_Red_ 11 993 Opublikowano 28 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2015 Wynika z opisu, ze z tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza
gkihdghdhj 354 Opublikowano 28 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2015 Tak na logikę: Nie ma 30 lvl = zniżamy do 30 lvla Gracze przeniosą swoją postać do nowej gry, jednak jeśli ukończyli rozgrywkę nie posiadając 30 poziomu doświadczenia, to rozpoczynając Nową Grę + ich postać otrzyma automatycznie 30 lvl. Chociaż z drugiej strony posiadają w przeszłości 30 lvl, więc powinni zostawić. Z drugiej strony raczej nie zniżą wszystkim poziomu, ja mam 35 bodajże, a jeszcze parę pobocznych zostało. Ale muszą skalować tym co mają 30+, bo to nędzne NG+ będzie, jak i tak będzie się szło jak mieczem przez masło, te pięć lvli to robi różnicę. Czekam na pozostałe DLC, te większe, wtedy przejdę ponownie, to nieludzkie tak penetrować miesiąc czy dwa grę na sto procent, odczekać chwilę, inne rzeczy porobić, by potem poczuć to ponownie, z większą mocą, a tu dojdą nowe lokacje i ng+, ergo będzie taki powrót mesjasza. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 993 Opublikowano 29 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2015 Nie masz (jeszcze) 30 levelu? Podbijamy w NG+ do 30tego byś miał szansę na starcie.Przekroczyłeś już 30ty - zostawiamy taki jaki masz.Tak brzmi najlogiczniej. Dziwne, żeby gracze musieli targetować w kończenie gry na dokładnie 30 levelu, jeśli spokojnie da się z questów wyciągnąć więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2015 Są już nowe animacje wykończeniówek do ściągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 29 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2015 Są już nowe animacje wykończeniówek do ściągnięcia. Na XONE były już w niedzielę. ;x Cytuj Odnośnik do komentarza
kacprzak1991 196 Opublikowano 29 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2015 (edytowane) Ja jakis czas temu zrobiłem wszystkie znaki zapytania choć są bugi i niektóre miejsca z obozem bandytów czy jak to było mimo oczyszczenia z wrogów nie wyszarzylo na mapie ale mniejsza w to. Wątek główny skończony, wszystkie zlecenia i poszukiwania poza 2 rynsztunkami zrobione i pobocznte to samo poza gwintem. Na liczniku myśle ze miałem koło 150h i aż sam sie dziwie jak nie moge sie doczekać tej NG+ zacznę od najtrudnieszego tym razem i mam nadzieje ze będę bawił sie niemal równie dobrze co za poerwszym razem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 29 lipca 2015 przez kacprzak1991 Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 29 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2015 Czyli generalnie jak skonczylem gre na 3 poziomie, w ng+ bede mogl wybrac sobie od razu droge ku zagladzie i ukonczyc ng+ na ostatnim poziomie trudnosci (tym samym wbijajac trofik za to?). Troche niepotrzebnie zaczalem od nowa gre, moglem poczekac cierpliwie :< Cytuj Odnośnik do komentarza
bid0n 3 Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 Ale ta gra jest s(pipi)ona. Jakby ją przetestowali do połowy i pomyśleli że i tak większość nie skończy. Nie wiem czy to było przed 1.07, ale biegam sobie po Skellige i chyba na południowym skraju mapy lece do (?). I nagle gra dostaje regularne przyciny co pare sekund a kompletnie nic się nie dzieję. Odbiegam na północ, wszystko wraca do normy... Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 Ale ta gra jest s(pipi)ona. Jakby ją przetestowali do połowy i pomyśleli że i tak większość nie skończy. Nie wiem czy to było przed 1.07, ale biegam sobie po Skellige i chyba na południowym skraju mapy lece do (?). I nagle gra dostaje regularne przyciny co pare sekund a kompletnie nic się nie dzieję. Odbiegam na północ, wszystko wraca do normy... Też tak miałem w jakiejś misji. Musiałem dwa razy ładować grę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 Panowie o co chodzi z opcją, że animacje będą wykonywane automatycznie ?! Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 Animacje przy finiszerach - trzaskasz jakiegoś przeciwnika i ciach, masz animację odcięcia głowy czy tam innej części ciała Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 No i jak dam na OFF to co nie będzie ich ?! Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 będą ale sam musisz to robić (jednoprzyciskowe qte) Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 30 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2015 O właśnie, też o to miałem pytać swojego czasu. Przykład zarzuć jak to zrobić. Tłuke tłuke i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 31 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2015 musicie tak prowadzić walkę by nad przeciwnikiem pojawił się button, na xo jest to :x: bezmyślne klepanie nie ma sensu, całą akcję trzeba robić z wyczuciem a i tak wychodzi raz na dziesięć razy 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 31 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2015 The next patch will be arriving quite soon. Please check the list of changes below. PERFORMANCE: Overall improvements to performance, including some issues that may have been caused by 1.07.UI: [Japanese Only][PS4 Only] Fixes an issue where the background text of certain books would flicker. Fixes an issue where part of the Kaer