Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Newsy, patche, DLC, dodatki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

 

Analizujemy wszystkie przesłane przez Was zgłoszenia dotyczące łatki 1.07. Razem z Sony badamy też przyczynę braku dostępności uaktualnienia u części użytkowników PSN. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Z Fejsbunia, hehe.

 

Przepisali to co Momot napisał na swoim twitterze w sobotę -_-

Opublikowano

Brawo za wprowadzenie buga powodującego, że średnio co 4 próba wstania w łodzi kończy się zawieszką Geralta i koniecznością wczytania poprzedniego zapisu. Jak takie coś przeszło przez testy to nie mam pojęcia.

Opublikowano

Czasem jak się robi poprawkę do prostej appki webowej to wywalić się może jej działanie w pięciu innych miejscach, w zależności od powiązań między modułąmi. Nie potrafię sobie wyobrazić jak się realizuje testy regresji w game devie w przypadku gry z otwartym światem, gdzie chociażby głupie wstanie z łodzi może grę zaciąć (a załóżmy, że poprawiano "tylko" animację Geralta). I to wszystko pod presją czasu bo gracze z całego świata czekają (a nie tylko jeden korpo-klient, z którym najwyżej pójdzie się do sądu i straci jeden kontrakt). Niesamowicie trudna branża i chyba w życiu bym nie ogarnął koordynacji pracy takiego studio, bo zjechałbym na trzy zawały dziennie :obama:

Opublikowano

xD jakie parachy robia w dziale technicznym cdpr to masakra xD ponoc jak sie wylaczy po 1.07 na ps4 w opcjach gry blur i motion blur to prawie caly czas gierka smiga w 30fps xDDDD niech ktos odpali i sprawdzi czy to prawda, ja bede mial mozliwosc przetestowac dopiero wieczorem

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Zaraz odpalę i sprawdzę. :)

 

@edit

 

Odpaliłem, poszedłem na bagna, dalej tnie. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

pobrał ktoś juz na ps4? są jakieś poważne kłopoty? (nie chodzi mi o spadki fps na bagnach tylko o jakieś wielkie psuje jak zawieszanie gry gdy wstajemy z łódki itp)

Opublikowano (edytowane)

Co ciekawe, na PC po zainstalowaniu 1.07 zresetowało wszystkie ustawienia graficzne do domyślnych. O ile na PC to nie problem - kwestia poprzestawiania paru suwaczków, o tyle na PS4/XO również mogło to ulec zmianie, więc rzeczywiście gra może chodzić zauważalnie lepiej (jeśli przesunęli parę suwaków w lewo) lub gorzej (wspomniane blury).

 

Poza tym "gratuluję" CDPR zwiększenia limitu wymagań poziomu dot. broni i pancerza. Ledwo co wbiłem 25 lvl (jeszcze na 1.06), zrobiłem sobie oba miecze (stal i srebro, poz. wyśmienity) z rynsztunku kota, wgrywam 1.07, a tam "Wymagania: 29 lvl" i musiałbym wrócić do poprzedniego modelu, co oznaczałoby wyrabianie mieczów od samego początku i ulepszanie. Dziękuję - odinstalowałem, zainstalowałem raz jeszcze i wgrałem tylko 1.06. Przez te 3/4 gry przyzwyczaiłem się już do braku skrzynki, domyślnego sterowania Geraltem i braku filtrowania ekwipunku i jakoś mi nie będzie tego brakować. Nowy patch będzie miał sens podczas drugiego przejścia. Szczególnie fajna jest opcja podpięcia przepisów celem poszukiwania składników. Brakuje mi jeszcze tylko przejścia ze sklepu wprost do ekwipunku.

 

Poza tym na 1.07 dostawałem crasha za każdym razem podczas misji z Lambertem w

 

Kaer Morhen

 

Edytowane przez Kyo
poprawiony spoiler
Opublikowano

Wyłączyłem ten blur i w sumie nie widzę żadnej różnicy, tak samo IMO z klatkami jak przed patchem. Skrzynki cudowne, sortowanie cudowne, książki cudowne, ale zostałem przy starej responsywności sterowania, bo ta jest dla mnie aż za czuła i nie mogłem po schodach wejść na latarnię morską XD

Opublikowano

 

Tak na rozluźnienie znalazłem to na twitterze Momota:

CKWjI-vUsAAbPLt.png

shani <3

 

 

może jeszcze Zygfryd z Zakonem Płonącej Róży i polowanie na Scoia'tael (Yaevinn, Iorveth etc.)? byłoby miło zobaczyć więcej znanych mord

Opublikowano

 

 

Tak na rozluźnienie znalazłem to na twitterze Momota:

CKWjI-vUsAAbPLt.png

shani <3

może jeszcze Zygfryd z Zakonem Płonącej Róży i polowanie na Scoia'tael (Yaevinn, Iorveth etc.)? byłoby miło zobaczyć więcej znanych mord

Ano Shani na tym zdjęciu cud miód. Nie mogę się doczekać tego Toussaint i jego wielkości.
Opublikowano

z wylaczonym blurem ciut lepiej to chodzi choc moze to byc tylko moje odczucie, musialoby DF potestowac

nowe sterowanie podobnie jak rozi - jakos zbyt czule na dzien dobry po tylu godzinach manewrowania czolgiem 

Opublikowano (edytowane)

Cos czulem grajac na najwyzszym poziomie trudnosci na patchu 1.05 by juz do konca gry nie bawic sie w paczowanie.

Czuje teraz ulge bo jak by mi teraz gra przez patcha zjechala na normal to gleba o_O

W beta testera juz sie bawic nie bede za darmo dla nikogo dlatego postanowilem gier na premiere juz nie kupowac a dlugo po.

I nie interesuje mnie wymowka ze gra jest wielka to niech sobie zatrudnia armie beta testerow no ale po co za nich placic jak maja nas wylapujacych ich bledy i wysylajacych do nich te bledy z opisami...

Coz moze maja nas za idiotow by gry juz w najblizszej przyszlosci sponsorowac, kupowac i na koncu nie grac w nie a beta testowac?

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez zettastrongerleo
Opublikowano

Nic takiego sie nie dzieje, ja zaladowalem i normalnie zostala mi rozgrywka na najwyzszym poziomie trudnosci.

Dzieki za info ale i tak pozostane przy 1.05 az skoncze raz gre

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...