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czuje poprawę framerate'u w deszczu nadal nie jest uber płynnie, ale w jest krok na przód. 

Opublikowano

W opisie nowej łatki jest, że poprawili poruszanie się, szczególnie pływanie. Alleluja !

 

Edyta. Faktycznie jest płynniejsza animacja w czasie deszczu, ale mam wrażenie, że z samym deszczem też coś zrobili, tak jakby wygląda gorzej.

Opublikowano (edytowane)

Gierka na Skelige jest faktycznie płynniejsza - miło :)

Nawet w cut scenkach wszystko chodzi płynnie, ale Velen i novigrad to nadal słaby framerate.

 

Up

Też zauważyłem, że deszcz wygląda nieco gorzej po patchu.

Edytowane przez Starh
Opublikowano (edytowane)

ej miało być jakieś dlc ze zbroją i kuszami i jakoś wczoraj u siebie na pss tego nie widzialem do pobrania, o co chodzi? (mam tylko 4 pierwsze dlc - fryz, zbroja, ubranie yen i misja)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

ej miało być jakieś dlc ze zbroją i kuszami i jakoś wczoraj u siebie na pss tego nie widzialem do pobrania, o co chodzi? (mam tylko 4 pierwsze dlc - fryz, zbroja, ubranie yen i misja)

Nie martw się, nie tylko ty. Ogólnie to są na pewno na PC, ale nie ma żadnego oficjalnego tematu na ich forum, więc pewnie jest jakiś zgrzyt.
Opublikowano

Co to za patch czerstwy. Po instalacji najnowszego pojawiaja mi sie jakies błedy w grafice smieszne. Krasnolud stojący na niewidzialnym krzesle, gerlat na niewidzialnej płotce czy brak podłogi. Czyzbym mial za słabe ps4? Ile ramu dokupić?

Opublikowano (edytowane)

Wiesiek sprzedał się w 4mln kopii łącznie na wszystkich platformach

 

 

Drodzy gracze,

19 maja był dla wszystkich w CD PROJEKT RED bardzo ważną datą – premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon była ukoronowaniem trzech lat pracy nad erpegiem, który miał jedną ambicję: zmienić gatunek i zawojować świat. Gdy gra wylądowała na półkach, na całym świecie pojawiły się świetne recenzje. Otrzymaliśmy od Was masę wiadomości – forum pękało w szwach, maile nie przestawały przychodzić; byliście z nami na nocnych otwarciach, w mediach społecznościowych i na portalach traktujących o grach. Nie ma przyjemniejszej rzeczy dla twórców gier niż taki widok. Dlatego chciałbym Wam za to serdecznie podziękować - bez fanów z Polski Wiedźmin nie był by tą grą, którą jest dziś.

Korzystając z okazji, chciałem również podzielić się wynikami sprzedaży. Po dwóch tygodniach od premiery liczba graczy, którzy kupili Wiedźmina, osiągnęła 4 miliony. To dla nas znak, że obrana przez CD PROJEKT RED ścieżka prowadzi w dobrym kierunku i pokazuje nam, że warto publikować darmowe DLC i nie zapominać, dla kogo i po co tworzy się gry.

Jeszcze raz serdeczne dzięki za Wasze wsparcie.

Pozdrawiam,

Marcin Iwiński,

współzałożyciel CD PROJEKT RED

 

Edytowane przez Figuś
  • Plusik 1
Opublikowano

Serce rośnie! Posypie głowę popiołem i powiem, że nie wierzyłem w tak duży sukces. Znaczy się miałem ciche nadzieję, ale obawy przed tym, że zachód tak nie doceni Wieśka jak poprzednich części wzięły jednak górę.

 

Brawo CDPR!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...