Morhen map would not display properly. GAMEPLAY: Fixes a rare issue where items would disappear from the stash. Fixes a very rare issue which would cause Geralt to get stuck when trying to run. The interaction pop-up will no longer appear on lootable objects that are empty. Fixes an occasional glitch in one of the dwarf combat animations. Heads chopped off during finishers will no longer disappear. "Players can perform a roll just before landing to significantly reduce the damage caused by falling. We've added a tutorial pop-up window explaining this to make it clearer." In patch 1.07, the level requirements for certain items were scaled up, leaving some players stuck with only unusable gear. With patch 1.08, we are introducing the Wolven Hour potion. This potion will be available in everyone's inventory once they install the patch. It will reduce level requirements on all gear for a period of one hour. This will give players time to level up or find alternative equipment using the gear that was available to them in patch 1.05 but became unusable after patch 1.07. After one hour, the potion's effects will cease and the requirements for all gear will revert to their original, pre-potion values. Fixes an issue where players were unable to compare their items with ones sold by merchants. ACHIEVEMENTS: Players will now be able to complete the Card Collector achievement. Achievements are now working properly again and will be unlocked if players meet their requirements after installing this patch (PC version). GRAPHICS: Fixes an issue where interiors would sometimes not display properly on the minimap. Fixes an issue where certain world elements would sometimes be missing and noticeable visual glitches would be present while in Novigrad. QUEST: Fixes an issue where players were unable to finish the "It Takes Three to Tango" quest, even though they had obtained wine at the Kingfisher. Fixes an issue where Geralt would sometimes die after traveling to Velen in the quest "Something Ends, Something Begins." The entrance to the area where the Sunstone is obtained will no longer be blocked off if the player exits it prematurely during "The Sunstone" quest. Fixes an issue where players were unable to complete the "Get Junior" quest on certain occasions. Fixes an issue where players were unable to finish the "Scavenger Hunt: Viper School Gear" quest due to a closed gate. Fixes an issue where some players were unable to investigate rooms during the "Family Matters" quest, effectively blocking their progression. Fixes an issue where players were unable to finish the "Hey, You Wanna Look at my Stuff?" quest. Fixes an issue where players were unable to talk to Roche during the "An Eye for an Eye" quest. Fixes an issue where Roche would stay at his camp instead of going to the Oxenfurt Bridge in the "Get Junior" quest. Fixes an issue where, under certain circumstances, Yennefer would not appear in Oxenfurt during the "The Great Escape" quest. Drowners will have a harder time killing Nidas during the "Black Pearl" quest. Fixes an issue which led to an infinite loading screen during the "To Bait a Forktail..." quest under certain circumstances. Fixes a rare issue where the basement was locked during the "King's Gambit" quest. Fixes an issue where players were unable to free the merchant during the Person in Distress event in the Claywich area. The trolls at the Circle of Elements will no longer attack Geralt if he opts for a peaceful resolution. Fixes an issue where players were unable to talk to Roche during the "Brothers in Arms" quest. Fixes an issue where Zoltan's card was unobtainable. GENERAL: Preparatory features paving the way for the introduction of New Game + in the future. Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 31 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2015 no ale zjebanego wilkołaka nie naprawili ;/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Alastor84 324 Opublikowano 31 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2015 Jeśli chodzi o wydajność to jakoś im nie wierzę że w końcu poprawili. Pewnie kolejne puste obietnice. Ehhh chciałbym się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 31 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2015 Soon... Aha, już to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2015 Akcja z potionem na obniżenie wymagań levelowych na uzbrojeniu conajmniej dziwna. Cytuj Odnośnik do komentarza
_daras_ 725 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2015 no ale zjebanego wilkołaka nie naprawili ;/ No właśnie, co z tym wilkołakiem u licha? Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2015 Wilkołaka poprawili na PC hotfixem. O konsolach cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza
Banny 2 656 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) Wczorajsze granie, gryf zablokował się w młynie, z kuszy go musiałem dobijać przez 5 minut, a po zjechaniu paska nadal tam siedział i nic się nie działo. Dzisiaj drugie podejście. Edytowane 2 sierpnia 2015 przez Banny Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2015 on jest tak prosty, ze nie trzeba zadnycn podejsc robic. wczytujesz gre na nowo i go rozwalasz w 2 minuty, nie ma co tragizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.