McDrive 3 114 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Wielkość Toussaint raczej nie będzie jakaś ogromna. Moim zdaniem maksymalnie obszar wielkości Białego Sadu. Ja liczę na miasto wielkości Oxenfurtu i reszta wielkości połowy Velen. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 O ile dobrze pamiętam z książek, to Toussaint było raczej małym Państewkiem, więc bym się nie napalał zbytnio. Tym bardziej, że po ostatnich wybrykach z patchami pewnie mają co robić, miast siedzieć nad dodatkami. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Yup, w Pani Jeziora jest dokładny fragment, że Toussaint to mały obszar. W dodatku jest bardzo śmieszna scenka z władczynią, która tylko potwierdza te słowa, kto czytał ten wie. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 O ile dobrze pamiętam z książek, to Toussaint było raczej małym Państewkiem, więc bym się nie napalał zbytnio. Tym bardziej, że po ostatnich wybrykach z patchami pewnie mają co robić, miast siedzieć nad dodatkami. Tak, ale cały czas większym niż Velen Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 (edytowane) 20fps na bagnach, freezy w Novigradzie i przed chwila mi sie gra scrashowala. Super pacz kuhwo. Edytowane 21 lipca 2015 przez hav3n 1 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 20fps na bagnach, freezy w Novigradzie i przed chwila mi sie gra scrashowala. Super pacz kuhwo. Ja miałem problem z Geraltem. Kamera się "zepsuła" i miałem coś pomiędzy tpp a fpp Dopiero jak wczytałem grę to było ok. Nie wierzę już w ich obietnice (poprawa framerate). Cytuj
Karas 433 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Zamiast usunąć podwójne buforowanie z wersji PS4 by płynność była taka jak na XO , to do(pipi)ali podwójne buforowanie XO by płynność była taka sama jak na PS4 :facepalmz: Jednak nowa łatka ma tez swoje plusy jak nowy balans broni czy też poprawę ekwipunku 2 Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Zamiast usunąć podwójne buforowanie z wersji PS4 by płynność była taka jak na XO , to do(pipi)ali podwójne buforowanie XO by płynność była taka sama jak na PS4 :facepalmz: Jednak nowa łatka ma tez swoje plusy jak nowy balans broni czy też poprawę ekwipunku Widać, że silnik gry im nie leży bo co patch to jakieś jaja, a im dalej optymalizują tym gra chodzi gorzej 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Na premiere Wieska byl problem na XO - jezeli zostawilismy gre w trybie czuwania to potem nie dalo sie zrobic save, a sama gra po resecie sie nie odpalala. Trzeba bylo resetowac cala konsole. Potem to naprawiono ale wygalda ze przy 1.07 problem powrocil bo dzisiaj rano znowu nie moglem zrobic save, gra sie nie odpalala i pomogl tylko twardy reset. Ten pacz to chyba robil CD Projekt Kijow. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Automatycznie mi zassalo 1.07 co jest ok dostalem komunikat czy instalowac oczywiscie ze nie. Problem w tym ze dzis wlaczam konsole a tu mam juz gre na 1.07 Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Z wyłączonym blurem działa płynnie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Mam też wrażenie, że sama rozmowa z NPCkami trwa dłużej, w sensie wybierasz coś klikasz A i chwilę trzeba poczekać, wcześniej tak nie było. 1 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Z wyłączonym blurem działa płynnie. Chyba na PC, bo na PS4 nie. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Kwestia tego co rozumiemy przez płynnie działającą grę. Ja tam nie narzekam. 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 mysza, strzelam ze dopiero zaczynasz bo rano pisales cos o 5h i 2 lvl, im dalej w las tym zaczynaja sie bardziej wymagajace lokacje gdzie gra zwalnia i to znacznie Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Ale w białym sadzie też są problemy z płynnością. Oby to szybko naprawili na obu konsolach, bo latka Project Ubi może szybko do nich przylgnąć, a szkoda by było. Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Tymczasem korzenie studia dają o sobie znać, bo wersja taboretowa z każdą łatką coraz wydajniejsza. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Pierwsze wersje gry to około 40fpsów, teraz śmigam na 50 (60 w mniejszych lokacjach), także CDPR super, polecam tego allegrowicza. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Pograłem ze 2 godziny po nowym patchu.Z łódką nie mam żadnych problemów, wstawałem i siadałem kilkanaście razy na różnych łódkach Nie zauważyłem różnicy w czasie loadingu po zgonie.Nie odczułem na razie różnicy w płynności gry, ekslopruję Velen (nie tykałem blura).Opcja wyboru rozmowy z NPC trwa pół sekundy dłużej.Alternatywne sterowanie w moim odczuciu na DUŻY PLUS.Czekam co dalej.PS4. Cytuj
Gość Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Na osłodę do końca tygodnia ma się pojawić takie miłe DLC, które jakoś bardziej mnie jara niż jakieś alternatywne ubranko https://youtu.be/7mo0HxUwnSc Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Ejjj. mi po tym paczu gra działa lepiej (ps4) interfejs, bagna czy nawet Novigrad wyraźne płynniej działają. Nie wiem o co cały szum, moze na Xboxie coś tam sknocili ale jeśli chodzi o sonkę to zastrzeżeń nie mam. Jeszcze... 2 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 (edytowane) mysza, strzelam ze dopiero zaczynasz bo rano pisales cos o 5h i 2 lvl, im dalej w las tym zaczynaja sie bardziej wymagajace lokacje gdzie gra zwalnia i to znacznie Dokładnie, ale jak grałem jakiś czas temu u kumpla, też gdzieś na samym początku to dropiło mu przeokrutnie. No nic, zobaczymy jak to będzie później wyglądać. Jedyne do czego mam zastrzeżenia i mam jakieś porównanie względem tego co ogrywałem u ziomka to dialogi, które wydaje się że ładują się trochę dłużej. Edytowane 23 lipca 2015 przez MYSZa7 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 Wlasnie zobaczylem ze gra sama mi zmienila poziom trudnosci na najnizszy wiec drugie przejscie dla aczika poszlo sie yebac Ch*j z ta gra, teraz tylko czekam na DLC. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 (edytowane) Drobny tip dla osób chcących uniknąć zmiany poziomu trudności: bezpośrednio po zainstalowaniu patcha wystarczy w pierwszej kolejności załadować inny save niż też na którym przechodzimy grę z ustawionym najwyższym poziomem trudności. Gra zmieni ustawienia w innym save, po czym można spokojnie załadować ten który chcemy uratować przed partactwem devów. Edytowane 23 lipca 2015 przez Hum Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 Wlasnie zobaczylem ze gra sama mi zmienila poziom trudnosci na najnizszy wiec drugie przejscie dla aczika poszlo sie yebac Ch*j z ta gra, teraz tylko czekam na DLC. Zmienilo Ci dopiero po pobraniu patcha 1.07? Juz z tydzien nie odpalalem PS4 a tez przechodze teraz drugi raz na najtrudniejszym wiec chyba (pipi)e tego patcha najnowszego i w ogole go nie sciagne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.