Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Newsy, patche, DLC, dodatki

Featured Replies

Opublikowano

Ja mam tylko motywy monsters i potwory na PSS. Nie mam Landscapes jak Yano. Why?

a przypadkiem nie są one do season passa? Jak kupiłem to z automatu dwa motywy mi pobrało.

  • Odpowiedzi 899
  • Wyświetleń 85,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Kąsolowcy znów płaczą jakimi to devi nie są ułomami. A prawda jest taka,że przyszło im pracować na tandetnych zabawkach składanych z budżetowych podzespołów. W sumie mogli zrobić tak,że daliby wszystk

  • Ja swoj dzis odebralem w Euro RTV. Maja na stanie.  

  • W Kasztelu Wrońce?,tam gdzie był baron tylko nie u kowala ale u kupca. Koleś ma dwie kusze i zbroje ale gzie jest trzecia kusza  nie mam bladego pojecia.

Opublikowano

Ciekawe co zepsuje :P

No wykrakałem. Xbox przy 11% stwierdził że sie pobrał patch w całosci,no ok. Odpalam gre jest 1.03 w menu,wczytuje gre i dupa najpierw z 10 min synchronizacji danych a potem wywaliło gre w pizdu. Reset konsoli odpalam wieśka i od razu wywala w menu xboxa. Przy reinstalacji na 17% wyłączyło mi konsole teraz instaluje kolejny raz ale offline i jakoś idzie.

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Powiem ze pogralem z nowym patchem godzinke i xp normalnie mi nalicza.

Wiec naprawili tego buga w latce xo albo mam szczescie i na niego nie trafilem. :P

Opublikowano

No nie naprawili bo mimo że udało mi sie odpalić gre to już expa przestało naliczać. Do patcha bylo wszystko ok,wiedziałem ze sie zyebie jak go pobiore.

Opublikowano

Panowie opyla się ustawić to stale 30 fps ?

Opublikowano

No właśnie gdzie można ustawić to stałe 30 fps? W menu nic takiego chyba nie widziałem.

Opublikowano

hahahaha

 

ludzie lock 30fps nie oznacza stale 30fps, wersja na ps4 ma locka od 1.01, wersja na xone ma locka od wczoraj od patcha 1.03, tego sie nie wlacza, jest na stale

 

co ten lock 30fps oznacza - ze maksymalna wartosc wyswietlenej liczby klatek na sekunde wynosi 30fps (dotychczas wersja na xone czasem skakala ponad ta wartosc do np 33-34fps) - nie wplywa to na to, ze jest to wartosc stala, czyli tam gdzie byly spadki animacji tam dalej gra zwalnia czyli np wersja na xone dotychczas skalala w przedziale 25-34fps od wczoraj skacze w przedziale 25-30fps przez co teoretycznie mozna miec wrazenie, ze framerate jest bardziej stabilny bo skoki wartosci sa mniejsze

Opublikowano

Ja tam nie widzę żadnej różnicy w płynności przed patchem i po patchu. Dalej jest dobrze. 

Opublikowano

bo ogolnie nie ma tragedii w obu wersjach - tu i tu framerate spada w okreslonych lokacjach przy okreslonych warunkach (deszcz, czary), drama bierze sie z CW i faktu, ze z najglosniejszych premier na ps4 (nie mam xone wiec nie bede teoteryzowac) ta pierwsza ma takie problemy - exy sony za wyjatkiem knacka (ktorego chyba tylko macio z forum ogral) trzymaly praktycznie stabilne fps, najglosniejsze multiplatformy tez w miare staraly sie o te rock solid 30fps

 

teraz mamy pierwsza gre na tej generacji o takiej skali i o takiej liczbie ludzi, ktorzy na raz w ten tytul tu na forumku graja wiec jest drama o bugi (wiesiek3 przeciez to pikus przy wczesniejszych czesciach tej serii czy np skyrim itp) i o to, ze open world mozna zakrztusic

Opublikowano

No bugi gra ma, nie przeczę. Dzisiaj chociażby jechałem sobie i wieśniak wisiał w powietrzu albo jak jechałem pod górkę to koń wpadł częściowo pod tekstury i tak jechał aż do równiny, komicznie to wyglądało. :D

 

Oprócz tego ofc doczytywanie się obiektów to normalna sprawa, aczkolwiek jest to płynne i ja kompletnie na to nie zwracam uwagi bo to są jakieś drobnostki. 

 

Za to mogli dłużej popracować nad sterowaniem postacią bo często mam wrażenie, że steruję drewnem, no ale to raczej znak rozpoznawczy serii więc nie mogli od tego odejść. ;D

 

Owszem spadki fps też się zdarzają, ale ja osobiście mam naprawdę dużą tolerację do spraw technicznych i potrafię naprawdę dużo znieść bez grymasu na twarzy. Dla mnie Wiesiek działa naprawdę dobrze, jak na taki ogromny świat wypełniony zawartością drobne spadki fps jestem w stanie przeżyć. O dziwo jak jest burza to gra działa naprawdę bardzo dobrze. 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Jeśli juz mowa o dodatkach...  xD 

 

11209499_948036788580026_149656393109446

 

Ładnie, prawda?

Opublikowano

Większa czcionka w patchu 1.04/05? Doskonała wieść, mnie po 2 godzinach gry oczy bolą pod tego wpatrywania się w mikroskopijne znaczki.

Życzyłbym sobie jeszcze bardziej "konsolowego" Menu ekwipunku, tyle że to pewnie zbyt duża ingerencja i patchem tego nie ogarną.

Opublikowano

Tego raczej nie zmienią, choć przydałoby się bardziej intuicyjne skakanie po zakładkach w ekwipunku.

Opublikowano

gry rpg nie są dla konsolorzy hehe

Opublikowano

gry rpg nie są dla konsolorzy hehe

bluber ma racje, konsole i rpg? na co to komu? tylko pecet

 

 

 

final_fantasy_7_cloud.jpg

 

 

Edytowane przez Yano

Opublikowano

No przeskakiwanie miedzy zakladkami to az prosi sie o dodanie przelaczania pod spustami. No kur.va toz to taka oczywista rzecz powinna byc.

Opublikowano

@Marcin360 jesteś w stanie podać choćby przybliżoną datę pojawienia się tego patcha na PS4? ten czy przyszły tydzień?

 

@MagMagii Mamy nadzieję, że będzie to ten tydzień ale może być też przyszły. Robimy, co możemy, żeby stało się to jak najszybciej.

 

Także poczekamy sobie  ;x

Opublikowano

Nowy stress test na patchu 1.03

Opublikowano

bagna w deszczu dramat xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.